Dėl Varšuvos neaišku, o visur kitur visiškai realistiška.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Pokalbis su LG bosu Bartuška nuo 38:45 apie Rail Baltica
https://www.delfi.lt/video/laidos/de...8PnfL-VCQKJU#/
Comment
-
Nacionalinė žemės tarnyba 2019.05.09
NŽT baigė sklypų paėmimą „Rail Baltica“ geležinkelio vėžės tiesimui
Nacionalinės žemės tarnybos (NŽT) direktorius Laimonas Čiakas pasirašė paskutiniuosius žemės paėmimo visuomenės poreikiams aktus, reikalingus ypatingos valstybinės svarbos projekto „Rail Baltica“ vėžės tiesimo darbams vykdyti. Kita planuojama Tarnybos užduotis – žemės paėmimo visuomenėms poreikiams vietinės reikšmės automobilių keliams statyti ir rekonstruoti projektas, užtikrinsiantis privažiavimą prie greta numatomos geležinkelio vėžės esančių sklypų.
NŽT nuo 2018 metų antrosios pusės projektui „Rail Baltica“ įgyvendinti iš viso buvo pasirašyta 1750 žemės paėmimo visuomenės poreikiams aktų (iš viso apie 7500 egzempliorių). Tarnyba priėmė sprendimus Panevėžio, Pasvalio, Kauno, Jonavos ir Kėdainių rajonuose visuomenės poreikiams paimti 1365 sklypus, kurių bendras plotas siekia 1244 ha. Maždaug ketvirtadalį šio ploto sudaro miško žemė, o 187 ha – valstybinės žemės sklypai. Pasirašyti žemės paėmimo visuomenės poreikiams aktai perduoti projektą vykdančiai institucijai – Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijai.
http://www.nzt.lt/go.php/lit/Nzt-bai...vezes-tiesimui
- 3 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81191363
Juk akivaizdziai meluoja, nebus tokiu laiku?
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą
Dar 1973-1975m. melavo, kad elektrinis traukinys ER9M iš Vilniaus į Kauną nuvažiuos per 50 minučių.Lietuva visiems.
Comment
-
Lyg ir čia nebuvo bilietų kainų, estų delfis jas jau preliminarias pateikia:
https://turist.delfi.ee/news/stories...ro?id=86225829Paskutinis taisė arturiux; 2019.05.19, 08:44.
- 3 patinka
Comment
-
RailBaltica projektas apmina ir jungiamuosius kelius šalia geležinkelio. Penkuose rajonuose įvyko vieši svarstymai
Kelprojektas / Pasvalio r. savivaldybė 2019.04.23
Dėl parengtų vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektinių pasiūlymų Pasvalio rajone
http://www.pasvalys.lt/lt/naujienos/...io-rajone:6642
Kelprojektas 2019.03.22
Dėl parengtų vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektinių pasiūlymų Kauno rajone
http://kelprojektas.lt/lt/content/d%...ektini%C5%B3-0
Kelprojektas. Sprendiniai (pagal rajonus)
Vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektiniai pasiūlymai
https://kelproj.maps.arcgis.com/apps...b20b36296dc23f
- 1 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Ar čia ironija, ar ar realiai nenuvažiuodavo?
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąRailBaltica projektas apmina ir jungiamuosius kelius šalia geležinkelio. Penkuose rajonuose įvyko vieši svarstymai
Kelprojektas / Pasvalio r. savivaldybė 2019.04.23
Dėl parengtų vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektinių pasiūlymų Pasvalio rajone
http://www.pasvalys.lt/lt/naujienos/...io-rajone:6642
Kelprojektas 2019.03.22
Dėl parengtų vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektinių pasiūlymų Kauno rajone
http://kelprojektas.lt/lt/content/d%...ektini%C5%B3-0
Kelprojektas. Sprendiniai (pagal rajonus)
Vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektiniai pasiūlymai
https://kelproj.maps.arcgis.com/apps...b20b36296dc23fLietuva visiems.
Comment
-
Mano nuomone, neišnaudoti Rail Baltica galimybių vietiniam susisiekimui yra klaida. Turėjo būti stotys ir ties Jonava, Kėdainiais, Pasvaliu. Tai leistų išplėsti susiekimą traukiniais dar labiau ir nukrauti kelius (jau nekalbant apie ekologinę, saugumo naudą). Pasvalys - Marijampolė, ar net Pasvalys - Vilnius būtų puikūs maršrutai. Jei traukinys važiuotų 250 km/h, tai nuo Vilniaus iki Panevėžio būtų gal net greičiau nei automagistrale.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąBet tada stotis turėtų būt ne šalia miesto (kaip Panevėžio atveju), o pačiam meiste. O tada prasideda kitos problemos.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
O kodėl blogai šalia miesto? Svarbu, kad būtų geras susisiekimas VT ir tiek. Ir aikštelės parkavimui, kad būtų galima atvažiuoti automobiliu ir jį palikti. Šiuo požiūriu stotis už miesto yra net geriau. Nei triukšmo, vibracijos, nei trukdymo pėstiesiems.
- 1 patinka
Comment
-
Traukinio bilietą ir dabar galima internetu nusipirkti, litrail puslapis pakankamai patogus telefone paskutinį kartą kai naudojau.
VT kaina yra nedidelis trūkumas palyginus su valanda+ praleista VT. Ypač pridėjus, kad traukinių tvarkaraštis nebūtų dažnas ir kilus nesklandumų su VT ar pasikoregavus planams gali ilgam pastrigti. Su mašina visa tai atrenkta. Jei užtrunki susitikimę 15min ilgiau - nereikia laukti traukinio po 3 valandų.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąO tai nebus stočių nei ties Jonava, nei ties Panevėžiu? Kiek žemėlapyje matosi, tai nėra...
Joniškėlis,
Panevėžys,
Kėdainiai (Ramygala),
Pasraučiai (Kėdainiai),
Ručiūnai,
Jonava,
Kauno oro uostas,
Palemonas,
Kaunas,
Marijampolė.
Atšakoje į Vilnių:
Kaišiadorys,
Vievis,
Lentvaris,
Vilnius,
Vilniaus oro uostas.
Šaltinis
EDIT: 2018 metų ataskaitoje nuo 65 p. nagrinėjama Panevėžio stoties vieta.Paskutinis taisė lukass; 2019.05.21, 15:03.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė arturiux Rodyti pranešimąLyg ir čia nebuvo bilietų kainų, estų delfis jas jau preliminarias pateikia
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą...
Rail Baltica: Preparation of the Operational Plan of the Railway. Final Study Report. 15th November 2018
http://www.railbaltica.org/wp-conten...port_final.pdf
"Taking into consideration the spatial and transportation structure in Panevėžys area as well as international benchmarks (e.g. the additional railway connection to Avignon TGV station in France) there are four major solutions for a better integration:
A) Additional railway connection (1435 or 1520mm)between Rail Baltica station and Panevėžys centre;
B }Tower station on top of the existing 1520mm line;
C) Change Rail Baltica alignment closer to the city centre;
D) Additional 1435mm connection to Panevėžys centre."Paskutinis taisė evvt; 2019.05.21, 23:45.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAutobusų bilietų kainas jie ženkliai padidino. Traukinys tikrai bus nekonkurencingas (jau nekalbant apie nuosavą automobilį, kai važiuoja keli žmonės).
Comment
Comment