Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-BY] Maršrutas Vilnius-Minskas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lietuvoje - Vilniaus stotyje, Baltarusijoje dabar lygtai bus stovint stotyje. Prieš tai buvo važiuojant. Tipo Baltarusijoje prastas interneto ryšys, todėl negali normaliai dirbti pasieniečiai važiuojant traukiniui. Jei tikrintų važiuojant, tai kelionė truktų apie 2 val. ir 5-10 min.

    Comment


      Paleisti elektriniai dviaukščiai traukiniai tarp Vilniaus ir Minsko.

      Foto ir baltarusiška apžvalga

      Iš Vilniaus į Minską bus vykstama du kartus per dieną - 6:15 ir 18:30. Ko aš labiausiai nesuprantu, tai jeigu yra vykdomi du reisai per dieną, tai kam reikėjo pirkti tris traukinius, kai netgi vienas traukinys galėtų padaryti daugiau nei du reisus per dieną? Negi du traukiniai stovės rezerve?

      Comment


        Važinės į Kauną, Trakus.

        Comment


          Kad kiek aš supratau, tai traukiniai bus naudojami vien tik Vilniaus-Minsko maršrutui. Į Kauną yra 20 reisų per dieną, maždaug kas valandą, grubiai skaičiuojant turėtų užtekti 4 traukinių, o į Trakus 9 reisai po pusvalandį, teoriškai galima būtų išsiversti ir su vienu traukiniu. Tai Lietuvos elektrifikuotiems maršrutams teoriškai turėtų užtekti 5 traukinių, o jų LG turi 10 ir dar priedo tris nusipirko Minsko krypčiai aptarnauti. Man kažkaip nesueina galai, jeigu kokie lėktuvai yra nuolatiniame darbo rėžime, tai atrodo, kad puse traukinių turėtų stovėti rezerve.

          Comment


            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
            Kad kiek aš supratau, tai traukiniai bus naudojami vien tik Vilniaus-Minsko maršrutui.
            Supratote neteisingai. Į Minską planuojami tik nauji, bet tai nereiškia kad jie nevažinės kitomis kryptimis.
            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
            Į Kauną yra 20 reisų per dieną, maždaug kas valandą, grubiai skaičiuojant turėtų užtekti 4 traukinių, o į Trakus 9 reisai po pusvalandį, teoriškai galima būtų išsiversti ir su vienu traukiniu. Tai Lietuvos elektrifikuotiems maršrutams teoriškai turėtų užtekti 5 traukinių, o jų LG turi 10 ir dar priedo tris nusipirko Minsko krypčiai aptarnauti. Man kažkaip nesueina galai, jeigu kokie lėktuvai yra nuolatiniame darbo rėžime, tai atrodo, kad puse traukinių turėtų stovėti rezerve.
            Teoriškai, bet ne praktiškai. Remontai, aptarnavimas, neplaniniai gedimai.

            Comment


              Įdomu, o kas važiuos trečiuoju reisu - tuo, kurį aptarnauja BČ? Ar baltarusiai ir toliau leis dyzelinį Stadler, ar keis jį traukiniu su elektrine trauka?
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Supratote neteisingai. Į Minską planuojami tik nauji, bet tai nereiškia kad jie nevažinės kitomis kryptimis.
                Kiek aš supratau, kad 3 nauji traukiniai bus skirti vien tik Minsko maršrutui. O jeigu kitiems - tai kokiems? Nes Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Trakai maršrutai atrodo turi ir taip dvigubai daugiau nei reikia traukinių.

                Teoriškai, bet ne praktiškai. Remontai, aptarnavimas, neplaniniai gedimai.
                To aš ir nesuprantu. Jeigu Minskas-Vilnius maršrutą vienas traukinys galėtų suvažinėti kaip minimum tris kartus per diną, tai kam dviem reisams per dieną reikia trijų traukinių? Jeigu mano mašina autoservise stovėtų daugiau nei puse savo eksploatacijos laiko - aš ją mesčiau lauk. Aš suprantu, kad kartais reikia remonto, bet jis tikrai neužima daugiau nei puse eksplotacijos laiko nei mašinose, nei autobusuose, nei lėktuvuose. Man čia trūksta logikos.

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Įdomu, o kas važiuos trečiuoju reisu - tuo, kurį aptarnauja BČ? Ar baltarusiai ir toliau leis dyzelinį Stadler, ar keis jį traukiniu su elektrine trauka?
                  BČ nturi dyzelinių Stadlerių.

                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                    Kiek aš supratau, kad 3 nauji traukiniai bus skirti vien tik Minsko maršrutui. O jeigu kitiems - tai kokiems? Nes Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Trakai maršrutai atrodo turi ir taip dvigubai daugiau nei reikia traukinių.
                    Nėra jie skirti vien Minsko maršrutui. Kokiems - yra galimybė važiuoti į Keną. Yra ateities planai (elektrifikacija iki Šiulių ir Klaipėdos).
                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                    Aš suprantu, kad kartais reikia remonto, bet jis tikrai neužima daugiau nei puse eksplotacijos laiko nei mašinose, nei autobusuose, nei lėktuvuose. Man čia trūksta logikos.
                    Traukinių grafikas toks. Kartais 3 traukiniai gali stovėti vienas šalia kito, o po valandos - gedimo atvėju "nėra su kuo važiuoti".

                    Comment


                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                      Kiek aš supratau, kad 3 nauji traukiniai bus skirti vien tik Minsko maršrutui. O jeigu kitiems - tai kokiems? Nes Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Trakai maršrutai atrodo turi ir taip dvigubai daugiau nei reikia traukinių.



                      To aš ir nesuprantu. Jeigu Minskas-Vilnius maršrutą vienas traukinys galėtų suvažinėti kaip minimum tris kartus per diną, tai kam dviem reisams per dieną reikia trijų traukinių? Jeigu mano mašina autoservise stovėtų daugiau nei puse savo eksploatacijos laiko - aš ją mesčiau lauk. Aš suprantu, kad kartais reikia remonto, bet jis tikrai neužima daugiau nei puse eksplotacijos laiko nei mašinose, nei autobusuose, nei lėktuvuose. Man čia trūksta logikos.
                      Traukinys ne asmeninis automobilis.Turi būti rezervas visokiems atvejams, beje kaip autobusų ir troleibusų parkai.

                      Comment


                        2017 gruodžio 10 d,
                        Prasidėjo reguliarus susisiekimas elektriniais traukiniais tarp Vilniaus ir Minsko.
                        EJ575-011 laukia jau antro reiso.











                        Comment


                          Man vistiek trūksta paaiškinimo. Viešojo transporto temoje buvo minėta, kad yra ~30 autobusų Vilniuje, kurie stovi rezerve, o tai reiškia mažiau nei 10% nuo visos masės. Aš viską suprantu, kad yra rezervas, kad yra remontai, bet negaliu suprasti kodėl rezervas turi būti ne 10%, o 200%. Aš tikiu, kad tam yra logiškas paaiškinimas, bet man kol kas jo trūksta. Na nebent traukiniai yra toks daiktas, kuris ypač dažnai genda ir puse eksplotacijos laiko stovi remonte. Ateities planai elektrifikuoti liniją į Šiaulius ir Klaipėdą taip pat nepaaiškina, kodėl Minsko maršrutui reikėjo pirkti tris traukinius, nes tai reikštų, kad traukinys yra nusiperkamas ir užkonservuojamas. Tai brangiai kainuoja, geriau pirkimą vykdyti tada, kada jo realiai reikia.

                          Comment


                            Viskas yra elementaru. Vienas važiuos į Minską, kitas stovės rezerve, trečias galės važiuoti į Kauną ar Trakus. Kitą dieną jie pasikeis vietomis, taip ir vyks rotacija.

                            Comment


                              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                              Man vistiek trūksta paaiškinimo. Viešojo transporto temoje buvo minėta, kad yra ~30 autobusų Vilniuje, kurie stovi rezerve, o tai reiškia mažiau nei 10% nuo visos masės. Aš viską suprantu, kad yra rezervas, kad yra remontai, bet negaliu suprasti kodėl rezervas turi būti ne 10%, o 200%. Aš tikiu, kad tam yra logiškas paaiškinimas, bet man kol kas jo trūksta. Na nebent traukiniai yra toks daiktas, kuris ypač dažnai genda ir puse eksplotacijos laiko stovi remonte. Ateities planai elektrifikuoti liniją į Šiaulius ir Klaipėdą taip pat nepaaiškina, kodėl Minsko maršrutui reikėjo pirkti tris traukinius, nes tai reikštų, kad traukinys yra nusiperkamas ir užkonservuojamas. Tai brangiai kainuoja, geriau pirkimą vykdyti tada, kada jo realiai reikia.
                              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                              Kad kiek aš supratau, tai traukiniai bus naudojami vien tik Vilniaus-Minsko maršrutui. Į Kauną yra 20 reisų per dieną, maždaug kas valandą, grubiai skaičiuojant turėtų užtekti 4 traukinių, o į Trakus 9 reisai po pusvalandį, teoriškai galima būtų išsiversti ir su vienu traukiniu. Tai Lietuvos elektrifikuotiems maršrutams teoriškai turėtų užtekti 5 traukinių, o jų LG turi 10 ir dar priedo tris nusipirko Minsko krypčiai aptarnauti. Man kažkaip nesueina galai, jeigu kokie lėktuvai yra nuolatiniame darbo rėžime, tai atrodo, kad puse traukinių turėtų stovėti rezerve.
                              Teorija nuo praktikos skiriasi. Reikia 10 traukinių Trakų ir Kauno maršrutams. Dabar yra 13 dviaukščių, neskaitant 2 ar 3 ER9M, kurie naudojami kaip rezervas. Traukiniai genda, yra planiniai remontai ir pan. Taip kad viskas čia OK. Kuo mažesnis transporto priemonių skaičius, tuo rezervas turi būti didesnis. Nuo 10 vnt. 1 ir net 2 vnt. rezervo yra per mažai. O štai nuo 30 vnt. rezervo pakaktų ir 4-5 vnt.
                              Paskutinis taisė Al1; 2017.12.10, 17:35.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Nuo 10 vnt. 1 ir net 2 vnt rezervo yra per mažai. O štai nuo 30 vnt. rezervo pakaktų ir 4-5 vnt.
                                Aš tam pritariu, išskyrus tai, kad pagal tai, kiek laiko užtrunka kelione + keleivių įlaipinimo laikas, Vilnius-Kaunas plius Trakai-Vilnius užtektų 5 traukinių, o jų yra 10. Minsko maršrutu išvis kosmosas, daugiau nei pakankamai yra vieno traukinio, o jų yra net trys. Tai jeigu tiem visiems trims elektrifikuotiems maršrutams iš Vilniaus (Kaunas, Trakai, Minskas) užtektų 6 traukinių, ar tikrai rezervo reikia +7 traukinių?

                                Comment


                                  Tai jau tiek Jums rašo, kad neužtenka.
                                  Vietiniams reikia 10 plius rezervas, Minskui vienas plius rezervas.

                                  Comment


                                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                    Tai jau tiek Jums rašo, kad neužtenka.
                                    Vietiniams reikia 10 plius rezervas, Minskui vienas plius rezervas.
                                    Vietiniams reikia ne 10, o 5 traukinių, bent jau laiko prasme. Tame ir mistika, kurios nesuprantu. Kaip ir Minskui reikia vieno + rezervas (kuris galėtų būti imams iš kitų maršrutų), tai kam pirkti dar du papildomus traukinius. Esmė paprasta - rezervas yra didesnis, nei realiai ekplotuojama traukinių. Ir man tas keista, nes mano supratimu rezervas turėtų būti apie 10-20%.

                                    Comment


                                      Vietiniai galėtų apsieiti su mažesniu skaičiumi, bet tikrai ne 5 traukiniais. Gal kokiais 9. Mažiau niekaip. Traukinys turi galinėje stotyje atstovėti tam tikrą laiką. Tai yra laiko rezervas jei kartais būtų vėlavimas. Taip, galinėje stotyje pakaktų ir 10 min. atatovos, bet jei pavėluos atvykti 8 minutėm, tai jau išvyks pavėlavęs. Ir visa tai iššauks lavininę vėlavimų grandinę pagrindiniame Lietuvos geležinkelių magistraliniame ruože. Kad tokių situacijų būtų mažiau, tam ir duodamas ilgesnis laikas atstovoms.

                                      Comment


                                        Tai dar 10 vos užtenka.
                                        Jus neskaičiuojat laiko nuo išvykimo iš depo ir grįžimą atgal (ne visais reisas). Atstovos laiko galinėse stotyse.

                                        Comment


                                          Per Minską ir Brestą arčiau. Rusijos geležinkeliai nusipirko Talgo traukinius ir jiems nusispjaut ant vėžės pločio. Atstumas vis tiek toks, kad reikia važiuoti per naktį, tai gi ir skubėti nėra kur.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X