Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Nenorėjo, bet varžėsi dėl jos?
Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Ir apsispręsk, ar geram projektui įgyvendinti reikalinga politinė valia, ar ekonominis naudingumas. Viename sakinyje rašai, kad RB statoma, nes tai politinis projektas be jokios ekonominės naudos, o kitame pats sau prieštarauji ir rašai, kad RB niekas netiesė, nes nebuvo ekonominio pagrindo ir dėl to politinės valios nebuvo. Politinė valia vienu metu egzistuoja ir neegzistuoja, matyt.
Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Aplamai argumentas „anksčiau nepastatė, reiškia niekam to nereikia“ yra visiškai beprasmiškas. Taip galime sakyti, kad išvis nieko niekur nereikia statyti, nes juk iki šiol niekas nebuvo to padaręs. Lenkai kvaili, kad pagaliau automagistralių ir greitkelių tinklą stato ir esamas geležinkelio linijas pritaiko prie 200-250 km/val. greičio. Prancūzai kvaili, kad TGV tinklą plečia. na nes jeigu iki 2017-ųjų (!) nebuvo LGV tarp Paryžiaus ir Bordo, tai kam tie kvaileliai statė tą liniją ir veltui išleido 9 mlrd. €.
Comment