Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius - Talinas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai aš ir klausosi kodėl tu siūlai geriau stoviniuoti Kaune ar Šiauliuose, kad Rytoj būti 5 ryto vietoj to, kad nestoviniuoti ir Rygoje būti pvz 2 nakties.
    Tai aš irgi klausiu - Ryga tik šiaip miestas, ar vienas iš trijų pagrindinių punktų tokio traukinio maršrute? Tai kodėl atvykimas į Rygą ir išvykimas iš jos turi būti nepatogiu laiku? Arba kodėl Rygoje turėtų ilgai stovėti naktį ir padaryti ją nei šiokia nei tokia visiems likusiems keleiviams, kurie važiuoja per Rygą? Apie tai, kad tokius keleivius galima sukišti į atskirus vagonus, iš kurių niekas neįlips ar neišlips, negali būti ir kalbų, nes tai nesąmonė. Atsiras rūkaliai, atsiras norintys pasivaikščioti po miestą ir t.t. Kas uždraus jiems išlipti? Kaip uždraus? Kas dėl rūkymo, tai tokioje ilgoje kelionėje vis tiek bus rūkoma tambure ir jokie palydovai to neuždraus.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Arba kodėl Rygoje turėtų ilgai stovėti naktį ir padaryti ją nei šiokia nei tokia visiems likusiems keleiviams, kurie važiuoja per Rygą?.
      Ne stovėti Rygoje, o atvažiuoti į Rygą 2 val nakties ir toliau važiuoti išlaipinus keleivius.
      Tie kam patogiau atvykti į Rygą 5 ryto, gali tas 3 valandas praleisti Rygos stotyje (vietoj tas pačias valandas praleisti stovint traukinyje Kaune ir Šiauliuose tam, kad atvykti tą pačią 5 val ryto į Rygą).

      Tuo tarpu kiti, galės palikti Rygos stotį tą 2 val.nakties, kuriems tai tiks.
      Vietoj to, kad visi stovėtų tas papildomas tris valandas Kauno ir Šiaulių stotyse traukinyje, būtų, kad dalis galės tas pačias tris valandas stovėti Rygos traukinių stoties pastate, o kiti galės eiti į miestą.


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

      Tai aš irgi klausiu - Ryga tik šiaip miestas, ar vienas iš trijų pagrindinių punktų tokio traukinio maršrute? Tai kodėl atvykimas į Rygą ir išvykimas iš jos turi būti nepatogiu laiku? .
      Tai Tu pats pasiulei variantą stovėti Kauno ir Šiaulių stotyse tam, kad į Rygą atvykti 5 ryto.

      Tai aš ir klausiu koks tokios pasiūlymo privalumas prieš nestovėjimą tose stotyse ir atvykimą į Rygą 2 val nakties (išleidimą keleivių ir iškart judėjimą toliau).
      Kam geriau atvykti 5 vak į Rygą tas galės tas 3 val. prasėdėt Rygos stotyje, neverčiant be išimties visų keleivių tas pačias 3 valandas prasėdėt traukinyje Kaune ir Šiauliuose.

      Comment


        Rygos traukinys turėtų būti sau, Talino sau.

        Talino traukinyje svarbiausias Talinas. T.y. jei Ryga aplankoma 3 nakties - ką darysi. Kažkam gal tiks (kas nusileis 1:30 val. Rygoje ir norės vykti į Šiaulius), o kitiems bus kitas traukinys.

        Akivaizdu, kad "miestų gatvėms siaurėjant" traukinys vienintelis turi šansą "centras - centras" greitinti kelionę. Autobusu jau nebepagreitinsi - tik lėtės judėjimo sparta.

        Comment


          Parašė eigh Rodyti pranešimą
          Truputį nesuprantu problemos dėl hipotetinio naktinio traukinio.

          Vilnius-Talinas:
          • 20:30 Vilnius
          • 23:00 Šiauliai (atsiranda vėlyva jungtis į Šiaulius, Joniškį iš Vilniaus)
          • 23:30 Joniškis
          • 00:40 Ryga (normalus laikas, lėktuvai dažnai leidžiasi vidurnaktį arba vėliau; naktinė jungtis Ryga-Talinas)
          • 04:00 Tartu (ankstyvo ryto jungtis Tartu-Talinas)
          • 07:00 Talinas (gana optimalus laikas - nei per anksti, nei per vėlai)

          Talinas-Vilnius:
          • 20:30 Talinas
          • 23:30 Tartu (vėlyva jungtis Talinas-Tartu)
          • 03:00 Ryga (vienintelis problematiškas laikas)
          • 04:10 Joniškis (ankstyva jungtis Joniškis/Šiauliai-Vilnius)
          • 04:40 Šiauliai
          • 07:00 Vilnius (kaip ir su Talinu - nei per anksti, nei per vėlai)

          Čia jeigu skaičiuotumėm, kad kelionė trunka maždaug 10 val., kaip skaičiuoja Verslo žinios. Jeigu kelionės trukmė mažesnė, galima pavėlinti išvykimą iš pirminio taško, kad į galutinį atvyktų daugiau mažiau padoriu laiku (ar traukinys iš Vilniaus į Rygą atvyks 00:40 ar pusvalandžiu vėliau - jokio skirtumo). Galima dar pridėti sustojimą Kaune, nes naktiniuose traukiniuose nėra didelio skirtumo ar valanda šen, ar valanda ten.

          Bet kokiu atveju, šios diskusijos apie naktinį traukinį yra bevertės, tik šiaip įdomu paspekuliuoti. Jo nėra ir artimiausiu metu nebus, nebent nutiesus Rail Baltica galėtų atsirasti naktinis Varšuva-Talinas.
          Problema jei su persėdimu - kaip persėsti 02-04 val Valka/Valga, kai pats miegas. Išsibudinsi, šaltas nakties oras atgaivins, nebeužmigsi - viskas - kita diena kaip daužtas.

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

            Problema jei su persėdimu - kaip persėsti 02-04 val Valka/Valga, kai pats miegas. Išsibudinsi, šaltas nakties oras atgaivins, nebeužmigsi - viskas - kita diena kaip daužtas.
            Teko važiuot naktiniu Sofija-Stambulas ir atgal šią vasarą, tai berods 2val reikėjo su tašėm eit į pasienį štampus rinkt ir į xray tašes dėt, tai miego buvo max 2 val. Na ir Bulgarijos pusėj 3 kartus beldžia pasus surenka, tada išdalina, tada facecontrol... bet nieko, energingai diena buvo praleista su daug vaikščiojimo

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą

              Ne stovėti Rygoje, o atvažiuoti į Rygą 2 val nakties ir toliau važiuoti išlaipinus keleivius.
              Tie kam patogiau atvykti į Rygą 5 ryto, gali tas 3 valandas praleisti Rygos stotyje (vietoj tas pačias valandas praleisti stovint traukinyje Kaune ir Šiauliuose tam, kad atvykti tą pačią 5 val ryto į Rygą).

              Tuo tarpu kiti, galės palikti Rygos stotį tą 2 val.nakties, kuriems tai tiks.
              Vietoj to, kad visi stovėtų tas papildomas tris valandas Kauno ir Šiaulių stotyse traukinyje, būtų, kad dalis galės tas pačias tris valandas stovėti Rygos traukinių stoties pastate, o kiti galės eiti į miestą.




              Tai Tu pats pasiulei variantą stovėti Kauno ir Šiaulių stotyse tam, kad į Rygą atvykti 5 ryto.

              Tai aš ir klausiu koks tokios pasiūlymo privalumas prieš nestovėjimą tose stotyse ir atvykimą į Rygą 2 val nakties (išleidimą keleivių ir iškart judėjimą toliau).
              Kam geriau atvykti 5 vak į Rygą tas galės tas 3 val. prasėdėt Rygos stotyje, neverčiant be išimties visų keleivių tas pačias 3 valandas prasėdėt traukinyje Kaune ir Šiauliuose.
              Ką žmonės veiks 3 valandas stotyje naktį ? Tai labai mažai kas tokiu traukiniu į Rygą ir važiuos. O turėti atskirus traukinius į Rygą ir į Taliną yra per didelė prabanga. Užvažiavimas į Kauną tik tam, kad užtempti laiką. Bet tai netolygu stovėjimui kelias valandas Rygoje. Kaune pastovėtų 15-20 min., Šiauliuose apie 10-15, ir toliau važiuotų. Jei atkreipi dėmesį, tai Vilniuje gilią naktį irgi jokio tarptautinių autobusų judėjimo nėra. Su lėktuvais lyginti nėra ko. Tai visai kitas dalykas, atskridus iš toli, galima ir naktį grįžti namo... Be to didelė dalis keleivių palieka automobilius parkinge...

              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Rygos traukinys turėtų būti sau, Talino sau.

              Talino traukinyje svarbiausias Talinas. T.y. jei Ryga aplankoma 3 nakties - ką darysi. Kažkam gal tiks (kas nusileis 1:30 val. Rygoje ir norės vykti į Šiaulius), o kitiems bus kitas traukinys.

              Akivaizdu, kad "miestų gatvėms siaurėjant" traukinys vienintelis turi šansą "centras - centras" greitinti kelionę. Autobusu jau nebepagreitinsi - tik lėtės judėjimo sparta.
              Ryga yra sostinė ir didmiestis ir jį pravažiuoti naktį yra ne tai kad debiliška iš LTG rinkodaros požiūriu, bet ir nusikaltimas - neracionalus resursų panaudojimas ir keleivių praradimas/atbaidymas. Kuo Ryga atstumo požiūriu skiriasi nuo Klaipėdos? Niekuo. Tai kodėl nėra traukinių tarp Vilniaus ir Klaipėdos su atvykimu gilią naktį? Važiuoja TOKS autobusas naktinis, bet irgi atvykimas į Klaipėdą 4 val ryto.. Kas yra visiškas marazmas ne vasaros sezono metu. Vasarą dar priimtina. Tas pats ir su šito maršruto autobusu į Vilnių. Kaune būna apie 3 nakties... Naktį Kaune autobusų stotis nedirba.
              Paskutinis taisė Al1; 2024.12.14, 09:04.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                Problema jei su persėdimu - kaip persėsti 02-04 val Valka/Valga, kai pats miegas. Išsibudinsi, šaltas nakties oras atgaivins, nebeužmigsi - viskas - kita diena kaip daužtas.
                Ankstesniame pranešime rašiau, kad kalbu apie hipotetinį naktinį traukinį be jokių persėdimų, važiuojantį nuo Vilniaus iki Talino. Jeigu čia diskusija vyksta apie naktinį frankenšteiną su dviem persėdimais - pardon, bet net nepagalvojau apie tokią nesąmonę.

                Comment


                  O aš manau, kad didžiausia nesąmonė šiais laikais turėti tik naktinį traukinį. Ir tada kam netinka tas renkasi dieninį į Rygą.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                    Ką žmonės veiks 3 valandas stotyje naktį ?

                    Lygiai tą patį ką veiks 3 valandas sėdėdami stoviniuojančiame traukinyje Šiauliuose ir Kaune.

                    Tik skirtumas, kad bent kažkokiai daliai žmonių, kiuriems tiktų Rygoje išlipti 2 nakties, irgi reikėtų tas pačias 3 valanmdas deinti Šiauliuose ir Kaune.
                    Rygos atveju deginti 3 vbalandas reikėtų tik daliai keleivių, o ne visiems 100 proc.

                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    O turėti atskirus traukinius į Rygą ir į Taliną yra per didelė prabanga. .
                    Nesupranmtu prie ko čia atskiri traukiniai.
                    Variantai abu yra su vienu traukiniu:
                    a) traukinys stoviniuoja 3 valandas Kaune ir Šiauliuose ir atvyksta į Rygą 5 ryto (ir toliau lekia į Taliną)
                    b) tarukinys nestoviniuoja Kaune ir Šiauliuose 3 valandų, atvyksta į Rygą 2val nakties ir toliau lekia į Taliną (na dar c variantą galima išvesti, kad pastoviniuoja tas 3 valandas Rygoje ir 5val ryte išvyksta į Taliną)

                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Kaune pastovėtų 15-20 min., Šiauliuose apie 10-15, ir toliau važiuotų.
                    Turime imti tą patį laiką stoviniavimo. Jei sakai, kad užtenka 30 minučių sumoje pastovėt Šiauliuose ir Kaune, kad atvykti į Rygą 5 val ryto, tai galima nestovėt ir atvykt į Rygą 4:30 val ryto.
                    Norintys galės Rygos stotyje tas 30 min pasėdėt ir išeit iš stoties pastato 5 val ryto, tuo tarpu kiti galės išeiti ir 4:30.
                    Koks tikslas jiems visiems stovėt tas 30 min Kaune ir Šiauliuose, vietoj to, kad tik dalis tas pačias 30 min sėdėtų Rygoje, o kiti galėtų išeiti 4:30 val?

                    Comment


                      Naktinis traukinys turi būti miegamasis, o ne sėdimasis. Su užvažiavimu į Kauną gaunasi stovėjimas Kaune ir Šiauliuose tik po 15-20 min. Tai ne tas pats, kas kelios valandos. Tai normalus sustojimo laikas didesnėse stotyse. Kam reikia, tas išlips ir įlips, parūkys kartą, bet didesnio sujudimo traukinyje nebus.
                      Ryga vis tiek būtų daugumos keleivių įlipimo ir išlipimo stotis, todėl Rygoje būtų didelis judėjimas ir tai atsilieptų visiems keleiviams.
                      Todėl naktinis traukinys yra tik vienas variantas - išvykimas iš Vilniaus apie 18.30. Ryga 23.00, Talinas apie 5 ryto. Bet koks kitoks variantas jau būtų tik naktinis tarp Vilniaus ir Rygos, o už Rygos būtų rytinis.

                      Stovėjimo laiką konkrečiai užbrėžia tik krypties keitimas Kaune. Kitur jis gali būti visoks, bet tikrai nereikia niekur ilgo stovėjimo. Tačiau ilgame maršrute sustoti vieną ar porą kartų ir dar naktį 10-15-20 min. nėra blogai, nes keleiviai gali parūkyti, pabezdėti lauke. Tie, kas nori, kam prireikė. Ne visi. Ilgas stovėjimas kenkia miegui. Važiuojant traukiniui miegamasi geriau, nei stovinti ilgą laiką, kai didelė dalis keleivių ima vaikščioti, įlipti, išlipti, valgyti ir t.t.

                      Dar kartą klausiu, ką duos tos 30 min. anksčiau Rygoje, kai net VT nevažiuoja? Geriau lėčiau ir su sustojimu Kaune, kuris duotų papildomą srautą keleivių.
                      Paskutinis taisė Al1; 2024.12.15, 08:58.

                      Comment


                        Elron paskelbė savo papildomo traukinio tvarkaraštį. Taigi pilna kelionės tarp Vilniaus ir Talino trukmė - ~10,5h.

                        Click image for larger version

Name:	elron.png
Views:	345
Size:	303,2 kB
ID:	2171392

                        Comment


                          10.5h, smagaus.
                          Autobusas kainuoja iki 20eur (kas turbūt yra 3 kart pigiau) ir užtrunka apie 2 valandom trumpiau, lėktuvas apie 60eur ir trunka apie valandą, plius oro uostų gaišalai

                          Comment


                            Parašė felar Rodyti pranešimą
                            Elron paskelbė savo papildomo traukinio tvarkaraštį. Taigi pilna kelionės tarp Vilniaus ir Talino trukmė - ~10,5h.
                            Link Valga reikia persėsti ar tas pats sąstatas?Pirmu atveju man latvių išvykimas Atrodo Pavojingai.
                            Nuėmus Rygos vidines stotis, gal pavyktų kažkiek ištempti intervalą tarp atvykimų ir išvykimų.
                            Paskutinis taisė digital; 2024.12.16, 20:02. Priežastis: ištrinta cituota nuotr.

                            Comment


                              Visur reikia persėsti, nes skirtingi vežėjai. Tai nėra kažkoks tarptautinis ekspreso maršrutas, o tiesiog suderinti skirtingų vežėjų tvarkaraščiai. Latvijoje ir Estijoje tai išvis regioninio lygio maršrutai su atitinkamu komfortu ir kelionės trukme, bei sustojimų skaičiumi.
                              Pvz. tarp Rygos ir Valgos atstumas apie 150 km, o kelionė trunka virš 2:30 val.

                              Comment


                                Jau ir šiaip atrodė nesąmonė, bet pamačius vizualą su kelionės trukmėmis ir persėdimų skaičiumi, atrodo dar didesnė nesąmonė. Nerandu logiško paaiškinimo, kodėl reiktų rinktis traukinį, o ne autobusą (be persėdimų) arba skrydį (daug greičiau ir panaši kaina arba net pigiau). Realiai tai traukinio maršrutas entuziastams. Net Gretai Thunberg netiktų, nes dyzelis.

                                Comment


                                  Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                  Jau ir šiaip atrodė nesąmonė, bet pamačius vizualą su kelionės trukmėmis ir persėdimų skaičiumi, atrodo dar didesnė nesąmonė. Nerandu logiško paaiškinimo, kodėl reiktų rinktis traukinį, o ne autobusą (be persėdimų) arba skrydį (daug greičiau ir panaši kaina arba net pigiau). Realiai tai traukinio maršrutas entuziastams. Net Gretai Thunberg netinka, nes dyzelis.
                                  Labiau PR vyriausybei užsidėti varnelę, kad paleido traukinį tarp Baltijos šalių sostinių, o realiai turbūt niekas nevažiuos apart kelių mėgėjų pradžioje.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Vienintelis geras dalykas tai, kad pusvalandžiu pavėlintas absurdiškai ankstyvas 6.30 val. traukinys Vilnius-Ryga. Jeigu bus galima vežtis dviračius, gal dar dviratininkams neblogai?

                                    Comment


                                      Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                      Vienintelis geras dalykas tai, kad pusvalandžiu pavėlintas absurdiškai ankstyvas 6.30 val. traukinys Vilnius-Ryga. Jeigu bus galima vežtis dviračius, gal dar dviratininkams neblogai?
                                      Dviračiai puikiai gali važiuoti ir užmesti ant X5.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Tarp Latvijos ir Estijos maršrutas ir taip jau daug metų yra. Tai jie nieko nepraranda. Netgi gaus kažkiek tai papildomų keleivių. Lietuvos geležinkeliai irgi jau leidžia į Rygą traukinį ne pirmus metus, taigi, irgi nieko nepratanda. Keletą papildomų keleivių surinks. Ir šiaip patogesnis laikas išvykimui iš Rygos nei kad buvo. O ir lietuviams Rygoje turint nedidelį reikaliuką, galima suspėti apsisukti per maždaug 5 valandas.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Tarp Latvijos ir Estijos maršrutas ir taip jau daug metų yra. Tai jie nieko nepraranda. Netgi gaus kažkiek tai papildomų keleivių. Lietuvos geležinkeliai irgi jau leidžia į Rygą traukinį ne pirmus metus, taigi, irgi nieko nepratanda. Keletą papildomų keleivių surinks. Ir šiaip patogesnis laikas išvykimui iš Rygos nei kad buvo. O ir lietuviams Rygoje turint nedidelį reikaliuką, galima suspėti apsisukti per maždaug 5 valandas.
                                          Tarp Latvijos ir Estijos maršrutas buvo su 4 valandų persėdimais Valgoje. Su normaliai suderintais persėdimais nėra palyginama.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X