Na va, pagaliau išpešiau pora atsakymų Traukiniui reikia ilgesnių prastovų, kad vėliau nesukeltų kamščių. nors realiai skaičiuojant kiek reikia laiko prastovoms aš jas užmečiau daug didesnes, nei 10 ar 20 minučių. Kartu pastudijavau Vilnius-Kaunas maršrutą ir pastebėjau, kad piko valandomis paleidžiama daugiau traukinių, nei įprasta, kas gali reikšti, jog LG reikia daugiau traukinių vien dėl to, kad galėtų patenkinti poreikį piko valandomis. Tačiau iki galo manęs tai vistiek neįtikina, nes Minsko maršrutui vistiek kuo puikiausiai užtenka 1 traukinio, o kitą galėtų gauti iš 'bendro rezervo', o ne 2 papildomų traukinių. Tuo pačiu LG turėtų perimti avialinijų praktiką - skristi/važiuoja tada, kada gali, o ne tai, kad nusiperka papildomą traukinį kad piko valandoms aptarnauti. Visgi traukinio kaina yra nežmoniška ir pagrindinė esmė keleivio bilieto kainoje. Jeigu perka traukinį - tai jį reikia išnaudoti iki maksimumo, o ne tam, kad stovėtų ir lauktų piko valandų. O tai reiškia, kad reikėtų įvesti sistemą, kad piko valandomis bilietai brangiau kainuota - tada visokios bobutės ir panašiai pradėtų važinėti ne piko valandomis ir taip išsilygintų srautai, reikėtų mažiau traukinių, tai atpigintų bilietus ir paskatintų daugiau žmonių naudotis traukiniais.
O tai kaip su tomis 2 valandomis? Jos bus ar nebus?
Galėjo ir dabar sumažinti iki beveik 2-ų valandų, bet Batarusijos pasieniečiai nutarė tikrinti keleivius Gudagojuje, o ne tarp sienos ir Molodečno. Dėl to kelionės laikas tarp Vilniaus ir Minsko liko toks pats, nors greitis ir išaugo.
Na va, pagaliau išpešiau pora atsakymų Traukiniui reikia ilgesnių prastovų, kad vėliau nesukeltų kamščių. nors realiai skaičiuojant kiek reikia laiko prastovoms aš jas užmečiau daug didesnes, nei 10 ar 20 minučių. Kartu pastudijavau Vilnius-Kaunas maršrutą ir pastebėjau, kad piko valandomis paleidžiama daugiau traukinių, nei įprasta, kas gali reikšti, jog LG reikia daugiau traukinių vien dėl to, kad galėtų patenkinti poreikį piko valandomis. Tačiau iki galo manęs tai vistiek neįtikina, nes Minsko maršrutui vistiek kuo puikiausiai užtenka 1 traukinio, o kitą galėtų gauti iš 'bendro rezervo', o ne 2 papildomų traukinių. Tuo pačiu LG turėtų perimti avialinijų praktiką - skristi/važiuoja tada, kada gali, o ne tai, kad nusiperka papildomą traukinį kad piko valandoms aptarnauti. Visgi traukinio kaina yra nežmoniška ir pagrindinė esmė keleivio bilieto kainoje. Jeigu perka traukinį - tai jį reikia išnaudoti iki maksimumo, o ne tam, kad stovėtų ir lauktų piko valandų. O tai reiškia, kad reikėtų įvesti sistemą, kad piko valandomis bilietai brangiau kainuota - tada visokios bobutės ir panašiai pradėtų važinėti ne piko valandomis ir taip išsilygintų srautai, reikėtų mažiau traukinių, tai atpigintų bilietus ir paskatintų daugiau žmonių naudotis traukiniais.
Važiuoti turi tada, kada reikia keleiviams, o ne gali ar geriau geležinkeliams. Traukinio kaina bilieto kainoje yra 0,00 Eur. Bilieto kaina nepadengia net eksploatacinių išlaidų. Misnko maršrutui pakanka 1 traukinio, kiti gi du stovi bendrame rezerve. Ne Minsko maršruto, o bendrame. Realiai tai jie važinėja į Kauną, rezerve stovi ir ER9M. Iš 15 ar 16 traukinių (greičiau jau 15, net tikriausiai tik du ER9M belikę dirbantys) 11 nuolat dirba. O gal ir 12, kad nebūtų tokios įtampos. Taigi, kas lieka rezerve? 3 traukiniai. Tai nėra tiek daug. Tai yra normalu. Aišku, galėtų rezervas būti ir mažesnis, jei į Trakus neturint kažkurią tai dieną pakankamo rezervo elektrinių traukinių, būtų leidžiamas dyzelinis. Gal taip ir bus padaryta ateityje, jei bus nuspręsta visiškai atsisakyti ER9M. Iš kitos pusės, sukišta tiek pinigų į elektrifikaciją, o iki Kenos ir toliau po kontaktiniu laidu važinės dyzelinės automotrisės...
Galėjo ir dabar sumažinti iki beveik 2-ų valandų, bet Batarusijos pasieniečiai nutarė tikrinti keleivius Gudagojuje, o ne tarp sienos ir Molodečno. Dėl to kelionės laikas tarp Vilniaus ir Minsko liko toks pats, nors greitis ir išaugo.
Kiek pamenu, 2014 tikrino kažkokiame BY tarpstotyje. Tai dabar to nebėra ir tikrina ant sienos?
Lietuvos geležinkelių PiaRo tarnyba turbūt nereklamavo šio incidento.
Vakar Minsko priemiestyje Ždanovičiuose po 15 minučių važiavimo sugedo LG elektrinis traukinys.
Jis dvi valandas stovėjo be šildymo. Traukinyje buvo apie 100 keleivių, dalis vyko į oro uostą.
Operatyviai buvo atsiųstas kitas sąstatas. Į oro uostą skubantiems keleiviams buvo pagreitintas sienos perėjimas ir jie autobusas iš pasienio tiesiai išvežė juos į oro uostą. traukinys vėlavo pusantros valandos.
Naša Niva 2018.03.01 Двухпавярховы цягнік Мінск — Вільня з-за паломкі дзве гадзіны прастаяў у Ждановічах без ацяплення
Двухпавярховы цягнік Мінск — Вільня Літоўскай чыгункі сёння зламаўся неўзабаве пасля выезду з Мінска. Пра гэта TUT.BY распавялапасажырка цягніка.
Сёння селі ў прыгожы двухпавярховы цягнік, у 10.35 ён адправіўся з Мінска. Хвілін праз 15 цягнік стаў прытармажваць, потым зусім спыніўся. Прайшла правадніца і паведаміла, што цягнік зламаўся, абодва паверхі абясточаныя Нам патлумачылі, што няма электрычнасці
Потым па пасажыраў прыехала іншая электрычка. Па-мойму, гэта быў «Штадлер». На ім і даехалі да Вільні. Пасажыраў было да ста чалавек, прыкладна трыццаць з іх спяшаліся на самалёт. Літоўцы малайцы — у Вільні хутка прапусцілі праз пашпартны кантроль ўсіх, каму трэба было ляцець і на аўтобусе павезлі ў аэрапорт.
Па словах пасажыркі, яны прыехалі ў Вільню прыкладна ў 14 гадзін, замест 12.30 па раскладзе.
Паводле інфармацыі неафіцыйнай групы БЧ ва «Укантакце», цягнік не змог працягнуць рух так як з-за няспраўнасці кантактнай сеткі зламаўся адзіны токапрыёмнік.
Са Ждановічаў электрацягнік прыцягнулі цеплавозам ў Маладзечна для ліквідацыі паломкі
Dviprasmiška nuotrauka su "Bielaruskos čyhunkos" tempiamu vyčiais išpuoštu LG traukiniu.
Technika kartais genda, bet šiuo atveju ta nuotrauka nelabai gražiai žiūrėjosi, ypač Baltarusijoje.
Politika ar ne politika, bet apie tą incidentą Lietuvoje nebuvo pranešta.
PiaRine prasme LG labai daug dirba. Ta nuotrauka PiaRui nelabai tinkama.
Jei BČ lokomotyvas tampytų neutraliomis spalvomis nudažytą traukinį, tai rūpėtų nebent tik to traukinio keleiviams.
Kai LG išdažo traukinius patriotiniais motyvais, tai tokie traukiniai neturėtų gesti kaimyninėje šalyje, kur vytis - ne tik mūsų simbolis, bet ir Lukašenkos panaikintas Gudijos simbolis. Gerai, kad gudai neplatina tos nuotraukos su politiniais komentarais.
Comment