Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius - Talinas
Collapse
X
-
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąArba kodėl Rygoje turėtų ilgai stovėti naktį ir padaryti ją nei šiokia nei tokia visiems likusiems keleiviams, kurie važiuoja per Rygą?.
Tie kam patogiau atvykti į Rygą 5 ryto, gali tas 3 valandas praleisti Rygos stotyje (vietoj tas pačias valandas praleisti stovint traukinyje Kaune ir Šiauliuose tam, kad atvykti tą pačią 5 val ryto į Rygą).
Tuo tarpu kiti, galės palikti Rygos stotį tą 2 val.nakties, kuriems tai tiks.
Vietoj to, kad visi stovėtų tas papildomas tris valandas Kauno ir Šiaulių stotyse traukinyje, būtų, kad dalis galės tas pačias tris valandas stovėti Rygos traukinių stoties pastate, o kiti galės eiti į miestą.
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Tai aš irgi klausiu - Ryga tik šiaip miestas, ar vienas iš trijų pagrindinių punktų tokio traukinio maršrute? Tai kodėl atvykimas į Rygą ir išvykimas iš jos turi būti nepatogiu laiku? .
Tai aš ir klausiu koks tokios pasiūlymo privalumas prieš nestovėjimą tose stotyse ir atvykimą į Rygą 2 val nakties (išleidimą keleivių ir iškart judėjimą toliau).
Kam geriau atvykti 5 vak į Rygą tas galės tas 3 val. prasėdėt Rygos stotyje, neverčiant be išimties visų keleivių tas pačias 3 valandas prasėdėt traukinyje Kaune ir Šiauliuose.
Comment
-
Rygos traukinys turėtų būti sau, Talino sau.
Talino traukinyje svarbiausias Talinas. T.y. jei Ryga aplankoma 3 nakties - ką darysi. Kažkam gal tiks (kas nusileis 1:30 val. Rygoje ir norės vykti į Šiaulius), o kitiems bus kitas traukinys.
Akivaizdu, kad "miestų gatvėms siaurėjant" traukinys vienintelis turi šansą "centras - centras" greitinti kelionę. Autobusu jau nebepagreitinsi - tik lėtės judėjimo sparta.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąTruputį nesuprantu problemos dėl hipotetinio naktinio traukinio.
Vilnius-Talinas:- 20:30 Vilnius
- 23:00 Šiauliai (atsiranda vėlyva jungtis į Šiaulius, Joniškį iš Vilniaus)
- 23:30 Joniškis
- 00:40 Ryga (normalus laikas, lėktuvai dažnai leidžiasi vidurnaktį arba vėliau; naktinė jungtis Ryga-Talinas)
- 04:00 Tartu (ankstyvo ryto jungtis Tartu-Talinas)
- 07:00 Talinas (gana optimalus laikas - nei per anksti, nei per vėlai)
Talinas-Vilnius:- 20:30 Talinas
- 23:30 Tartu (vėlyva jungtis Talinas-Tartu)
- 03:00 Ryga (vienintelis problematiškas laikas)
- 04:10 Joniškis (ankstyva jungtis Joniškis/Šiauliai-Vilnius)
- 04:40 Šiauliai
- 07:00 Vilnius (kaip ir su Talinu - nei per anksti, nei per vėlai)
Čia jeigu skaičiuotumėm, kad kelionė trunka maždaug 10 val., kaip skaičiuoja Verslo žinios. Jeigu kelionės trukmė mažesnė, galima pavėlinti išvykimą iš pirminio taško, kad į galutinį atvyktų daugiau mažiau padoriu laiku (ar traukinys iš Vilniaus į Rygą atvyks 00:40 ar pusvalandžiu vėliau - jokio skirtumo). Galima dar pridėti sustojimą Kaune, nes naktiniuose traukiniuose nėra didelio skirtumo ar valanda šen, ar valanda ten.
Bet kokiu atveju, šios diskusijos apie naktinį traukinį yra bevertės, tik šiaip įdomu paspekuliuoti. Jo nėra ir artimiausiu metu nebus, nebent nutiesus Rail Baltica galėtų atsirasti naktinis Varšuva-Talinas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Problema jei su persėdimu - kaip persėsti 02-04 val Valka/Valga, kai pats miegas. Išsibudinsi, šaltas nakties oras atgaivins, nebeužmigsi - viskas - kita diena kaip daužtas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ne stovėti Rygoje, o atvažiuoti į Rygą 2 val nakties ir toliau važiuoti išlaipinus keleivius.
Tie kam patogiau atvykti į Rygą 5 ryto, gali tas 3 valandas praleisti Rygos stotyje (vietoj tas pačias valandas praleisti stovint traukinyje Kaune ir Šiauliuose tam, kad atvykti tą pačią 5 val ryto į Rygą).
Tuo tarpu kiti, galės palikti Rygos stotį tą 2 val.nakties, kuriems tai tiks.
Vietoj to, kad visi stovėtų tas papildomas tris valandas Kauno ir Šiaulių stotyse traukinyje, būtų, kad dalis galės tas pačias tris valandas stovėti Rygos traukinių stoties pastate, o kiti galės eiti į miestą.
Tai Tu pats pasiulei variantą stovėti Kauno ir Šiaulių stotyse tam, kad į Rygą atvykti 5 ryto.
Tai aš ir klausiu koks tokios pasiūlymo privalumas prieš nestovėjimą tose stotyse ir atvykimą į Rygą 2 val nakties (išleidimą keleivių ir iškart judėjimą toliau).
Kam geriau atvykti 5 vak į Rygą tas galės tas 3 val. prasėdėt Rygos stotyje, neverčiant be išimties visų keleivių tas pačias 3 valandas prasėdėt traukinyje Kaune ir Šiauliuose.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąRygos traukinys turėtų būti sau, Talino sau.
Talino traukinyje svarbiausias Talinas. T.y. jei Ryga aplankoma 3 nakties - ką darysi. Kažkam gal tiks (kas nusileis 1:30 val. Rygoje ir norės vykti į Šiaulius), o kitiems bus kitas traukinys.
Akivaizdu, kad "miestų gatvėms siaurėjant" traukinys vienintelis turi šansą "centras - centras" greitinti kelionę. Autobusu jau nebepagreitinsi - tik lėtės judėjimo sparta.Paskutinis taisė Al1; Vakar, 09:04.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Problema jei su persėdimu - kaip persėsti 02-04 val Valka/Valga, kai pats miegas. Išsibudinsi, šaltas nakties oras atgaivins, nebeužmigsi - viskas - kita diena kaip daužtas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Ką žmonės veiks 3 valandas stotyje naktį ?
Lygiai tą patį ką veiks 3 valandas sėdėdami stoviniuojančiame traukinyje Šiauliuose ir Kaune.
Tik skirtumas, kad bent kažkokiai daliai žmonių, kiuriems tiktų Rygoje išlipti 2 nakties, irgi reikėtų tas pačias 3 valanmdas deinti Šiauliuose ir Kaune.
Rygos atveju deginti 3 vbalandas reikėtų tik daliai keleivių, o ne visiems 100 proc.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO turėti atskirus traukinius į Rygą ir į Taliną yra per didelė prabanga. .
Variantai abu yra su vienu traukiniu:
a) traukinys stoviniuoja 3 valandas Kaune ir Šiauliuose ir atvyksta į Rygą 5 ryto (ir toliau lekia į Taliną)
b) tarukinys nestoviniuoja Kaune ir Šiauliuose 3 valandų, atvyksta į Rygą 2val nakties ir toliau lekia į Taliną (na dar c variantą galima išvesti, kad pastoviniuoja tas 3 valandas Rygoje ir 5val ryte išvyksta į Taliną)
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaune pastovėtų 15-20 min., Šiauliuose apie 10-15, ir toliau važiuotų.
Norintys galės Rygos stotyje tas 30 min pasėdėt ir išeit iš stoties pastato 5 val ryto, tuo tarpu kiti galės išeiti ir 4:30.
Koks tikslas jiems visiems stovėt tas 30 min Kaune ir Šiauliuose, vietoj to, kad tik dalis tas pačias 30 min sėdėtų Rygoje, o kiti galėtų išeiti 4:30 val?
Comment
-
Naktinis traukinys turi būti miegamasis, o ne sėdimasis. Su užvažiavimu į Kauną gaunasi stovėjimas Kaune ir Šiauliuose tik po 15-20 min. Tai ne tas pats, kas kelios valandos. Tai normalus sustojimo laikas didesnėse stotyse. Kam reikia, tas išlips ir įlips, parūkys kartą, bet didesnio sujudimo traukinyje nebus.
Ryga vis tiek būtų daugumos keleivių įlipimo ir išlipimo stotis, todėl Rygoje būtų didelis judėjimas ir tai atsilieptų visiems keleiviams.
Todėl naktinis traukinys yra tik vienas variantas - išvykimas iš Vilniaus apie 18.30. Ryga 23.00, Talinas apie 5 ryto. Bet koks kitoks variantas jau būtų tik naktinis tarp Vilniaus ir Rygos, o už Rygos būtų rytinis.
Stovėjimo laiką konkrečiai užbrėžia tik krypties keitimas Kaune. Kitur jis gali būti visoks, bet tikrai nereikia niekur ilgo stovėjimo. Tačiau ilgame maršrute sustoti vieną ar porą kartų ir dar naktį 10-15-20 min. nėra blogai, nes keleiviai gali parūkyti, pabezdėti lauke. Tie, kas nori, kam prireikė. Ne visi. Ilgas stovėjimas kenkia miegui. Važiuojant traukiniui miegamasi geriau, nei stovinti ilgą laiką, kai didelė dalis keleivių ima vaikščioti, įlipti, išlipti, valgyti ir t.t.
Dar kartą klausiu, ką duos tos 30 min. anksčiau Rygoje, kai net VT nevažiuoja? Geriau lėčiau ir su sustojimu Kaune, kuris duotų papildomą srautą keleivių.Paskutinis taisė Al1; Šiandien, 08:58.
Comment
Comment