Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-BY] Maršrutas Vilnius-Minskas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
    Ateis laikas bus ir tas ir tas. O jei nori i ES traukiniu vaziuot, tai jau dabar yra Vilnius - Sestokai - Varsuva.
    Tik pigiau autobusu, bilietai buna net po 24 Lt.
    Aš noriu normaliai važiuoti su kokiu Eurostaru, o ne su persėdimais miškuose.
    Ir ne iki Varšuvos, o bent iki Berlino, Prahos arba Vienos.
    Į Minską irgi gali autobusu važiuoti, kam čia tokie kvaili pasiūlymai?

    Comment


      #42
      Parašė oranger Rodyti pranešimą
      Aš noriu normaliai važiuoti su kokiu Eurostaru, o ne su persėdimais miškuose.
      Ir ne iki Varšuvos, o bent iki Berlino, Prahos arba Vienos.
      Į Minską irgi gali autobusu važiuoti, kam čia tokie kvaili pasiūlymai?
      Autobusu brangiau, o gelezinkeliu greiciau ir jis tiesesnis. Cia ne ratai kvadratai per Kauna....
      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

      Comment


        #43
        Parašė Maxas Rodyti pranešimą
        Autobusu brangiau, o gelezinkeliu greiciau ir jis tiesesnis. Cia ne ratai kvadratai per Kauna....
        Gal nenukrypk nuo temos. Apie autobusus ir Kauną kalbama kitur.

        Comment


          #44
          Parašė oranger Rodyti pranešimą
          Aš noriu normaliai važiuoti su kokiu Eurostaru, o ne su persėdimais miškuose.
          Ir ne iki Varšuvos, o bent iki Berlino, Prahos arba Vienos.
          Į Minską irgi gali autobusu važiuoti, kam čia tokie kvaili pasiūlymai?
          Į Minską kelionė traukiniu yra konkurentabili lyginant su kitomis transporto rūšimis, dėl ko ten yra moki paklausa ir apsimoka investuoti.
          O į Berlyną važiuoti traukiniu kvaila, tokie atstumai su tokiu potencialiu keleivių kiekiu šiais laikais tik lėktuvais gali būti pelningai aptarnaujami. Eurostaru būtų ir brangiau ir lėčiau nei lėktuvu, dėl to vis tiek normalus keleivių srautas nevažiuotų, nes jei jį kas nemokamai nutiestų.
          kaip?

          Comment


            #45
            Parašė alm Rodyti pranešimą
            O į Berlyną važiuoti traukiniu kvaila
            Iš kitų Europos miestų ne kvaila, o iš Vilniaus ar Kauno kvaila?
            Manau, kad šią diskusiją galima ir baigti. Nes jau su tokia "argumentacija" sunku ginčytis.

            Comment


              #46
              alm, kaip visada įnešė sveiko proto (common sense) į diskusiją. Kertiniai žodžiai: rentabilumas, greitis, kaina ir pelningumas, o ne "nenoriu persėdinėti miškuose" ir eurostarai
              You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

              Comment


                #47
                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                Iš kitų Europos miestų ne kvaila, o iš Vilniaus ar Kauno kvaila?..
                Tema panasi į utopinę "Vilniaus metro".
                Reikia pastatyti tik tam kad butu, nesvarbu kad nebus keleiviu, ir naudos nulis, svarbu parodyti kad mes ne užkampis. Nepilnavertiškumo sindromas/kompleksas ir tiek.
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  #48
                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                  Tema panasi į utopinę "Vilniaus metro".
                  Reikia pastatyti tik tam kad butu, nesvarbu kad nebus keleiviu, ir naudos nulis, svarbu parodyti kad mes ne užkampis. Nepilnavertiškumo sindromas/kompleksas ir tiek.
                  Žinoma, pilnavertiškumo sindromas - tai iš Vilniaus geležinkelio stoties neturėti galimybės nuvažiuoti net iki Rygos, bet didžiuotis susisiekimu su Mogiliovu ir Černiachovsku.
                  Paskutinis taisė oranger; 2011.02.02, 15:33.

                  Comment


                    #49
                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                    ... iš Vilniaus geležinkelio stoties neturėti galimybės nuvažiuoti net iki Rygos, bet didžiuotis susisiekimu su Mogiliovu ir Černiachovsku.
                    Del Rygos dalinai sutinku, pati suinteresota tureti toki, tik nelabai matau prasmes, Lietuvoje priimta važineti nuosavais automobiliais, o čia ir yra peilis traukiniams. Vilnius-Ryga - 300 km, ar traukiniu, ar automobiliu, tos pačios 5 val.
                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      #50
                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                      Del Rygos dalinai sutinku, pati suinteresota tureti toki, tik nelabai matau prasmes, Lietuvoje priimta važineti nuosavais automobiliais, o čia ir yra peilis traukiniams. Vilnius-Ryga - 300 km, ar traukiniu, ar automobiliu, tos pačios 5 val.
                      Tai dabar tu man paaiškink logiką: kodėl į Rygą nėra prasmės važiuoti traukiniu, o į Minską (kuris dar arčiau) yra labai didelė prasmė?

                      Comment


                        #51
                        dzin man tas Minskas, neturiu ten jokiu interesu, bet suprantu kad Lietuvai reikalingos bapkes ir ta linija gali jas atnesti... visiskai nesvarbu ar ja bus vezamos prekes... ar pirkejai.
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          #52
                          Parašė oranger Rodyti pranešimą
                          Tai dabar tu man paaiškink logiką: kodėl į Rygą nėra prasmės važiuoti traukiniu, o į Minską (kuris dar arčiau) yra labai didelė prasmė?
                          Paaiskinu ant pirstu. Nuvaziuok i Kyviskes, iseik i perona ir parukyk, nespesi ismesti nuoruko kai pamatysi prekini traukini. Po to nuvaziuok i Meskuicius, cigareciu neimk, neapsimoka, pasiimk deze alaus... isgersi visa deze, spesi isblaiveti, o traukinio taip ir nepamatysi.
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            #53
                            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                            dzin man tas Minskas, neturiu ten jokiu interesu, bet suprantu kad Lietuvai reikalingos bapkes ir ta linija gali jas atnesti... visiskai nesvarbu ar ja bus vezamos prekes... ar pirkejai.
                            Vėl apie krovinius...
                            Apie krovinius aš nekalbu, tai tikrai svarbu. Bet investuoti į keleivinį greitąjį traukinį krūvą pinigų vien tik todėl, kad šiandien "Akropolis" yra pilnas baltarusių - tai netoliaregiška. Rytoj jų jau gali nebebūti, kas važinės tais traukiniais?

                            Dabar dėl Berlino ir traukinių apkrovimo. Čia man įrodinėja dėl pelningumo.
                            Pats važiavau traukiniu Minskas - Vilnius prieš Kalėdas: nuop MInsko iki Molodečno buvo pusė vagono keleivių, įvažiuojant į Lietuvą iš jų beliko apie 20 žmonių! 20 žmonių virš 100 vietų turinčiame vagone! Apie kokį pelningumą čia šnekama?

                            Aš tikrai suprasčiau ir pritarčiau, jei kosminiai pinigai iš krovinių srauto į Baltarusiją būtų pamažu investuojami į keleivinius maršrutus Vakarų kryptimi, skatinant ir pratinant keliauti įprastu Europoje transportu. Bet panašu, kad šie pinigai investuojami į mistinį biudžetą ir, tikriausiai, į tam tikrus pelnus žmonių, kuriems turbūt važiuoti į Berliną ar Romą apskritai yra kvaila, ne tik traukiniais.
                            Paskutinis taisė oranger; 2011.02.02, 16:05.

                            Comment


                              #54
                              Parašė oranger Rodyti pranešimą
                              Gal nenukrypk nuo temos. Apie autobusus ir Kauną kalbama kitur.
                              Viskas i tema. Norejau tik pasakyti, kad i Minska vaziuoti traukiniu teisingiau, nei autobusu. Visa kita - palyginimai.
                              ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                              Comment


                                #55
                                Vasarą važiavom dieną iš Vilniaus į Minską, tai vagonas buvo sausakimšas.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                  Dabar dėl Berlino ir traukinių apkrovimo. Čia man įrodinėja dėl pelningumo.
                                  Pats važiavau traukiniu Minskas - Vilnius prieš Kalėdas: nuop MInsko iki Molodečno buvo pusė vagono keleivių, įvažiuojant į Lietuvą iš jų beliko apie 20 žmonių! 20 žmonių virš 100 vietų turinčiame vagone! Apie kokį pelningumą čia šnekama?
                                  Bet kuri marsruta pemus buna skirtingi srautai. Buna ir pilni vagonai ir atvirksciai, zinoma Baltarusijos teritorijoje vagonai pilnai uzsipildo, prisimenu viena karta vaziavau, tai visos vietos buvo uzpildytos.

                                  O dabar pasakyk man kiek zmoniu vaziuotu is Vilniaus i Varsuva? Jei jau dabar autobuso bilietas 3 kartrus pigesnis?
                                  Be to kaip paaiskejo su baltarusiais paparasciau susitart, nei su lenkais ar latviais.
                                  ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                    i Minska vaziuoti traukiniu teisingiau, nei autobusu.
                                    O kas tai nustatė, kad "teisingiau" taip, o ne kitaip? kai yra pasirinkimas, žmogus pats nusprendžia kaip jam važiuoti. Vakarų kryptimi mes tokio pasirinkimo neturime. Maža to, kai kurie sako, kad jo ir nereikia.

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                      Vasarą važiavom dieną iš Vilniaus į Minską, tai vagonas buvo sausakimšas.
                                      Ta irgi galiu patvirtinti, net kai buvo +31 oras, vistiek daug zmoniu vaziavo. Marsrutas yra perspektyvus.
                                      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                        O dabar pasakyk man kiek zmoniu vaziuotu is Vilniaus i Varsuva? Jei jau dabar autobuso bilietas 3 kartrus pigesnis?
                                        Čia jau kitas klausimas, kainodara. Kodėl į Minską pigiau traukiniu, o ne autobusu? Kodėl į Varšuvą taip negali būti? Kažkaip man atrodo, kad ieškai tik pateisinimo dabartinės tvarkos, o ne konstruktyvaus kelio į permainas.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                          O kas tai nustatė, kad "teisingiau" taip, o ne kitaip? kai yra pasirinkimas, žmogus pats nusprendžia kaip jam važiuoti. Vakarų kryptimi mes tokio pasirinkimo neturime. Maža to, kai kurie sako, kad jo ir nereikia.
                                          Nusprendzia dauguma keleiviu. Pvz dabar dauguma i Varsuva keliauja autobusu. I Europa autobusu / lektuvu. Galimybe vaziuoti traukiniu yra, bet traukinio linija vingiuota, yra nepatogi, be to neeuropine veze.
                                          Jei vazuotu eurostaras, kiek biliegtas kainuotu?
                                          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                          Comment

                                          Working...
                                          X