Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Liepos 1 d. bus pristatomi projektiniai pasiūlymai geležinkelio atkarpos Jonavos r. tarp Šveicarijos ir Žeimių gyvenviečių https://www.jonavoszinios.lt/naujien...ai-pasiulymai/

    Comment


      Parašė Lašas Rodyti pranešimą
      Liepos 1 d. bus pristatomi projektiniai pasiūlymai geležinkelio atkarpos Jonavos r. tarp Šveicarijos ir Žeimių gyvenviečių https://www.jonavoszinios.lt/naujien...ai-pasiulymai/
      Iki siol tai Lietuvele vienintele be jokiu konkreciu planu stotims, etc. "Kaip atrodys RB infrastruktura", viskas is estu ir latviu, pas mus nulis.

      Comment


        Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

        Iki siol tai Lietuvele vienintele be jokiu konkreciu planu stotims, etc. "Kaip atrodys RB infrastruktura", viskas is estu ir latviu, pas mus nulis.
        Tai kaip suprantu Lietuvoje kažkokių išskirtinų naujų stočių nebus, esamos (Kauno) bus pritaikomos. Nebent tik kokia Panevėžio bus nauja, bet tikriausiai ji nebus architektūrinis šedevras...

        Comment


          Parašė Lašas Rodyti pranešimą

          Tai kaip suprantu Lietuvoje kažkokių išskirtinų naujų stočių nebus, esamos (Kauno) bus pritaikomos. Nebent tik kokia Panevėžio bus nauja, bet tikriausiai ji nebus architektūrinis šedevras...
          Nu bet ir bendrai paremus viskas pas mus “poveikio apliniai studijos” stadijoje, nejaugi RB vos ne dvigubai daugiau gyventoju turincioje salyje atnesa tiek mazai. Nemaciau nei vieno kad ir mazesnes stoteles ar infrastrukturos projekto. Nesakau lad netvarkoma infrastruktura, bet tiek LV kiek EE jau senai demonstruoja naujas stotis, sototeles, naudojasi proga kurti ambicingesnius infros projektus miesto erdvej, kol tuo tarpu pas mus absoliutus nulis. Nieko konkretaus Panecezyje nera, Kaune irgi jokiu konkursu ar oficialiu planu nera, Vilnius tuo tarpu pleistrus planuoja klijuot. Nezinau, tikejausi daug daugiau, neveiklumas jau erzina.
          Paskutinis taisė kasparas.v; 2020.06.15, 02:09.

          Comment


            Rb stotys miškuose, laukuose arba tskant niekur. Tai pagal tokią taisyklę daugiau išvyniot čia ir nelabai išeina. Nes nu LT keleiviai gali ir turi važinėt tik avtamabiliais ir avtobusais(tayp garantojamas pialnas naftos ir aftobusų "kampanijams" bey darbas avtobusų vadzitieliams). Kolūkyje kažko kito ir nebūna.

            Comment


              Tai kad Lietuvoje ir neplanuojamos jokios regioninės stotys ar stotelės. Išskyrus Panevėžio, bet ir ta laukuose. Techninės stotys (pralankos ar pan.) nesiskaito.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Tai kad Lietuvoje ir neplanuojamos jokios regioninės stotys ar stotelės. Išskyrus Panevėžio, bet ir ta laukuose. Techninės stotys (pralankos ar pan.) nesiskaito.
                O Kauno oro uosto? Ten šioks toks mazgas gaunasi.

                Comment


                  Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

                  Nu bet ir bendrai paremus viskas pas mus “poveikio apliniai studijos” stadijoje, nejaugi RB vos ne dvigubai daugiau gyventoju turincioje salyje atnesa tiek mazai. Nemaciau nei vieno kad ir mazesnes stoteles ar infrastrukturos projekto. Nesakau lad netvarkoma infrastruktura, bet tiek LV kiek EE jau senai demonstruoja naujas stotis, sototeles, naudojasi proga kurti ambicingesnius infros projektus miesto erdvej, kol tuo tarpu pas mus absoliutus nulis. Nieko konkretaus Panecezyje nera, Kaune irgi jokiu konkursu ar oficialiu planu nera, Vilnius tuo tarpu pleistrus planuoja klijuot. Nezinau, tikejausi daug daugiau, neveiklumas jau erzina.
                  Šiuo metu rengiami atkarpų nuo Kauno iki Ramygalos ir nuo Ramygalos iki Latvijos sienos techniniai projektai, atkarpos nuo Kauno iki Ramygalos techninio projekto rengimas juda link pabaigos. Projektinių pasiūlymų medžiagoje matosi, kad projektavimas gerokai pažengęs į priekį https://www.railbaltica.org/lt/visuo...ai-pasiulymai/ https://www.15min.lt/verslas/naujien...os-667-1317080

                  Comment


                    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

                    Iki siol tai Lietuvele vienintele be jokiu konkreciu planu stotims, etc. "Kaip atrodys RB infrastruktura", viskas is estu ir latviu, pas mus nulis.
                    Kiek pamenu, stočių vizualo ir idėjų pristatymas vyko maždaug prieš metus. Pristatinėjo ispanai. Pagal atsiliepimus - toli gražu ne šedevrai. Iš kitos pusės, pastatyti stoties pastatą užtruks 1.5-2 metus, ar dabar verta apie jas galvoti? Aš vis tikiuosi kad ju projektavimui bus skelbiamas konkursas, tada ir atsirinksim.

                    Comment


                      Esmė ne stoties pastate, o tame, kad tarpinių stočių nėra numatyta daug - Panevėžys, Karmėlava (klausimas?) ir viskas. Gal dar Vilniaus oro uostas, jei ves pro jį. Visos kitos esamos stotys ir RB statyba nieko nepakeis.

                      Comment


                        Kodėl čia daug manančių, kad panavežiečiams keleiviams bus įdomu nuvažiuot į Rygą? Kiek tenka važiuoti autobusais, Panevežy nesu matęs įlipančių/išlipančių keleivių

                        Comment


                          Todėl, kad linija eina šalia Panevėžio. Todėl kaip gi be stoties. Tik kad ta stotis laukuose... Panevėžyje iš tiesų keleivių autobusais į Rygą važiuoja mažai. Bet ir autobusų daug, tai per dieną vienas kitas susidaro. Man važiuojant yra tekę matyti įlipantį 1-2 keleivius (ar išlipančius). Bet ir tai ne visada.

                          Comment


                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                            Kodėl čia daug manančių, kad panavežiečiams keleiviams bus įdomu nuvažiuot į Rygą? Kiek tenka važiuoti autobusais, Panevežy nesu matęs įlipančių/išlipančių keleivių
                            Jeigų nebūtų, tada ir komerciai autubusai, kurie skaičiuoja kiekvieną eurą ir minutę, neužsukinėtų. Beto, atsiradus traukiniui, išaugų keleivių skaičius, nes dabar važiuoti su autobusu nelabai daug privalumų lyginant su automobiliu.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lašas Rodyti pranešimą

                              Šiuo metu rengiami atkarpų nuo Kauno iki Ramygalos ir nuo Ramygalos iki Latvijos sienos techniniai projektai, atkarpos nuo Kauno iki Ramygalos techninio projekto rengimas juda link pabaigos. Projektinių pasiūlymų medžiagoje matosi, kad projektavimas gerokai pažengęs į priekį https://www.railbaltica.org/lt/visuo...ai-pasiulymai/ https://www.15min.lt/verslas/naujien...os-667-1317080
                              Nezinau, bet abu kaimynai is virsaus stato ne tik tarptautines stotis, naudojasi proga ir vietinio susisiekimo infros kurimu. Ka pas mus LG visiskai nevazines naujais keliais?

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Jeigų nebūtų, tada ir komerciai autubusai, kurie skaičiuoja kiekvieną eurą ir minutę, neužsukinėtų. Beto, atsiradus traukiniui, išaugų keleivių skaičius, nes dabar važiuoti su autobusu nelabai daug privalumų lyginant su automobiliu.
                                Kaip suprantu, autobusai Panevežyje stoja techniniui sustojimui, kitaip niekas neužsukinėtų. Stotis už miesto garantuotai pritrauktų keleivių skaičių artimą nuliui, tad aš irgi prie tų skeptiškų žmonių, kad kišt milijonus į plyno lauko garantuotai neatsiperkančią investiją yra didelė nesąmonė prisidengiant regionų plėtra.

                                Comment


                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                  Kodėl čia daug manančių, kad panavežiečiams keleiviams bus įdomu nuvažiuot į Rygą? Kiek tenka važiuoti autobusais, Panevežy nesu matęs įlipančių/išlipančių keleivių
                                  Gal prazžopsojau, kur būtent dėl Rygos manančių, bet juk važiuos ir į Kauną bei Vilnių traukiniai iš Panevėžio. Jei gerai atsimenu kas buvo skelbiama temoje. Tai kur traukinys, kur autobusas.

                                  Comment


                                    Pasigilinkite į viešinamus projektinius siūlymus, juose yra numatytos vietos perspektyvinėms keleivių stotelėms. Vien 12 km atkarpoje nuo Šveicarijos iki Žeimių gyvenviečių yra numatytos dvi stotelės- Jonavos ir Ručiūnų.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Tai kad Lietuvoje ir neplanuojamos jokios regioninės stotys ar stotelės. Išskyrus Panevėžio, bet ir ta laukuose. Techninės stotys (pralankos ar pan.) nesiskaito.
                                      Kiek žinau RB projektuojama ir regioniniams traukiniams, bet pačių regioninių stočių kiekis priklausys tik nuo mūsų pačių ir jos turės būti įrengiamos atskirais projektais.

                                      Comment


                                        Ar gerai supratau kas RB / RB II nebus geležinkelio šviesoforų? O jei bus, pagal kokią signalizacijos sistemą bus įrengiami?

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                          Ar gerai supratau kas RB / RB II nebus geležinkelio šviesoforų? O jei bus, pagal kokią signalizacijos sistemą bus įrengiami?
                                          RB II bus dvibėgis geležinkelis be jokiu vieno lygio sankryžu, susikirtimu ir pan. Dėl RB nežinau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X