Užuot švaiščius lėšas piariniams traukiniams, kurie vis tiek nuostolingi ir nepajėgia konkuruoti su autobusais ar tuo labiau aviacija, verčiau atnaujintų traukinį į Rokiškį. Po autobusų "reformos" Rokiškis neturi normalaus susisiekimo su Panevėžiu... Kenos maršrutas žlugdomas taip pat.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius - Talinas
Collapse
X
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąMūsų traukinys Rygoje stovi beveik 6 valandas. Per tą laiką spėtų sulakstyt iki Valgos ir atgal. Panašu, kad LTG Link svarsto tokį variantą, tačiau viskas dar ankstyvoje stadijoje.
- 1 patinka
Comment
-
Lyginame dabartinius traukiniu su 41 metų senumo traukinio Nr. 188 Minskas - Vilnius - Ryga - Talinas tvarkaraščiai
Atskiri segmentai
Vilnius - Ryga. 1983 m. 5 val. 42 min (10:00 - 15:42), dabar 4 val. 13 min. (6:30 - 10:43) 24,00 EUR Taupome 1:29 val
https://bilietas.ltglink.lt/journeys...ate=2024-12-10
Rīga - Valga . 1983 m. 2 val. 48 min (16:00 -18:48) , dabar 2 val. 15 min. (10:38 - 13:53) 5,60 EUR Taupome 0:32 val
http://visit.valka.lv/en/traffic/train-schedule
Vilnius - Valga 1983 m. 8 val. 48 min (10:00 -18:48) , o dabar...
o dabar ...
o dabar ups, mūsų traukinys atvažiuoja į Rygą, o kitas traukinys ką tik išvyko prieš 5 minutes.
Turbūt nereikia daryti viceministrų lygio susitikimų, rašyti europinių projektų ir maitinti PiaRo agentūras, kad galima būtų pašalinti tą nesutapimą.
O dabar laukiame kito traukinio į Valką 18:10 - 20:49 bendra kelionė iš Vilniaus trukmė 14 val. 19 min (6:30 - 20:49) .Prarandame 5 val.31 min.Tačiau turime laiko 7 val. 27 min. (10:43 - 18:10) pasivaikščioti po Rygą ir įvertinti naujos stoties (kuri nežinai kada pradės veikti) statybos aikštelės privalumus.
Pirmas traukinys iš -Valkos į Taliną išvažiuoja anksti ryte, iki Talino važiuoja 3 h 42 min (06:16 - 09:58) 22,50 EUR
Palyginimui Vakga -talinas 1983 m. užtrukdavo 4 val. 40 min 18:59 - 23:39
Tokio varianto Su "Čajka" nebelyginsime. Prie minusų dar reikia pridėti nakvynės Valgoije ar Valkoje išlaidas.
Tačiau jei būtų suderinti tvarkaraščiai ir pvz. traukinys iš Rygos į Valką išvažiuotų pusvalandžiu vėliau tai Valgoje būtume vietoje 13:53 apie 14:30. Tinka ir variantas, kad traukinys iš Vilniaus atvyktų anksčiau (BOLT'o išlaidų neskaičiuosime),
Iš Valgos be ankstyvojo rytinio dar yra traukiniai Į Taliną 12:01 (nespėjame) ir 17:56. Iki Talino važiuoti 3:47 ir Taline būsime 21:43
Lyginame visą atstumą Vilnius - Talinas. 1983 m. traukinys 13 val. 39 min (10:00 - 23:39 ), dabar 15 val. 13 min (6:30 - 21:43). Jei spėtume į Valgos traukiną
Du persėdimai ir 52,10 EUR.
Visas tris atkarpas traukinai dabar, po po 41 metų, važiuoja 3 valandomis greičiau (1,5 + 0,5 + 1,0)
Kad tik keleivių būtų. Yra ką gerinti.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLyginame dabartinius traukiniu su 41 metų senumo traukinio Nr. 188 Minskas - Vilnius - Ryga - Talinas tvarkaraščiai
Atskiri segmentai
Vilnius - Ryga. 1983 m. 5 val. 42 min (10:00 - 15:42), dabar 4 val. 13 min. (6:30 - 10:43) 24,00 EUR Taupome 1:29 val
https://bilietas.ltglink.lt/journeys...ate=2024-12-10
Rīga - Valga . 1983 m. 2 val. 48 min (16:00 -18:48) , dabar 2 val. 15 min. (10:38 - 13:53) 5,60 EUR Taupome 0:32 val
http://visit.valka.lv/en/traffic/train-schedule
Vilnius - Valga 1983 m. 8 val. 48 min (10:00 -18:48) , o dabar...
o dabar ...
o dabar ups, mūsų traukinys atvažiuoja į Rygą, o kitas traukinys ką tik išvyko prieš 5 minutes.
Turbūt nereikia daryti viceministrų lygio susitikimų, rašyti europinių projektų ir maitinti PiaRo agentūras, kad galima būtų pašalinti tą nesutapimą.
O dabar laukiame kito traukinio į Valką 18:10 - 20:49 bendra kelionė iš Vilniaus trukmė 14 val. 19 min (6:30 - 20:49) .Prarandame 5 val.31 min.Tačiau turime laiko 7 val. 27 min. (10:43 - 18:10) pasivaikščioti po Rygą ir įvertinti naujos stoties (kuri nežinai kada pradės veikti) statybos aikštelės privalumus.
Pirmas traukinys iš -Valkos į Taliną išvažiuoja anksti ryte, iki Talino važiuoja 3 h 42 min (06:16 - 09:58) 22,50 EUR
Palyginimui Vakga -talinas 1983 m. užtrukdavo 4 val. 40 min 18:59 - 23:39
Tokio varianto Su "Čajka" nebelyginsime. Prie minusų dar reikia pridėti nakvynės Valgoije ar Valkoje išlaidas.
Tačiau jei būtų suderinti tvarkaraščiai ir pvz. traukinys iš Rygos į Valką išvažiuotų pusvalandžiu vėliau tai Valgoje būtume vietoje 13:53 apie 14:30. Tinka ir variantas, kad traukinys iš Vilniaus atvyktų anksčiau (BOLT'o išlaidų neskaičiuosime),
Iš Valgos be ankstyvojo rytinio dar yra traukiniai Į Taliną 12:01 (nespėjame) ir 17:56. Iki Talino važiuoti 3:47 ir Taline būsime 21:43
Lyginame visą atstumą Vilnius - Talinas. 1983 m. traukinys 13 val. 39 min (10:00 - 23:39 ), dabar 15 val. 13 min (6:30 - 21:43). Jei spėtume į Valgos traukiną
Du persėdimai ir 52,10 EUR.
Visas tris atkarpas traukinai dabar, po po 41 metų, važiuoja 3 valandomis greičiau (1,5 + 0,5 + 1,0)
Kad tik keleivių būtų. Yra ką gerinti.
Nuo gruodžio 15:
Vilnius 07:05 - Ryga 11:04
Ryga 11:16 - Valga 13:51
Tad lietuviai su latviais jau susiderinę, belieka sulaukti, kokį laiką pasiūlys estai.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąTiek prirašyta, o besikeičiančiu tvarkaraščiu nepasidomėta...
Tad lietuviai su latviais jau susiderinę, belieka sulaukti, kokį laiką pasiūlys estai.
Tai labiau panašu tik į proto mankštos formą .
Ačiū už patikslinimą .
Smagu kad tik pagal naujesnius tvarkaraščius nereikės ieškoti nakvynė Valgoje, ir tereikės pasitrinti po Valgą 4 valandas - nuo 13:51 iki 17:56
Tai nekeičia esmės, kad kratytis kampais per Šiaulius ir Tartu ir dar mokėti apie 50 EUR neatsiras daug norinčių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąSmagu kad tik pagal naujesnius tvarkaraščius nereikės ieškoti nakvynė Valgoje, ir tereikės pasitrinti po Valgą 4 valandas - nuo 13:51 iki 17:56
Tai nekeičia esmės, kad kratytis kampais per Šiaulius ir Tartu ir dar mokėti apie 50 EUR neatsiras daug norinčių.
- 5 patinka
Comment
-
-
Parašė digital Rodyti pranešimąIr kas čia blogo?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąBeveik pries 200 metu buvo tiesioginis traukinys
Hint: Latvijoje buvo rusiška vėžė, Lietuvoje - ne.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTai nekeičia esmės, kad kratytis kampais per Šiaulius ir Tartu ir dar mokėti apie 50 EUR neatsiras daug norinčių.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O kodėl manai kad tavo nuomonė yra vienintelė teisinga?
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Spėt spėtų, bet nuoširdžiai nemanau kad du ~6 valandų važiavimai su ~30 minučių pertrauka yra apsimokėtų - realiai reikėtų pilnai keisti visą įgulą Valgoje, taip pat klausimai dėl traukinio švaros ir pan. Būtų patogiau, taip, bet manau LTG maloniau būtų jei Estai važiuotų iki Rygos nei kad jie iki Valgos.
Comment
-
Važiuos lietuvos traukinys iki Valgos, tik ant popieriais vežėjas bus latvis. Traukinys atvyks iki rygos, o nuo rygos iki valgos nuomos pagrindu važiuos latvis. Latviai neturi traukinio, todėl nuomosis iš Lietuvos. Tad oficialiai pesėdimai du, bet realybei tereiks persėst tik Valgoje, nuseperkant bilieta ryga - valga iš latviu vežėjo. Buvo lietuviškas nuriedėjas ir iki Talino. Ateityje jeigu pavyks per nuoma traukini duot estams, tai vienas traukinys bus nuo vilniaus iki talino, tik bus 3 vežėjai. Gavus naujus traukinius ir pasiteisinus maršrutii bus duotas senas traukinys šiam maršrutui. Tai važiuotu per diena du.Paskutinis taisė Atpildas; 2024.12.09, 21:33.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąO kodėl manai kad tavo nuomonė yra vienintelė teisinga?
PiaR'o reikalams šis Čajka-2 pasitarnaus neblogai.
O praėjus atidarymo šurmuliui pasimatys kiek bus mėgėjų permokėti už ilgesnę kelionę ir dar su persėdimu (ar persėdimais).
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Lokomotyvo brigados pamaina berods 12 val. Patikslinti kas žinot tiksliau, galbūt yra kitokie ribojimai keleiviniams traukiniams. Kadangi per Latviją važiuoja latviai, tai gal mūsų mašinistui tai gali būti ir ne traukinio valdymo laikas.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Ne vien mašinisto darbo laikas svarbus, nemanau kad kelionių palydovai labai malonūs bus po 10+ darbo valandų.
Comment
-
Tolimojo susisiekimo brigados keičiasi. Jei maršrutas ne per daug ilgas, tai antra brigada važiuoja kartu, tik ji nedirba, kai ne jos laikas. Vilnius - Klaipėda taip yra su lokomotyvo trauka. Gal dabar jau ir pasikeitė, bet anksčiau dieniniai važiuodavo kartu, paskui Klaipėdoje pasikeisdavo. Vakariniai reisai su nakvyne Klaipėdoje. Su Pesomis taip nėra, nes tiesiog nėra patalpų, kur nedirbanti brigada galėtų važiuoti... Jei maršrutas ilgas, tai stotyse vieni išlipa, kiti įlipa. Bet kokiu atveju, jei stotyje brigados keičiasi, turi būti ilgesnis stovėjimo laikas. Jei keičiasi išlipdami, tai kažkur turi būti apgyvendinti iki sekančio maršruto. Vadinasi, ne bet kokioje stotyje gali keistis. Mašinistai keičiasi tik išlipdami.
Comment
-
Na vis tiek gale gaunasi kad darbuotojai turi keistis reisą ištempus, ir tada reikia rūpintis jų apgyvendinimu ir panašiai. Kai tuo tarpu dabar Vilnius - Ryga į abi puses važiuoja tie patys darbuotojai bent kiek teko matyti, dėl ko didesnių problemų dėl apgyvendinimo ir pan. nėra. Dėl ko ir sakau kad pratėsimas iki Valgos iš LTG pusės logistiškai gana erzinantis - nieko neįmanomo, bet nėra visiškai paprasta.
Comment
Comment