Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius - Talinas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
    LV naujienų reportažas RU kalba.

    Pagal LV, ~nuo vasario vidurio Pesa važiuos iki Valgos. Šias metais planuojama kad Estai baigs geležinkelio remonta, kelias sutrumpės ~1,5val.

    Kaip suprantu kitais metais kelionė truks 8-8.5 val?

    Comment



      Kažkas praktiškai išbandė kelionę į Taliną ir ne itin patogų bilietų įsigijimą - kai ir darbuotojai ne iš karto gali atsakyti, kaip nusipirkti visus bilietus.

      15min.lt 2025.01.08
      Vilniaus–Talino traukinio maršrutas: ilga kelionė, nepigūs bilietai, ilga kelionė ir sudėtingas įsigijimas
      https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...as-667-2372288

      Comment


        Bendrai nuotaikai sukurti, tai svarbu antraštėje du kart pakartoti akcentą "ilga kelionė". Po to, net nesinori skaityti, nes iškart matosi jog bus šališkas rašinėlis.

        Comment


          Savaitgalį pasivažinėjau šiuo maršrutu. Realiai neatrodo kad daug žmonių juo naudojosi (sakyčiau penktadienį į Estiją gal ~10 žmonių, sekmadienį į Latviją gal ~20).

          ViVi traukinys penktadienį buvo ne per blogiausias
          Click image for larger version  Name:	20250110_111229.jpg Views:	1 Size:	1,12 MB ID:	2176370

          Bet ViVi traukinį sekmadienį pavadinčiau tragedija
          Click image for larger version  Name:	20250112_140101.jpg Views:	1 Size:	1,31 MB ID:	2176371

          Elron traukinys gerokai patogesnis, tačiau irgi nepavadinčiau jo labai tinkamu ilgoms kelionėms (nuotraukoje pirma klasė).

          Click image for larger version  Name:	20250110_135553.jpg Views:	1 Size:	1,16 MB ID:	2176372

          Irgi iš patogumo pusės, kažkokio maisto galima gauti tik LTG Link traukinyje, o persėdimai ganėtinai trumpi, tad nelabai norisi eiti ieškoti per juos kažko užkasti. Kadangi kelionė sumoje ~10 valandų, tai kažko užvalgyti per ją norisi, bet vienintelis variantas dabar yra pačiam kažką įsidėti, kas kiek erzina.

          Realiai nerekomenduočiau tokios kelionės iki kol nebus pakeistas traukinys iki Valgos su modernesne Pesa, ir net tada, su bilietais yra truputi žaidimosi daugiau nei norėtūsi kad visus nusipirkti, kas gana nemažas vargas išsiaiškinti jei daug traukiniais nevažinėji, dėl ko labai reikia kad susitvarkytų vežėjai vieno bilieto sprendimą - tada būtų daugmaž tinkama kelionė.



          Comment


            Kai važiuoji Lietuvoje autobusu, tolimuoju susisiekimu, tarkim 6 val., tai irgi nebūna maisto. Ir net su wc sudėtinga.

            Baikite kabinėtis.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Kai važiuoji Lietuvoje autobusu, tolimuoju susisiekimu, tarkim 6 val., tai irgi nebūna maisto. Ir net su wc sudėtinga.

              Baikite kabinėtis.
              Kaina visos kelionės gaunasi apie 50eur. Su tokiomis kainomis kabinėtis nematau problemų. Autobusai gerokai pigesni, ir aš su jais ilgiau nei ~2 valandas važinėti ne fanas, nes tiesiog nepatogu. Traukinyje galima padaryti kad būtų malonu keliauti. Šiuo maršrutu šiuo metu to nėra, tai reikėtų pataisyti, dėl ko ir rašau kaip yra ir kas yra taisytina. Dabar važiavimas šiauriau Rygos yra nemalonus ilgai užtrunkantis reikalas, kurį reikėtų ištaisyti, ir kabinėjuosi būtent dėl to kad jis būtų ištaisytas.

              Comment


                Tai, kad abi problemas vežėjai žino ir sprendžia. Bus ir tik vienas persėdimas, ir bendras bilietas.
                Dar ir estams baigus remontus pagreitės per valandą-pusantros.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Kai važiuoji Lietuvoje autobusu, tolimuoju susisiekimu, tarkim 6 val., tai irgi nebūna maisto. Ir net su wc sudėtinga.
                  Baikite kabinėtis.
                  Iš tokių burbėjimų iš šono dažnai gaunasi demotyvavimas ir gali dingti noras ką nors skelbti.
                  Reikėtų džiaugtis, kad kas nors pasidalina savo, o ne kažkieno perpasakotais įspūdžiais.
                  Ačiū, ignaloidas

                  Comment


                    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                    Kaina visos kelionės gaunasi apie 50eur. Su tokiomis kainomis kabinėtis nematau problemų. Autobusai gerokai pigesni, ir aš su jais ilgiau nei ~2 valandas važinėti ne fanas, nes tiesiog nepatogu. Traukinyje galima padaryti kad būtų malonu keliauti. Šiuo maršrutu šiuo metu to nėra, tai reikėtų pataisyti, dėl ko ir rašau kaip yra ir kas yra taisytina. Dabar važiavimas šiauriau Rygos yra nemalonus ilgai užtrunkantis reikalas, kurį reikėtų ištaisyti, ir kabinėjuosi būtent dėl to kad jis būtų ištaisytas.
                    Dėkui už įspūdžius.

                    Manau bilietai nesijungia į sistemą pirmiausiai dėl IT sistemų, o antras dalykas nuolaidos pagal Įstatymus. Pavyzdžiui, vaikai iki kiek metų nemokamai važiuoja, pensininkai nuo kiek metų nuolaidą gauna (Lietuvoje kaip tik keičia šiomis dienomis ir dar žada ateityje vėl pakeisti).
                    Baltijos šalių geležinkeliai ilgą laiką dirbo izoliuotai ir teisės aktai keitėsi pagal vidaus norus.
                    Gaunasi be galo daug bilietų porūšių ir sudėtinga sistema (pvz. Černobilio likviduotojai ar Čiurlionio mokyklos mokiniai - kaip spec. kategorijos).

                    Dėl bendros kainodaros:
                    Lietuvoje vyrauja centai už kilometrą sistema traukiniuose ir daugumoje tolimojo susisiekimo autobusais.
                    Pvz.:
                    Autobuso bilietas Druskininkai - Palanga kainuoja 34 Eur. Nes kažkiek kilometrų po kažkiek centų ir tada sandauga.

                    Tarptautiniai vežėjai Lux Express taiko kitokią metodiką - žiūri į laikus ir užimtumą. Kaina labai varijuoja.

                    PS
                    Lux Express Pasvaly, Ukmergėj neįlipsi (lyginant su Joniškiu ir LG). Bet įlipsi Fabijoniškėse

                    Comment


                      Aš vis tiek pasirinkčiau traukinį, o ne autobusą, bet galiu suprasti trūkumus. Manau, kad šis traukinio maršrutas nėra skirtas keliautojams iš Vilniaus arba Rygos į Taliną, bet keliautojams iš Vilniaus/Šiaulių/Rygos į Tartu/Valmierą/Tapą,... manau, kad ir neturėtų daug kainuoti ypač LTG, nes tik traukinio tvarkaraštis truputį pasikeitė ir laikai suderinti. Vivi turi naują maršrutą penktadieniais iki sekmadieniais iš Rygos į Valgą ir atgal, o tik Elron įkurė visiškai naują ekspresą Talinas - Tartu - Valga, kuris irgi padėda žmonems iš Valgos/Elvos greičiau į Taliną važiuoti.

                      Aš truputį galvojau ir apie kainodarą. Manau, kad Vilnius - Ryga kaina nebloga, Lietuva - Estija kainuoja per daug. Elron pasidalino lentelę ir aš truputį "žaidžiau"...
                      Click image for larger version

Name:	PreisueberlegungVilniusTallinn.JPG
Views:	634
Size:	127,0 kB
ID:	2176893

                      Mėlynas, geltonas ir raudonas: Elron, Vivi ir LTG kainos kaip būdavo prieš tvarkaraščio pakeitimo. Šitos kainos nepasikeičiau. Ryga - Jelgava ekspresas kainuoja 3,15€, bet manau kad nėra prasmės parduoti bilietus Ryga - Jelgava Vilnius-Ryga-traukiniui, bet gal iš Valmiero/Cesio/Siguldos turi prasmę, ypač kai LTG traukinys važiuoja Vilnius - Ryga - Valga. Dabar nėra tiesoginio traukinio tarp šių miestų.
                      Atiduočiau 10% nuolaidą (oranžinis) keliaudamas iš Estijos į Latviją, ir keliaudamas iš Lietuvos į Latviją toliau nėgu į Rygą. Keliaudamas iš Lieutvos į Estiją atiduočiau 20% nuolaidą (žalias). Tarptautinė kelionė į Ryga ir Zemitani turėtu kainuoti tas pats, nes Zemitani yra Rygoje.

                      Comment


                        Ką tik buvo proga išbandyti OBB Nightjet (sėdima vieta). 55 Eur už 5:20 val. trukmės kelionę pirktą prieš porą dienų iki išvykimo. Nightjet pristatyti nereikia, manau. Tad šita failBaltica su tokiais trantais ir tokiom kainom yra objektyviai visiškas absurdas.

                        Click image for larger version

Name:	L1020754.jpg
Views:	491
Size:	71,4 kB
ID:	2177187
                        Paskutinis taisė Nikas; 2025.01.17, 15:30.

                        Comment


                          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                          Ką tik buvo proga išbandyti OBB Nightjet (sėdima vieta). 55 Eur už 5:20 val. trukmės kelionę pirktą prieš porą dienų iki išvykimo. Nightjet pristatyti nereikia, manau. Tad šita failBaltica su tokiais trantais ir tokiom kainom yra objektyviai visiškas absurdas.

                          Click image for larger version

Name:	L1020754.jpg
Views:	491
Size:	71,4 kB
ID:	2177187
                          Nelabai supratau apie šis postas?

                          Comment


                            Apie kainą ir serviso lygį. Vilnius - Talinas už 50-60 Eur. yra nekonkurencinga atgyvena, kurią galima buvo iškart paladoti nešvaistant laiko ir pinigų dėl "valdininkų" varnelės už "naują maršrutą". Vakarų Eurpopoje už tą pačią kainą galima gauti nepalyginamai geresnės kokybės kelionę.

                            Comment


                              Nieks nieko nešvaistė, šitas "maršrutas" kainavo apie nulį Eurų. Traukiniai važiavo ir anksčiau. Viskas kas buvo padaryta tai tik suderinti tvarkaraščiai. Tas turėjo būti padaryta jau seniai, tiesiog valio, kad pagaliau padarė. Netolimoje ateityje suinvestuos šiek tiek pinigų - bus mažiau persėdimų ir vienas bilietas. Taip pat sveikintina. LTG Link manau šaunuoliai, kad pajudino šituos ledus.
                              Paskutinis taisė felar; 2025.01.17, 20:09.

                              Comment


                                Parašė Felin Rodyti pranešimą
                                Tarptautinė kelionė į Ryga ir Zemitani turėtu kainuoti tas pats, nes Zemitani yra Rygoje.
                                O kam Zemitani? Miesto transportas neveža į gretimą stotį? Jugla ar Garkalne dar suprasčiau, bet Zemitani?

                                Comment


                                  Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                  Apie kainą ir serviso lygį. Vilnius - Talinas už 50-60 Eur. yra nekonkurencinga atgyvena, kurią galima buvo iškart paladoti nešvaistant laiko ir pinigų dėl "valdininkų" varnelės už "naują maršrutą". Vakarų Eurpopoje už tą pačią kainą galima gauti nepalyginamai geresnės kokybės kelionę.
                                  Bent kol kas, darau prielaidą, kad kažkada greit bus normalus bilietas ir tik vienas persėdimas, kas leis turėti konkurencingą produktą. Kad dabartinė kaina ir servisas yra neadekvatūs, imho, yra kaip ir savaime suprantama.

                                  O dėl kainų ir serviso lygio, šiaip, gana aktuali tema, bet ji yra gana komplikuota. Pats ne per seniausiai išmaišiau Europą įvairiais traukiniais ir, bent jau perkant iš anksto, kainos Vokietijoje, Italijoje ar Ispanijoje atrodo belenkaip patrauklesnės, nei Lietuvoje. Bet čia matyt dar reiktų pridėti dinaminės vs fiksuotos kainos diskusiją, kur, galų gale, viskas visvien užsibaigia "riedmenų trūkumu". Aš visgi su šiokia tokia viltimi žiūriu į Stadlerių pristatymą, kas turėtų amžinąją ir neišsprendžiamą "riedmenų trūkumo" problemą, bent šiam kartui, išspręsti ir galbūt leisti LTG įvesti dinaminę kainodarą, kas leistų smarkiai atpiginti keliones tiems, kas gali sau leisti bilietus pirkti iš anksto.

                                  Comment


                                    Kažkur skaičiau mintį, kad HSR 4 val. yra limitas kiek logiška keliaut. Toliau jau aviacija. Tai pritaikius tą patį mūsų geležinkeliui, gaunasi tik Vilnius - Ryga. 10 val, tai čia jau gaunasi experience, o ne kelionė sakyčiau. Na entuziastam ar kartą pabandyti - gal...

                                    Comment


                                      Parašė Lunar Rodyti pranešimą
                                      Kažkur skaičiau mintį, kad HSR 4 val. yra limitas kiek logiška keliaut. Toliau jau aviacija. Tai pritaikius tą patį mūsų geležinkeliui, gaunasi tik Vilnius - Ryga. 10 val, tai čia jau gaunasi experience, o ne kelionė sakyčiau. Na entuziastam ar kartą pabandyti - gal...
                                      Nėra jokio griežto kriterijaus, kiek laiko turi trukti kelionė, kad būtų važiuojama traukiniu, kad tai apsimokėtų. Šiaip, priklauso nuo visos eilės kriterijų: serviso lygio, atstumo ir eilės kitų dalykų, o ne kažkokio vieno kriterijaus pagal laiką. Vilnius-Ryga-Tartu-Talinas nebūtų tik tarp Vilniaus ir Talino, bet ir tarp visko inbetween. Ir kalba eina matyt ne apie 10 val., bet labiau apie 8.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Nėra jokio griežto kriterijaus, kiek laiko turi trukti kelionė, kad būtų važiuojama traukiniu, kad tai apsimokėtų. Šiaip, priklauso nuo visos eilės kriterijų: serviso lygio, atstumo ir eilės kitų dalykų, o ne kažkokio vieno kriterijaus pagal laiką. Vilnius-Ryga-Tartu-Talinas nebūtų tik tarp Vilniaus ir Talino, bet ir tarp visko inbetween. Ir kalba eina matyt ne apie 10 val., bet labiau apie 8.
                                        Ar 8, ar 10 valandų, psichologiškai visa dieną sueina kelionei.

                                        Dėl kokio Vilnius-Tartu tai taip, toks traukinys gal yra greičiausias variantas. Bet Vilnius-Talinas lėktuvu ar traukiniu gaunasi švelniai tariant esminis skirtumas.

                                        Comment


                                          Verslo kelionėms - minusas, kad visa darbo diena išeina. Privalumas būtų tik jei per naktį - t.y. neimant viešbučio. T.y. vakare išvyksti, ryte tiesiai į paskirties vietą.

                                          Tada verslai, kurie dedasi ženkliukus "green", "eco friendly", būtų ilgainiui priversti nebepirkti lėktuvų bilietų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X