Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pirmą reiktų uždaryti VNO ir PLQ, įkurti nacionalines avialinijas, tada atšaka į KUN turėtų prasmę, dabar tik būtų bereikalingos investicijos į regioninį oro uostą, iš kurio tik porą skrydžių per dieną būna, traukinių juk esmė didelis dažnis, o koks jis gali būti su tokiu skrydžių skaičiumi? Beto be reikalo gaištų laiką visi RB keleiviai važiuodami ta atšaka, kuriems nereikia į KUN.
    Taip, kol kas Kauno oro uosto perspektyvos miglotos, ypač su dabartine koronos situacija. Gal Kauno oro uostą prijungti vertėtų vėliau, jeigu skrydžiai augtų ir pradėtų viršyti prieškoroninį lygį. Tačiau kodėl nėra palikta tokia galimybė? Nei bendrajam plane, nei niekur kitur nėra nupaišyta net teorinės aklinos atšakos keleiviams

    O dėl ekspresų Vilnius-VNO-KUN-Kaunas: taip, tai labiau utopinė idėja. Vis dėlto reikia nepamiršt, kad pagal Rail Baltica planus turėtų atsirasti regioninis RB maršrutas Marijampolė-Kaunas-Panevėžys. Tai kodėl tada negalima padaryti biudžetinio varianto: varganų 4 kilometrų ilgio vienkelės antžeminės atšakos su viena platforma ir stogeliu nuo lietaus? Iš visų įmanomų geležinkelio pratęsimų Lietuvoje, šitas pigiausias, paprasčiausias ir labiausiai tikėtinas (priešingai nei atkarpos į Druskininkus 15 km, į Palangą 9 km). Darant sutapdintą vėžę, galėtų stoti ir Kaunas-Šiauliai. Arba būtų atskiras maršrutas Kaunas-KUN.

    Kaunas-Šiauliai, kaip jau ne kartą forume diskutuota, tikrai turi daug potencialo, netgi esamomis sąlygomis. Darant bent 4-6 reisų poras per dieną, gal kai kuriais reisais praleidžiant kaimų sustojimus, po elektrifikacijos važiavimo laikas bus tikrai patrauklus. Plius ateityje Kaunas bus Rail Balticos persėdimo taškas. Todėl reikia kuo greičiau, ypač kai pandemija slops, Kaunas-Šiauliai paleisti kasdien po 1 reisų porą, taip iš pradžių persiviliojant taupiuosius keliautojus. Po to didinti reisų skaičių. Juk prieš kelerius metus Šilutė-Klaipėda neegzistavo, o po to atsirado 4 reisai. Taip pat Mažeikių maršrutas berods kažkada buvo panaikintas.
    Paskutinis taisė taccido; 2021.04.13, 00:48.
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      Parašė taccido Rodyti pranešimą
      Kodėl taip ilgai?
      Todėl kad žmonės vienu metu nepalieka lėktuvo, nepasiima bagažo, kai kurie užkliūna muitinėje.
      Ramiau yra sėdėti traukinyje, kuris išvažiuos už 15 minučių nei ieškoti kito transporto.
      Išlipantys irgi dažnai būna su lagaminais ir jiems neužteks standartinės minutės. Kas automatiškai duoda bent 2 kelius stotyje: vietinis "shuttle" ir tranzitinis eismas.
      VNO situacija kita, ten tik viena "drezina" važinėja beveik nenaudojama kelio atkarpa, tad jei ir užima valandai ruožą, traukinių eismą galima suderinti.

      Su KUN išvis yra klausimų Pvz rekomendacija kad keleivis atvyktų į oro uostą prieš 1,5 - 2 valandas iki išvykstamojo skrydžio. Tokiu atveju vienas reisas veža keleivius į KUN ir grįžta tuščias, o kitas - važiuoja tuščias atvykstamojo skrydžio laikui ir grįžta su keleiviais. Tarpe - tuščia? Kas bus jei lėktuvas vėluoja atskristi 1,5 valandos? Traukinys išvažiuoja tuščias, lėktuvo keleiviai draugiškai naudojasi VT arba taksistų paslaugomis.

      Palyginimui, WAW traukinių tvarkaraštis. LG kažin ar per parą tiek reisu paleidžia.
      Lotnisko Chopina to największy port lotniczy w Polsce. Ulokowane jest w odległości około 8 km na południowy zachód od centrum Warszawy. Obsługuje ruch rozkładowy, czarterowy oraz cargo.
      Paskutinis taisė ejs-ejs; 2021.04.13, 02:01.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Palyginimui, WAW traukinių tvarkaraštis.
        Modlin tvarkaraščiai. Neleidžia prikabinti kelių URI prie vieno atsakymo.
        Koleje Mazowieckie, TLK and EIC trains stop at the Modlin railway station. There are regular busses operated by Koleje Mazowieckie running from the Modlin railway station, which provide fast transport right to the passenger terminal entrance door.Koleje Mazowieckie (Masovian Railway)Koleje Mazowieckie company has prepared a special offer - Airport Ticket, which is addressed to

        Comment


          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
          VNO situacija kita, ten tik viena "drezina" važinėja beveik nenaudojama kelio atkarpa, tad jei ir užima valandai ruožą, traukinių eismą galima suderinti.
          Ir ta drezina dabar važinėja tik po vieną-du kartus ryte ir vakare, "commuter rail". https://www.traukiniobilietas.lt/por...%2028%20d..pdf

          Comment


            Ateityje naujas KUN terminalas yra planuojamas kitoje tako pusėje dar arčiau geležinkėlio vėžės, dėl to nėra prasmės naujai atšakai iki seno KUN terminalo. O kolkas užtektų Palemono stotelę padaryti Stotele "Oro uostas" su privežamuoju autobuso maršrutu nuo oro uosto, panašiai kaip Lutone. Taip pat labai pagelbėtų jei Kaunas-Vilnius traukinio maršrutas būtų pratęstas iki VNO, traukinio patrauklumas labai padidėtų.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Pirmą reiktų uždaryti VNO ir PLQ, įkurti nacionalines avialinijas, tada atšaka į KUN turėtų prasmę, dabar tik būtų bereikalingos investicijos į regioninį oro uostą, iš kurio tik porą skrydžių per dieną būna, traukinių susisiekimo patogumas ir esmė didelis dažnis, o koks jis gali būti su tokiu skrydžių skaičiumi? Beto be reikalo gaištų laiką visi RB keleiviai važiuodami ta atšaka, kuriems nereikia į KUN. Net turtingi norvegai nedaro geležinkelio atšakos į Oslo Torpo oro uostą, nors jis iki pandemijos divigubai daugiau keleivių aptarnaudavo, užtenka autobuso kursuojančio nuo stoties iki oro uosto priderinto pagal skrydžius ir traukinį. Čia jau net nekalbu apie tokius oro uostus kaip Lutonas.
              Ne porą skrydžių per dieną, o arčiau 10 (aišku kalba iki pandemijos laikinos).
              Pridėjus atšaką bus dar labiau patrauklus.

              Atšaka pritraukia skrydžius, o ne skrydžiai atšaką.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                Todėl kad žmonės vienu metu nepalieka lėktuvo, nepasiima bagažo, kai kurie užkliūna muitinėje.
                Tai traukinys gali atvykti į KUN tuo metu kai jau vėliausi žmonės išėję bus iš terminalo. Kam jam atvažiuot tada kai tik pirmi išėję ir laukti dar 10 min kol likę išeis?

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Ne porą skrydžių per dieną, o arčiau 10 (aišku kalba iki pandemijos laikinos).
                  Pridėjus atšaką bus dar labiau patrauklus.

                  Atšaka pritraukia skrydžius, o ne skrydžiai atšaką.
                  Netiesa, pati atšaka jokių skrydžių nepritraukia, o tik pagerina susisiekimą vykstantiems į oro uostą, todėl reikia kompleksinių sprendimų, pvz. kartu su atšaka pirkti naujus skrydžius, kad traukiniai nevažinėtų be reikalo. Čia panašiai, jei pastačius naują oro uostą Žiežmariuose su atšaka dar nereiškia, kad kas nors norės į jį skraidyti dėl tos atšakos.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
                    Ateityje naujas KUN terminalas yra planuojamas kitoje tako pusėje dar arčiau geležinkėlio vėžės, dėl to nėra prasmės naujai atšakai iki seno KUN terminalo. O kolkas užtektų Palemono stotelę padaryti Stotele "Oro uostas" su privežamuoju autobuso maršrutu nuo oro uosto, panašiai kaip Lutone. Taip pat labai pagelbėtų jei Kaunas-Vilnius traukinio maršrutas būtų pratęstas iki VNO, traukinio patrauklumas labai padidėtų.
                    Straipsnyje įdėjau info, kad nebus jokio naujo terminalo. Turėjo būti plečiamas senas.

                    Idėja su privežamuoju autobusu nuo Palemono – nebloga. Seniau oro uostų pasiekiamumas viešuoju transportu buvo tragiškas, o paskui atsirado VNO traukinys, tada Kauno 29G, Klaipėdos 100 maršrutas. Kai po pandemijos atsigaudinės skrydžiai, prie traukinio priderintas autobusas iš Palemono bus tikrai realistiškiausias ir taupiausias variantas pagerinti KUN pasiekiamumą. Aišku, būtų gerai, kad tada ir Vilnius-Kaunas traukiniai važiuotų kuo reguliariau, bet integruoto taktinio tvarkaraščio variantus aprašiau jau seniau. Tada ir nuo Palemono autobusas važiuotų taktiniu tvarkaraščiu. Beje, dabartinis 29G tvarkaraštis beveik taktinis.

                    Kaunas-Vilnius pratęsimas iki VNO kol kas problematiškas, kažkada jau buvo diskutuota. Oro uosto stotelės peronas lyg tai per trumpas, plius reikėtų elektrifikuoti tą ruoželį. Žinoma, komfortas būtų nesulyginamas: dingtų persėdimas (tiesa, keičiant važiavimo kryptį keleiviams reikėtų palaukti kokias 5-8 minutes, bet tai menkniekis). Tačiau iškyla klausimas, kiek apsimoka varinėti visą 3 vagonų ar ilgesnį traukinį iki oro uosto.
                    Kitas variantas būtų tiesiog leisti visus traukinius ne per Panerius, bet per VNO (tada pailgėtų keliavimo laikas visiems keleiviams). Bet jeigu Rail Baltica projekte to nebus nuspręsta, tai greitieji turbūt niekada negalėtų važiuoti pro oro uostą dėl techninių priežasčių, nors visas VLN mazgas lyg ir bus elektrifikuotas?
                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                    Comment


                      Parašė taccido Rodyti pranešimą
                      Kaunas-Vilnius pratęsimas iki VNO kol kas problematiškas, kažkada jau buvo diskutuota. Oro uosto stotelės peronas lyg tai per trumpas, plius reikėtų elektrifikuoti tą ruoželį. Žinoma, komfortas būtų nesulyginamas: dingtų persėdimas (tiesa, keičiant važiavimo kryptį keleiviams reikėtų palaukti kokias 5-8 minutes, bet tai menkniekis). Tačiau iškyla klausimas, kiek apsimoka varinėti visą 3 vagonų ar ilgesnį traukinį iki oro uosto.
                      Kitas variantas būtų tiesiog leisti visus traukinius ne per Panerius, bet per VNO (tada pailgėtų keliavimo laikas visiems keleiviams). Bet jeigu Rail Baltica projekte to nebus nuspręsta, tai greitieji turbūt niekada negalėtų važiuoti pro oro uostą dėl techninių priežasčių, nors visas VLN mazgas lyg ir bus elektrifikuotas?
                      Kažkur buvo rašyta, jog pagal RB įgyvendinimo sąlygas VNO turi būti prijungtas ir klausimas buvo tik ar trasa eis per Juodšilius, ar per Panerius su važiavimo krypties keitimu.

                      Abu variantai turi savo privalumų bet aš gal visgi būčiau už antrąjį ir prioritetu laikyčiau kuo greitesnį susisiekimą tarp miesto stočių, o oro uosto stotį stumčiau į maršruto pabaigą.

                      Comment


                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                        Išlipantys irgi dažnai būna su lagaminais ir jiems neužteks standartinės minutės. Kas automatiškai duoda bent 2 kelius stotyje: vietinis "shuttle" ir tranzitinis eismas.

                        Tai galima stovėti 3 minutes. Kiek skaičiau forumuose, Vokietijoj iš pilno ICE keleiviai išsilaipina per kokias 4 minutes. Bet ten dažnai apie 13 vagonų ir keli šimtai žmonių, ir su visokiais lagaminais taip pat. Taip kad 3, max. 4 minučių tikrai užteks.

                        Beto be reikalo gaištų laiką visi RB keleiviai važiuodami ta atšaka, kuriems nereikia į KUN.
                        Tai užtruktų gal 10 minučių. Be to, siūlyčiau, kad į KUN kilpą užsuktų tik Rail Baltica Vilnius-Kaunas traukinys (kuris kursuos kas valandą), o Vilnius-Varšuva neužsuktų, negaišinant tolimojo susisiekimo keleivių laiko.

                        Su KUN išvis yra klausimų Pvz rekomendacija kad keleivis atvyktų į oro uostą prieš 1,5 - 2 valandas iki išvykstamojo skrydžio. Tokiu atveju vienas reisas veža keleivius į KUN ir grįžta tuščias, o kitas - važiuoja tuščias atvykstamojo skrydžio laikui ir grįžta su keleiviais. Tarpe - tuščia? Kas bus jei lėktuvas vėluoja atskristi 1,5 valandos? Traukinys išvažiuoja tuščias, lėktuvo keleiviai draugiškai naudojasi VT arba taksistų paslaugomis.
                        Su antro kelio reikalingumu dar neaišku. Galima suderinti tvarkaraščius, kad kilpoje vienu metu būtų tik vienas traukinys, bet priklauso nuo to, kokie maršrutai ir į kur.

                        Jeigu būtų mano siūloma kilpa su Vln-Kau ekspresu, stojančiu KUN, tai dideli lėktuvų vėlavimai būtų neaktualūs, nes traukiniai važiuotų kas valandą. Plius dar Marijampolė-Kaunas-Panevėžys į kas antrą tarpą įsiterptų, taip kad Kaunas būtų pasiekamas geru dažnumu.
                        Jeigu būtų kilpa, kur stotų tik Rail Balticos regioniniai, tada, aišku, situacija truputį prastesnė. Kaip minėjau, tada ir kilpa su tuneliu gal nelabai apsimoka (nes tiesioginių traukinių iki VNO ir Vilniaus nebūtų), tokiu atveju jau geriau elementarią 4 km atšaką tiesti. Tačiau vis tiek įmanoma būtų užtikrinti valandinį taktą: Mar-Kau-Pan railbaltikinis regioninis važiuoja kas 2 val., Kaunas-KUN-(Jonava) važiuotų irgi kas 2 val. (reikalingi 2 traukiniai ir apie 8 reisų poros per dieną), susidarytų bendras 1 valandos intervalas tarp KUN ir Kauno stoties. Plius dar gal koks vienas kitas Kaunas-Šiauliai reisas. Vilnius-Kaunas traukiniai jau dabar važiuoja maždaug kas valandą, tai taip išeina, kad tarp Vilniaus ir KUN kas 60 minučių būtų jungtis su vienu persėdimu.
                        Paskutinis taisė taccido; 2021.04.14, 01:07.
                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Netiesa, pati atšaka jokių skrydžių nepritraukia, o tik pagerina susisiekimą vykstantiems į oro uostą, todėl reikia kompleksinių sprendimų, pvz. kartu su atšaka pirkti naujus skrydžius, kad traukiniai nevažinėtų be reikalo. Čia panašiai, jei pastačius naują oro uostą Žiežmariuose su atšaka dar nereiškia, kad kas nors norės į jį skraidyti dėl tos atšakos.
                          Ta prasme kai oro linija svarsto ar ateiti į oro uostą, jos tikrinamų dalykų sąraše nėra oro uosto pasiekiamumo klausimo?

                          Žiežmarių oro uostas be geležinkelio būtų mažiau patrauklus nei su geležinkeliu.

                          Tu kažkaip čia išsukai, kad lyg sakyčiau, kad vien atšaka pritraukia skrydžius.
                          Taip nesakiau, sakiau, kad atšaka yra vienas iš daugelio elementų traukiančių skrydžius. Tai yra su tuo elementu oro uostas labiau trauks, nei be to elemento.
                          Paskutinis taisė Gator; 2021.04.14, 00:55.

                          Comment


                            Parašė themanual Rodyti pranešimą

                            Kažkur buvo rašyta, jog pagal RB įgyvendinimo sąlygas VNO turi būti prijungtas ir klausimas buvo tik ar trasa eis per Juodšilius, ar per Panerius su važiavimo krypties keitimu.

                            Abu variantai turi savo privalumų bet aš gal visgi būčiau už antrąjį ir prioritetu laikyčiau kuo greitesnį susisiekimą tarp miesto stočių, o oro uosto stotį stumčiau į maršruto pabaigą.
                            Įdomu, kas bus nuspręsta. Aš irgi būčiau už antrą variantą.
                            Bet vis tiek papildomai siūlyčiau kilpą pro KUN ir, jeigu įmanoma, bendrą bilietų+bagažo sistemą, kuri galiotų abiem oro uostams Su vienu oro uostu tokia sistema gal neapsimokėtų. Bet kai vienu greituoju traukiniu sujungti abu pagrindiniai šalies miestai ir jų oro uostai, tai kodėl gi ne? Tik dar nepasidomėjau užsienio pavyzdžiais, kaip būtent bagažas perkeliamas iš traukinio ir kiek tai užtrunka.
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Tai traukinys gali atvykti į KUN tuo metu kai jau vėliausi žmonės išėję bus iš terminalo. Kam jam atvažiuot tada kai tik pirmi išėję ir laukti dar 10 min kol likę išeis?
                              Todėl kad bagažo konvejeris ir muitinė - neprognozuojami dalykai. Jei atskridus reikia daržinėje laukti dar pusvalandį kol atvyks transportas - ačiū, ne.

                              Comment


                                Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                Įdomu, kas bus nuspręsta. Aš irgi būčiau už antrą variantą.
                                Bet vis tiek papildomai siūlyčiau kilpą pro KUN ir, jeigu įmanoma, bendrą bilietų+bagažo sistemą, kuri galiotų abiem oro uostams Su vienu oro uostu tokia sistema gal neapsimokėtų. Bet kai vienu greituoju traukiniu sujungti abu pagrindiniai šalies miestai ir jų oro uostai, tai kodėl gi ne? Tik dar nepasidomėjau užsienio pavyzdžiais, kaip būtent bagažas perkeliamas iš traukinio ir kiek tai užtrunka.
                                Dėl Kauno oro uosto gal tolimoje ateityje ką nors ir sugalvos, bet perstatyti terminalą piečiau gal netgi paprasčiau būtų, kai RB jau bus nutiesta (nors vis tiek bus reikalingas privažiavimas regioniniams traukiniams, nebent pats oro uostas taptų prioritetiniu ir būtų stipriai išplėstas su tarkim nauju taku link pietinės pusės arčiau RB trasos, bet nemanau jog tai realu), o dėl privažiavimo keliu irgi neturėtų būti problemų, nes šalimais eis (bent jau turėtų eiti) Kauno rytinio aplinkkelio tąsa link A6.

                                Taigi tai ką dabar planavo dėl naujo terminalo nėra akemny iškalta jog bus taip ar kitaip. Manau daug planų bus peržiūrima artimiausiu metu.

                                O dėl visokių RB atšakų į dabartinį terminalą tai manau reiktų pamiršti, jų su Kaunas - Vilnius atkarpa nedarys, gal būtų reikėję galvoti su Kaunas - Panevėžys atkarpa tiesiog tiesiant trasą per tą pusę, bet dar visai neseniai gi buvo kalbama apie naująjį oro uostą ir KUN nebebuvo prioritetas.

                                Comment


                                  Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                  Su antro kelio reikalingumu dar neaišku. Galima suderinti tvarkaraščius, kad kilpoje vienu metu būtų tik vienas traukinys, bet priklauso nuo to, kokie maršrutai ir į kur.
                                  Vienkelyje negali paleisti traukinio, neturėdamas tuščio tarpstočio ARBA ta pačia kryptimi išvykusio traukinio.
                                  Aišku, ši atkarpa trumpa, 2-3 signalizacijos blokai ir galbūt Kaunas - Panevėžys gali paskui save paimti Kaunas - KUN, kuris grįždamas paskui save paima Vln - Kaunas ir Panevėžys - Kaunas. Reikia modeliuoti. IMHO, tinkamai sudėjus tvarkaraščius, Kaunas - KUN tampa nereikalingu, jį visiškai dengia regioniniai maršrutai.

                                  Iš kitos pusės, autobusas nuo stoties yra pigiau, lanksčiau ir paprasčiau. Galvojant apie traukinio atšaką, visų pirma reikia KUN padidinti skrydžių skaičių ir juos tolygiai išdėlioti į šviesujį paros laiką.

                                  Comment


                                    Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                    Dėl Kauno oro uosto gal tolimoje ateityje ką nors ir sugalvos, bet perstatyti terminalą piečiau gal netgi paprasčiau būtų, kai RB jau bus nutiesta
                                    Galbūt, bet net statant terminalą kuo labiau pietiniame kampe, jis vis tiek bus nutolęs nuo bėgių tokiu atstumu, kurio pėsčiam su lagaminais nesinorės eiti. Tačiau pastačius ten terminalą, regioninių traukinių bėgius būtų galima stengtis „pritraukti“ prie pat. Bet viskas vyktų jau turbūt po Rail Balticos atidarymo, o iki to laiko KUN traukinių stotelė būtų nutolusi, arba jos išvis nebūtų.


                                    O dėl visokių RB atšakų į dabartinį terminalą tai manau reiktų pamiršti, jų su Kaunas - Vilnius atkarpa nedarys, gal būtų reikėję galvoti su Kaunas - Panevėžys atkarpa tiesiog tiesiant trasą per tą pusę, bet dar visai neseniai gi buvo kalbama apie naująjį oro uostą ir KUN nebebuvo prioritetas
                                    Čia ir bėda, kad dar kokius 10 metų svarstys, ar statyti Žaslių oro uostą, ar ne. Ir galiausiai neturėsim nei Žaslių, nei normalaus susisiekimo su KUN.
                                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                    Comment


                                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                      Aišku, ši atkarpa trumpa, 2-3 signalizacijos blokai ir galbūt Kaunas - Panevėžys gali paskui save paimti Kaunas - KUN, kuris grįždamas paskui save paima Vln - Kaunas ir Panevėžys - Kaunas. Reikia modeliuoti. IMHO, tinkamai sudėjus tvarkaraščius, Kaunas - KUN tampa nereikalingu, jį visiškai dengia regioniniai maršrutai.
                                      Kažką panašaus ir įsivaizdavau.
                                      Iš kitos pusės, autobusas nuo stoties yra pigiau, lanksčiau ir paprasčiau. Galvojant apie traukinio atšaką, visų pirma reikia KUN padidinti skrydžių skaičių ir juos tolygiai išdėlioti į šviesujį paros laiką.
                                      Sutinku. O kol kas reikia bent jau neužkirsti kelio biudžetiniam variantui – 3,5 km aklinai atšakai iki esamo terminalo. Svarbu, kad būtų numatyta planuose ir nepristatytų kokių sandėlių ar dar ko.


                                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Todėl kad bagažo konvejeris ir muitinė - neprognozuojami dalykai. Jei atskridus reikia daržinėje laukti dar pusvalandį kol atvyks transportas - ačiū, ne.
                                        Tai jeigu atšaka ateina prie pat oro uosto durų, gali pralaukti tą pusvalandį ne daržinėje, o pačiame terminale. Yra gi spaudos kioskas, kava

                                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Ta prasme kai oro linija svarsto ar ateiti į oro uostą, jos tikrinamų dalykų sąraše nėra oro uosto pasiekiamumo klausimo?

                                          Žiežmarių oro uostas be geležinkelio būtų mažiau patrauklus nei su geležinkeliu.

                                          Tu kažkaip čia išsukai, kad lyg sakyčiau, kad vien atšaka pritraukia skrydžius.
                                          Taip nesakiau, sakiau, kad atšaka yra vienas iš daugelio elementų traukiančių skrydžius. Tai yra su tuo elementu oro uostas labiau trauks, nei be to elemento.
                                          Kodėl avialinijos skraido į Lutoną neturintį geležinkelio atšakos? Geležinkelio atšaka jokios paklausos nekuria. Kaunui žymiai didesnė nauda būtų tuos atšakoms išmestus pinigus skirti skrydžiams pirkti.
                                          ​​​
                                          Paskutinis taisė Lettered; 2021.04.14, 08:26.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X