Parašė geriantis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
-
Kauno diena 2013-12-20
Tarybos nariai kreipsis į Vyriausybę dėl „Rail Baltica“
http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...baltica-606580
Comment
-
„Dabar tiesiame 140-160 kilometrų per valandą vėžę iki Kauno, pagal „Aecom“, trasos greitis turėtų būti 240 kilometrų, vadinasi šalia turėtume tiesti dar vieną liniją. (...) Europos Sąjunga tokiu atveju gali pasakyti, kad jūs jau gavote pinigų jungčiai iki Kauno, o tada visas krūvis atitektų Lietuvos biudžetui“, - aiškino R.Slapšys.
ir ką tada darysim?? liepsim kauniečiams sumokėti už atkarpą nuo Kauno iki sienos??Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąhttp://lzinios.lt/lzinios/Trasa/esti...-veliau/169966
ir ką tada darysim?? liepsim kauniečiams sumokėti už atkarpą nuo Kauno iki sienos??Show must go von!
Comment
-
Lietuvai – kaimynų antausis dėl „Rail Balticos“
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=63582562
Gal rimtai pradėti galvoti, ar mums reikalinga tai railbaltica ? 4.4 milijardo litų odnako....
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąLietuvai – kaimynų antausis dėl „Rail Balticos“
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=63582562
Gal rimtai pradėti galvoti, ar mums reikalinga tai railbaltica ? 4.4 milijardo litų odnako....Show must go von!
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąžinai, kas belieka, kai jau net ne graudu, bet juokinga, kai per tokius debilus galim visiškai likti be rail balticos....
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąTai jau link to einama. Kaip minėjau kažkurioje žinutėje, greičiausiai bus taip, kad liksime be nieko.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKodėl liksime be nieko? 1435 iki terminalo Palemone bus, o toliau jau bus pinigų uždirbimas perkraunant krovinius 1520/1435/automobiliai.
Man asmeniškai besiklausant paskutiniais metais žūstančių projektų, tikrai nei truputėlio nedžiaugsminga žinoti, kad tai gadina Lietuvos įvaizdį, kad ir tik kaimyninių valstybių atžvilgių. Nedžiaugsminga ir matyti kaip stipriai nesusikalba valdžios žmonės tarpusavyje. Kai pagalvoji, tai čia tik tarptautiniai projektai, kurie norom nenorom sulaukia viešumo dėl didelių investicijų, tai pradedi mąstyti kokia situacija yra projektuose kurie taip ir praeina be jokių viešų diskusijų?
Liūdėt reikia, o ne džiaugtis, kad turėsime Palemone terminalą, nes čia tik vienas iš gausybės dalykų ką galėjome turėti.
Comment
-
Parašė drulia Rodyti pranešimąĮdomu kuriam keleiviui tai įdomu? Rail Baltica ( turbūt reiktų paminėti kad kalbu apie antrąją jos versiją ) turėtų paliesti begales žmonių vienu ar kitu būdu. Terminalas kad ir kokia naudą turės Lietuvai, paprastam keleiviui geriausiu atveju sukels vienkartinį džiaugsmą kai paskaitys kur nors apie tai. Tai yra industrija.
Man asmeniškai besiklausant paskutiniais metais žūstančių projektų, tikrai nei truputėlio nedžiaugsminga žinoti, kad tai gadina Lietuvos įvaizdį, kad ir tik kaimyninių valstybių atžvilgių. Nedžiaugsminga ir matyti kaip stipriai nesusikalba valdžios žmonės tarpusavyje. Kai pagalvoji, tai čia tik tarptautiniai projektai, kurie norom nenorom sulaukia viešumo dėl didelių investicijų, tai pradedi mąstyti kokia situacija yra projektuose kurie taip ir praeina be jokių viešų diskusijų?
Liūdėt reikia, o ne džiaugtis, kad turėsime Palemone terminalą, nes čia tik vienas iš gausybės dalykų ką galėjome turėti."Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"
Comment
-
Parašė drulia Rodyti pranešimąĮdomu kuriam keleiviui tai įdomu? Rail Baltica ( turbūt reiktų paminėti kad kalbu apie antrąją jos versiją ) turėtų paliesti begales žmonių vienu ar kitu būdu. Terminalas kad ir kokia naudą turės Lietuvai, paprastam keleiviui geriausiu atveju sukels vienkartinį džiaugsmą kai paskaitys kur nors apie tai. Tai yra industrija.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Ciata: Sėkmingai įgyvendinamas projektas "Rail Baltica" ir per Kauną tiesiami europinės vėžės bėgiai pažadino Vilniaus klerkus – jie staiga užsimanė greitaeigius traukinius iš Europos nukreipti į sostinę. Kaunui tai būtų smūgis žemiau juostos. " http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...5#.UrWAvNJdX4Y ""Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai yra ne industrija, o pinigų uždirbimas. Kroviniai - štai kas domina geležinkelius.
Aš nekalbėjau apie tai kas domina geležinkelius, šitai yra aišku jau senai, kalbėjau kas domina paprastus piliečius, kas palies paprastus žmones. Vienas industrinis projektas prie paprasto žmogaus gyvenimo prisidės labai nežymiai. Kitaip tariant niekas to net nepajaus. O štai net toks nežymus ( lyginant su Rail Baltica II ) projektas, kaip dviaukščių traukinių kursavimas tarp Vilniaus ir Kauno, palietė ir pagerino tūkstančių žmonių gyvenimus.
Comment
-
Parašė drulia Rodyti pranešimąAš nekalbėjau apie tai kas domina geležinkelius, šitai yra aišku jau senai, kalbėjau kas domina paprastus piliečius, kas palies paprastus žmones. Vienas industrinis projektas prie paprasto žmogaus gyvenimo prisidės labai nežymiai. Kitaip tariant niekas to net nepajaus.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
Comment