Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius - Talinas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Nightjet pristatyti nereikia, manau.
    Labai naudingas informatyvus sakinys, ačiū.

    -

    Comment


      Dar vienas video RU kalba. Trumpai - nuo rudens ELRON planuoja leist naujas Škodas, kuriuose bus galima nusipirkt bent kokio maisto, dabar tai galima padaryt tik LTG traukinyje.

      Pvz planuojant kelione 3 dienas iki išvykimo, lėktuvo bilietas kainavo nuo 150 iki 250 EUR.

      Bilietas autobusu Tallin - Vilnius apie 30Eur. Bet čia negalima absoliutinti, nes ne visi mėgsta kelionės autobusais, ir kai kas mėgsta kelionės metu daugiau laivės ir tiesiog pasivaikščiot, ko negalima padaryt autobuse.

      LTG atstovas patvirtino, kad jau sutarta su LV, kad jau vasarį LTG važiuos iki Valgos ir bus tik vienas persėdimas.




      Paskutinis taisė Konstantin; 2025.01.20, 21:05.

      Comment


        Įdomu, koks bus tų Škodų interjeras? Pritaikytas ilgoms kelionėms t.y. 1 ir 2 klasės, kažkas panašaus į LTG Pesą?

        Edit: ai bet pala, Škodos juk elektrinės, tai nevažiuos jos į jokią Valgą.

        Anyway, gana juokingai nuskambėjo situacijoje nesusigaudančio žurnalisto teiginys-klausimas: "Kiek ten liko laiko iki galutinio Rail Baltica paleidimo? 5 metai?". Kurgi ne
        Paskutinis taisė John; 2025.01.20, 22:40.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Įdomu, koks bus tų Škodų interjeras? Pritaikytas ilgoms kelionėms t.y. 1 ir 2 klasės, kažkas panašaus į LTG Pesą?
          Čia yra interjero nuotraukų: https://zdopravy.cz/obrazem-skoda-do...-drahy-181179/

          Antra klasė panašu, kad 2+3, pirma - 2+2 su patogesnėm sėdynėm.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Edit: ai bet pala, Škodos juk elektrinės, tai nevažiuos jos į jokią Valgą.
            Nerandu info (bet jei kas ras, tai prašau pasidalinkit), bet buvo planų elektrifikuot Tallinn -Tartu -Valga liniją, tai gal dabar vykdomi remonto darbai ir susiję su elektrifikavimu iki Valgos, kas ir leis Škodoms važinėt šiam ruože.

            Comment


              Parašė Konstantin Rodyti pranešimą

              Nerandu info (bet jei kas ras, tai prašau pasidalinkit), bet buvo planų elektrifikuot Tallinn -Tartu -Valga liniją, tai gal dabar vykdomi remonto darbai ir susiję su elektrifikavimu iki Valgos, kas ir leis Škodoms važinėt šiam ruože.
              Planas buvo elektrifikuoti didžiąją daugumą geležinkelių Estijoje iki 2028, bet paskutinis rašymas apie kąžką piečiau Tartu kurį radau yra prieš metus, kad piečiau Tartu elektrifikavimas kaip ir atidedamas https://news.err.ee/1609207552/need-...l-not-go-ahead

              Bet prieš mėnesį paskelbta apie elektrifikacijos link Narvos darbų pradžią, tad gal visiškai nurašyti dar nevertėtų. https://logisticsports.ee/en/estonia...narva-section/

              Comment


                Forumo dalyvio Udrius pokalbis su žurnalistu šiandien ryte Žinių radijuj: yra auksinių minčių, LT švaisto traukinius ir dotuoja kaimynų keleivius, vietoj vežimo LT; išveža turistus į Ryga, kurie galėtų likt LT ir t.t.
                https://www.ziniuradijas.lt/laidos/r...xIKBNwPa5loEGg

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Forumo dalyvio Udrius pokalbis su žurnalistu šiandien ryte Žinių radijuj: yra auksinių minčių, LT švaisto traukinius ir dotuoja kaimynų keleivius, vietoj vežimo LT; išveža turistus į Ryga, kurie galėtų likt LT ir t.t.
                  https://www.ziniuradijas.lt/laidos/r...xIKBNwPa5loEGg
                  Kosmosas. Kelionių asociacija su jos atstovu gal galėtų tiesiog "judinti užpakalius", kad Lietuva būtų patraukli ir turistams iš užsienio, bei nauda būtų abipusė. Dabar akivaizdu, kad lietuviams patraukliau važiuoti į užsienį, nei keliauti vietoje, o kiti nelabai mato ko čia atvykti.
                  Gerb. lobistas tiesiog "pušina naratyvą" jog reikia užsidaryti, užsibarikaduoti, nes pakonkuruoti negalime, tai tik priverstinai, nesukurdami galimybių keliauti, galime Lietuvoje viduje sukurti poreikį keliauti žmonėms.

                  LTG panaikino kasas ir grupėms reikia pirkti bilietus internetu, o tai matai šiam ponui sukelia problemų Matai grupės gali keliauti, tik visai grupei nuėjus į stotį ir perkant bilietukus stovint eilėje. Jam matai kažkaip neišeina vietų sedėti kartu nusipirkti, nors kitiems tai puikiai pavyksta, nes perkant su rezervacija gali pasirinkti vietą. Kompiuterinio raštingumo spragas bandoma maskuoti kažkokiais lozungais, kad LTG Link čia kažkuo kalta.
                  Pagal pašnekovą "Lietuviai bando įsigyti traukinių, bet turi šiokių tokių problemų". Apie ką čia? Sutartys dėl traukinių pasirašytos. Ar čia lobistų atstovas negirdėjo šito
                  Paskutinis taisė sleader; 2025.01.22, 09:58.

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Forumo dalyvio Udrius pokalbis su žurnalistu šiandien ryte Žinių radijuj: yra auksinių minčių, LT švaisto traukinius ir dotuoja kaimynų keleivius, vietoj vežimo LT; išveža turistus į Ryga, kurie galėtų likt LT ir t.t.
                    https://www.ziniuradijas.lt/laidos/r...xIKBNwPa5loEGg
                    Tiesos yra dėl maršruto laikų ir kai kurių kitų dalykų. Šiaip, tiesiog reiktų jau ne kartą išdiskutuoto antro traukinio ryte iš Rygos.

                    O žurnalistas visiškai plaukioja. Akivaizdžiai neturi jokios background informacijos nei apie naująjį "maršrutą", nei apie Rail Baltica. Udrius irgi varo kažkokius keistus teiginius apie grupes ir sėdimas vietas. I mean, whut?
                    Paskutinis taisė John; 2025.01.22, 12:22.

                    Comment


                      Labas rytas:

                      Taip, Latvija nuomojasi traukinį iš Lietuvos. Mes tikrai neturime neuždengtų reisų? neturime kur patankinti maršrutų? Ir taip, tas išnuomotas traukinys maršrute Ryga - Valga iš principo aptarnauja Latvijos gyventojus, kadangi stoja beveik prie kiekvieno stulpo. Nuomos kaina:

                      https://zinas.tv3.lv/latvija/latvija...oAkV4NPCqb6E8Q

                      Apie tai, kad Latvija dėka traukinio sulaukė daugiau turistų :

                      https://www.lsm.lv/raksts/zinas/ekon...videi.a551564/

                      Ir tai logiška: Iš Vilniaus išvykęs turi netgi dvi opcijas: pirma atvyksti į Rygą 11 val, išvyksti tą pačią dieną 16.55, antra - pasilieki Rygoje naktį. Tuo tarpu Rygos gyventojas į Vilnių atvyksta 21.05 ir turi išvykti 07:05. Tad apie ką mes čia? Apie kokius turistus iš Latvijos svaigstame?

                      Apie perkamus traukinius. Viskas labai gražu, tačiau kaip nusiteikę aptarnauti linijas Kaunas - Kybartai, Šeštokai, Vilnius - Turmantas, Klaipėda - Šilutė?

                      Kadangi niekas nėra iš grupės organizavę grupinės kelionės traukiniu atsakau: pabandykite nupirkti 30 bilietų traukiniu. O 40? Beje, ar žinote, kiek sėdimų vietų yra pirmoje klasėje? Sėkmės perkant!
                      Paskutinis taisė udrius; 2025.01.25, 07:33.

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                        Labas rytas:

                        Taip, Latvija nuomojasi traukinį iš Lietuvos. Mes tikrai neturime neuždengtų reisų? neturime kur patankinti maršrutų? Ir taip, tas išnuomotas traukinys maršrute Ryga - Valga iš principo aptarnauja Latvijos gyventojus, kadangi stoja beveik prie kiekvieno stulpo.
                        O kaip tas traukinys pasitarnautų maršrutų aptarnavimui Lietuvoje, jei jis nevaziuodamas į Valgą tiesiog prastovės Rygos depe? Vietoje tuščio stovėjimo generuoja pajamas, kas tik į naudą.
                        Čia tamsta tikrai to pats nesuprantate ar kitus visiškais durniais laikote ir kalbate, bei čia rašote dalykus be jokios logikos?

                        Apie tai, kad Latvija dėka traukinio sulaukė daugiau turistų
                        (....)
                        Apie kokius turistus iš Latvijos svaigstame?
                        Ir? Kur čia problema, kad mane - Lietuvos pilietį, kuris nori važiuoti į Rygą ar Varšuvą, atliepdama mano poreikius veža LTG Link? Visiškai nesupratau, tamstos issireiškimų prasmės. Tai dabar LTG neturi niekur kitur vežti, nes matai ir kiti kažkokią naudą gauna? Turime tik važinėti į Turmantą ir toliau žlugdyti geležinkelių potencialą, nes taip įsivaizduojame, kad žmonės tada nebenorės važiuoti į Rygą, o tiesiog plūs į Turmantą vietinio larioko aplankyti....
                        Iš Rygos galima atvažiuoti penktadienį vakare. O šiaip tai kalbama jog reikia ir priešinga kryptimi važiuojančio traukinio, bet kaip sakoma - tą riboja riedmenų trūkumas. Todėl logiška, kad dabar važiuojama kaip lietuviams patogiau, o ne kaip latviams patogiau būtų aplankyti Vilnių ar Kauną.

                        Apie perkamus traukinius. Viskas labai gražu, tačiau kaip nusiteikę aptarnauti linijas Kaunas - Kybartai, Šeštokai, Vilnius - Turmantas, Klaipėda - Šilutė?
                        O nupirkus naujus, senus reiks mainais atiduoti? Daugiau riedmenų, daugiau galimybių esamų maršrutų tobulinimui ar naujų atsiradimui. Kur čia problema?

                        Kadangi niekas nėra iš grupės organizavę grupinės kelionės traukiniu atsakau: pabandykite nupirkti 30 bilietų traukiniu. O 40? Beje, ar žinote, kiek sėdimų vietų yra pirmoje klasėje? Sėkmės perkant!
                        Perkant bilietus kasoje pirma klasė pasidaro guminė ir sutalpina visus tuos 40 keleivių? Kuom čia susiję? Ar tamsta ir toliau šaudo bele ką, kad tik pritempti prie savo "melodijos"?
                        Ir koks skirtumas perkant tarp pvz. 4 ir 30 bilietų? Katik telefone pabandžiau ir uztrukau iki 10 min nupirkti 30 žmonių bilietą. Ilgiausiai užtruko kol visus persodinau vieną šalia kito. Jeigu nekeisti vietų, tai ten minutės reikalas nusipirkti, lygiai kaip ir perkant vieną bilietą.
                        ​​​​
                        Paskutinis taisė sleader; 2025.01.25, 10:03.

                        Comment

                        Working...
                        X