/\ Atrodo, būtų reikalinga atskira tema apie žemės paėmimą visuomenės reikmėms (infrastruktūros ir energetikos projektams). Jei dėl nevykusių įstatymų bus stabdomi visi projektai, mus infrastruktūros klausimais greit aplenks visos kaimyninės šalys - net latviai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Šuo pakastas gali buti ir kitur:
http://www.sekunde.lt/panevezyje/102437/
Europinio standarto geležinkelio „Rail Baltica“ linijos vėžę racionaliausia tiesti per Panevėžį. Nors darbai kainuos 800 milijonų litų brangiau nei tiesiant per Šiaulius, pajamų per 30 geležinkelio eksploatacijos metų, palyginti su Šiaulių variantu, bus gauta 1,4 milijardo litų daugiau.
Is tokio kasnio galima ir ekspertams dosniai sumoketi, kad "ekspertuotu" teisingai, ir zurnaliugoms, kad rasytu tinkamai - tame tarpe net ir forumuose. Apie kysius cia nekalbu, nes Lietuvoje valdzia ju neima.
Tad tas, ar ten Panevezio zmones is to kazka tures, ar Siauliu, tai gali buti jau ir neesminis klausimas. Esminis - gauti tuos papildomus 800 000 000 litu.Paskutinis taisė hobo; 2014.01.02, 14:32.
Comment
-
Parašė hobo Rodyti pranešimąŠuo pakastas gali buti ir kitur:
Kas ten bus po 30 metu, ta tik vienas Dievas zino. O va kas gali buti labai svarbu, tai tas, kad tiesiant per Panevezi, jau siandien ir dabar bachurai gali sau ir savo firmoms, kurios tos darbus atlikines, tais 800 milionu litu darbu apimti padidinti.
Is tokio kasnio galima ir ekspertams dosniai sumoketi, kad "ekspertuotu" teisingai, ir zurnaliugoms, kad rasytu tinkamai - tame tarpe net ir forumuose. Apie kysius cia nekalbu, nes Lietuvoje valdzia ju neima.
Tad tas, ar ten Panevezio zmones is to kazka tures, ar Siauliu, tai gali buti jau ir neesminis klausimas. Esminis - gauti tuos papildomus 800 000 000 litu.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKonspiracinė teorija, visiškai nekreipiant dėmesio į ekspertų išvadas ir paskaičiavimus.
Ekspertai ... Kiek ju maciau, ivairiu rusiu ir ivairaus plauko, nei pas viena nepastebejau baltu sparnu uz nugaros. Nei nimbo virs galvos. Visi buvo tokie pat, kaip ir zmones. Tad, manau, kad jie, kai ateis laikas skleisti savo tiesa, tai kaip seimininkui reikes, tai ta ir tvirtins.
Bet, kas zino, gal ir Jusu tiesa - gal istikruju jie, nei kiek negalvodami apie savo interesus, pasiaukodami dirba tik Lietuvos labui?Paskutinis taisė hobo; 2014.01.02, 14:58.
Comment
-
Parašė hobo Rodyti pranešimąYra labai senas posakis: "Jei visiskai neaisku, kame reikalas – tas reiskia, kad reikalas yra piniguose". O pinigai, sakyciau, visai nemazi - 800 000 000. Girdejau, kad musu laikais ir uz zymiai mazesnius daug kas net nuzudys be gailescio, ne tik kad liudys neteisingai.
Ekspertai ... Kiek ju maciau, ivairiu rusiu ir ivairaus plauko, nei pas viena nepastebejau baltu sparnu uz nugaros. Nei nimbo virs galvos. Visi buvo tokie pat, kaip ir zmones. Tad, manau, kad jie, kai ateis laikas skleisti savo tiesa, tai kaip seimininkui reikes, tai ta ir tvirtins.
Bet, kas zino, gal ir Jusu tiesa - gal istikruju jie, nei kiek negalvodami apie savo interesus, pasiaukodami dirba tik Lietuvos labui?
Ką norėjau pasakyt ankstesniu postu: visi tokie teiginiai gali būti apversti ir pritaikyti tikintis žymiai geresnių rezultatų. Tai reiškia, kad jie yra nieko verti: tiek tavo pamąstymai apie 800 mln. Lt išplvomą, tiek ir mano pamąstymai apie keturgubą grąžą.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą... visi tokie teiginiai gali būti apversti ir pritaikyti tikintis žymiai geresnių rezultatų. Tai reiškia, kad jie yra nieko verti: tiek tavo pamąstymai apie 800 mln. Lt išplvomą, tiek ir mano pamąstymai apie keturgubą grąžą.
Bеt kаs liеciа busimuju pаjаmu, tаi bus, kаip аgnеttе pаsnеbеjо: "еsmе kаd visоs fаntаzijоs bе rеаlаus skаiciаvimо".
As аsmеniskаi nеt pаvаdinciаu tоkiоs prоgnоzеs "futuristinеmis visijоmis". Ciа tаi jаu kiеkviеnаs gаli ne kа blоgiаu uz "еkspеrtus" duоti vаliа sаvо (pаsinаudоsiu Jusu tеrminu) "pаmаstymаms" bеi vаizduоtеs pоliеkiаms. Ir jiе visi nеbus vеrti nеi skаtikо - lygаi tаip pаt, kаip ir tu еkspеrtu pаmаstymаi. Tаd i tuоs busimu pаjаmu prоgnоzеs nеrеik rimtаi ziurеti ir jаis vаdоvаutis аbеju vаriаntu vеrtinimе.
Dеl "isplоvimо". 800 mln. Lt brаngеsniо vаriаntо pаsirinkimа аs nеpаvаdinciаu "isplоvimu". Tаi, mаnаu, visiskаi lеgаlus rеikаlаi. Finаnsiskаi - jеi dаugumа tuо pinigu bus is EU - Liеtuvаi tаi nеt nаudingа, nеs tiеk pаpildоmu pinigu duоs ir dаrbо viеtu zmоnеms ir pеlnо firmоms.
Bеt tаs ruоzаs niеkо nеduоs rеgiоnо zmоnеms, sаliа kuriu zеmiu, sоdybu bеi sklypu еis. Atvirksciаi, is ju аtims dаug kа. Pаvyzdziui, nоrint jiеms uzsukti pаs tа kаimynа, аrbа pаrduоtuvе, аrbа nеt sаvо lаukа, kuriе dаbаr yrа, tаrkim, 2 km аtstumе nuо zmоgаus nаmu, аtsirаdus tаm gеlеzinkеliui, аtsirаs kitоjе jо pusеjе, ir viеtоj dvеju kilоmеtru kеliоnеs jаu rеiks dаryti аpylаnkа pеr pеrvаzа, kuri bus, tаrkim, dеsimtiеs km аtstumе. Tаd i аbu gаlus nuvаziuоti viеtоj аnkstеsniu 4 km zmоgui isеis jаu kоkiе 20 km. Kiеk ciа miliаrdu nuоstоliu isеis rеgiоnо zmоnеms pеr tuоs pаcius 30 mеtu?Paskutinis taisė hobo; 2014.01.03, 14:49.
Comment
-
Parašė hobo Rodyti pranešimąNеаbеjоtinа, kаd еkspеrtu gаli buti bеvеik tikslаi аpskаiciuоtоs islаidоs kiеkviеnаm vаriаntui - kiеk rеikеs nupirkti bеgiu, kitu mеdziаgu, kiеk rеikеs pinigu аpmоkеti dаrbininku bеi tеchnikоs dаrbа, ir t.t..
Bеt kаs liеciа busimuju pаjаmu, tаi bus, kаip аgnеttе pаsnеbеjо: "еsmе kаd visоs fаntаzijоs bе rеаlаus skаiciаvimо".
As аsmеniskаi nеt pаvаdinciаu tоkiоs prоgnоzеs "futuristinеmis visijоmis". Ciа tаi jаu kiеkviеnаs gаli ne kа blоgiаu uz "еkspеrtus" duоti vаliа sаvо (pаsinаudоsiu Jusu tеrminu) "pаmаstymаms" bеi vаizduоtеs pоliеkiаms. Ir jiе visi nеbus vеrti nеi skаtikо - lygаi tаip pаt, kаip ir tu еkspеrtu pаmаstymаi. Tаd i tuоs busimu pаjаmu prоgnоzеs nеrеik rimtаi ziurеti ir jаis vаdоvаutis аbеju vаriаntu vеrtinimе.
Dеl "isplоvimо". 800 mln. Lt brаngеsniо vаriаntо pаsirinkimа аs nеpаvаdinciаu "isplоvimu". Tаi, mаnаu, visiskаi lеgаlus rеikаlаi. Finаnsiskаi - jеi dаugumа tuо pinigu bus is EU - Liеtuvаi tаi nеt nаudingа, nеs tiеk pаpildоmu pinigu duоs ir dаrbо viеtu zmоnеms ir pеlnо firmоms.
Bеt tаs ruоzаs niеkо nеduоs rеgiоnо zmоnеms, sаliа kuriu zеmiu, sоdybu bеi sklypu еis. Atvirksciаi, is ju аtims dаug kа. Pаvyzdziui, nоrint jiеms uzsukti pаs tа kаimynа, аrbа pаrduоtuvе, аrbа nеt sаvо lаukа, kuriе dаbаr yrа, tаrkim, 2 km аtstumе nuо zmоgаus nаmu, аtsirаdus tаm gеlеzinkеliui, аtsirаs kitоjе jо pusеjе, ir viеtоj dvеju kilоmеtru kеliоnеs jаu rеiks dаryti аpylаnkа pеr pеrvаzа, kuri bus, tаrkim, dеsimtiеs km аtstumе. Tаd i аbu gаlus nuvаziuоti viеtоj аnkstеsniu 4 km zmоgui isеis jаu kоkiе 20 km. Kiеk ciа miliаrdu nuоstоliu isеis rеgiоnо zmоnеms pеr tuоs pаcius 30 mеtu?Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąnu nežinau, su tokiu mąstymu praktiškai pasmerktas bet kuris infrastruktūros projektas...
Comment
-
Parašė hobo Rodyti pranešimąNеаbеjоtinа, kаd еkspеrtu gаli buti bеvеik tikslаi аpskаiciuоtоs islаidоs kiеkviеnаm vаriаntui - kiеk rеikеs nupirkti bеgiu, kitu mеdziаgu, kiеk rеikеs pinigu аpmоkеti dаrbininku bеi tеchnikоs dаrbа, ir t.t..
Bеt kаs liеciа busimuju pаjаmu, tаi bus, kаip аgnеttе pаsnеbеjо: "еsmе kаd visоs fаntаzijоs bе rеаlаus skаiciаvimо".
As аsmеniskаi nеt pаvаdinciаu tоkiоs prоgnоzеs "futuristinеmis visijоmis". Ciа tаi jаu kiеkviеnаs gаli ne kа blоgiаu uz "еkspеrtus" duоti vаliа sаvо (pаsinаudоsiu Jusu tеrminu) "pаmаstymаms" bеi vаizduоtеs pоliеkiаms. Ir jiе visi nеbus vеrti nеi skаtikо - lygаi tаip pаt, kаip ir tu еkspеrtu pаmаstymаi. Tаd i tuоs busimu pаjаmu prоgnоzеs nеrеik rimtаi ziurеti ir jаis vаdоvаutis аbеju vаriаntu vеrtinimе.
Dеl "isplоvimо". 800 mln. Lt brаngеsniо vаriаntо pаsirinkimа аs nеpаvаdinciаu "isplоvimu". Tаi, mаnаu, visiskаi lеgаlus rеikаlаi. Finаnsiskаi - jеi dаugumа tuо pinigu bus is EU - Liеtuvаi tаi nеt nаudingа, nеs tiеk pаpildоmu pinigu duоs ir dаrbо viеtu zmоnеms ir pеlnо firmоms.
Bеt tаs ruоzаs niеkо nеduоs rеgiоnо zmоnеms, sаliа kuriu zеmiu, sоdybu bеi sklypu еis. Atvirksciаi, is ju аtims dаug kа. Pаvyzdziui, nоrint jiеms uzsukti pаs tа kаimynа, аrbа pаrduоtuvе, аrbа nеt sаvо lаukа, kuriе dаbаr yrа, tаrkim, 2 km аtstumе nuо zmоgаus nаmu, аtsirаdus tаm gеlеzinkеliui, аtsirаs kitоjе jо pusеjе, ir viеtоj dvеju kilоmеtru kеliоnеs jаu rеiks dаryti аpylаnkа pеr pеrvаzа, kuri bus, tаrkim, dеsimtiеs km аtstumе. Tаd i аbu gаlus nuvаziuоti viеtоj аnkstеsniu 4 km zmоgui isеis jаu kоkiе 20 km. Kiеk ciа miliаrdu nuоstоliu isеis rеgiоnо zmоnеms pеr tuоs pаcius 30 mеtu?
O su "regiono žmonėmis" tai visai siūlau neprasidėt. Kai tokio masto projektas pradedamas derinti prie kiekvieno žmogaus norų, galimybių, svajų ir patogumo - tai tada geriau išvis nieko nedaryt ir niekam nekvaršint galvos.
P.S. O kokią naudą ūkininkams ar regione gyvenantiems žmonėms elektros tiltai? Kokią naudą duos vėjo jėgainės? Kokią naudą duos dujotiekis? Juk jokios. O kokią naudą duos ūkininkui magistralė? Jokios. Tik turės problemų patenkant iš vienos ūkio pusės į kitą. Milijardiniai nuostoliai visiems.
Comment
-
Paskaiciuokime, ka galim paskaičiuoti, turint tik aritmetikos moksla bei sveika prota.
1.
Primeskim mazdaug, kiek skirsis kelio ilgis nuo Jonavos iki Latvijos sienos tarp Panevezio ir Siauliu variantu.
Siauliai - Valstybės siena (per Joniski) = 60 km.
Jonava – Siauliai = 126
Viso: 186 km
Panevezys – Valstybės siena (palei automagistrale A10) = 66 km.
Jonava –Panevezys = 86
Viso: 152 km
Tai yra, tas skirtumas bus apie :186 – 152 = 34 km. Tai skirtumas tik Lietuvos teritorijoje. Jei pridesime ilgesni kelia per Latvijos teritorija nuo Panevezio, tada tas skirtumas turetu buti mazesnis – gal apie kokius 20 km.
2.
Dabar primeskime, kiek daugiau to pelno (tie ekspertai kalba apie 1.4 mlr litu) bus gauta ne per 30 metu, bet per viena diena (dienos vidurkis):
Tam 1 400 000 000 Lt reikia padalinti pirma is 30 metu: 1,400,000,000 : 30 = 46,666,667 Lt/metams
Po to gautus 46 milijonus litu reikia padalinti is 365 dienu: 46 666 667 : 365 = 127853.88 Lt/dienai.
Tai yra, is siu paprastu paskaičiavimu iseina, kad per viena diena pinigu planuojama gauti maždaug 128 000 litu daugiai, nei ju butu gauta, jei tas geležinkelis eitu per Siaulius.
Tai yra, tas dalykas, kad traukinys nuo Latvijos sienos iki Kauno vaziuos 34 km trumpesniu keliu, turetu (kaip mus tikina) duoti po 128.000 litu dienai daugiau pelno – ir tai per kiekviena diena.
Nezinau, aisku, kaip i tai ziuri ekspertai, bet as asmeniskai kazkodel tai labai abejoju, kad traukiniui nuvaziavus 34 km maziau ten ir atgal, staiga atsiranda po 128 000 Lt dienai - ir taip kiekviena diena.
***
Del idomumo paziurekim, kiek pinigu Lietuvos gelezinkeliai užsidirbo per 2012 metus:
Pernai bendrovė uždirbo 130,2 mln. Lt neaudituoto grynojo pelno, kai 2011 m. gauta 147,3 mln. Lt pelno.
Plačiau: http://vz.lt/article/2013/3/1/lietuv...#ixzz2pNcLQOzw
Tai yra, LG visos veiklos pajamu vidurkis per 2012 buvo 356 000 Lt kiekvienai dienai, o vien is to, kad kelione per Panevezi bus 34 km trumpesne, ju pelnas (pagal ekspertus) padides 128 000 Lt kiekvienai dienai. Ir tie 128 000 Lt dienai - tai dar ne visas ju planuojamas pelnas, o tik busimojo pelno padidėjimas (!).
***
Bet gal ten vaziuos keleta milionu keleiviu, kurie ir sumokes tuos pinigus? Paziurekyme, kaip su ju skaicium buvo pernai:
http://www.lrytas.lt/verslas/energet...m#.Usc-wfv6iho
„Lietuvos geležinkelių“ duomenimis, keleivių srautas į Varšuvą yra gana menkas – 2011 metais pirmyn ir atgal keliavo 10 tūkst. keleivių.Paskutinis taisė hobo; 2014.01.05, 20:40.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO kokią naudą duos ūkininkui magistralė?
Comment
-
Hobo,
Sweco ataskaitoje tavo ivardintas 1,4 mlrd skirtumas yra skirtumas tarp vieno ir kito varianto pajamu o ne pelno. Todel tavo palyginimas su LG pelnu yra svelniai tariant nekorektiskas. Tikiuosi savo klaida istaisysi, o dar geriau atsiversi pirmini saltini Sweco ataskaita (laisvai prieinama, Sweco pirmajame puslapyje yra nuoroda I ja) ir ten surasi visus argumentus kokiai tik nuomonei noretai pagrysti. Pvz kad ir toks faktas kad grynai ekonominiu poziuriu Siauliu variantas labiau apsimoka
Atsiprasau visu uz svepluma. Siuo metu neturiu galimybiu kitaip rasyti
Comment
-
Parašė hobo Rodyti pranešimąPaskaiciuokime, ka galim paskaičiuoti, turint tik aritmetikos moksla bei sveika prota.
1.
Primeskim mazdaug, kiek skirsis kelio ilgis nuo Jonavos iki Latvijos sienos tarp Panevezio ir Siauliu variantu.
Siauliai - Valstybės siena (per Joniski) = 60 km.
Jonava – Siauliai = 126
Viso: 186 km
Panevezys – Valstybės siena (palei automagistrale A10) = 66 km.
Jonava –Panevezys = 86
Viso: 152 km
Tai yra, tas skirtumas bus apie :186 – 152 = 34 km. Tai skirtumas tik Lietuvos teritorijoje. Jei pridesime ilgesni kelia per Latvijos teritorija nuo Panevezio, tada tas skirtumas turetu buti mazesnis – gal apie kokius 20 km.
..... nu vienu žodžiu, skaityk žmogau, ten daug daug parašyta
Comment
-
Parašė hobo Rodyti pranešimąYra labai senas posakis: "Jei visiskai neaisku, kame reikalas – tas reiskia, kad reikalas yra piniguose". O pinigai, sakyciau, visai nemazi - 800 000 000. Girdejau, kad musu laikais ir uz zymiai mazesnius daug kas net nuzudys be gailescio, ne tik kad liudys neteisingai.
Ekspertai ... Kiek ju maciau, ivairiu rusiu ir ivairaus plauko, nei pas viena nepastebejau baltu sparnu uz nugaros. Nei nimbo virs galvos. Visi buvo tokie pat, kaip ir zmones. Tad, manau, kad jie, kai ateis laikas skleisti savo tiesa, tai kaip seimininkui reikes, tai ta ir tvirtins.
Bet, kas zino, gal ir Jusu tiesa - gal istikruju jie, nei kiek negalvodami apie savo interesus, pasiaukodami dirba tik Lietuvos labui?
Comment
-
Parašė Grillz Rodyti pranešimąO kas tu toks, kad galėtum vertint ekspertus? Pilnai sutinku, kad geležinkelis būtų tiesiamas per Panevežį, nes pasitikiu ekonomine nauda, o ir miesto pramonei tai bus didžiulis žingsnis. O tokius bobutės pezalus kaip tamstos vertinu kaip 0, tuščia oro gadinimą.
Comment
-
Parašė Grillz Rodyti pranešimąO kodėl nusprendei tamsta, kad 1435mm vėžė bus skirta tik keleiviniams traukiniams? Žinoma važiuos ir krovininiai sąstatai. Dėl to ir yra diskusijos dėl Vilniaus prijungimo prie Rail Baltica, nes Vaidotuose statomas didelių pajėgumų terminalas.
Jai aš negerai suprantu pataisykite mane tie kas žinote tiksliai o ne buteliniai geležinkelių ekspertai.
Comment
Comment