Čia labai gerai pasirodo John Worth keliamos problemos dėl tarptautinių pervežimų EU. Problemos kyla, nes nėra vieno atsakingo body, o skirtingų šalių valdžios ir geležinkelių kompanijos kaldrą traukia į savo pusę arba tiesiog šiaip trukdo dėl neaiškių priežasčių (Latvijos pavyzdys). Problemą galėtų bent jau pabandyti spręsti EU. Nebūtinai lazdos būdu, bet kad ir morkos būdu, pavyzdžiui, 85% (ar kažkokiu kitu visiems patraukliu tarifu) subsidijuojant tarptautinius maršrutus tarp šalių sostinių ar didžiųjų miestų. Kitaip bus labai sunku turėti realiai veikiantį servisą, nors iš infrastruktūros pusės tam didelių kliūčių kaip ir nėra.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius - Talinas
Collapse
X
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimą
aš ir nesakau, kad naktinis su persėdimais.. EU zonoj neturėtų būt jokių kliūčių lietuviškam traukiniui važiuoti per EU teritoriją, ypač plačiąja vėže.. išvis tas maršrutas su trijų valstybių traukiniais yra absurdiškas ir jau seniausiai turėtų būt suderintas su persėdimais
- 2 patinka
Comment
-
VZ.LT 2024.10.11
Derinamas maršrutas Vilnius-Talinas: tektų važiuoti trimis traukiniais
Nuo šių metų gruodžio 15 d. startuoja „Vivi“ traukinys Ryga–Valga, kurio išvykimas iš Rygos bus priderintas prie „LTG Link“ traukinio Vilnius–Ryga atvykimo į Rygos stotį. Šie traukiniai bus suderinti ir priešinga kryptimi, t. y. traukinys iš Valgos į Rygos stotį atvyks prieš išvykstant traukiniui Ryga–Vilnius– keleivių persėdimui numatoma beveik 20 minučių.
Kitu etapu, nuo 2025 m. sausio 6 d., prie „Vivi“ traukinio Ryga-Valga atvykimo į Valgos stotį „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas–Valga–Talinas. Tokiu būdu atsiras pilnai funkcionuojantis kasdieninis susisiekimas geležinkeliu tarp Vilniaus, Rygos ir Talino abejomis kryptimis. Kelionės trukmė paaiškės, kai „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas–Valga–Talinas, pažymima pranešime.
VŽ skaičiavimu dabartinėmis sąlygomis kelionė traukiniu Vilnius-Talinas, neskaičiuojant laiko, skirto persėdimui, truktų apie 10 val. 20 min. Tiesioginė kelionė tarptautiniais autobusais tarp dviejų sostinių trunka apie 8,5-9 valandas, o tiesioginis skrydis 1 val. 10 min.
Vien traukiniu nuvykti iš Vilniaus į Taliną tuo pačiu maršrutu (Vilnius-Ryga-Valga-Tartu-Talinas) įmanoma ir dabar, tačiau dėl nesuderintų tvarkaraščių Latvijoje tektų ieškotis nakvynės.
https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...is-traukiniais
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Aš be persėdimų turėjau omeny, bet tiesiog jei nori iš Vilniaus išvykti logišką valandą naktiniam traukiniui ir į Taliną atvykti irgi logišką valandą, gaunasi kad Rygoje valanda nelabai logiška. Mano manymu iš Vilniaus išvažiuoti kažkur tarp 21 ir 23 valandos reiktų kad į Taliną atvykti kažkur tarp 6 ir 8 valandos. Rezultate Ryga būtų kažkur tarp 1 ir 3 valandos, kas nemanau kad yra malonus laikas ir atvykimui, ir išvykimui.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimątokioje kelionėje tarp 9 ir 10 valandų skirtumo beveik nėra. Tačiau traukinyje gali laisvai pasivaikščioti, pavalgyti, pagerti kavos. Taip pat važiuoji daug ramiau ir lygiau - nėra jokių duobių kelyje, lenkimų, nenumatytų kamščių ir t.t.
Šiaip, kam tie latviai reikalingi, jei negalim su Pesa iki Talino važiuoti, tai bent iki Latcvijos/Estijos sienos.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.12.12, 06:37.Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Toks atstumas su dviem persėdimais, su atskirais bilietais 2024 m.? Neatrodo labai konkurencinga.
Šiaip, kam tie latviai reikalingi, jei negalim su Pesa iki Talino važiuoti, tai bent iki Latcvijos/Estijos sienos.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Toks atstumas su dviem persėdimais, su atskirais bilietais 2024 m.? Neatrodo labai konkurencinga.
Šiaip, kam tie latviai reikalingi, jei negalim su Pesa iki Talino važiuoti, tai bent iki Latcvijos/Estijos sienos.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Deja, jokio kitokio varianto nėra. Atstumai tokie, kad kitaip nenuvažiuosi. Arba variantas - ankstyvas vakarinis iš Vilniaus kažkur 18.30 val., atvykimas į Rygą 23.00, atvykimas į Taliną 5-6 ryto. Visais kitais atvejais Ryga gaunasi gilią naktį. Autobusinis variantas irgi tik toks. Arba Ryga gilią naktį...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDeja, latviai, estai visus vagonus jau nurašė, pardavė. LTG irgi neturi pakankamai vagonų. Tų, kurie važiuoja Vilnius - Klaipėda per mažai net ir Klaipėdos maršrutui vasaros metu. Be to iš jų kupė gal tik 5 ar 6, ar netgi 4. Plackartinių nėra jau seniai.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Tai o tiesiog pastovėt kokioje nors stoty tarp Rygos ir Talino negalima? Ir atvykti į Taliną 7 val. ryto.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Galima. Bet yra pageidavimas kuo vėliau išvykti iš Vilniaus, bet kartu atvykti į Rygą priimtinu laiku vakare, o ne gilią naktį. 18.30-19.00 yra optimaliausias laikas atvykimui į Rygą 23.00. Bet būtų gerai, kad galima būtų iš Vilniaus išvažiuoti ir 22.00. Tuomet Ryga prapuola, net su užvažiavimu į Kauną... Galima stovėti Kaune, išvykstant iš Kauno kokią 23.50. tada stovėti Šiauliuose gerą pusvalandį ir į Rygą ištempti atvykimą 5 valandai. Bet tada Talinas gautųsi tik apie pietus...
Comment
-
Traukiniui sustojus, kils noras išlipti, vaikščioti, rūkyti, pradės triukšmą kelti, nebus ramybės net ir tiems, kurie kantriai lauks ir t.t. Bus bloga naktis ir tiems, kurie važiuos iki Talino. Niekur taip nedaroma. Traukinys gali laukti, bet keleiviai išlipa iš karto atvykus. Šiaip išvykimas iš Rygos 5 val irgi per ankstyvas. Optimaliausia būtų 5.45-6 val. val. Nes kitaip keleiviams iš Rygos nepatogu, sunku atvykti į stotį be VT, kas irgi atbaidytų dalį potencialių keleivių...Paskutinis taisė Al1; 2024.12.13, 11:54.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Galima. Bet yra pageidavimas kuo vėliau išvykti iš Vilniaus, bet kartu atvykti į Rygą priimtinu laiku vakare, o ne gilią naktį. 18.30-19.00 yra optimaliausias laikas atvykimui į Rygą 23.00. Bet būtų gerai, kad galima būtų iš Vilniaus išvažiuoti ir 22.00. Tuomet Ryga prapuola, net su užvažiavimu į Kauną... Galima stovėti Kaune, išvykstant iš Kauno kokią 23.50. tada stovėti Šiauliuose gerą pusvalandį ir į Rygą ištempti atvykimą 5 valandai. Bet tada Talinas gautųsi tik apie pietus...
Tada Ryga atrodė didelis, toli esantis miestas. Dabar - eilinis miestas už poros valandų kelio automobiliu.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Anais laikais esu važiavęs traukiniu iš Kauno Rygon panašiu grafiku. Išvažiavome apie pusiaunaktį, Rygoje buvom turbūt apie 5 ryto. Ar traukinys kažkur ilgesniam laikui buvo sustojęs - nepamenu.
Tada Ryga atrodė didelis, toli esantis miestas. Dabar - eilinis miestas už poros valandų kelio automobiliu.
Comment
-
Kad ir kaip bežiūrėtum - du persėdimai nėra normalu. Atstumai tokie, kad drąsiai galėtų būti arba tiesioginis traukinys, arba vienas persėdimas Rygoje. Keleivių bus, žinoma, bet tikrai netaps transporto sensacija.
Kita vertus, sveikinimai Lietuvos geležinkeliams, nes, susidariau įspūdį, būtent lietuviai bando pralaužti ledus ir gerai bent jau tiek, kad jungtis atsiranda.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTraukiniui sustojus, kils noras išlipti, vaikščioti, rūkyti, pradės triukšmą kelti, nebus ramybės net ir tiems, kurie kantriai lauks ir t.t. Bus bloga naktis ir tiems, kurie važiuos iki Talino. Niekur taip nedaroma. Traukinys gali laukti, bet keleiviai išlipa iš karto atvykus. Šiaip išvykimas iš Rygos 5 val irgi per ankstyvas. Optimaliausia būtų 5.45-6 val. val. Nes kitaip keleiviams iš Rygos nepatogu, sunku atvykti į stotį be VT, kas irgi atbaidytų dalį potencialių keleivių...
Comment
-
Truputį nesuprantu problemos dėl hipotetinio naktinio traukinio.
Vilnius-Talinas:- 20:30 Vilnius
- 23:00 Šiauliai (atsiranda vėlyva jungtis į Šiaulius, Joniškį iš Vilniaus)
- 23:30 Joniškis
- 00:40 Ryga (normalus laikas, lėktuvai dažnai leidžiasi vidurnaktį arba vėliau; naktinė jungtis Ryga-Talinas)
- 04:00 Tartu (ankstyvo ryto jungtis Tartu-Talinas)
- 07:00 Talinas (gana optimalus laikas - nei per anksti, nei per vėlai)
Talinas-Vilnius:- 20:30 Talinas
- 23:30 Tartu (vėlyva jungtis Talinas-Tartu)
- 03:00 Ryga (vienintelis problematiškas laikas)
- 04:10 Joniškis (ankstyva jungtis Joniškis/Šiauliai-Vilnius)
- 04:40 Šiauliai
- 07:00 Vilnius (kaip ir su Talinu - nei per anksti, nei per vėlai)
Čia jeigu skaičiuotumėm, kad kelionė trunka maždaug 10 val., kaip skaičiuoja Verslo žinios. Jeigu kelionės trukmė mažesnė, galima pavėlinti išvykimą iš pirminio taško, kad į galutinį atvyktų daugiau mažiau padoriu laiku (ar traukinys iš Vilniaus į Rygą atvyks 00:40 ar pusvalandžiu vėliau - jokio skirtumo). Galima dar pridėti sustojimą Kaune, nes naktiniuose traukiniuose nėra didelio skirtumo ar valanda šen, ar valanda ten.
Bet kokiu atveju, šios diskusijos apie naktinį traukinį yra bevertės, tik šiaip įdomu paspekuliuoti. Jo nėra ir artimiausiu metu nebus, nebent nutiesus Rail Baltica galėtų atsirasti naktinis Varšuva-Talinas.Paskutinis taisė eigh; 2024.12.13, 16:58.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąTruputį nesuprantu problemos dėl hipotetinio naktinio traukinio.
Vilnius-Talinas:- 20:30 Vilnius
- 23:00 Šiauliai (atsiranda vėlyva jungtis į Šiaulius, Joniškį iš Vilniaus)
- 23:30 Joniškis
- 00:40 Ryga (normalus laikas, lėktuvai dažnai leidžiasi vidurnaktį arba vėliau; naktinė jungtis Ryga-Talinas)
- 04:00 Tartu (ankstyvo ryto jungtis Tartu-Talinas)
- 07:00 Talinas (gana optimalus laikas - nei per anksti, nei per vėlai)
Talinas-Vilnius:- 20:30 Talinas
- 23:30 Tartu (vėlyva jungtis Talinas-Tartu)
- 03:00 Ryga (vienintelis problematiškas laikas)
- 04:10 Joniškis (ankstyva jungtis Joniškis/Šiauliai-Vilnius)
- 04:40 Šiauliai
- 07:00 Vilnius (kaip ir su Talinu - nei per anksti, nei per vėlai)
Čia jeigu skaičiuotumėm, kad kelionė trunka maždaug 10 val., kaip skaičiuoja Verslo žinios. Jeigu kelionės trukmė mažesnė, galima pavėlinti išvykimą iš pirminio taško, kad į galutinį atvyktų daugiau mažiau padoriu laiku (ar traukinys iš Vilniaus į Rygą atvyks 00:40 ar pusvalandžiu vėliau - jokio skirtumo). Galima dar pridėti sustojimą Kaune, nes naktiniuose traukiniuose nėra didelio skirtumo ar valanda šen, ar valanda ten.
Bet kokiu atveju, šios diskusijos apie naktinį traukinį yra bevertės, tik šiaip įdomu paspekuliuoti. Jo nėra ir artimiausiu metu nebus, nebent nutiesus Rail Baltica galėtų atsirasti naktinis Varšuva-Talinas.Paskutinis taisė TIME; 2024.12.13, 17:51.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
jeigu nebutu jokiu "tik 2 persedimu" ir butu kazkokia nors mini kupe galimybe, garantuoju, kad marsrutas butu labai populiarus - tiek tarp vyresniu zmoniu kaip nostalgija paauglystes kelionems po buvusia SSRS, tiek jaunimui (Vakaruose ilgos keliones traukiniu labai stipriai populiareja tarp jaunesniu zmoniu - jos laikomos smagesnemis ir maziau prisidedanciomis prie klimato atsilimo, laiko klausimas kada ateis tokios mados ir i Lietuva, ypac jeg bus kokos minimalios salygos uztikrintos.), tiek tarp po Baltijos salis keliaujanciu kuprinetoju. Net tas isvykimas 3 val is Rygos neatrodo kokia tragedija - bus tikrai norinciu tureti pilna diena Rygoje, pasedeti bare ir tada ramiai grizti. Bet, kaip ir sakau, dvi salygos - jokiu "patogiu" persedimu ir galimybe pasiimti kupe nors su kokiais minimaliais patogumais.
- 3 patinka
Comment
Comment