Gal yra detalusis planas kaip eis atkarpa nuo Kauno iki Vilniaus?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė DKL Rodyti pranešimą
Šiuo metu ruošiamas100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ten tik tarpinė stotis, vis tiek traukiniai važiuos į centrinę. Galbūt centrinėje visi jau netelpa, tai ją uždarys rekonstrukcijai, praplės. Bet kokiu atveju tai niekaip nesiderina su Lietuvos provincijos realijomis.
Napoli Garibaldi / Centrale yra iš dalies pravažiuojama galinė stotis, po miestu galima pasiekti Napoli Campi Flegeri / Cavalleggeri Aosta, kas yra visai kita miesto pusė.
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Bet juk naujojo oro uosto vieta dar nėra tiksliai numatyta. Ar netyčia neatsitiks taip, kad oro uosto terminalas bus pastatytas kažkur šone, už kelių kilometrų? Tada arba reiks keleiviams persėdinėt į autobusą ar mikrūškę dėl 5 min. pavažiavimo, arba geležinkelio stoties ten apskritai nebus.
Naujas oro uostas atsiras (arba ne) ne anksčiau kaip 2035-2040 m., tuomet jau daug kas gali atrodyti kitaip.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi sakau, kad pastatė naują tik tarpinę stotį, o traukiniai, įskaitant ir greituosius turi galimybę ir tikriausiai važiuos iki centrinės stoties. Dar kartą kartoju, kad Lietuvos realijoms tai netinka.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTodėl ir reikia, kad stotis būtų mieste, o ne jo pakraštyje.
Comment
-
Kur, kokiame mieste? Kiekvienas atvejis individualus. Šiais laikais tunelis ne problema. Ana tarp Ženevos ir Anmaso (piečiau Ženevos esantis Prancūzijos miestas, kuris faktiškai suaugęs su Ženeva) nutiesė RER geležinkelį, kurio didžioji dalis Prancūzijoje ir dalis Šveicarijoje sukišta į tunelį. O virš tunelio pėsčiųjų ir dviračių takas. Bet mes nukrypome nuo temos. Panevėžys labai parastai galėjo būti išspręstas padarant keleiviniams traukiniams užvažiavimą į Panevėžį, o krovininę stotį, aišku, galima buvo statyti miesto pakraštyje.
Beje, tiesiant RB Kaune panaikino Amalių stotelę esamam geležinkeliui. Nors jos įrengimas naujai nebūtų didelę problema vykdomų darbų ir sąmatos rėmuose. O dabar jos jau nebus. Ir įrengti atskirai - šimtai tūkstančių eurų, kai keleivių ten nėra daug.Paskutinis taisė Al1; 2020.05.15, 19:31.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKur, kokiame mieste? Kiekvienas atvejis individualus. Šiais laikais tunelis ne problema. Ana tarp Ženevos ir Anmaso (piečiau Ženevos esantis Prancūzijos miestas, kuris faktiškai suaugęs su Ženeva) nutiesė RER geležinkelį, kurio didžioji dalis Prancūzijoje ir dalis Šveicarijoje sukišta į tunelį. O virš tunelio pėsčiųjų ir dviračių takas. Bet mes nukrypome nuo temos. Panevėžys labai parastai galėjo būti išspręstas padarant keleiviniams traukiniams užvažiavimą į Panevėžį, o krovininę stotį, aišku, galima buvo statyti miesto pakraštyje.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBeje, tiesiant RB Kaune panaikino Amalių stotelę esamam geležinkeliui. Nors jos įrengimas naujai nebūtų didelę problema vykdomų darbų ir sąmatos rėmuose. O dabar jos jau nebus. Ir įrengti atskirai - šimtai tūkstančių eurų, kai keleivių ten nėra daug.
Comment
-
Rail Baltica projektuotojas parodė kaip atrodys geležinkelis nuo Ramygalos iki Latvijos sienos
https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...os-667-1317080
Comment
-
Parašė kesukazzz Rodyti pranešimąRail Baltica projektuotojas parodė kaip atrodys geležinkelis nuo Ramygalos iki Latvijos sienos
https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...os-667-1317080
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Įdomu tai, kur daryta projektuotojo nuotrauka. Šiame Quadrum aukšte yra Workland bendrų biurų erdvė
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ir kame tas įdomumas sužinojus kur daryta nuotrauka?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ir kame tas įdomumas sužinojus kur daryta nuotrauka?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Jei normalu kad tokie projektai koordinuojami neapsaugotoje aplinkoje - tada neįdomu.
Gal apskritai jis net ne ten dirba, tik nusifotografavo ten.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tame pačiame Panevėžyje. Įleidus RB į miestą reikia ir išleisti. RB ir LG kertasi stačiu kampu. Tai siūlai daryti dvi kilpas tam, kad kada nors miesto centre galėtų sustoti keleivinis traukinys? Aš siūlau palikti tai LG privežamajam maršrutui. Investicija į kelią yra žymiai didesnė nei į keleivinę dreziną.
Pats ir atsakai: kam reikalinga stotelė ten, kur nėra keleivių? Žiūrint plačiau, stotelę reikia daryti atšakoje, o ne magistraliniame kelyje.Kai atsiras poreikis, galima be problemų pridėti 400 metrų kelio ir 4 iešmus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Viskas padaroma, jei daroma. Na, padeda Vilniuje oro uosto traukinys nors kiek rimčiau pasiekti oro uostą? Ne. Lenkijoje, Latvijoje ir net Estijoje RB trasa suprojektuota normaliai, o Lietuvoje debiliškiausiai, kai aplenkiami potencialūs keleivių generavimo miestai ir taškai.
Comment
-
Nereikia statyti arklio prieš vežimą. Ne eiliniai žmonės suprojektuoja ir laimina tokius sprendimus. O tie, kas tai daro, jiems rūpi tik pinigų įsisavinimo galimybė per megaprojektus, o ne pačių projektų nauda Lietuvai. Todėl protestai teisingi ir pagrįsti. Jei jau daroma ir kišami milijardai, tai turi būti pagrįsta ekonomiškai ir naudinga Lietuvai.Paskutinis taisė Al1; 2020.05.18, 08:28.
Comment
Comment