Taigi "sutaupę" pinigų ant viaduko statybos, darys akliną skirtingos vėžės kelių susikirtimą. Iešmas skirtas 1435 mm keliui per HE prijungti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi "sutaupę" pinigų ant viaduko statybos, darys akliną skirtingos vėžės kelių susikirtimą. Iešmas skirtas 1435 mm keliui per HE prijungti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaip tai neapkrauta, jei viena iš labiausiai apkrautų vietų. Juk jei linijos kertasi aklai, tai mažėja abiejų linijų pralaidumas.
Comment
-
Jei žvilgtelėtumėte į perspektyvinę Kauno mazgo schemą Rail Baltic operaciniame plane pamatytumėte, kad pagrindinė trasą apeina Palemono stoties kelyną iš rytų pusės. Kaip tik netoli šios vietos pagrindinė trasą nuo Kauno pusės viaduku arba tuneliu pereina į rytinę pusę. Taip kad šitas sutaupymas toks labiau priverstinis, nes jei atsirastų viadukas Palemono vakarinė pusė - HES, nebebūtų galimybės statyti viaduko Palemono rytinė pusė - tunelis. Be to šis vieno lygio susikirtimas būs naudojamas tik krovininių traukinių patekimui į konteinerių terminalą, tai neturėtų būti labai dažnai.
Comment
-
Po truputi ryškėja kaip atrodys Panevėžio RB stotis, įsikurs 8 km nuo miesto (https://prnt.sc/uidxw4). Pridedu nuoroda su visų būsimų stočių vizualizacijomis, keista, kad Kauno stoties visiškai nekeis, tikriausiai bus taip kaip dabar atrodo.
https://www.railbaltica.org/info/lt/...BUTgMUmbN2qLFU
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaune jokios naujos stoties nebus, nes stotis yra. Ten nebent apie Karmėlavą ar Palemoną eina kalba.
Comment
-
Parašė Effka Rodyti pranešimąPo truputi ryškėja kaip atrodys Panevėžio RB stotis, įsikurs 8 km nuo miesto (https://prnt.sc/uidxw4). Pridedu nuoroda su visų būsimų stočių vizualizacijomis, keista, kad Kauno stoties visiškai nekeis, tikriausiai bus taip kaip dabar atrodo.
https://www.railbaltica.org/info/lt/...BUTgMUmbN2qLFU
Comment
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
Ar tikrai cia Panevezio stotis? Esu isitikines kad ta pacia vizualizacija esu jau senokai mates, tik ji buvo ne musu o Estijoje. Man atrodo tiesiog placeholder image.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Rygoj, Vilniuj irgi yra
Rygoje seniai buvo kalbama, kad reikėtų geležinkelio stotį kapitališkai rekonstruoti. Juk nuo tarybinių laikų ten mažai kas pasikeitė. Vilniuje gi rekonstrukcija kažkur apie 2001-2002 buvo rimta. Tai RB rėmuose Rygoje stotį ir rekonstruos. Iš esmės pastatys naują esamos vietoje. Kartu ir autobusų stotį naują.
Comment
-
Parašė Effka Rodyti pranešimąPo truputi ryškėja kaip atrodys Panevėžio RB stotis, įsikurs 8 km nuo miesto (https://prnt.sc/uidxw4). Pridedu nuoroda su visų būsimų stočių vizualizacijomis, keista, kad Kauno stoties visiškai nekeis, tikriausiai bus taip kaip dabar atrodo.
VNO irgi nebus pajungtas (kaip buvo planuota kone 20 metų)Paskutinis taisė Sula; 2020.09.16, 21:26.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Sako, kad Kauno stotis prie oro uosto, o rodo seną stalininį pastatą.
VNO irgi nebus pajungtas (kaip buvo planuota kone 20 metų)
Comment
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
Sekant saunu Gator patarima, perziurejus visus 5 video, VNO yra pazymetas kaip linijos atsisakojimas, tai turbut kad bus.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Peržiūrėjau. Tiesa sakant, "multikų" lygis yra atitinkamas. Kalba apie stotį, o ne apie atsišakojimą. "Stotis" VNO ir dabar yra ten. Nors reljefas ir padėtis yra dėkingi normaliam terminalui (RIX viskas nuo nulio), ko nepasakysi apie pačią atšaką. Tuo tarpu Ulemiste ir Rygos oro uostai turės naujus superšiuolaikiškus terminalus. Kodėl??
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Peržiūrėjau. Tiesa sakant, "multikų" lygis yra atitinkamas. Kalba apie stotį, o ne apie atsišakojimą. "Stotis" VNO ir dabar yra ten. Nors reljefas ir padėtis yra dėkingi normaliam terminalui (RIX viskas nuo nulio), ko nepasakysi apie pačią atšaką. Tuo tarpu Ulemiste ir Rygos oro uostai turės naujus superšiuolaikiškus terminalus. Kodėl??
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Sako, kad Kauno stotis prie oro uosto, o rodo seną stalininį pastatą.
Tui mintyje, kad Kaune, rajone yra oro uostas, ale sustiprino Kauno stoties svarbą reportaže.
Neturėjo mintyje būtent KUN stoties čia.
Comment
-
Panašu kad nei Kaune, nei Vilniuje nieko naujo iš esmės nebus, Vilniaus stotis galimai kažkiek bus palopyta, "Vilnius Connect" projekto rėmuose, apstatyta komerciniais pastatais, nutiestas dviračių takas, pakeistos trinkelės ir puiku. Dėl Vilniaus oro uosto, galimai irgi nieko nebus, nors kolkas rašoma, citata:
Currently provision of a 1435 mm link to Vilnius airport is under discussion. This would mean that Rail Baltica trains would continue to Vilnius airport station after a short stop incl. change of direction.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVilniuje nieko neperstatinės. Įrengs 2-3 kelius 1435 mm vėžei ir peroną ar du. Gal kokią stoginę virš jų pastatys ir viskas.
According to LG four platform tracks are planned to be provided.at least five platform tracks will be needed to provide a stable timetable with sufficient turnaround times and without the need for shunting trains to stabling sidings.
- 2 patinka
Comment
Comment