Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius - Talinas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Kiek daug pridiskutuota apie traukinio Čajka-2 ekipažų pamainas, kol nuvažiuos iki Valgos ar Talino.
    O kaip bus su keleivais - ar teks keliauti ratais kvadratais iki Talino vienam ekipažui be jokios pamainos?

    Comment


      #82
      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Kiek daug pridiskutuota apie traukinio Čajka-2 ekipažų pamainas, kol nuvažiuos iki Valgos ar Talino.
      O kaip bus su keleivais - ar teks keliauti ratais kvadratais iki Talino vienam ekipažui be jokios pamainos?
      Gerb. Romai, nesikarščiuokite. Akivaizdu, kad ši informacija Jums nėra aktuali ir įdomi.

      Comment


        #83
        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Užuot švaiščius lėšas piariniams traukiniams, kurie vis tiek nuostolingi ir nepajėgia konkuruoti su autobusais ar tuo labiau aviacija, verčiau atnaujintų traukinį į Rokiškį. Po autobusų "reformos" Rokiškis neturi normalaus susisiekimo su Panevėžiu... Kenos maršrutas žlugdomas taip pat.
        Koks Rokiškis?! Na įsivaizduokit, kaip tai atrodytų Delfyje? Ką LG rašytų savo facebook’e? Atnaujinane maršrutą į Rokiškį! O dabar? Trys Baltijos sostinės! Iš Vilniaus į Taliną! Traukiniu!

        Comment


          #84
          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Bus galima palyginti, kiek greičiau vyks greitasis traukinys. Anas traukinys "Žuvėdra" buvo ne greitasis, o keleivinis, nors ir firminis.
          Traukinys buvo formuojamas Talino stotyje. Lokomotyvai paprastai būdavo TEP-60, o vagonai buvo dažomi mėlyna spalva.

          GeoSpilve 2024.04.11
          Firminio traukinio Nr. 187 / 188 "Чайка" / Čajka (Žuvėdra) Talinas - Ryga - Vilnius - Minskas 1983 m. tvarkaraštis

          https://geospilve.livejournal.com/46485.html

          Traukinys "Čajka" / Žuvėdra. Talinas - Minskas atvyksta į Siguldos stotį . XX a. 8- 9 dešimtmetis.

          https://parovoz.com/newgallery/pg_vi...LNG=RU#picture

          Traukinys "Čajka" / Žuvėdra kažkur Latvijoje 1981 m.

          https://www.facebook.com/photo/?fbid...66720994765537
          Pagal sustojimus tai Čajka buvo kaip šiandieninis greitasis.


          O du persėdimai, tai beveik +1 valanda papildomai. T.y. beveik tiek kiek užtrunka lėktuvu.

          Comment


            #85
            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
            Pagal sustojimus tai Čajka buvo kaip šiandieninis greitasis.
            Sąvokų infliacija ir čia pasireiškė.

            Tačiau dabartiniai traukiniai (neskaitant ilgų nesuderintų persėdimų) atstumą iki Talino įveiktų bent 3 valandomis greičiau nei prieš 41 metus.
            Visas tris atkarpas traukiniai dabar važiuoja 3 valandomis greičiau (1,5 h iki Rygos + 0,5 h iki Valgos + 1,0 iki Talino).

            Comment


              #86
              Per dabartinę infrastruktūrą Vilnius-Ryga-Tartu-Talinas galėtų važiuoti per maždaug 8,5 valandos. Kiek užtruks šitas "jungtinis" servisas su 2 persėdimais?

              Comment


                #87
                Parašė John Rodyti pranešimą
                Per dabartinę infrastruktūrą Vilnius-Ryga-Tartu-Talinas galėtų važiuoti per maždaug 8,5 valandos. Kiek užtruks šitas "jungtinis" servisas su 2 persėdimais?
                Apie 10 val. kažkur, kai skrydis trunka 1 val. ir kainuoja 36 Eur.
                Flickr

                Comment


                  #88
                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Apie 10 val. kažkur, kai skrydis trunka 1 val. ir kainuoja 36 Eur.
                  Nu nevisai 35 Eur. Ir, žinoma, be didelio bagažo. Aš čia, žinoma, nesakau, kad važiuotiu traukiniu efektyviau būtų Vilnius-Talinas, bet meluoti apie skrydžių kainas irgi nėra gražu.

                  Vilnius-Tallinn, one way, December 2024 - January 2025

                  Comment


                    #89
                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Nu nevisai 35 Eur. Ir, žinoma, be didelio bagažo. Aš čia, žinoma, nesakau, kad važiuotiu traukiniu efektyviau būtų Vilnius-Talinas, bet meluoti apie skrydžių kainas irgi nėra gražu.

                    Vilnius-Tallinn, one way, December 2024 - January 2025
                    Jei tiesiai perkant iš avialinijų bilietus, tai 36 Eur daugumoje dienų. 10 val. traukinys važiuos tik tiek, kiek valstybė subsidijuos, neturi konkurencijos tokiais greičiais važiuodamas.

                    Click image for larger version  Name:	image_149490.jpg Views:	4 Size:	65,6 kB ID:	2170185
                    Flickr

                    Comment


                      #90
                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Jei tiesiai perkant iš avialinijų bilietus, tai 36 Eur daugumoje dienų. 10 val. traukinys važiuos tik tiek, kiek valstybė subsidijuos, neturi konkurencijos tokiais greičiais važiuodamas.
                      Aha, nes oro linijos tai pačios pakilimo takus ir terminalus už šimtus milijonų statosi už savo, o ne valstybės pinigus

                      Comment


                        #91
                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Apie 10 val. kažkur, kai skrydis trunka 1 val. ir kainuoja 36 Eur.
                        Su skrydžiais traukinys nekonkuruos, konkuruos su autobusais. O jie veža maždaug 9-9,5 val.
                        Tokio ilgio kelionėje pusvalandis šen ar ten daug mažiau svarbus palyginus su kelionės traukiniu komforto privalumais prieš autobusą.
                        Paskutinis taisė Ignalina; 2024.12.10, 15:29.

                        Comment


                          #92
                          siuo metu Airbaltic vyksta akcija plius sausis-vasaris labiausiai low season kaip imanoma. Normali kaina one way 60-80 euru, bet vasara ar ilgaisiais savaitgaliais buna ir brangiau

                          Comment


                            #93
                            Ne visiems reikia iki Talino, gal kam reikia iki Tartu ar Valgos, tada jau kitaip su lėktuvu skaičiuosi. Traukinys juk planuoja stoti mažuose mėsteliuose ir čia jo privalumas. Kitas dalykas - žinau bent kelis žmones, kurie bijo skraidyt ir visada renkasi kitus keliavimo būdus, bus jiems puiki proga.

                            BET - mano kuklia nuomone, tai turėjo būt maršrutas be persėdimų ir naktinis, tiek į vieną, tiek į kitą pusę. Tada "makes sense" taip sakant..

                            Comment


                              #94
                              Parašė xvoss Rodyti pranešimą
                              BET - mano kuklia nuomone, tai turėjo būt maršrutas be persėdimų ir naktinis, tiek į vieną, tiek į kitą pusę. Tada "makes sense" taip sakant..
                              Nelabai kaip naktinis veikia. Nebent atmetus sustojimą Rygoje, nes nesigauna logišku laiku naktiniam traukiniui, niekas antrą nakties iš traukinio lipti ir ieškoti viešbučio nenori. O grynai Vilnius-Talinas tai nemanau kad daug paklausos.

                              Comment


                                #95
                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                1992 m. tvarkaraštyje Čaika buvo dar greitesnė nei 1983 m. Jei ne atsiradęs ilgas stovėjimas Valgoje, tai būtų dar greitesnis... Dabar Vilnius - Ryga gerokai pagreitėjo, o Ryga - Talinas, jei nebūtų ilgo sustojimo Valgoje, tai įveikiamas irgi tikriausiai būtų greičiau nei 1992 m...

                                Aš esu važiavęs naktinių reisų, kurio šiame tvarkaraštyje nematau. Taline buvo apie 07:00. Tarp Valką - Valga lėtai riedėjo, kol pasieniečiai tikrino dokumentus.

                                Comment


                                  #96
                                  1992 m. daugiau nėra. Yra dar vienas Ryga - Talinas, bet jis Taline buvo 9.30. Gal vėliau 1992 m. vasarą paleistas Balti Ekspress ir atvažiuodavo į Taliną apie 7.00. Bet ar tikrai 1992?

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                    Nelabai kaip naktinis veikia. Nebent atmetus sustojimą Rygoje, nes nesigauna logišku laiku naktiniam traukiniui, niekas antrą nakties iš traukinio lipti ir ieškoti viešbučio nenori. O grynai Vilnius-Talinas tai nemanau kad daug paklausos.
                                    Galima padaryti taip, kad jeigu naktiniai, tai 2 traukiniai po kokius 4-5 vagonus (kad vyktų kasdien) tada dar galima ir Kauną pridėti.
                                    Vilnius 17:30
                                    ​​​​​Kaunas 18:45 (lokomotyvo važiavimo krypties keitimas) 15 min stovi
                                    Ryga 22:30 15 min stovi
                                    Valga 00:30 10 min stovi
                                    Tartu 02:00 15 min stovi
                                    Talinas 05:00 atvykimas

                                    Surašiau ne visas stotis nes tiesiog noriu parodyti, kad dideliuose miestuose gaunasi visai padoriu laiku būti (na gal išskyrus Tartu kur problema išsprestu koks naktinis reisas nuo stoties iki miesto pakraščio)

                                    Comment


                                      #98
                                      Deja, latviai, estai visus vagonus jau nurašė, pardavė. LTG irgi neturi pakankamai vagonų. Tų, kurie važiuoja Vilnius - Klaipėda per mažai net ir Klaipėdos maršrutui vasaros metu. Be to iš jų kupė gal tik 5 ar 6, ar netgi 4. Plackartinių nėra jau seniai.

                                      Comment


                                        #99
                                        Na tai naktinis irgi kažkada buvo. 90-tųjų gale/00-ųjų pradžioj buvo Balti Express - Talinas-Šeštokai. Suderintas su lenkais toliau iki Varšuvos. Yra atskira tema netgi apie tai:
                                        https://www.miestai.net/forumas/foru...i-var%C5%A1uva

                                        Tvarkaraštis 1996. Panašu, kad buvo iki 6 vagonų - vienas miegamasis ir netgi vienas restoranas. Šaltinis (RU): https://forum.tr.ru/read.php?7,856122,856135

                                        Foto: https://www.parovoz.com/newgallery/p...=557626&LNG=EN

                                        Click image for larger version

Name:	balti_express.png
Views:	198
Size:	138,1 kB
ID:	2170345

                                        Comment


                                          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                          Nelabai kaip naktinis veikia. Nebent atmetus sustojimą Rygoje, nes nesigauna logišku laiku naktiniam traukiniui, niekas antrą nakties iš traukinio lipti ir ieškoti viešbučio nenori. O grynai Vilnius-Talinas tai nemanau kad daug paklausos.
                                          aš ir nesakau, kad naktinis su persėdimais.. EU zonoj neturėtų būt jokių kliūčių lietuviškam traukiniui važiuoti per EU teritoriją, ypač plačiąja vėže.. išvis tas maršrutas su trijų valstybių traukiniais yra absurdiškas ir jau seniausiai turėtų būt suderintas su persėdimais

                                          Comment

                                          Working...
                                          X