Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-BY] Maršrutas Vilnius-Minskas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vizas ir kitus dokumentus tikrina būtent pasienyje. Vilniuje atliekama papildoma tranzitiniais Rusijos traukiniais važiuojančių keleivių kontrolė. Taip pat tikrinami visi išlipę, kurie atvažiuoja tranzitiniais traukiniais. Kad tie, kas vyksta į (iš) Kaliningradą, neišliptų Vilniuje.

    Comment


      Kiek žinau, viename iš Helsinkio - Peterburgo traukinių keleivių dokumentai tikrinami traukiniui važiuojant. Jei taip galima pas suomius, galima matyt ir pas mus padaryt.
      Got sun in my face, sleeping rough on the road

      Comment


        Kažin, kokiu dabar greičiu Lietuvoje važiuoja traukinys Vilnius-Minskas?

        Comment


          Tai nueik į www.litrail.lt pasirink norimą traukinį, ruožą Lietuvoje Vilnius-Kena, ten bus nurodytas atstumas ir laikas, pritaikydamas v=s/t gausi vidutinį greitį.

          Comment


            Turiu toki klausima.

            Ar traukinis Vilnius-Minskas visada sustoja ir Kenoje patikrai, ar tik Vilniuje pries ilipant i traukini?

            Ir, jeigu stoja tas traukinis Kenoje, tai ar jo galima vaziuoti vietiniams keleiviams i Vilniu tarkime?

            Comment


              Parašė Resutas Rodyti pranešimą
              Turiu toki klausima.

              Ar traukinis Vilnius-Minskas visada sustoja ir Kenoje patikrai, ar tik Vilniuje pries ilipant i traukini?

              Ir, jeigu stoja tas traukinis Kenoje, tai ar jo galima vaziuoti vietiniams keleiviams i Vilniu tarkime?
              Sustoja visada, o dėl vietinių, karta teko vėluot, su mašina lėkti iki Kenos ir lipti ten

              Comment


                Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
                Sustoja visada, o dėl vietinių, karta teko vėluot, su mašina lėkti iki Kenos ir lipti ten
                O ta prasme is Vilniaus su juo iki Kenos tiesiog galima vaziuoti?

                Kaip vyksta tas patikrinimas. Vilniaus stotyje patikrina, o Kenoje stampus i pasa deda? Ar kaip tai vyksta, negi vieno patikrinimo VIlniaus stotyje neuztektu?

                Comment


                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                  Kaip vyksta tas patikrinimas. Vilniaus stotyje patikrina, o Kenoje stampus i pasa deda? Ar kaip tai vyksta, negi vieno patikrinimo VIlniaus stotyje neuztektu?
                  Kai keleivių buvo sąlyginai nedaug, tai 15 min stovėjimo Kenoje užtekdavo, kad patikrinti visus. Bet kai keleivių srautai ženkliai išaugo (išeiginėms jau prieš sąvaitę bilietų dažnai nėra), tai, nenorint užlaikyti traukinio, teko pradėti patikrinimą iškart po išvykimo iš Vilniaus ir sustojimo Kenoje metu pabaigti.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Kai keleivių buvo sąlyginai nedaug, tai 15 min stovėjimo Kenoje užtekdavo, kad patikrinti visus. Bet kai keleivių srautai ženkliai išaugo (išeiginėms jau prieš sąvaitę bilietų dažnai nėra), tai, nenorint užlaikyti traukinio, teko pradėti patikrinimą iškart po išvykimo iš Vilniaus ir sustojimo Kenoje metu pabaigti.
                    Supratau. Ačiū už paaiškinimą.

                    O tiesiog iš Vilniaus iki Kenos su Minsko traukiniu įmanoma nuvažiuoti, ar tik su vietiniais VIlnius-Kena traukiniais tai įmanoma?

                    Comment


                      Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                      Supratau. Ačiū už paaiškinimą.

                      O tiesiog iš Vilniaus iki Kenos su Minsko traukiniu įmanoma nuvažiuoti, ar tik su vietiniais VIlnius-Kena traukiniais tai įmanoma?
                      Vien už tai, kad perki БЧ bilietą mokėsi 5 litus Man atrodo su musiškiais pigiau

                      Comment


                        Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
                        Vien už tai, kad perki БЧ bilietą mokėsi 5 litus Man atrodo su musiškiais pigiau
                        bet kiek suprantu teoriškai tas įmanoma.
                        Beje LG kaina yra 5.50LT.

                        Comment


                          Nusimato gera perspektyva šiam maršrutui

                          Ypač išaugo keliavusiųjų tarp Vilniaus ir Minsko skaičius – praėjusiais metais tarp dviejų sostinių keliavo 269 tūkst. arba net 65,6 proc. daugiau keleivių.
                          AB „Lietuvos geležinkeliai“, aktyviai bendradarbiaudama su Baltarusijos geležinkelių kolegomis, jau nuo 2011 metų birželio keleivinių traukinių, kursuojančių tarp Vilniaus ir Minsko, važiavimo laiką sutrumpino 51 min. – iki 3 val. Planuojama, kad jau šių metų gegužės pabaigoje, atlikus geležinkelių infrastruktūros modernizavimo darbus bei pradėjus Vilniaus geležinkelio stotyje taikyti keleivių patikros procedūras, o tarp Vilniaus ir Minsko pradėjus kursuoti moderniems dyzeliniams traukiniams, kelionės laikas sutrumpės dar pusvalandžiu – iki 2 val. 30 min.
                          Tikimasi, kad keliaujančiųjų tarp Vilniaus ir Minsko skaičius ir toliau augs, kadangi jau nuo 2015 m. šiuo maršrutu kursuos elektriniai traukiniai, o kelionė tarp dviejų sostinių tetruks 2 val.


                          Skaitykite daugiau: Keliaujančiųjų geležinkeliais – daugiau - Naujienų portalas | Alfa.lt http://www.alfa.lt/straipsnis/150746...#ixzz2Hbpnnzpv

                          Comment


                            o kas cia per modernieji dyzeliniai traukiniai? o kitas klausimas kiek per 2012 sumazejo vaziuojanciu autobusais iki Minsko?

                            Comment


                              Dviejų vagonų PESOS. Ir kelionė jomis bus trumpesnė tik dėl to, kad nereikės keisti lokomotyvo vei muitinės patikrinimas bus trumpesnis vien dėl to, kad jose keleivių mažiau. Autobusuose keleivių nesumažėjo. O keliaujančių padaugėjo, nes, priešingai nei meluoja mūsų propaganda, gyvenimas Baltarusijoje gerėja.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Dviejų vagonų PESOS. Ir kelionė jomis bus trumpesnė tik dėl to, kad nereikės keisti lokomotyvo vei muitinės patikrinimas bus trumpesnis vien dėl to, kad jose keleivių mažiau. Autobusuose keleivių nesumažėjo. O keliaujančių padaugėjo, nes, priešingai nei meluoja mūsų propaganda, gyvenimas Baltarusijoje gerėja.
                                "Propaganda" mažai kalba ekonominę Baltarusijos gyvenimo pusę (nors mano nuomone nuolatinės devalvacijos yra būtent tas veiksnys dėl kurio tiek baltarusių perka daiktus, tame tarpe ir Lietuvoje), o dėl politinio gyvenimo vektorių galima ginčytis, čia jau vertybinis klausimas.

                                Comment


                                  Kaip tik devalvacijos skatina vietinių prekių pirkimą, nes importinės tampa vis brangesnės lyginant su vietinės gamybos. Tas pats galioja ir prekėms, perkamoms Lietuvoje. Nes rublis pinga. Visgi yra ne taip, pajamos pas juos irgi auga ir vis daugiau žmonių gali sau leisti pirkti Lietuvoje tas prekes, kurių pas juos nėra ar jos šiek tiek brangesnės nei pas mus (dėl muitų Baltarusijoje).

                                  Comment


                                    Baltarusius tikrins Vilniaus stotyje

                                    Pasak bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojo Dalijaus Žebrausko, pasikeitus patikros tvarkai kelionė traukiniu tarp Lietuvos ir Baltarusijos sostinių sutrumpės pusvalandžiu, iki pustrečios valandos.

                                    „Tvarka keičiama atsižvelgiant į augantį susisiekimo tarp Minsko ir Vilniaus poreikį. Šiuo metu tai viena populiariausių tarptautinio susisiekimo geležinkeliais Lietuvoje krypčių. Kas mėnesį tarp Vilniaus ir Minsko geležinkeliais važiuoja daugiau nei 22 tūkst. keleivių. Srautas dar labiau išaugs, kai nuo gegužės mėnesio pabaigos traukiniai iš Vilniaus į Minską per parą ims važinėti ne du, bet tris kartus“, - teigė D. Žebrauskas.

                                    DELFI Jums tiekia kokybišką nemokamą turinį. Jūs atsidėkotumėte mums, jei dalintumėtės šiuo tekstu siųsdami jo nuorodą, o ne kopijuodami tekstą. http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2Ni1rcUkx

                                    Comment




                                      P.S.O kas į Minską nuvažiavo?

                                      Comment




                                        BČ DR1B-500 (TČ-Gomel') su traukiniu G15 Minskas - Vilnius, 2013/05/26.

                                        Comment


                                          Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
                                          Atvaizdas


                                          P.S.O kas į Minską nuvažiavo?
                                          DR1A-280. Pesos dar neturi sertifikato.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X