Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
O dėl ekspresų Vilnius-VNO-KUN-Kaunas: taip, tai labiau utopinė idėja. Vis dėlto reikia nepamiršt, kad pagal Rail Baltica planus turėtų atsirasti regioninis RB maršrutas Marijampolė-Kaunas-Panevėžys. Tai kodėl tada negalima padaryti biudžetinio varianto: varganų 4 kilometrų ilgio vienkelės antžeminės atšakos su viena platforma ir stogeliu nuo lietaus? Iš visų įmanomų geležinkelio pratęsimų Lietuvoje, šitas pigiausias, paprasčiausias ir labiausiai tikėtinas (priešingai nei atkarpos į Druskininkus 15 km, į Palangą 9 km). Darant sutapdintą vėžę, galėtų stoti ir Kaunas-Šiauliai. Arba būtų atskiras maršrutas Kaunas-KUN.
Kaunas-Šiauliai, kaip jau ne kartą forume diskutuota, tikrai turi daug potencialo, netgi esamomis sąlygomis. Darant bent 4-6 reisų poras per dieną, gal kai kuriais reisais praleidžiant kaimų sustojimus, po elektrifikacijos važiavimo laikas bus tikrai patrauklus. Plius ateityje Kaunas bus Rail Balticos persėdimo taškas. Todėl reikia kuo greičiau, ypač kai pandemija slops, Kaunas-Šiauliai paleisti kasdien po 1 reisų porą, taip iš pradžių persiviliojant taupiuosius keliautojus. Po to didinti reisų skaičių. Juk prieš kelerius metus Šilutė-Klaipėda neegzistavo, o po to atsirado 4 reisai. Taip pat Mažeikių maršrutas berods kažkada buvo panaikintas.
Comment