Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius - Talinas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar tikrai veikia? Įdomu, kiek komerciškai sėkmingas šitas maršrutas. Reikia būti dideliu traukinių fanu, jog važiuoti tokį atstumą traukiniu, kai yra pigus ir greitas oro susisiekimas su Kijevu.
    Traukiniai Maskva - Nizza, Maska - Paryžius sėkmingai vekia, nors skrydžiai yra dvigubai/trigubai pigiau...

    Comment


      #42
      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
      Tai gal estai nelabai tikėjo, kad ukrainiečiams pavyks įgyvendinti šį sumanymą, o dabar kai mato, kad veikia, tai gal irgi prisijungs?
      Reikalas ne tikėjime. Estija, Lietuva ir Latvija nieko nepraranda - gauna mokestį už infrastruktūrą ir trauką. Gali nors ir visai be keleivių važinėti - visi nuostoliai atitenka UZ.

      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Ar tikrai veikia? Įdomu, kiek komerciškai sėkmingas šitas maršrutas. Reikia būti dideliu traukinių fanu, jog važiuoti tokį atstumą traukiniu, kai yra pigus ir greitas oro susisiekimas su Kijevu.
      Pigus tik be bagažo. O jei su bagažu, tada kaina panaši. Greitis nesvarbu, nes iš vieno į kitą Ukrainos galą irgi reikia važiuoti apie pusę paros ar net daugiau.
      Paskutinis taisė Al1; 2018.11.28, 12:30.

      Comment


        #43
        Kokiems 99% lietuvių traukinio variantas atkrenta dėl Baltarusijos vizos reikalavimo (tiek pinigine, tiek papildomų reikalų prasme. Šiuo atyžvilgiu, net ir važiavimas autobusu (kuris komforto prasme visiškai pralaimi viskam) yra patogesnis

        Comment


          #44
          O autobusu per Baltarusiją važiuojant vizos nereikia? Autobusu per Lenkiją į Kijevą yra pornografija. Važiuoti galima, bet kelionė truks daugiau nei parą ir reikės persėsti Varšuvoje. Kažkiek pigiau nei autobusas + Baltarusijos viza ar traukinys + viza, bet laiko prasme trigubai ilgiau nei autobusu per Baltarusiją ir 1,5 karto ilgiau nei traukiniu. Traukinys šiaip jau skirtas Ukrainos piliečiams, o ne Pabaltijo.
          Paskutinis taisė Al1; 2018.11.28, 13:55.

          Comment


            #45
            Parašė Petr Rodyti pranešimą

            Traukiniai Maskva - Nizza, Maska - Paryžius sėkmingai vekia, nors skrydžiai yra dvigubai/trigubai pigiau...
            Geras. O kokiu tvarkaraščiu važiuoja?

            Comment


              #46
              Tik primenu, kad čia diskusija apie Talino kryptį.

              Comment


                #47
                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Geras. O kokiu tvarkaraščiu važiuoja?
                Vieną kartą į savaitę.

                Comment


                  #48
                  Nuo kitų metų iš Vilniaus bus galima traukiniu pasiekti Taliną

                  LTG grupės keleivių vežimo įmonė „LTG Link“ sparčiai juda link dar vieno tikslo – sujungti Vilnių per Rygą su Talinu. Trijų Baltijos šalių vežėjai – „LTG Link“, „Vivi“ ir „Elron“ – derina traukinių tvarkaraščius, kad būtų užtikrintas susisiekimas traukiniais tarp trijų šalių sostinių. Iki šiol galimybės per vieną dieną nuvykti traukiniais iš Vilniaus į Taliną nebuvo.

                  Lietuvai pernai gruodį paleidus traukinį Vilnius-Ryga, buvo sutarta, kad kitu etapu bus jungiamos visos trys sostinės (Vilnius, Ryga ir Talinas). Numatoma, kad pradiniame etape, suderinus visų trijų vežėjų traukinių eismo tvarkaraščius, keleiviai iš Vilniaus Taliną pasieks su dviem persėdimais.

                  „LTG Link“ pirmadienį kartu su partneriais atliks bandomąjį važiavimą maršrutu Vilnius–Valga siekiant patikrinti traukinio PESA 730 ML techninį suderinamumą su Estijos geležinkelių infrastruktūra.

                  Nuo šių metų gruodžio 15 d. startuoja „Vivi“ traukinys Ryga–Valga, kurio išvykimas iš Rygos bus priderintas prie „LTG Link“ traukinio Vilnius–Ryga atvykimo į Rygos stotį. Šie traukiniai bus suderinti ir priešinga kryptimi, t.y. traukinys iš Valgos į Rygos stotį atvyks prieš išvykstant traukiniui Ryga–Vilnius– keleivių persėdimui numatoma beveik 20 minučių.

                  Sekančiu etapu, nuo 2025 m. sausio 6 d., prie „Vivi“ traukinio Ryga-Valga atvykimo į Valgos stotį „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas–Valga–Talinas. Tokiu būdu atsiras pilnai funkcionuojantis kasdieninis susisiekimas geležinkeliu tarp Vilniaus, Rygos ir Talino abejomis kryptimis. Kelionės trukmė paaiškės, kai „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas–Valga–Talinas.

                  Comment


                    #49
                    Ispudinga naujiena tikrai. "tik 2" persedimai. Beveik pries 200 metu buvo tiesioginis traukinys

                    Comment


                      #50
                      Parašė TIME Rodyti pranešimą
                      Ispudinga naujiena tikrai. "tik 2" persedimai.
                      Ir kas čia blogo?
                      Beveik pries 200 metu buvo tiesioginis traukinys
                      Ką čia nusišnekate?

                      Comment


                        #51
                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Made in Vilnius 2024.12.09

                        Nuo kitų metų iš Vilniaus bus galima traukiniu pasiekti Taliną
                        Nuo šių metų gruodžio 15 d. startuoja „Vivi“ traukinys Ryga–Valga, kurio išvykimas iš Rygos bus priderintas prie „LTG Link“ traukinio Vilnius–Ryga atvykimo į Rygos stotį. Šie traukiniai bus suderinti ir priešinga kryptimi, t.y. traukinys iš Valgos į Rygos stotį atvyks prieš išvykstant traukiniui Ryga–Vilnius– keleivių persėdimui numatoma beveik 20 minučių.

                        Sekančiu etapu, nuo 2025 m. sausio 6 d., prie „Vivi“ traukinio Ryga-Valga atvykimo į Valgos stotį „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas–Valga–Talinas. Tokiu būdu atsiras pilnai funkcionuojantis kasdieninis susisiekimas geležinkeliu tarp Vilniaus, Rygos ir Talino abejomis kryptimis. Kelionės trukmė paaiškės, kai „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas–Valga–Talinas

                        https://madeinvilnius.lt/transportas...asiekti-talina
                        Įdomu, kiek bus norinčių važiuoti visą maršrutą nuo Vilniaus iki Talino,o ne vien trumpesnes atkarpas.
                        Nelabai įkvepia du persėdimai - Rygoje ir Valgoje.
                        Straipsnyje nėra rašoma, kiek laiko užtruks tokia kelionė. tikėkimės, kad greičiau nei traukinys Nr. 188 "Чайка" / Čajka (Žuvėdra)prieš 40 metų.

                        Anais laikais dieninis traukinys Nr. 188 "Čaika" / (Žuvėdra) važiuodavo nuo Vilniaus iki Talino 13 valandų 39 minutes (10:00 - 23:39), o Nr. 187 atgal - 13 valandų 39 minutes (6:30 - 20:05).

                        Comment


                          #52
                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Ir kas čia blogo?

                          Ką čia nusišnekate?
                          neitiketinai nepatogu tie persedimai, jau vienas musa per patraukluma, o du tik nuotykiu ieskotojams ar kazkams is bedos, nera jokiu priezasciu kodel negali buti tiesioginis traukinys.

                          Comment


                            #53
                            Kaip tik sakyčiau ilgo važiavimo metu persėdimai visai gerai, prasivaikštai nors kiek.

                            Comment


                              #54
                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Geras. O kokiu tvarkaraščiu važiuoja?
                              Seniai nebevažiuoja.

                              O dėl Vilnius-Rīga-Tallinn, tai taip, du persėdimai yra blogai. Tik tiek, kad dabar net ir tokios galimybės nėra. Visgi tiesioginis traukinys tarp Baltijos šalių sostinių turėtų būti savaime suprantamas dalykas ir principo reikalas. Na arba, kaip minimum, su vienu persėdimu Rygoje.

                              Comment


                                #55
                                Bus galima palyginti, kiek greičiau vyks greitasis traukinys. Anas traukinys "Žuvėdra" buvo ne greitasis, o keleivinis, nors ir firminis.
                                Traukinys buvo formuojamas Talino stotyje. Lokomotyvai paprastai būdavo TEP-60, o vagonai buvo dažomi mėlyna spalva.

                                GeoSpilve 2024.04.11
                                Firminio traukinio Nr. 187 / 188 "Чайка" / Čajka (Žuvėdra) Talinas - Ryga - Vilnius - Minskas 1983 m. tvarkaraštis

                                https://geospilve.livejournal.com/46485.html

                                Traukinys "Čajka" / Žuvėdra. Talinas - Minskas atvyksta į Siguldos stotį . XX a. 8- 9 dešimtmetis.

                                https://parovoz.com/newgallery/pg_vi...LNG=RU#picture

                                Traukinys "Čajka" / Žuvėdra kažkur Latvijoje 1981 m.

                                https://www.facebook.com/photo/?fbid...66720994765537
                                Paskutinis taisė Romas; 2024.12.09, 18:23.

                                Comment


                                  #56
                                  Du persėdimai nieko gero, bet ką šioje vietoje mes galime padaryti? Čia jau latviams ir estams reikia tartis, kad važiuotų tiesioginis traukinys Ryga - Talinas. Tik nei vieni, nei kiti tam riedmenų berods neturi. Kitaip realizuoti maršrutą dabartinėmis sąlygomis be persėdimo Rygoje nelabai realu.

                                  Comment


                                    #57
                                    Ka Lietuvoje moka, tai bet kokia smulkmena kaip stebukla pristatyti. Laukiam kaip 60 km keliuka iki Lenkijos kai baigs per 20 metu, pristatys kaip geriausia autostrada Europoje

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                      Ka Lietuvoje moka, tai bet kokia smulkmena kaip stebukla pristatyti.
                                      Kad niekas čia nieko kaip stebuklo nepristatė. Rekomenduočiau perskaityti straipsnį.

                                      Comment


                                        #59
                                        Atkreipkim dėmesį į šią vietą:

                                        „LTG Link“ pirmadienį kartu su partneriais atliks bandomąjį važiavimą maršrutu Vilnius–Valga siekiant patikrinti traukinio PESA 730 ML techninį suderinamumą su Estijos geležinkelių infrastruktūra.
                                        https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...kti-iki-talino

                                        Mūsų traukinys Rygoje stovi beveik 6 valandas. Per tą laiką spėtų sulakstyt iki Valgos ir atgal. Panašu, kad LTG Link svarsto tokį variantą, tačiau viskas dar ankstyvoje stadijoje.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                          Ka Lietuvoje moka, tai bet kokia smulkmena kaip stebukla pristatyti. Laukiam kaip 60 km keliuka iki Lenkijos kai baigs per 20 metu, pristatys kaip geriausia autostrada Europoje
                                          Ką lietuviai moka, tai plaktis ir kalbėti ne į tą temą. 60km 'keliukas' (kodėl ne 80, jeigu čia apie A5?), per 20 metų (iš kur čia paiimta? ko ne 30 metų tuomet) yra daugiau nei latviai ir estai kartu sudėjus nusitiesė savo panašaus lygio keliukų pagal tą patį laikotarpį. Bet mes gi su 10x didesniais lenkais lyginamės, tai galime pasriūbauti kartu.

                                          Grįžtant į temą, Vilnius kalčiausias, kad tiek Rygoje tiek Valgoje bus persėdimas?
                                          Paskutinis taisė Laure23; 2024.12.09, 17:48.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X