Du naktiniai traukiniai is Kauno i Varsuva. Wow!
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąO ten tose skaidrese nera informacijos, kas islaikys ora veziojancius traukinius?
Bet kol pradės darbus ir pastatys visus suplanuotus kelius tai praeis dar ojėj kiek laiko
Comment
-
Traukiniai oro nevežios, jeigu pasiūlys konkurencingą variantą. Kartu sudėjus, į Rygą/Taliną/Varšuvą vykstu apie 7-9 kartus per metus. Iš jų bent porą autobusu, ir porą lėktuvu. Abi šias opcijas į traukinį iškeičiau net nemirkteldamas. Tai būtų tiek patogiau (kam yra tekę važiuoti su autobusu į pvz kokį Taliną, paliudys, kad tai yra košmaras), tiek greičiau (lėktuvai greiti, bet oro uostas prideda gerą valandą kaip niekur).
O Varšuvos ir Rygos sujungimas iš esmės yra labai big deal, nes abudu yra didžiuliai transporto mazgai, tarp kurių šiuo metu skraido po kelis lėktuvus per dieną ir važiuoja DVYLIKOS valandų trukmės autobuso maršrutas. Nereikia užmiršti kad visas šitas projektas nėra skirtas vien tik sujungti Kauną su Lenkija. Aptarnaujami bus milijonai kelių šalių klientų, ir tikiu, kad kainodara bus paruošta konkurencinga, kad vienaip ar kitaip vagonai būtų užpildyti.
- 1 patinka
Comment
-
Nepamirškit turizmo, kuris neabejotinai labai smarkiai augs. Dabar visas Baltic regionas yra nepatrauklus dėl traukinių nebuvimo tarp valstybių. Esant lengvam būdui nuvažiuoti traujiniu tarp PL. LT, LV ir EE galima tikėtis labai didelio (keliasdešimt %) turismo augimo per kelis metus.
- 1 patinka
Comment
-
Siaip, del traukiniu bilietu kainu. Kaip dabar -nezinau, bet pries 15 metu, kai viena karta sugalvojau vietiniais traukinias nuvaziuoti (su savo sudedamu dviraciu kuprineje) is Lietuvos iki Voketijos, tai visi tiesioginiai traukiniai uz kiekviena sienos kirtima pridedavo mazdaug po 30 euru (ju pinigais) prie bilieto kainos. Tai man isejo tada zymiai pigiau vaziuoti vietiniu traukiniu iki sienos, ten islipti, su savo dviraciu kirsti siena, o kitoje sienos puseje vel pirkti vietinio traukinio bilieta iki kitos sienos. O uz sutaupytus pinigus moketi uz nakvyne, valgi ir pazintines ekskursijas po sali.
Tad, jei sistema nepasikeite, bus skaiciuojama po 30 euru uz Latvijos ir uz Estijos sienu kirtima, taip pat uz Lenkijos bei uz Voketijos. Jei dar nepadidins tu pinigu - atsizvelgiant i infliacija - iki kokiu 50-60 uz kiekviena sienos kirtima.
Tad paprastiems zmonems, kas gyvena is savo atlyginimo, tu traukiniu atsiradymas greiciausiai nieko nepakeis. Nes tas aukstuomenes malonumas - pasitrankioti po pasauli super greitais komfortobiliais traukiniais - jiems paprasciausiai bus ne pagal kisene.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė hobo Rodyti pranešimąSiaip, del traukiniu bilietu kainu. Kaip dabar -nezinau, bet pries 15 metu, kai viena karta sugalvojau vietiniais traukinias nuvaziuoti (su savo sudedamu dviraciu kuprineje) is Lietuvos iki Voketijos, tai visi tiesioginiai traukiniai uz kiekviena sienos kirtima pridedavo mazdaug po 30 euru (ju pinigais) prie bilieto kainos. Tai man isejo tada zymiai pigiau vaziuoti vietiniu traukiniu iki sienos, ten islipti, su savo dviraciu kirsti siena, o kitoje sienos puseje vel pirkti vietinio traukinio bilieta iki kitos sienos. O uz sutaupytus pinigus moketi uz nakvyne, valgi ir pazintines ekskursijas po sali.
Tad, jei sistema nepasikeite, bus skaiciuojama po 30 euru uz Latvijos ir uz Estijos sienu kirtima, taip pat uz Lenkijos bei uz Voketijos. Jei dar nepadidins tu pinigu - atsizvelgiant i infliacija - iki kokiu 50-60 uz kiekviena sienos kirtima.
Tad paprastiems zmonems, kas gyvena is savo atlyginimo, o ne uz riebia valdininko alga, tu traukiniu atsiradymas greiciausiai nieko nepakeis. Nes tas aukstuomenes malonumas - pasitrankioti po pasauli super greitais komfortobiliais traukiniais - jiems paprasciausiai bus ne pagal kisene.
Comment
-
Parašė hobo Rodyti pranešimąTad, jei sistema nepasikeite, bus skaiciuojama po 30 euru uz Latvijos ir uz Estijos sienu kirtima, taip pat uz Lenkijos bei uz Voketijos. Jei dar nepadidins tu pinigu - atsizvelgiant i infliacija - iki kokiu 50-60 uz kiekviena sienos kirtima.
Tad paprastiems zmonems, kas gyvena is savo atlyginimo, o ne uz riebia valdininko alga, tu traukiniu atsiradymas greiciausiai nieko nepakeis. Nes tas aukstuomenes malonumas - pasitrankioti po pasauli super greitais komfortobiliais traukiniais - jiems paprasciausiai bus ne pagal kisene.
Paprastiems žmonėms viskas yra brangu šiaip jau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė hobo Rodyti pranešimąTai man isejo tada zymiai pigiau vaziuoti vietiniu traukiniu iki sienos, ten islipti, su savo dviraciu kirsti siena, o kitoje sienos puseje vel pirkti vietinio traukinio bilieta iki kitos sienos. O uz sutaupytus pinigus moketi uz nakvyne, valgi ir pazintines ekskursijas po sali.
Parašė hobo Rodyti pranešimąTad paprastiems zmonems, kas gyvena is savo atlyginimo, o ne uz riebia valdininko alga, tu traukiniu atsiradymas greiciausiai nieko nepakeis. Nes tas aukstuomenes malonumas - pasitrankioti po pasauli super greitais komfortobiliais traukiniais - jiems paprasciausiai bus ne pagal kisene.
Čia vis dėlto renkasi šiek tiek kitokia publika ir diskutuoja apie kitus dalykus ir kitokia forma nei delfių komentaruose, kur galima išsilieti apie "valdžiažmogius".
Kad tarpvalstybinių geležinkelių taprusavio komunikacija ir kainodara yra nelanksti yra visuotinai žinoma.
Kažkokie sprendimai turės būti daromi, nes ir geležinkelis turi konkurentų, ir žmonės skaičiuoti moka.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKažkaip negirdėtas "sienos kirtimo" mokestis. Tiesiog tarptautiniam susisiekimui gal brangesni bilietai.
Oficialiai (manau, kad tas visiems ir taip aisku) jokio pavadinimo nebuvo. Bet skirtumas apie 30 euru tarp siu dveju kainu buvo. Ir ar pavadinsi tai “skirtumu” ar kaip kitaip, rezultatas vis vien bus vienodas – minus 30 euru is kisenes.
Parašė John Rodyti pranešimąO tai kur dabar taip yra, kad būtų "ne pagal kišenę" tarptautiniai traukiniai?Parašė Sula Rodyti pranešimąPaprastiems žmonėms viskas yra brangu šiaip jau.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė hobo Rodyti pranešimąPaprastiems žmonėms, kaip suprantu, su ju pasauliu suvokimu, siame forume aplamai nera ka veikti - nes ju problemomis (kai kulturingai buvo uzminta auksciau) uzsiima Delfi forumas. Ir ne jiems skirta sia sviesia svajone – palaiminta ir svenciausia “RAIL-BALTICA” ideja.
Nereikia užsigauti.
Šiame forume taip jau yra, kad infastruktūros temose kalbama apie konkrečią infrastruktūrą, o ne apie abstrakčius "valdininkus, gaunančius riebią algą". Forume yra šiokie tokie kokybės standartai - net ir visuomenės temose paprastai stengiamasi diskutuoti argumentais, o ne emocijomis.
Ačiū už supratimą.
Grįžtame į temą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNereikia užsigauti.
Parašė Romas Rodyti pranešimąGrįžtame į temą.
Ta apklausa - tai grynai del sportinio intereso, nes manau, kad cia mes lankomes ir kazka rasom ne todel, kad mums uz tai kazkas tai moka, bet tiktai del savo malonumo, ar ne taip?Paskutinis taisė hobo; 2019.04.13, 00:16.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė hobo Rodyti pranešimąNot a problem. Cia internetas, kas cia beivyktu, tikri internautai turi nuli emociju.
Siulyciau padaryti apklausa, su klausimu, kiek kainuos bilietas, tarkym, nuo Vilniaus/Kauno i Varsuva po Rail-Baltica pastatymo. Veliau bus idomu palyginti prognozes, kai po traukinio paleidimo bus zinomos realios bilietu kainos.
Ta apklausa - tai grynai del sportinio intereso, nes manau, kad cia mes lankomes ir kazka rasom ne todel, kad mums uz tai kazkas tai moka, bet tiktai del savo malonumo, ar ne taip?
Nors šiaip nesuprantu bandymo sureikšminti kainas. Nu jos bus tokios, kad traukiniai užsipildytų. Nieks nepirks, tai papigins. Jei viską išpirks, tai pabrangins. Nematau problemos.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO kodėl, hobo, nereplikavai į kažkieno parašymą, kad Kaunas- Balstogė bilietas kainuoja 11 eur
Comment
-
Parašė hobo Rodyti pranešimąAs rasiau, kaip buvo su tais bilietais pries 15 metu. Tad, kodel, Gator, tu manai, kad as turiu replikuoti i kazkieno tai parasymus apie bilieta uz 11 euru iki Balstoges?
Comment
-
Parašė hobo Rodyti pranešimąAs rasiau, kaip buvo su tais bilietais pries 15 metu. Tad, kodel, Gator, tu manai, kad as turiu replikuoti i kazkieno tai parasymus apie bilieta uz 11 euru iki Balstoges?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Todėl, kad tu rašei su nerimu (manymu, abejojimu ar pan.), kad ir dabar taip bus. Tad kai tą žinią gavai turėjai iškart pakeisti savo poziciją dėl galimai didelių kainų dėl sienos kirtimo iki to, kad nieko neprisidės dėl sienos kirtimo. Turėjo tavo poziciją labai smarkiai pakeisti į daug pozityvesnę.
Be abejo, kaip ten bus ateiti, bus galima suzinuoti tiksliai tik tada, kai ji jau ateis. Bet kazkodel tai man asmeniskai atrodo, kad tokia "auksine cacka", kaip Rail-Baltica, stato ne tam, kad pasitenkinti tais nelaimingais 30 euru nuo zmogaus.
Todel ir siulau surengti atskyra apklausa su forumo lankytoju prognozemis apie ta kaina. Diapazona atsakymams galima padaryti tarp 30 euru (optimistams) ir kokiais 100-150 eurais (pesimistams). Na ir turesime kazkokia informacija diskusijoms; aisku, tai bus subjektyvia nuomone - bet ir tas gerai.Paskutinis taisė hobo; 2019.04.15, 20:00.
Comment
Comment