Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nauda su keleivine stotimi laukuose - demagogija.
    Jo, ir dar iki miesto centro - 10 km. Keleivių prognozavimas iš Panevėžio bus didžiulis - beveik 1 per metus
    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

    Comment


      Koronavirusas nesustabdė didžiausio Baltijos regiono infrastruktūros projekto

      Nepaisant karantino sąlygų, projektas „Rail Baltica“ įgyvendinamas pagal griežtą grafiką ir numatytą biudžetą. Ruože Palemonas-Kaunas rangos darbų baigtumas, kaip suplanuota, šių metų balandį pasiekė 60 proc.

      „Nepaisant kai kurių vėlavimų atskirose projekto dalyse, pavyzdžiui, pernai dėl ilgesnės nei numatyta traukinių eismo pertraukos šiame ruože, visi kiti rangos darbai vyksta sklandžiai, todėl projektas bus baigtas laiku, kaip ir numatyta – šių metų pabaigoje, kad 2021-aisiais prekiniai traukiniai iš ES galėtų atvykti iki Kauno intermodalinio terminalo“, – pažymi Karolis Sankovski, bendrovės „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ generalinis direktorius.
      https://sa.lt/koronavirusas-nesustab...uros-projekto/

      Straipsny yra pusvalandžio ilgio drono video su statybos vaizdais! https://youtu.be/i3TXZopCgxI

      Comment


        O tai nuo Lenkijos iki Kauno darys 240 km/? Ar pasitenkinsim Kaunas-Tallinn?

        Comment


          Ir netūrėtu nuo Kauno iki Palemono Europinė vežė būti elektrifikuota?

          Comment


            O kam elektrifikacija, jei visa likusi RB kol kas neelektrifikuota.
            Paskutinis taisė Al1; 2020.04.19, 17:40.

            Comment


              Būsimoje „Rail Baltica“ vietoje dar bus galima ūkininkauti

              Susisiekimo ministerija sudarė galimybes ūkininkams laikinai naudotis visuomenės poreikiams išpirkta žeme, kurioje bus tiesiamas „Rail Baltica“ geležinkelis ir su juo susiję automobilių keliai. Nacionalinė žemės tarnyba informuota, kad nuo Kauno iki projektinio geležinkelio linijos 96,9 km ūkininkai galės naudotis žeme iki 2021 m. sausio 1 d., o nuo šio taško iki Lietuvos ir Latvijos sienos žemę dirbti bus galima iki 2022 m. sausio 1-osios.

              Taip pat ūkininkams bus išsaugota galimybė deklaruoti pasėlius Nacionalinei mokėjimų agentūrai ir gauti išmokas. Leidimai laikinai naudotis žeme bus išduodami Nacionalinės žemės tarnybos (NŽT) teritorinių padalinių skyriuose.

              Žemės naudotojai taip pat informuoti, kad visuomenės poreikiams paimtuose žemės sklypuose bus vykdomi tyrimai, tačiau ypatingos valstybinės svarbos projekto ,,Rail Baltica“ rengėjai stengsis galimus tyrimus ir vietovės apžiūras vykdyti atsakingai, darant kiek įmanoma mažiau nuostolių žemės ūkio veiklai, kuri laikinai vykdoma valstybinės žemės plotuose, numatytuose NŽT teritorinių padalinių skyrių vedėjų įsakymuose.

              Šiuo metu vykdomos žemės paėmimo dokumentų pasirašymo procedūros dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams vietinės reikšmės automobilių kelių statybai ir rekonstrukcijai dėl Europinio standarto geležinkelio linijos „Rail Baltica“ atkarpai Kaunas–Lietuvos ir Latvijos valstybių siena.

              Šio žemės paėmimo visuomenės poreikiams etapo metu planuojama iš viso paimti apie 1200 sklypų, kurių bendras plotas siekia apie 380 ha žemės, o maždaug 20 proc. jos sudaro miškai, visa kita – daugiausia žemės ūkio paskirties žemė.

              Tai jau antras žemės paėmimo visuomenės poreikiams etapas, pagal kurį žemė išperkama „Rail Baltica“ poreikiams. Pačiam „Rail Baltica“ geležinkeliui tiesti Panevėžio, Pasvalio, Kauno, Jonavos ir Kėdainių rajonuose visuomenės poreikiams išpirkti 1365 sklypai, kurių bendras plotas siekia apie 1244 ha. Maždaug ketvirtadalį šio ploto sudaro miško žemė, o 187 ha – valstybinės žemės sklypai. Žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros pagrindinei geležinkelio linijai jau baigtos, tvarkomi likę paskutiniai teisiniai formalumai.

              Žemės paėmimo visuomenės reikmėms privažiuojamiesiems prie „Rail Baltica“ automobilių keliams procedūras ketinama baigti iki 2020 m. pabaigos.

              „Rail Baltica“ – didžiausias geležinkelio infrastruktūros statybos projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant per visą „Rail Baltica“ trasą bus nutiestas elektrifikuotas 1435 mm pločio vėžės dvikelis. Projekto statybos, kurių suplanuota įgyvendinimo vertė siekia apie 5,8 mlrd. eurų, yra didžiausia investicija, skirta pagerinti mobilumą ir kelionių galimybes, plėtoti verslą, turizmą ir prekių mainus regione.

              Bendras „Rail Baltica“ ilgis trijose Baltijos valstybėse siekia 870 kilometrų: Lietuvoje – 392, Latvijoje – 265, o Estijoje – 213. Lietuvoje europinė trasa eina nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos per Kauną ir Panevėžį, Latvijoje kirs Rygą, Estijoje – Pernu ir Taliną. Kauno ir Vilniaus jungtis yra integrali projekto „Rail Baltica“ jungtis.

              Projekto „Rail Baltica“ pirmą etapą Lietuva įgyvendino 2015 m. – europinės vėžės geležinkelio linija buvo nutiesta nuo Lenkijos-Lietuvos sienos iki Kauno. Šio etapo metu įrengta 123 km ilgio europinio standarto tarpvalstybinis geležinkelis, kuriuo tarp Kauno ir Balstogės kursuoja keleiviniai traukiniai. Ateityje šis ruožas bus modernizuotas, kad keleiviniai traukiniai, kaip visoje „Rail Baltica“, galėtų važiuoti maksimaliu 249 km/val. greičiu.

              Šiuo metu aktyvūs „Rail Baltica“ statybos darbai vyksta Kauno geležinkelio mazge, kuriuos užbaigus iš Kauno į Lenkiją ir toliau į Vakarų Europą galės vykti krovininiai traukiniai. AB „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ yra projekto „Rail Baltica“ vykdytoja Lietuvoje, atsakinga už europinio geležinkelio infrastruktūros statybas šalyje.

              Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.

              Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...a-ukininkauti/

              Comment


                Palemonas - Kaunas. Naujausias 04.20 d. drono vaizdo įrašas. Matosi ir gatvių infrastruktūros darbai.
                https://www.youtube.com/watch?v=PFHwEpgVT-0
                Paskutinis taisė Austras; 2020.04.23, 17:29.

                Comment


                  Puikus video. Man tik neaišku, kodėl nėra daromas zadielas RB atsišakojimui, kuris eis per HE (Rokai, Jiesia). Juk numatyta statyti viaduką, kuris kirs liniją Palemonas - Kaunas. Tai kur ta vieta? Kur tas zadielas? Ar dabar viską padarys, o paskui vėl kapstys iš naujo?

                  Comment


                    Palikta vieta ar kažkokia tai nedidelė pradžia to, kas bus daroma vėliau. Taigi, kur ta vieta, kur bus viadukas per esamą liniją, eisiančią per HE? Kažkaip nematyti. O juk ten turi būti atsišakojimas nuo RB į Kauną, vadinasi, pylimas platesnis toje vietoje, ar aukštėjantis link būsimo viaduko, kad vėliau nereikėtų vėl visko kapstyti. Na nesimato tos vietos. Kažką tai kasa ties maždaug 14.30 tame video iš kairės pusės. Bet ten tikriausiai bus vandens pralaida. Be to, jei ties ta vieta būtų viadukas, tai kodėl pirmiausiai nepadarė vietos jam būtent toje pusėje, kuria eina RB į Kauną?
                    Paskutinis taisė Al1; 2020.04.23, 12:54.

                    Comment


                      Viaduko statybos jau buvo atsisakyta pasibaigusiame niekuo Rokų-Palemono konkurse. Operaciniame plane pateiktoje preliminarioje Kauno mazgo schemoje numatyta atsišakojimas link hidroelektrinės viename lygyje kertantis 1520 kelius.

                      Comment


                        Kad tik pigiau... Aš nežinau, dar XIX a. tie, kas NORMALIAI tiesė geležinkelius, vengė skirtingų vėžių susikirtimo viename lygmenyje. Ar netgi vienos vėžės, bet skirtingų magistralinių linijų susiskirtimo. Švenčionėliuose buvo viadukas siaurojo per platųjį, Panevėžyje tarpukaryje pastatė viaduką. Dabar pinigų nesukrapšto. Kaip jie žada tiesti RB iki Latvijos? Irgi prisiplanuos greitąją liniją, o eigoje pamatys, kad užtenka tik vienam keliui, ar suplanuotus viadukus su automobilių keliais keis pervažomis??? Kad tik pigiau... Jau turime tokį "pigumą" - RB iki Lenkijos sienos vis dar be signalizacijos ir blokuotės, neskaitant Mockavos - Šeštokų ruožo, kuriame liko iki tol buvusi sistema... Ir jie tad svaigsta apie modernumą ir XXI a.? O tiesia XIX a. supratimo lygmenyje... Kartais net blogiau...
                        Paskutinis taisė Al1; 2020.04.23, 13:38.

                        Comment


                          Galimybe laikinai naudotis dėl „Rail Baltica“ paimta žeme jau pasinaudojo ir Panevėžio rajono ūkininkai

                          Click image for larger version

Name:	gelezinkelio-rekonstrukcijos-darbai-5cdd194d882cb.jpg
Views:	200
Size:	224,4 kB
ID:	1800193

                          Per metus laiko galimybe laikinai naudotis dėl „Rail Baltica“ visuomenės poreikiams paimta žeme jau pasinaudojo 122 Panevėžio ir Pasvalio rajonų ūkininkai arba žemės ūkio bendrovės.

                          Nacionalinės žemės tarnybos Panevėžio skyrius nuo 2019 m. gegužės mėn. išdavė 48 leidimus, o Pasvalio skyrius dar 74 leidimus fiziniams arba juridiniams asmenims naudotis „Rail Baltica“ geležinkelio statybai paimta žeme. Iš viso tai sudaro 353 ha valstybinės žemės plotą.

                          Galimybė laikinai naudoti valstybinės žemės sklypus, paimtus visuomenės poreikiams įgyvendinant ypatingos valstybinės svarbos projektą „Rail Baltica“, išlieka ir prasidėjus antrajam „Rail Baltika“ projekto etapui.

                          Nuo Kauno iki projektinio geležinkelio linijos 96,9 km ūkininkai galės naudotis žeme iki šių metų pabaigos, o nuo šio taško iki Lietuvos ir Latvijos sienos žemę dirbti bus galima dar ir kitus metus.

                          Taip pat ūkininkams bus išsaugota galimybė deklaruoti tokių sklypų pasėlius Nacionalinei mokėjimų agentūrai ir gauti išmokas.

                          Leidimai laikinai naudotis žeme yra išduodami Nacionalinės žemės tarnybos teritorinių padalinių skyriuose.

                          Visuomenės poreikiams paimti žemės plotai gali būti suteikiami laikinai naudoti tik tiems asmenims, kurie iki žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros pradžios naudojosi šiais žemės plotais. Leidimas laikinai naudotis valstybine žeme suteikiamas iki tol, kol šis valstybinės žemės plotas bus pradėtas naudoti visuomenės poreikiams.

                          Visuomenės poreikiams paimtoje ir laikinai naudojamoje žemėje patirti nuostoliai dėl atliekamų tyrinėjimų (archeologinių, kultūros paveldo, karo paveldo tyrimų, gręžinių, geofizinių, inžinerinių geologinių, geotechninių tyrimų, geodezinių, kartografinių ir topografinių matavimų) nebus atlyginami.

                          https://jp.lt/galimybe-laikinai-naud...ono-ukininkai/

                          Comment


                            Atnaujintas video, Palemonas - Kaunas 2020.05.04 d. Matosi progresas.

                            Comment


                              Rb2 Kaune bus vienkelis?

                              Comment


                                Taip, bus vienkelis. O ką, neužtenka? Tunelis irgi vienkelis, o kiek ten, lygtai 20 porų kasdien važiuoja. O buvo laikai, kai važiavo dar daugiau. Protingai organizuojant eismą galima praleisti ir dvigubai daugiau, o gal ir trigubai.
                                Krovininiais važiuos per HE.
                                Paskutinis taisė Al1; 2020.05.06, 16:53.

                                Comment


                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                  Čia užteko užsiminti apie galimybę atstatyti geležinkelį ir merai jau puola sveikinti idėją ir planuoja finansiškai prisidėti, o Panevėžio RB stotis bus statoma kaži kur laukuose ir visiem vienodai rodo...
                                  Ne visi tokie turtingi kad atvestų geležinkelį į miesto centrą. Mane nustebino italai, naująją traukinių (Napoli Afragola) stotį pastate gerokai už miesto. Ir dabar galvoja kaip atsivežti keleivius, nepaisant gan gerai išvystyto geležinkelių tinklo
                                  Panevėžys gavo RB stotį ir tegu džiaugiasi, kroviniams kaip tik reikia didelių territorijų, o LG gal susimils ir įrengs privažiavimo kelius nuo esamos linijos, kas būtų logiška. Bet Druskininkų variantas idiotiškas, šiuo atveju prioritetas yra keleiviai ir jie turi pasiekti miesto centrą.

                                  Comment


                                    Tai italai irgi pasielgė kaip idiotai. Stotis turi būti mieste, o ne jo pakraštyje. Bepigu Kinijai, kur miestai auga kaip grybai, tai pastačius stotį pakraštyje ar už miesto, per kelis metus miestas daaugs iki stoties. O ką turime Lietuvoje? Caro laikais irgi taip tiesė geležinkelius. Labai daaugo miestai? Tai tada dar geležinkelis buvo vienintelė normali susisiekimo priemonė, o dabar jau nebe ir nėra jokio pagrindo, kad miestas augtų iki stoties ne tik kad pas mus, bet ir Europoje, kur ir taip su demografija blogai.

                                    Comment


                                      Ieškoma būdų paspartinti „Rail Baltica“, geležinkelio elektrifikavimo darbus

                                      „Lietuvos geležinkeliai“ ieško būdų, kaip krizės metu paspartinti didelius projektus – europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ statybą bei svarbių geležinkelio ruožų elektrifikavimą.

                                      Pasak „Lietuvos geležinkelių infrastruktūros“ vadovo Karolio Sankovskio, „Rail Baltica“, kurios preliminari vertė siekia apie 5,8 mlrd. eurų, yra didžiulis ekonomikos variklis, ypač reikšmingas krizės kontekste.

                                      „Rail Balticos“ kaštų analizė, ankstesnės studijos parodė, kad viso statant geležinkelį reikės apie 13 tūkst. įvairiausių specialybių darbuotojų“, – BNS sakė K. Sankovskis.

                                      Click image for larger version

Name:	gelezinkelis-2.jpg
Views:	207
Size:	145,4 kB
ID:	1801639

                                      „Tai tikrai yra didžiulis ekonomikos generatorius. Ką mes darome su laiko grafiku – būtent numatome projekto spartinimo priemones, paralelinant tam tikras veiklas“, – sakė jis.

                                      Pasak „Lietuvos geležinkelių infrastruktūros“ vadovo, spartinimo pavyzdys galėtų būti techninio projekto rengimas kartu su žemės paėmimo visuomenės poreikiams procesu.

                                      „Taip būtų galima laimėti apie metus. Tai reiškia, kad mes tam tikruose ruožuose galime tikėtis metais anksčiau tiek projektavimo, tiek statybų etapų, kas iki šiol buvo daroma nuosekliai“, – aiškino K. Sankovskis.

                                      Jo teigimu, tokį būdą planuojama taikyti atkarpoms nuo Kauno iki Vilniaus ir nuo Kauno iki Lenkijos sienos.

                                      „Taip sudarysime galimybę paankstinti didžiųjų darbų etapą, didžiųjų investicijų etapą, kada ir darbo jėgos reikės daugiau, atitinkamai ir investicijos ženkliai bus didesnės nei dabar parengiamajame etape“, – pasakojo jis.

                                      K. Sankovskis teigė, kad paspartinti darbus bus bandoma ir kitame dideliame projekte – už 363 mln. eurų elektrifikuojant ruožą Kaišiadorys-Klaipėda bei Vilniaus mazgą – jo rangovo konkursą pernai laimėjo Ispanijos kompanija „Elecnor“.

                                      „Mes diskutuojame su rangovu apie tokias galimybes. Galima būtų paralelinti tam tikrus darbus, galbūt kažkiek trumpinti projektavimo laikotarpį, operatyviau pabaigti darbus“, – teigė jis.

                                      Geležinkelio elektrifikavimo projektą buvo žadama baigti iki 2023 metų pabaigos ir K. Sankovskis sako, kad kol kas pokyčio šiame grafike nėra, bet ateityje tai gali keistis.

                                      Jis taip pat patikino, kad projekto parengimas vyksta pagal planą, nepaisant didelio koronaviruso protrūkio Ispanijoje.

                                      Sutartį su „Elecnor“ „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė pernai gruodį, projektui 200 mln. eurų paramą skyrė Europos Komisija.

                                      Tuo metu „Rail Baltica“ ketinama užbaigti 2026 metais, nors Baltijos šalių auditoriai metų pradžioje perspėjo apie riziką projekto nebaigti laiku, be to, anot jų, kyla pavojus, jog bus viršytas projekto biudžetas.

                                      Balandį skelbta, kad „Lietuvos geležinkeliai“ ruošiasi 480 mln. eurų vertės ruožo nuo Kauno iki Panevėžio statybos konkursams. Šiuo metu geležinkeliai vykdo konsultacijas su rinkos dalyviais.

                                      https://jp.lt/ieskoma-budu-paspartin...kavimo-darbus/

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Tai italai irgi pasielgė kaip idiotai. Stotis turi būti mieste, o ne jo pakraštyje.
                                        Be abejo. Jie nieko nesupranta mietų planavime.

                                        https://www.google.com/maps/place/Na...7!4d14.3313646

                                        Comment


                                          Tai ten tik tarpinė stotis, vis tiek traukiniai važiuos į centrinę. Galbūt centrinėje visi jau netelpa, tai ją uždarys rekonstrukcijai, praplės. Bet kokiu atveju tai niekaip nesiderina su Lietuvos provincijos realijomis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X