Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius - Talinas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Užuot švaiščius lėšas piariniams traukiniams, kurie vis tiek nuostolingi ir nepajėgia konkuruoti su autobusais ar tuo labiau aviacija, verčiau atnaujintų traukinį į Rokiškį. Po autobusų "reformos" Rokiškis neturi normalaus susisiekimo su Panevėžiu... Kenos maršrutas žlugdomas taip pat.

    Comment


      #62
      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
      Mūsų traukinys Rygoje stovi beveik 6 valandas. Per tą laiką spėtų sulakstyt iki Valgos ir atgal. Panašu, kad LTG Link svarsto tokį variantą, tačiau viskas dar ankstyvoje stadijoje.
      Spėt spėtų, bet nuoširdžiai nemanau kad du ~6 valandų važiavimai su ~30 minučių pertrauka yra apsimokėtų - realiai reikėtų pilnai keisti visą įgulą Valgoje, taip pat klausimai dėl traukinio švaros ir pan. Būtų patogiau, taip, bet manau LTG maloniau būtų jei Estai važiuotų iki Rygos nei kad jie iki Valgos.

      Comment


        #63
        Žinoma, kad patogiau. Tačiau faktas, kad tokį variantą bandosi, reiškia, kad ir apie tai svarstoma.
        Estai turėtų lygiai tokias pačias problemas.

        Comment


          #64
          Lyginame dabartinius traukiniu su 41 metų senumo traukinio Nr. 188 Minskas - Vilnius - Ryga - Talinas tvarkaraščiai

          Atskiri segmentai
          Vilnius - Ryga. 1983 m. 5 val. 42 min (10:00 - 15:42), dabar 4 val. 13 min. (6:30 - 10:43) 24,00 EUR Taupome 1:29 val
          https://bilietas.ltglink.lt/journeys...ate=2024-12-10
          Rīga - Valga . 1983 m. 2 val. 48 min (16:00 -18:48) , dabar 2 val. 15 min. (10:38 - 13:53) 5,60 EUR Taupome 0:32 val
          http://visit.valka.lv/en/traffic/train-schedule
          Vilnius - Valga 1983 m. 8 val. 48 min (10:00 -18:48) , o dabar...
          o dabar ...
          o dabar ups, mūsų traukinys atvažiuoja į Rygą, o kitas traukinys ką tik išvyko prieš 5 minutes.
          Turbūt nereikia daryti viceministrų lygio susitikimų, rašyti europinių projektų ir maitinti PiaRo agentūras, kad galima būtų pašalinti tą nesutapimą.
          O dabar laukiame kito traukinio į Valką 18:10 - 20:49 bendra kelionė iš Vilniaus trukmė 14 val. 19 min (6:30 - 20:49) .Prarandame 5 val.31 min.Tačiau turime laiko 7 val. 27 min. (10:43 - 18:10) pasivaikščioti po Rygą ir įvertinti naujos stoties (kuri nežinai kada pradės veikti) statybos aikštelės privalumus.

          Pirmas traukinys iš -Valkos į Taliną išvažiuoja anksti ryte, iki Talino važiuoja 3 h 42 min (06:16 - 09:58) 22,50 EUR
          Palyginimui Vakga -talinas 1983 m. užtrukdavo 4 val. 40 min 18:59 - 23:39
          Tokio varianto Su "Čajka" nebelyginsime. Prie minusų dar reikia pridėti nakvynės Valgoije ar Valkoje išlaidas.
          Tačiau jei būtų suderinti tvarkaraščiai ir pvz. traukinys iš Rygos į Valką išvažiuotų pusvalandžiu vėliau tai Valgoje būtume vietoje 13:53 apie 14:30. Tinka ir variantas, kad traukinys iš Vilniaus atvyktų anksčiau (BOLT'o išlaidų neskaičiuosime),
          Iš Valgos be ankstyvojo rytinio dar yra traukiniai Į Taliną 12:01 (nespėjame) ir 17:56. Iki Talino važiuoti 3:47 ir Taline būsime 21:43
          Lyginame visą atstumą Vilnius - Talinas. 1983 m. traukinys 13 val. 39 min (10:00 - 23:39 ), dabar 15 val. 13 min (6:30 - 21:43). Jei spėtume į Valgos traukiną
          Du persėdimai ir 52,10 EUR.

          Visas tris atkarpas traukinai dabar, po po 41 metų, važiuoja 3 valandomis greičiau (1,5 + 0,5 + 1,0)
          Kad tik keleivių būtų. Yra ką gerinti.

          Comment


            #65
            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Lyginame dabartinius traukiniu su 41 metų senumo traukinio Nr. 188 Minskas - Vilnius - Ryga - Talinas tvarkaraščiai

            Atskiri segmentai
            Vilnius - Ryga. 1983 m. 5 val. 42 min (10:00 - 15:42), dabar 4 val. 13 min. (6:30 - 10:43) 24,00 EUR Taupome 1:29 val
            https://bilietas.ltglink.lt/journeys...ate=2024-12-10
            Rīga - Valga . 1983 m. 2 val. 48 min (16:00 -18:48) , dabar 2 val. 15 min. (10:38 - 13:53) 5,60 EUR Taupome 0:32 val
            http://visit.valka.lv/en/traffic/train-schedule
            Vilnius - Valga 1983 m. 8 val. 48 min (10:00 -18:48) , o dabar...
            o dabar ...
            o dabar ups, mūsų traukinys atvažiuoja į Rygą, o kitas traukinys ką tik išvyko prieš 5 minutes.
            Turbūt nereikia daryti viceministrų lygio susitikimų, rašyti europinių projektų ir maitinti PiaRo agentūras, kad galima būtų pašalinti tą nesutapimą.
            O dabar laukiame kito traukinio į Valką 18:10 - 20:49 bendra kelionė iš Vilniaus trukmė 14 val. 19 min (6:30 - 20:49) .Prarandame 5 val.31 min.Tačiau turime laiko 7 val. 27 min. (10:43 - 18:10) pasivaikščioti po Rygą ir įvertinti naujos stoties (kuri nežinai kada pradės veikti) statybos aikštelės privalumus.

            Pirmas traukinys iš -Valkos į Taliną išvažiuoja anksti ryte, iki Talino važiuoja 3 h 42 min (06:16 - 09:58) 22,50 EUR
            Palyginimui Vakga -talinas 1983 m. užtrukdavo 4 val. 40 min 18:59 - 23:39
            Tokio varianto Su "Čajka" nebelyginsime. Prie minusų dar reikia pridėti nakvynės Valgoije ar Valkoje išlaidas.
            Tačiau jei būtų suderinti tvarkaraščiai ir pvz. traukinys iš Rygos į Valką išvažiuotų pusvalandžiu vėliau tai Valgoje būtume vietoje 13:53 apie 14:30. Tinka ir variantas, kad traukinys iš Vilniaus atvyktų anksčiau (BOLT'o išlaidų neskaičiuosime),
            Iš Valgos be ankstyvojo rytinio dar yra traukiniai Į Taliną 12:01 (nespėjame) ir 17:56. Iki Talino važiuoti 3:47 ir Taline būsime 21:43
            Lyginame visą atstumą Vilnius - Talinas. 1983 m. traukinys 13 val. 39 min (10:00 - 23:39 ), dabar 15 val. 13 min (6:30 - 21:43). Jei spėtume į Valgos traukiną
            Du persėdimai ir 52,10 EUR.

            Visas tris atkarpas traukinai dabar, po po 41 metų, važiuoja 3 valandomis greičiau (1,5 + 0,5 + 1,0)
            Kad tik keleivių būtų. Yra ką gerinti.
            Tiek prirašyta, o besikeičiančiu tvarkaraščiu nepasidomėta...
            Nuo gruodžio 15:
            Vilnius 07:05 - Ryga 11:04
            Ryga 11:16 - Valga 13:51
            Tad lietuviai su latviais jau susiderinę, belieka sulaukti, kokį laiką pasiūlys estai.

            Comment


              #66
              Parašė dtb Rodyti pranešimą
              Tiek prirašyta, o besikeičiančiu tvarkaraščiu nepasidomėta...
              Tad lietuviai su latviais jau susiderinę, belieka sulaukti, kokį laiką pasiūlys estai.
              Tokių kampuotų maršrutų tvarkaraščių studijavimas su praktiniu susisiekimu mažai ką turi bendro.
              Tai labiau panašu tik į proto mankštos formą .

              Ačiū už patikslinimą .
              Smagu kad tik pagal naujesnius tvarkaraščius nereikės ieškoti nakvynė Valgoje, ir tereikės pasitrinti po Valgą 4 valandas - nuo 13:51 iki 17:56
              Tai nekeičia esmės, kad kratytis kampais per Šiaulius ir Tartu ir dar mokėti apie 50 EUR neatsiras daug norinčių.

              Comment


                #67
                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Smagu kad tik pagal naujesnius tvarkaraščius nereikės ieškoti nakvynė Valgoje, ir tereikės pasitrinti po Valgą 4 valandas - nuo 13:51 iki 17:56
                Tai nekeičia esmės, kad kratytis kampais per Šiaulius ir Tartu ir dar mokėti apie 50 EUR neatsiras daug norinčių.
                O nebandei paskaityt šiandienos pranešimų temoje prieš rašydamas? Elron priderins traukinį Valgoje. Laiko dar nėra, bet turbūt persėdimui bus irgi apie 15 minučių.

                Comment


                  #68
                  1992 m. tvarkaraštyje Čaika buvo dar greitesnė nei 1983 m. Jei ne atsiradęs ilgas stovėjimas Valgoje, tai būtų dar greitesnis... Dabar Vilnius - Ryga gerokai pagreitėjo, o Ryga - Talinas, jei nebūtų ilgo sustojimo Valgoje, tai įveikiamas irgi tikriausiai būtų greičiau nei 1992 m...

                  Paskutinis taisė Al1; 2024.12.09, 20:03.

                  Comment


                    #69
                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Ir kas čia blogo?
                    Aš atsiprašau, bet 2 persėdimai iki Talino tikrai stipru. Juk Europos Sąjunga, muitinių nėra, vėžė ta pati, atstumas irgi ne tūkstantinis. Yra juk gausybė pavyzdžių Europoje, kai vienas traukinys važiuoja per 3 ar 4 valstybes, vadinasi yra įmamoma susitarti. Man kažkaip atrodo, kad turėtų kursuoti po mažiausiai kelias poras Vilnius - Ryga ir Ryga-Talinas, jeigu jau neįmanomas tiesioginis traukinys. Tas persėdimas pasienyje tarp Latvijos ir Estijos kažkoks nesusipratimas.

                    Comment


                      #70
                      Parašė TIME Rodyti pranešimą
                      Beveik pries 200 metu buvo tiesioginis traukinys
                      Gal galima sužinoti kaip?

                      Hint: Latvijoje buvo rusiška vėžė, Lietuvoje - ne.

                      Comment


                        #71
                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Tai nekeičia esmės, kad kratytis kampais per Šiaulius ir Tartu ir dar mokėti apie 50 EUR neatsiras daug norinčių.
                        O kodėl manai kad tavo nuomonė yra vienintelė teisinga?

                        Comment


                          #72
                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                          O kodėl manai kad tavo nuomonė yra vienintelė teisinga?
                          Jam iš už dyzelio priekinio lango geriau matosi.

                          Comment


                            #73
                            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                            Spėt spėtų, bet nuoširdžiai nemanau kad du ~6 valandų važiavimai su ~30 minučių pertrauka yra apsimokėtų - realiai reikėtų pilnai keisti visą įgulą Valgoje, taip pat klausimai dėl traukinio švaros ir pan. Būtų patogiau, taip, bet manau LTG maloniau būtų jei Estai važiuotų iki Rygos nei kad jie iki Valgos.
                            Lokomotyvo brigados pamaina berods 12 val. Patikslinti kas žinot tiksliau, galbūt yra kitokie ribojimai keleiviniams traukiniams. Kadangi per Latviją važiuoja latviai, tai gal mūsų mašinistui tai gali būti ir ne traukinio valdymo laikas.

                            Comment


                              #74
                              Važiuos lietuvos traukinys iki Valgos, tik ant popieriais vežėjas bus latvis. Traukinys atvyks iki rygos, o nuo rygos iki valgos nuomos pagrindu važiuos latvis. Latviai neturi traukinio, todėl nuomosis iš Lietuvos. Tad oficialiai pesėdimai du, bet realybei tereiks persėst tik Valgoje, nuseperkant bilieta ryga - valga iš latviu vežėjo. Buvo lietuviškas nuriedėjas ir iki Talino. Ateityje jeigu pavyks per nuoma traukini duot estams, tai vienas traukinys bus nuo vilniaus iki talino, tik bus 3 vežėjai. Gavus naujus traukinius ir pasiteisinus maršrutii bus duotas senas traukinys šiam maršrutui. Tai važiuotu per diena du.
                              Paskutinis taisė Atpildas; 2024.12.09, 21:33.

                              Comment


                                #75
                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                O kodėl manai kad tavo nuomonė yra vienintelė teisinga?
                                Niekas nesako, kad negali būti kitų nuomonių ar kelionių kampais mėgėjų.
                                PiaR'o reikalams šis Čajka-2 pasitarnaus neblogai.
                                O praėjus atidarymo šurmuliui pasimatys kiek bus mėgėjų permokėti už ilgesnę kelionę ir dar su persėdimu (ar persėdimais).

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  Lokomotyvo brigados pamaina berods 12 val. Patikslinti kas žinot tiksliau, galbūt yra kitokie ribojimai keleiviniams traukiniams. Kadangi per Latviją važiuoja latviai, tai gal mūsų mašinistui tai gali būti ir ne traukinio valdymo laikas.
                                  Ne vien mašinisto darbo laikas svarbus, nemanau kad kelionių palydovai labai malonūs bus po 10+ darbo valandų.

                                  Comment


                                    #77
                                    Palydovai irgi keisis. Europoje tai įprasta praktika. Lygiai taip pat buvo kai buvo traukinys Kaunas - Suvalkai - Bialystokas, lenkų Pesa, bet mašinistai ir konduktorius keitėsi Trakiškėse.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                      Ne vien mašinisto darbo laikas svarbus, nemanau kad kelionių palydovai labai malonūs bus po 10+ darbo valandų.
                                      Traukinio komandą galima pakeisti pakeliui, nebūtina jos vežtis į Taliną. Iš kitos pusės, tolimojo susisiekimo traukiniai važiuoja paromis ir jų brigados kaip ir niekas nekeičia.

                                      Comment


                                        #79
                                        Tolimojo susisiekimo brigados keičiasi. Jei maršrutas ne per daug ilgas, tai antra brigada važiuoja kartu, tik ji nedirba, kai ne jos laikas. Vilnius - Klaipėda taip yra su lokomotyvo trauka. Gal dabar jau ir pasikeitė, bet anksčiau dieniniai važiuodavo kartu, paskui Klaipėdoje pasikeisdavo. Vakariniai reisai su nakvyne Klaipėdoje. Su Pesomis taip nėra, nes tiesiog nėra patalpų, kur nedirbanti brigada galėtų važiuoti... Jei maršrutas ilgas, tai stotyse vieni išlipa, kiti įlipa. Bet kokiu atveju, jei stotyje brigados keičiasi, turi būti ilgesnis stovėjimo laikas. Jei keičiasi išlipdami, tai kažkur turi būti apgyvendinti iki sekančio maršruto. Vadinasi, ne bet kokioje stotyje gali keistis. Mašinistai keičiasi tik išlipdami.

                                        Comment


                                          #80
                                          Na vis tiek gale gaunasi kad darbuotojai turi keistis reisą ištempus, ir tada reikia rūpintis jų apgyvendinimu ir panašiai. Kai tuo tarpu dabar Vilnius - Ryga į abi puses važiuoja tie patys darbuotojai bent kiek teko matyti, dėl ko didesnių problemų dėl apgyvendinimo ir pan. nėra. Dėl ko ir sakau kad pratėsimas iki Valgos iš LTG pusės logistiškai gana erzinantis - nieko neįmanomo, bet nėra visiškai paprasta.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X