Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kainų palyginimui:

    Kopenhaga - Hamburgas (per žemyninę dalį, nes dabar neveikia keltas): 6 valandos, IC traukinys, 2 klasė - 456 DKK ~ 61 EUR
    Kopenhaga - Stokholmas: 5 val 14 min, X2000 traukinys, 2 klasė ~ 68 EUR (šitam traukiny labai kaina priklauso nuo laiko iki kelionės, čia ėmiau už 2 sav. nuo dabar).

    Manau, kad į Varšuvą bus panašios kainos.

    Comment


      Parašė jpou Rodyti pranešimą
      Kainų palyginimui:

      Kopenhaga - Hamburgas (per žemyninę dalį, nes dabar neveikia keltas): 6 valandos, IC traukinys, 2 klasė - 456 DKK ~ 61 EUR
      Kopenhaga - Stokholmas: 5 val 14 min, X2000 traukinys, 2 klasė ~ 68 EUR (šitam traukiny labai kaina priklauso nuo laiko iki kelionės, čia ėmiau už 2 sav. nuo dabar).

      Manau, kad į Varšuvą bus panašios kainos.
      Kaina bus max 20-30eur. Didesnė kaina nebus konkurencinga kitoms transporto rūšims.

      Comment


        Berlynas - Varšuva: 6 val 43 min, +2 sav. nuo dabar, rytinis traukinys 2 kl: 35 EUR.

        Galim eiti lažybų kad Vilnius - Varšuva bus apie 40 Eur +- 3 EUR už panašų bilietą (+2 sav, rytinis, 2 kl.)

        Comment


          Parašė jpou Rodyti pranešimą
          Kainų palyginimui:

          Kopenhaga - Hamburgas (per žemyninę dalį, nes dabar neveikia keltas): 6 valandos, IC traukinys, 2 klasė - 456 DKK ~ 61 EUR
          Kopenhaga - Stokholmas: 5 val 14 min, X2000 traukinys, 2 klasė ~ 68 EUR (šitam traukiny labai kaina priklauso nuo laiko iki kelionės, čia ėmiau už 2 sav. nuo dabar).

          Manau, kad į Varšuvą bus panašios kainos.
          Bėda turbūt, kad žmonių srautai nebus pakankami, o tai kaina tik išaugins. Aišku, gal griš Zuokas ir sugalvos mokėt dotacijas, už Vilniaus prestižo reklamavimą

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

            Bėda turbūt, kad žmonių srautai nebus pakankami, o tai kaina tik išaugins. Aišku, gal griš Zuokas ir sugalvos mokėt dotacijas, už Vilniaus prestižo reklamavimą
            Kad rodos ir be Zuoko dotacijos mokamos

            Comment


              Parašė jpou Rodyti pranešimą
              Kainų palyginimui:

              Kopenhaga - Hamburgas (per žemyninę dalį, nes dabar neveikia keltas): 6 valandos, IC traukinys, 2 klasė - 456 DKK ~ 61 EUR
              Kopenhaga - Stokholmas: 5 val 14 min, X2000 traukinys, 2 klasė ~ 68 EUR (šitam traukiny labai kaina priklauso nuo laiko iki kelionės, čia ėmiau už 2 sav. nuo dabar).

              Manau, kad į Varšuvą bus panašios kainos.
              Tokiu atveju maršrutas bus pasmerktas žlugti, nes už panašią kainą skraido LOT.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Tokiu atveju maršrutas bus pasmerktas žlugti, nes už panašią kainą skraido LOT.
                Na dabar orą vežioja RB iš Kauno į Balstogę, niekam nei šilta nei šalta, kad šimtai tūkstančių į orą paleidžiami dotuojant visiškai nereikalingą maršrutą

                Comment


                  Aš labai tikiuosi, kad RB turės dinaminę kainodarą: bilietai 3-4 sav. iki kelionės 20 Eur, o kitą dieną kad ir 80.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Tokiu atveju maršrutas bus pasmerktas žlugti, nes už panašią kainą skraido LOT.
                    Na kur gi jau. Pigiau 100 EUR rasti sunkiai gausis. Be to tai bus apribotas bilietas.
                    Aplamai kiek ankstoka kalbėt apie bilietų kainas, kai RBII Vilnių pasieks optimistiškiausiu atveju apie 2027 m.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Tokiu atveju maršrutas bus pasmerktas žlugti, nes už panašią kainą skraido LOT.
                      Tai koks London-Glasgow ar London-Manchester irgi turėjo seniai žlugti, nes už pigiai skraido visokie Ryanair 50 kartų per dieną. Ale nežlunga.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Tai koks London-Glasgow ar London-Manchester irgi turėjo seniai žlugti, nes už pigiai skraido visokie Ryanair 50 kartų per dieną. Ale nežlunga.
                        Nežlunga, nes iš Londono centro patogiau ir greičiau sėsti į traukinį ir už poros val. būti Mančesterio centre, Londone vien iki oro uosto kiek užtruka nuvažiuoti, plius dar ilgos patikros ir t.t. Vilniaus atveju oro uostas yra 5 min. nuo centro, patikrina praeinama irgi per 5 min., tad važiuoti 6 val. traukiniu, kai galima nuskristi per valandą už tą pačią kainą, nelabai apsimokės.
                        Flickr

                        Comment


                          Dar į Varšuvą už kelių metų bus patogi greita automagistralė/greitkelis, tai ir kelionė automobiliu/autobusu neatrodys tokia bloga.
                          Paskutinis taisė Garbanius; 2019.04.16, 11:09.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Na kur gi jau. Pigiau 100 EUR rasti sunkiai gausis. Be to tai bus apribotas bilietas.
                            Aplamai kiek ankstoka kalbėt apie bilietų kainas, kai RBII Vilnių pasieks optimistiškiausiu atveju apie 2027 m.
                            5 skrydžiai per dieną... sėkmės RBII.

                            Flickr

                            Comment


                              Lyginkim apples to apples, va kainos +2 sav nuo dabar:
                              Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	176,2 kB
ID:	1715577

                              Comment


                                Reik nepamiršt, kad skrendant lėktuvu prie kelionės laiko prisideda ir laikas, praleistas laukiant oro uostuose, kai tuo tarpu į traukinį gali sėsti praktiškai iš karto, be didesnių skrupulų.

                                Comment


                                  Parašė hobo Rodyti pranešimą
                                  Mano asmenine nuomone, kaip galimo paslaugos naudotojo, - normali bilieto kaina, prienama Lietuvos zmonems, butu arti dabartines kainos greitajam traukiniui nuo Klaipedos iki Vilniaus (su pataisymu i didesni atstuma tarp Vilniaus ir Varsuvos). Tad jei nuo Vilniaus iki Klaipedos 25 eurai, tad iki Varsuvos butu apie 30 euru.
                                  O asmenine mano spelione apie busima kaina tokia: Vilnius-Varsuva, 2 klase - 95 eurai, 1 klase - 165 eurai. Cia yra mano spelione grynai "del sportinio intereso".

                                  Jokiu ekonominio skaiciavimu tam nedariau, nes tame nera prasmes, kadangi pats projektas nera ekonomiskai apskaiciuotas. As paprasciausiai primeciau, kiek pinigais ta kaina as uzkelciau, jei buciau valdininkas ir mastyciau kaip masto jis.

                                  Ir jei kada ta traukini paleis (neuzmirskim apie galima pasauline krize, kuri gali ateiti visai netiketai ir nusluoti velniams visus planus), tada is to bus galima arba pasijuokti - jei spelione neissipildys, arba pasiverkti - jei kaip tik issipildys.
                                  Paskutinis taisė hobo; 2019.05.02, 23:34.

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                                    Bėda turbūt, kad žmonių srautai nebus pakankami, o tai kaina tik išaugins. Aišku, gal griš Zuokas ir sugalvos mokėt dotacijas, už Vilniaus prestižo reklamavimą
                                    Autobusai ir 5 skrydžiai per dieną į Varšuvą sėkmingai vyksta, traukiniui taip pat atsiras rinka. Kaina labiau priklausys nuo keleivių noro mokėti, nuo lėktuvų ir autobusų kainų, o ne nuo maršruto populiarumo.

                                    Comment


                                      Parašė hobo Rodyti pranešimą
                                      O asmenine mano spelione apie busima kaina tokia: Vilnius-Varsuva, 2 klase - 95 eurai, 1 klase - 165 eurai. Cia yra mano spelione grynai "del sportinio intereso".
                                      Na aš irgi paliksiu spėjimą ateičiai.
                                      Kaunas - Varšuva 40 eur.

                                      Saugus spėjimas, nes:
                                      Straipsnyje minėta, kad planuojamos kainos bus dvigubai didsnės nei autobusu.
                                      Taip pat dabar esama 11 eur traukinio Kaunas - Balstogė kaina.


                                      Comment


                                        Kelionių traukiniu trukmė baigus projektą
                                        • Kaunas-Ryga – 1 val. 35 min.,
                                        • Kaunas-Talinas – 3 val. 29 min.,
                                        • Kaunas-Varšuva – 2 val. 20 min.,
                                        • Kaunas-Panevėžys – 0 val. 38 min.
                                        • Vilnius- Kaunas – 0 val. 36 min.,
                                        • Vilnius-Talinas – 4 val. 05 min.,
                                        • Vilnius-Ryga – 2 val. 01 min.
                                        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81191363

                                        Juk akivaizdziai meluoja, nebus tokiu laiku?

                                        Comment


                                          Kodėl meluoja? Tai normalūs ir net sakyčiau atsargūs laikai 250 km/h linijai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X