Parašė liutass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Šiaip kvaila, nes kol RIX pradės krauti krovinius ant EU bėgių praeis dar laiko nemažai. Su atitinkama strategija ir lobizmų didelį srautą cargo gali atsivilioti iš Vidurinių rytų, Azijos ir Š.Amerikos.
Esant įdirbiui ir tinkamai infrastruktūrai, niekas dėl 100 km. nekeltų skrydžių į RIX. Bet latviai ir dabar atsipūtę,nes žino, kad kaimynė transporto ir logistikos gigantė Lietuva nesugebės sujungti: aviacijos, laivybos, geležinkelių ir kito antžemininio transporto į vieną sistemą. Turint kelis metus rezervo ir neturint unifikuotos strategijos ir sėdėsim prie suskilusios geldos.
Sukūrus hubą nukaltum, ne tik RIX krovinius, bet ir MSQ, kinai paskaičiuotų, kad geriau skristi ir išsimuitinti iškart, prekes padėti ant ES traukinių ar per kelias valandas nugabenti į laivus.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
http://www.rail-baltica.lt/news/179/...liavimo-madas/ - kad dar poros savaičių senumo straipsnyje minima KUN stotis, iš kur jūs imate, kad jos nebebus?
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąŠiaip kvaila, nes kol RIX pradės krauti krovinius ant EU bėgių praeis dar laiko nemažai. Su atitinkama strategija ir lobizmų didelį srautą cargo gali atsivilioti iš Vidurinių rytų, Azijos ir Š.Amerikos.
Esant įdirbiui ir tinkamai infrastruktūrai, niekas dėl 100 km. nekeltų skrydžių į RIX. Bet latviai ir dabar atsipūtę,nes žino, kad kaimynė transporto ir logistikos gigantė Lietuva nesugebės sujungti: aviacijos, laivybos, geležinkelių ir kito antžemininio transporto į vieną sistemą. Turint kelis metus rezervo ir neturint unifikuotos strategijos ir sėdėsim prie suskilusios geldos.
Sukūrus hubą nukaltum, ne tik RIX krovinius, bet ir MSQ, kinai paskaičiuotų, kad geriau skristi ir išsimuitinti iškart, prekes padėti ant ES traukinių ar per kelias valandas nugabenti į laivus.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąhttp://www.rail-baltica.lt/news/179/...liavimo-madas/ - kad dar poros savaičių senumo straipsnyje minima KUN stotis, iš kur jūs imate, kad jos nebebus?
Comment
-
Apskritai migla miglelė su RB Lietuvoje. Žinios jei išeina tai labai aptakios ir nekonkrečios, absoliučiai paviršutiniškos, sukurptos vien dėl įpareigojimo kažką skelbti kas kažkiek laiko. Galima būtų juokaut kad vienintelė konkretesnė žinia iš to Gator pateiktos nuorodos teksto http://www.rail-baltica.lt/news/179/...liavimo-madas/ , tinkanti labiau į šiaip linksma tai - "Nauja geležinkelio linija nuo Lenkijos iki Lenkijos". Apsižioplino becopypastindami. Gi turėjo parašyti, kad nuo Lenkijos iki Rygos ir Talino, kas būtų tiksliausia.
Rygoj, daugiau aiškumo:
http://www.la.lv/uzsakts-pirmais-pro...veidei-latvija
http://www.railbaltica.org/wp-conten...18_Vilnius.pdf
Ps. Sunku pasakyti kodėl failas vadinasi "EDZL_23.01.2018_Vilnius.pdf"Paskutinis taisė evvt; 2019.10.07, 09:08.
- 1 patinka
Comment
-
Kad jau susimovėm, tai susimovėm su RailBaltica Dėl 2-3 km reikės papildomai laukti, perlipinėt į autobusus ir tąsyt lagaminus...
Beje, kažkada mačiau šioje temoje, kad ir Panevėžio RailBaltica stotis bus žymiai toliau, negu RailBalticos sankirta su geležinkeliu Šiauliai-Panevėžys. Ir kodėl niekam nekilo mintis padaryti stotį-kryžių, kad žmonės galėtų persėsti iš vieno traukinio į kitą? Tai kokio Radviliškio gyentojai RailBaltica net teoriškai negalėtų pasinaudoti, nes reikėtų važiuoti geležinkeliu iki Panevėžio centrinės stoties, o tada atgal iki RailBaltica stoties laukuose (jeigu išvis nuties atšakėlę iki tos stoties). Man kyla bloga nuojauta, kad išvis reikės net iki tos laukų stoties autobusu važiuoti (kam tada Lietuvos geležinkeliai, jeigu jais iki RailBalticos neįmanoma nuvažiuot?)
Dabar truputį kvaila, kad du geležinkeliai susikerta, bet stotį nustumiam kažkur į šoną, kad nebūtų įmanoma pėstiesiems persėsti, o reiktų organizuoti net atskirą traukinio maršrutą ir tiesti papildomą atšaką... Aš tą RailBalticos laukų stotį įsivaizduočiau kaip šveicariško tipo mazgą su suderintu persėdimu (Taktknoten). T. y. iš abiejų pusių suvažiuoja regioniniai traukiniai (vienas nuo Rokiškio, kitas nuo Šiaulių pusės), tada atvažiuoja RailBalticos traukinys (-iai), keleiviai persėda kur kam reikia, ir visi išsiskirsto. Ir taip kartojasi kas dvi valandas. Aišku, taktinis tvarkaraštis Lietuvai yra truputį fantastika.
Bet svarstant realiau, jau geriau turėti vieną regioninį maršrutą, kurio traukiniai atveža į „kryžminę stotį“ ir keleiviai patys persėda, negu dar papildomai tiesti atšaką iki stotelės laukuose ir turėti du regioninius maršrutus, kurių nei vienas, nei kitas „nedatempia“ iki padoraus bent 2 val. intervalo.
P.S. turbūt priežastis buvo reljefas, nu bet baikim juokus, buvo galima pasiplanuoti prieš perkant žemes...100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Priežastis yra bukumas ir neišmanymas. RB stumiantiems šis geležinkelis rūpi kaip pinigų įsisavinimo būdas, o ne transporto priemonė. Ir visiškai nesvarbu, kaip jis bus eksploatuojamas, kai bus nutiestas. Pavyzdį jau turime su RB iki Kauno. Kiek galima smaukytis apie tą patį? Lenkija NETIESIA jokios greitosios RB, tai, kas Lenkijoje RB yra esamo geležinkelio modernizacija iki 160 km/h ir tai ne visame ruože nuo Varšuvos iki Lietuvos sienos. Tuo tarpu Lietuvoje jau nuo sienos iki Kauno nutiesta paprasta RB iki 120, nors realiai ten dėl daugybės vingių vargu ar 100 įmanomas. Vėl pertiesinėti? Neišpasakytas naglumas iš Lietuvos pusės prašyti dar už tą patį ruožą pertiesti iš naujo. ES duos pinigų?
- 3 patinka
Comment
-
Įdomu, kad latviai su RB vėliava praktiškai pasistatys dvi modernias geležinkelio stotis - oro uoste ir mieste. O pas mus štai net neaišku, kas bus Kauno oro uoste.
Apie Vilnių net tyliu. Masiulis buvo užsiminęs, kad Vilniaus oro uoste jokios stoties nebus. Pačio kelio trasa iki šiol nežinoma. Vilniaus ir Kauno geležinkelio stotyse "užteks" po vieną platformą
Anksčiau skelbti dokumentai pašalinti iš prieigos.
- 3 patinka
Comment
-
Jei stotis "pravažiuojama", o ne galinė ar tupikinė, tai pilnai užtenka vienos platformos su dviem keliais tokiam "intensyviam" eismui kaip RB, kai planuojamas maksimum 1 pora traukinių per valandą. Bet Vilniaus stotis tai galinė, vienos platformos gal ir užtektų, bet turės būti kelynas atstovai ir traukinių aptarnavimui. O Vilniaus stoties rajono rekonstrukcija nenumato stoties kelyno išplėtimo, kaip tik planuojami užstatyti tie keliai, kurie dabar naudojami vagonų atstovai ir aptarnavimui.
Comment
-
„Rail Baltica“ stotis Rygos oro uoste gali kainuoti 250–280 mln. eurų
Baltijos šalių europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ stoties Rygos oro uoste statyba gali kainuoti 250–280 mln. eurų, o tačiau konkreti jos sąmata paaiškės vėliau, pranešė projekto įgyvendinimą Latvijoje koordinuojančios valstybės įmonės „Eiropas Dzelzcela Linijas“ vadovas.
„Rail Baltica“ projektas Rygos oro uoste yra unikalus, nes tai yra pirmasis keleivių stoties statybos projektas nuo 1937-ųjų, taip pat pirmasis geležinkelio viaduko ir geležinkelio linijos, kurios vėžė – 1435 milimetrai, projektas“, – sakė Kasparas Vingris.
Pasak jo, stoties pastatas būtų trijų lygių. Pirmame lygyje būtų privažiavimo kelias, antrame – laukimo salės ir bilietų kasos, taip pat jungtis su oro uosto pastatu. Trečiajame lygyje būtų įrengta keleivinio traukinio platforma...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimą
Įdomu, kokie srautai pas ukrainiečių traukinyje. Nesuprantu, kodėl traukinys nekonkurencingas - autobusas nuveža per 4 val 10 min, traukinys 4 val 38 min. Man tikrai labiau patiktų pusvalandžiu ilgesnė, tačiau patogesnė kelionė, kurios metu pvz. galiu patogiai dirbti kompiuteriu,
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Tai kad jis tik dėl to ilgiau važiuoja, nes matai latviams lokomotyvą būtinai keisti reikia. Ne kad teisiog iš LG mokestį paimti už važiavimą jų bėgiais, bet jiems būtinai savo reikia 30čiai minučių prijungti.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąSuperinė RBII Rygos oro uosto stotis:
https://news.err.ee/999995/gallery-t...miste-terminal
Pas mus planuojama su stotimis iš viso daryti kažką ar Panevežio pakrašty ten laukuose budelę pastatys ir tiek?
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimą
Estų Ulemiste konkursas irgi nusisekė neblogai:
https://news.err.ee/999995/gallery-t...miste-terminal
Pas mus planuojama su stotimis iš viso daryti kažką ar Panevežio pakrašty ten laukuose budelę pastatys ir tiek?
- 1 patinka
Comment
Comment