Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius - Talinas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia labai gerai pasirodo John Worth keliamos problemos dėl tarptautinių pervežimų EU. Problemos kyla, nes nėra vieno atsakingo body, o skirtingų šalių valdžios ir geležinkelių kompanijos kaldrą traukia į savo pusę arba tiesiog šiaip trukdo dėl neaiškių priežasčių (Latvijos pavyzdys). Problemą galėtų bent jau pabandyti spręsti EU. Nebūtinai lazdos būdu, bet kad ir morkos būdu, pavyzdžiui, 85% (ar kažkokiu kitu visiems patraukliu tarifu) subsidijuojant tarptautinius maršrutus tarp šalių sostinių ar didžiųjų miestų. Kitaip bus labai sunku turėti realiai veikiantį servisą, nors iš infrastruktūros pusės tam didelių kliūčių kaip ir nėra.

    Comment


      Parašė xvoss Rodyti pranešimą

      aš ir nesakau, kad naktinis su persėdimais.. EU zonoj neturėtų būt jokių kliūčių lietuviškam traukiniui važiuoti per EU teritoriją, ypač plačiąja vėže.. išvis tas maršrutas su trijų valstybių traukiniais yra absurdiškas ir jau seniausiai turėtų būt suderintas su persėdimais
      Aš be persėdimų turėjau omeny, bet tiesiog jei nori iš Vilniaus išvykti logišką valandą naktiniam traukiniui ir į Taliną atvykti irgi logišką valandą, gaunasi kad Rygoje valanda nelabai logiška. Mano manymu iš Vilniaus išvažiuoti kažkur tarp 21 ir 23 valandos reiktų kad į Taliną atvykti kažkur tarp 6 ir 8 valandos. Rezultate Ryga būtų kažkur tarp 1 ir 3 valandos, kas nemanau kad yra malonus laikas ir atvykimui, ir išvykimui.

      Comment


        VZ.LT 2024.10.11
        Derinamas maršrutas Vilnius-Talinas: tektų važiuoti trimis traukiniais
        Nuo šių metų gruodžio 15 d. startuoja „Vivi“ traukinys Ryga–Valga, kurio išvykimas iš Rygos bus priderintas prie „LTG Link“ traukinio Vilnius–Ryga atvykimo į Rygos stotį. Šie traukiniai bus suderinti ir priešinga kryptimi, t. y. traukinys iš Valgos į Rygos stotį atvyks prieš išvykstant traukiniui Ryga–Vilnius– keleivių persėdimui numatoma beveik 20 minučių.

        Kitu etapu, nuo 2025 m. sausio 6 d., prie „Vivi“ traukinio Ryga-Valga atvykimo į Valgos stotį „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas–Valga–Talinas. Tokiu būdu atsiras pilnai funkcionuojantis kasdieninis susisiekimas geležinkeliu tarp Vilniaus, Rygos ir Talino abejomis kryptimis. Kelionės trukmė paaiškės, kai „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas–Valga–Talinas, pažymima pranešime.


        VŽ skaičiavimu dabartinėmis sąlygomis kelionė traukiniu Vilnius-Talinas, neskaičiuojant laiko, skirto persėdimui, truktų apie 10 val. 20 min. Tiesioginė kelionė tarptautiniais autobusais tarp dviejų sostinių trunka apie 8,5-9 valandas, o tiesioginis skrydis 1 val. 10 min.

        Vien traukiniu nuvykti iš Vilniaus į Taliną tuo pačiu maršrutu (Vilnius-Ryga-Valga-Tartu-Talinas) įmanoma ir dabar, tačiau dėl nesuderintų tvarkaraščių Latvijoje tektų ieškotis nakvynės.

        https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...is-traukiniais

        Comment


          tokioje kelionėje tarp 9 ir 10 valandų skirtumo beveik nėra. Tačiau traukinyje gali laisvai pasivaikščioti, pavalgyti, pagerti kavos. Taip pat važiuoji daug ramiau ir lygiau - nėra jokių duobių kelyje, lenkimų, nenumatytų kamščių ir t.t.

          Comment


            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

            Aš be persėdimų turėjau omeny, bet tiesiog jei nori iš Vilniaus išvykti logišką valandą naktiniam traukiniui ir į Taliną atvykti irgi logišką valandą, gaunasi kad Rygoje valanda nelabai logiška. Mano manymu iš Vilniaus išvažiuoti kažkur tarp 21 ir 23 valandos reiktų kad į Taliną atvykti kažkur tarp 6 ir 8 valandos. Rezultate Ryga būtų kažkur tarp 1 ir 3 valandos, kas nemanau kad yra malonus laikas ir atvykimui, ir išvykimui.
            Deja, jokio kitokio varianto nėra. Atstumai tokie, kad kitaip nenuvažiuosi. Arba variantas - ankstyvas vakarinis iš Vilniaus kažkur 18.30 val., atvykimas į Rygą 23.00, atvykimas į Taliną 5-6 ryto. Visais kitais atvejais Ryga gaunasi gilią naktį. Autobusinis variantas irgi tik toks. Arba Ryga gilią naktį...

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              tokioje kelionėje tarp 9 ir 10 valandų skirtumo beveik nėra. Tačiau traukinyje gali laisvai pasivaikščioti, pavalgyti, pagerti kavos. Taip pat važiuoji daug ramiau ir lygiau - nėra jokių duobių kelyje, lenkimų, nenumatytų kamščių ir t.t.
              Toks atstumas su dviem persėdimais, su atskirais bilietais 2024 m.? Neatrodo labai konkurencinga.

              Šiaip, kam tie latviai reikalingi, jei negalim su Pesa iki Talino važiuoti, tai bent iki Latcvijos/Estijos sienos.
              Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.12.12, 06:37.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                Toks atstumas su dviem persėdimais, su atskirais bilietais 2024 m.? Neatrodo labai konkurencinga.

                Šiaip, kam tie latviai reikalingi, jei negalim su Pesa iki Talino važiuoti, tai bent iki Latcvijos/Estijos sienos.
                Esu kažkada dėjęs žemėlapį - iki Dauguvos Lietuva, už Dauguvos - Estija (nors gal reiktų vadinti Livonija) ir problema išspręsta.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                  Toks atstumas su dviem persėdimais, su atskirais bilietais 2024 m.? Neatrodo labai konkurencinga.

                  Šiaip, kam tie latviai reikalingi, jei negalim su Pesa iki Talino važiuoti, tai bent iki Latcvijos/Estijos sienos.
                  Du persėdimai - taip. Tačiau jei bus vienas, bus gan konkurencinga. Neveltui LTG vykdė testą iki Valgos.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                    Deja, jokio kitokio varianto nėra. Atstumai tokie, kad kitaip nenuvažiuosi. Arba variantas - ankstyvas vakarinis iš Vilniaus kažkur 18.30 val., atvykimas į Rygą 23.00, atvykimas į Taliną 5-6 ryto. Visais kitais atvejais Ryga gaunasi gilią naktį. Autobusinis variantas irgi tik toks. Arba Ryga gilią naktį...
                    Tai o tiesiog pastovėt kokioje nors stoty tarp Rygos ir Talino negalima? Ir atvykti į Taliną 7 val. ryto.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Deja, latviai, estai visus vagonus jau nurašė, pardavė. LTG irgi neturi pakankamai vagonų. Tų, kurie važiuoja Vilnius - Klaipėda per mažai net ir Klaipėdos maršrutui vasaros metu. Be to iš jų kupė gal tik 5 ar 6, ar netgi 4. Plackartinių nėra jau seniai.
                      Ar tikrai? Latvijas ekspresis vis dar siūlo savo puslapyje - https://l-ekspresis.eu/en/wagon-rental/. Nežinia aišku, ar ši informacija yra teisinga.

                      Comment


                        Parašė Petr Rodyti pranešimą

                        Tai o tiesiog pastovėt kokioje nors stoty tarp Rygos ir Talino negalima? Ir atvykti į Taliną 7 val. ryto.
                        Galima. Bet yra pageidavimas kuo vėliau išvykti iš Vilniaus, bet kartu atvykti į Rygą priimtinu laiku vakare, o ne gilią naktį. 18.30-19.00 yra optimaliausias laikas atvykimui į Rygą 23.00. Bet būtų gerai, kad galima būtų iš Vilniaus išvažiuoti ir 22.00. Tuomet Ryga prapuola, net su užvažiavimu į Kauną... Galima stovėti Kaune, išvykstant iš Kauno kokią 23.50. tada stovėti Šiauliuose gerą pusvalandį ir į Rygą ištempti atvykimą 5 valandai. Bet tada Talinas gautųsi tik apie pietus...

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                          Galima. Bet yra pageidavimas kuo vėliau išvykti iš Vilniaus, bet kartu atvykti į Rygą priimtinu laiku vakare, o ne gilią naktį. 18.30-19.00 yra optimaliausias laikas atvykimui į Rygą 23.00. Bet būtų gerai, kad galima būtų iš Vilniaus išvažiuoti ir 22.00. Tuomet Ryga prapuola, net su užvažiavimu į Kauną... Galima stovėti Kaune, išvykstant iš Kauno kokią 23.50. tada stovėti Šiauliuose gerą pusvalandį ir į Rygą ištempti atvykimą 5 valandai. Bet tada Talinas gautųsi tik apie pietus...
                          Kokiu tikslu stovėti? Ta prasme pastovėti galima ir Rygoje atvykus stotyje iki tos 5 val. Ir tuo pačiu dalis žmonių, kuriem tinka atvykimas pvz 2 val nebus priversti stovėti iki tos 5 val.

                          Comment


                            Traukiniui sustojus, kils noras išlipti, vaikščioti, rūkyti, pradės triukšmą kelti, nebus ramybės net ir tiems, kurie kantriai lauks ir t.t. Bus bloga naktis ir tiems, kurie važiuos iki Talino. Niekur taip nedaroma. Traukinys gali laukti, bet keleiviai išlipa iš karto atvykus. Šiaip išvykimas iš Rygos 5 val irgi per ankstyvas. Optimaliausia būtų 5.45-6 val. val. Nes kitaip keleiviams iš Rygos nepatogu, sunku atvykti į stotį be VT, kas irgi atbaidytų dalį potencialių keleivių...
                            Paskutinis taisė Al1; 2024.12.13, 11:54.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                              Galima. Bet yra pageidavimas kuo vėliau išvykti iš Vilniaus, bet kartu atvykti į Rygą priimtinu laiku vakare, o ne gilią naktį. 18.30-19.00 yra optimaliausias laikas atvykimui į Rygą 23.00. Bet būtų gerai, kad galima būtų iš Vilniaus išvažiuoti ir 22.00. Tuomet Ryga prapuola, net su užvažiavimu į Kauną... Galima stovėti Kaune, išvykstant iš Kauno kokią 23.50. tada stovėti Šiauliuose gerą pusvalandį ir į Rygą ištempti atvykimą 5 valandai. Bet tada Talinas gautųsi tik apie pietus...
                              Anais laikais esu važiavęs traukiniu iš Kauno Rygon panašiu grafiku. Išvažiavome apie pusiaunaktį, Rygoje buvom turbūt apie 5 ryto. Ar traukinys kažkur ilgesniam laikui buvo sustojęs - nepamenu.

                              Tada Ryga atrodė didelis, toli esantis miestas. Dabar - eilinis miestas už poros valandų kelio automobiliu.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                Anais laikais esu važiavęs traukiniu iš Kauno Rygon panašiu grafiku. Išvažiavome apie pusiaunaktį, Rygoje buvom turbūt apie 5 ryto. Ar traukinys kažkur ilgesniam laikui buvo sustojęs - nepamenu.

                                Tada Ryga atrodė didelis, toli esantis miestas. Dabar - eilinis miestas už poros valandų kelio automobiliu.
                                Tas traukinys, kaip ir Vilnius-Klaipėda turbūt užvažiuodavo į Kauną, kur tuirėdavo bent 30 min. sustojimą kol apvažiuos šilumvežis.

                                Comment


                                  Kad ir kaip bežiūrėtum - du persėdimai nėra normalu. Atstumai tokie, kad drąsiai galėtų būti arba tiesioginis traukinys, arba vienas persėdimas Rygoje. Keleivių bus, žinoma, bet tikrai netaps transporto sensacija.

                                  Kita vertus, sveikinimai Lietuvos geležinkeliams, nes, susidariau įspūdį, būtent lietuviai bando pralaužti ledus ir gerai bent jau tiek, kad jungtis atsiranda.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Traukiniui sustojus, kils noras išlipti, vaikščioti, rūkyti, pradės triukšmą kelti, nebus ramybės net ir tiems, kurie kantriai lauks ir t.t. Bus bloga naktis ir tiems, kurie važiuos iki Talino. Niekur taip nedaroma. Traukinys gali laukti, bet keleiviai išlipa iš karto atvykus. Šiaip išvykimas iš Rygos 5 val irgi per ankstyvas. Optimaliausia būtų 5.45-6 val. val. Nes kitaip keleiviams iš Rygos nepatogu, sunku atvykti į stotį be VT, kas irgi atbaidytų dalį potencialių keleivių...
                                    Tai aš ir klausosi kodėl tu siūlai geriau stoviniuoti Kaune ar Šiauliuose, kad Rytoj būti 5 ryto vietoj to, kad nestoviniuoti ir Rygoje būti pvz 2 nakties.

                                    Comment


                                      Truputį nesuprantu problemos dėl hipotetinio naktinio traukinio.

                                      Vilnius-Talinas:
                                      • 20:30 Vilnius
                                      • 23:00 Šiauliai (atsiranda vėlyva jungtis į Šiaulius, Joniškį iš Vilniaus)
                                      • 23:30 Joniškis
                                      • 00:40 Ryga (normalus laikas, lėktuvai dažnai leidžiasi vidurnaktį arba vėliau; naktinė jungtis Ryga-Talinas)
                                      • 04:00 Tartu (ankstyvo ryto jungtis Tartu-Talinas)
                                      • 07:00 Talinas (gana optimalus laikas - nei per anksti, nei per vėlai)

                                      Talinas-Vilnius:
                                      • 20:30 Talinas
                                      • 23:30 Tartu (vėlyva jungtis Talinas-Tartu)
                                      • 03:00 Ryga (vienintelis problematiškas laikas)
                                      • 04:10 Joniškis (ankstyva jungtis Joniškis/Šiauliai-Vilnius)
                                      • 04:40 Šiauliai
                                      • 07:00 Vilnius (kaip ir su Talinu - nei per anksti, nei per vėlai)

                                      Čia jeigu skaičiuotumėm, kad kelionė trunka maždaug 10 val., kaip skaičiuoja Verslo žinios. Jeigu kelionės trukmė mažesnė, galima pavėlinti išvykimą iš pirminio taško, kad į galutinį atvyktų daugiau mažiau padoriu laiku (ar traukinys iš Vilniaus į Rygą atvyks 00:40 ar pusvalandžiu vėliau - jokio skirtumo). Galima dar pridėti sustojimą Kaune, nes naktiniuose traukiniuose nėra didelio skirtumo ar valanda šen, ar valanda ten.

                                      Bet kokiu atveju, šios diskusijos apie naktinį traukinį yra bevertės, tik šiaip įdomu paspekuliuoti. Jo nėra ir artimiausiu metu nebus, nebent nutiesus Rail Baltica galėtų atsirasti naktinis Varšuva-Talinas.
                                      Paskutinis taisė eigh; 2024.12.13, 16:58.

                                      Comment


                                        Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                        Truputį nesuprantu problemos dėl hipotetinio naktinio traukinio.

                                        Vilnius-Talinas:
                                        • 20:30 Vilnius
                                        • 23:00 Šiauliai (atsiranda vėlyva jungtis į Šiaulius, Joniškį iš Vilniaus)
                                        • 23:30 Joniškis
                                        • 00:40 Ryga (normalus laikas, lėktuvai dažnai leidžiasi vidurnaktį arba vėliau; naktinė jungtis Ryga-Talinas)
                                        • 04:00 Tartu (ankstyvo ryto jungtis Tartu-Talinas)
                                        • 07:00 Talinas (gana optimalus laikas - nei per anksti, nei per vėlai)

                                        Talinas-Vilnius:
                                        • 20:30 Talinas
                                        • 23:30 Tartu (vėlyva jungtis Talinas-Tartu)
                                        • 03:00 Ryga (vienintelis problematiškas laikas)
                                        • 04:10 Joniškis (ankstyva jungtis Joniškis/Šiauliai-Vilnius)
                                        • 04:40 Šiauliai
                                        • 07:00 Vilnius (kaip ir su Talinu - nei per anksti, nei per vėlai)

                                        Čia jeigu skaičiuotumėm, kad kelionė trunka maždaug 10 val., kaip skaičiuoja Verslo žinios. Jeigu kelionės trukmė mažesnė, galima pavėlinti išvykimą iš pirminio taško, kad į galutinį atvyktų daugiau mažiau padoriu laiku (ar traukinys iš Vilniaus į Rygą atvyks 00:40 ar pusvalandžiu vėliau - jokio skirtumo). Galima dar pridėti sustojimą Kaune, nes naktiniuose traukiniuose nėra didelio skirtumo ar valanda šen, ar valanda ten.

                                        Bet kokiu atveju, šios diskusijos apie naktinį traukinį yra bevertės, tik šiaip įdomu paspekuliuoti. Jo nėra ir artimiausiu metu nebus, nebent nutiesus Rail Baltica galėtų atsirasti naktinis Varšuva-Talinas.
                                        jeigu nebutu jokiu "tik 2 persedimu" ir butu kazkokia nors mini kupe galimybe, garantuoju, kad marsrutas butu labai populiarus - tiek tarp vyresniu zmoniu kaip nostalgija paauglystes kelionems po buvusia SSRS, tiek jaunimui (Vakaruose ilgos keliones traukiniu labai stipriai populiareja tarp jaunesniu zmoniu - jos laikomos smagesnemis ir maziau prisidedanciomis prie klimato atsilimo, laiko klausimas kada ateis tokios mados ir i Lietuva, ypac jeg bus kokos minimalios salygos uztikrintos.), tiek tarp po Baltijos salis keliaujanciu kuprinetoju. Net tas isvykimas 3 val is Rygos neatrodo kokia tragedija - bus tikrai norinciu tureti pilna diena Rygoje, pasedeti bare ir tada ramiai grizti. Bet, kaip ir sakau, dvi salygos - jokiu "patogiu" persedimu ir galimybe pasiimti kupe nors su kokiais minimaliais patogumais.
                                        Paskutinis taisė TIME; 2024.12.13, 17:51.

                                        Comment


                                          Parašė TIME Rodyti pranešimą

                                          jeigu nebutu jokiu "tik 2 persedimu" ir butu kazkokia nors mini kupe galimybe, garantuoju, kad marsrutas butu labai populiarus - tiek tarp vyresniu zmoniu kaip nostalgija paauglystes kelionems po buvusia SSRS, tiek jaunimui (Vakaruose ilgos keliones traukiniu labai stipriai populiareja tarp jaunesniu zmoniu - jos laikomos smagesnemis ir maziau prisidedanciomis prie klimato atsilimo, laiko klausimas kada ateis tokios mados ir i Lietuva, ypac jeg bus kokos minimalios salygos uztikrintos.), tiek tarp po Baltijos salis keliaujanciu kuprinetoju. Net tas isvykimas 3 val is Rygos neatrodo kokia tragedija - bus tikrai norinciu tureti pilna diena Rygoje, pasedeti bare ir tada ramiai grizti. Bet, kaip ir sakau, dvi salygos - jokiu "patogiu" persedimu ir galimybe pasiimti kupe nors su kokiais minimaliais patogumais.
                                          Tai akivaizdu, aš kalbėdamas apie naktinį traukinį automatiškai turiu galvoje, kad tai būtų vienas nepertraukiamas traukinys su kupe, gultais, mini restoranu ir t. t. Ir beveik neabejoju, kad keleivių tikrai būtų. Tačiau šis projektas šiandien nėra įgyvendinamas, nes nėra tam reikiamų riedmenų ir sutarimo tarp Lietuvos, Latvijos ir Estijos traukinių kompanijų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X