Vilnius-Minskas buvo planuojamas aptarnauti naujais dyzeliniais traukiniais, tiek is baltarusu, tiek is musu puses. Baltarusai tures stadler, o musu problema, kad LG greiciausiai nebesukrapstys pinigu tiems naujiems traukiniams isigyti ... nes "LG irgi turi prisideti prie biudzeto". Veliau, kai elektrifikuos linija, galbut nauji elektrinukai ten kursuos. LG jau dabar kaupiasi problemos del TEP'u trukumo, ka jau kalbet apie naujus traukinius naujiems marsrutams..
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-BY] Maršrutas Vilnius-Minskas
Collapse
X
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąButu neblogai, dar atkurti marsruta Vilnius-Gardinas
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąGal su kiekvienu Baltarusijos rajono centru dar atkurkime maršrutus?
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąTai, kad nelabai kur kitur ir sukurtum, tik Vilnius- Minskas, Vilnius- Gardinas, nebent Vilnius- Lyda dar
Comment
-
Vis paskaitau aš šią temą ir labai krito oranger sarkazmas rytų krypties keleivinio bei komercinio susisiekimo atžvilgiu. Ką jūs tame matote blogo, jei tai neša pelną LG bei Lietuvos ekonomikai? Aš taip pat labai norėčiau kad turėtumėm greitąjį susisiekimą su vakarais ar ta pačia Latvija, bet kol nebus noro ir iš partnerių pusės norėk nenorėjęs nieko padoraus neišeis. Taigi plėtokim INTENSYVIAU ryšius ten kur suinteresuotumas yra dvipusis! Vienpusė meilė vaisių neduoda!
Comment
-
Parašė LinS Rodyti pranešimąVis paskaitau aš šią temą ir labai krito oranger sarkazmas rytų krypties keleivinio bei komercinio susisiekimo atžvilgiu. Ką jūs tame matote blogo, jei tai neša pelną LG bei Lietuvos ekonomikai? Aš taip pat labai norėčiau kad turėtumėm greitąjį susisiekimą su vakarais ar ta pačia Latvija, bet kol nebus noro ir iš partnerių pusės norėk nenorėjęs nieko padoraus neišeis. Taigi plėtokim INTENSYVIAU ryšius ten kur suinteresuotumas yra dvipusis! Vienpusė meilė vaisių neduoda!
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąO kai ES pinigai panaudojami LG pelnui gerinti, modernizuojant ruožus Baltarusijos kryptimi - tai tavo manymui normalu ir sąžininga Lietuvos gyventojų atžvilgiu?
Comment
-
Parašė LinS Rodyti pranešimąPasiūlymas sujungti su Sibiru - tikrai sarkazmas, pinigai turi daryti pinigus taigi jei modernizacija neša grąža - viskas OK, jei modernizacija tik pinigų įsūdymas politiniais motyvais ir neneša naudos - tai nusikalstama.
Aš kaip Lietuvos gyventojas noriu turėti galimybę nuvykti traukiniais į kitas ES šalis. Tai pagal tavo logiką - aš esu nusikaltėlis? Gal gydykis kol nevėlu...
Comment
-
Na įžeidinėjimu savo argumentu tikrai nesustiprinai, nieko aš nepykstu. Kas dėl susisiekimo tai kaip minėjau kol lenkai nebus suinteresuoti pas mus gali būti kad ir Kinijos HSR linija iki sienos, bet už sienos vilksies kaip sraigė. Išgirsk argumentą kad tokie projektai nepajudės kol nebus interesu ir lenkijos pusėje. Jie pinigus kiša į kitas linijas link vakaru bei link Gdansko. Į mūsų pusę gal po dešimtmečio pajudės. Taigi reikia investuot ten kur susikalbejimas ir pelnas lengviausiai pasiekiamas su didžiausia grąža. Ok aš pasakiau ką norėjau, lai kolegos vertina kas čia teisingęsnis
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTamsta esat prieš tai, kad LG turėtų pelną, o iš to pelno būtų mokami atlyginimai medicinos darbuotojams ir mokytojams?
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąGalėtum šioj vietoj patylėt, kai kitose temose aiškini, kad kontrabanda yra nieko blogo.Paskutinis taisė Aleksio; 2011.02.15, 20:23.
Comment
-
Minskas atrodo vis arčiau ir arčiau...
Nuo vasaros kelionė traukiniu tarp Vilniaus ir Minsko taps valanda trumpesnė
Nuo šių metų birželio 1 d. kelionė traukiniu Vilnius–Minskas taps valanda trumpesnė ir truks apie 3 valandas.
Šiuo metu iš Vilniaus į Minską kursuoja du traukiniai. Planuojama, kad vieno traukinio kelionės laikas sutrumpės 51 min., o kito – 1 val. Naujas tvarkaraštis įsigalios birželio 1 d.
Kelionės laikas sutrumpinamas bendromis Lietuvos ir Baltarusijos geležinkelių bei muitinių pastangomis. Baltarusijos teritorijoje traukinio sustojimų skaičius mažinamas iki 3, be to, traukiniai trumpiau stovės tarpinėse stotyse. Dar apie 10 min. padės sutaupyti trumpesnės abiejų šalių muitinės procedūros.
Pernai tarp abiejų valstybių sostinių traukiniais keliavo beveik 40 tūkst. žmonių, iš jų 24,4 tūkst. keleivių važiavo Minsko–Vilniaus kryptimi.
Tikimasi, kad trumpesnis kelionės laikas paskatins žmones daugiau keliauti traukiniais bei padidins iš Baltarusijos į Lietuvą atvykstančiųjų skaičių.
„Užtikrinus patogų ir greitą susisiekimą traukiniu, daugiau Baltarusijos gyventojų kelionėms į Vakarus galėtų rinktis skrydžius iš Tarptautinio Vilniaus oro uosto“, – teigia susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Kelionės traukiniu tarp Vilniaus ir Minsko turėtų dar labiau sutrumpėti, tarp abiejų sostinių paleidus greitąjį keleivinį traukinį. Šio projekto galimybių studijai Lietuva ir Baltarusija ketina prašyti Europos Sąjungos finansinės paramos. Greitojo susisiekimo geležinkeliais klausimas buvo inicijuotas 2010 m. balandį vykusiame Lietuvos ir Baltarusijos Ministrų Pirmininkų susitikime, vėliau detalizuotas Lietuvos ir Baltarusijos transporto ministrų susitikime Vilniuje.
Susisiekimo ministerijos informacija
Comment
-
Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimąKas siuo atveju yra vadinama 'greituoju traukiniu'?
Comment
-
Maršrutas Vilnius-Minskas
Keista kad iki siol dar nebuvo tokios temos.
The numbers of rail passengers who travelled this summer from Minsk to Vilnius doubled in summer 2011 over a year, the Lithuanian transport Ministry said.
In June-August 2010, 21,500 passengers went between Vilnius and Minsk by train. The traffic grew to 40,900 in the summer of 2011.
Passengers tend to choose trains more often because the travel time from Vilnius to Minsk by train shortened from 3 hours 51 minutes to 3 hours as of June 1. This has been reached in the result of close cooperation between Lietuvos Gelezinkeliai (Lithuanian Railways) and Belarusian Railways.
The two countries applied organisational and technical measures to carry out the project of high speed trains between Vilnius and Minsk.
In the nearest future, electrification of the railway section between Naujoji Vilnia and Molodechno is planned. At present, a draft project of the electrification of this section is under preparation.
Electric double-decker trains between Vilnius and Minsk are expected to be launched in 2015 to reduce the travel time to 2 hours.
After the implementation of the project on the line Molodechno (Belarus)-Kena-Naujoji Vilnia, the entire railway section from Kaunas to Minsk will be electrified. The total value of these works on the Lithuanian territory is estimated to be about LTL 76 million (EUR 22 million).
http://www.baltic-course.com/eng/goo...ess/?doc=46799
Comment
-
Jeigu nesupaprastins vizų režimo ir nepagreitins muitinės procedūrų, keleivių vargu ar padaugės.
Be to, sunkiai suvokiama, kaip su tokiom ilgom pasienio procedūrom įmanoma kelionės laiką sutrumpinti iki vos 2h. Bet tam traukiniai turėtų važiuoti greičiau nei 200 km/h. O tam reikės jau kardinaliai atnaujinti visą Vilnius-Minskas liniją, o ar suspės jie tai padaryti per 4 metus?Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.10.09, 10:26.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJeigu nesupaprastins vizų režimo ir nepagreitins muitinės procedūrų, keleivių vargu ar padaugės.
Be to, sunkiai suvokiama, kaip su tokiom ilgom pasienio procedūrom įmanoma kelionės laiką sutrumpinti iki vos 2h. Bet tam traukiniai turėtų važiuoti greičiau nei 200 km/h. O tam reikės jau kardinaliai atnaujinti visą Vilnius-Minskas liniją, o ar suspės jie tai padaryti per 4 metus?
Comment
-
manau, tie skaičiai padvigubėjo dėl ypač prastos politinės bei ekonominės situacijos Baltarusijoje pastaruoju metu.
Nesu važiavęs traukiniu ne per šengeno zoną, tai ir nežinau, ar traukinį tikrinamos vizos. Manyčiau, tokie dalykai suderinami pačioje stotyje. Kažkas panašaus kaip kad su lėktuvu.
Comment
Comment