Lietuvoje - Vilniaus stotyje, Baltarusijoje dabar lygtai bus stovint stotyje. Prieš tai buvo važiuojant. Tipo Baltarusijoje prastas interneto ryšys, todėl negali normaliai dirbti pasieniečiai važiuojant traukiniui. Jei tikrintų važiuojant, tai kelionė truktų apie 2 val. ir 5-10 min.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-BY] Maršrutas Vilnius-Minskas
Collapse
X
-
Paleisti elektriniai dviaukščiai traukiniai tarp Vilniaus ir Minsko.
Foto ir baltarusiška apžvalga
Iš Vilniaus į Minską bus vykstama du kartus per dieną - 6:15 ir 18:30. Ko aš labiausiai nesuprantu, tai jeigu yra vykdomi du reisai per dieną, tai kam reikėjo pirkti tris traukinius, kai netgi vienas traukinys galėtų padaryti daugiau nei du reisus per dieną? Negi du traukiniai stovės rezerve?
Comment
-
Kad kiek aš supratau, tai traukiniai bus naudojami vien tik Vilniaus-Minsko maršrutui. Į Kauną yra 20 reisų per dieną, maždaug kas valandą, grubiai skaičiuojant turėtų užtekti 4 traukinių, o į Trakus 9 reisai po pusvalandį, teoriškai galima būtų išsiversti ir su vienu traukiniu. Tai Lietuvos elektrifikuotiems maršrutams teoriškai turėtų užtekti 5 traukinių, o jų LG turi 10 ir dar priedo tris nusipirko Minsko krypčiai aptarnauti. Man kažkaip nesueina galai, jeigu kokie lėktuvai yra nuolatiniame darbo rėžime, tai atrodo, kad puse traukinių turėtų stovėti rezerve.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąKad kiek aš supratau, tai traukiniai bus naudojami vien tik Vilniaus-Minsko maršrutui.
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąĮ Kauną yra 20 reisų per dieną, maždaug kas valandą, grubiai skaičiuojant turėtų užtekti 4 traukinių, o į Trakus 9 reisai po pusvalandį, teoriškai galima būtų išsiversti ir su vienu traukiniu. Tai Lietuvos elektrifikuotiems maršrutams teoriškai turėtų užtekti 5 traukinių, o jų LG turi 10 ir dar priedo tris nusipirko Minsko krypčiai aptarnauti. Man kažkaip nesueina galai, jeigu kokie lėktuvai yra nuolatiniame darbo rėžime, tai atrodo, kad puse traukinių turėtų stovėti rezerve.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSupratote neteisingai. Į Minską planuojami tik nauji, bet tai nereiškia kad jie nevažinės kitomis kryptimis.
Teoriškai, bet ne praktiškai. Remontai, aptarnavimas, neplaniniai gedimai.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮdomu, o kas važiuos trečiuoju reisu - tuo, kurį aptarnauja BČ? Ar baltarusiai ir toliau leis dyzelinį Stadler, ar keis jį traukiniu su elektrine trauka?
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąKiek aš supratau, kad 3 nauji traukiniai bus skirti vien tik Minsko maršrutui. O jeigu kitiems - tai kokiems? Nes Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Trakai maršrutai atrodo turi ir taip dvigubai daugiau nei reikia traukinių.
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąAš suprantu, kad kartais reikia remonto, bet jis tikrai neužima daugiau nei puse eksplotacijos laiko nei mašinose, nei autobusuose, nei lėktuvuose. Man čia trūksta logikos.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Kiek aš supratau, kad 3 nauji traukiniai bus skirti vien tik Minsko maršrutui. O jeigu kitiems - tai kokiems? Nes Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Trakai maršrutai atrodo turi ir taip dvigubai daugiau nei reikia traukinių.
To aš ir nesuprantu. Jeigu Minskas-Vilnius maršrutą vienas traukinys galėtų suvažinėti kaip minimum tris kartus per diną, tai kam dviem reisams per dieną reikia trijų traukinių? Jeigu mano mašina autoservise stovėtų daugiau nei puse savo eksploatacijos laiko - aš ją mesčiau lauk. Aš suprantu, kad kartais reikia remonto, bet jis tikrai neužima daugiau nei puse eksplotacijos laiko nei mašinose, nei autobusuose, nei lėktuvuose. Man čia trūksta logikos.
Comment
-
Man vistiek trūksta paaiškinimo. Viešojo transporto temoje buvo minėta, kad yra ~30 autobusų Vilniuje, kurie stovi rezerve, o tai reiškia mažiau nei 10% nuo visos masės. Aš viską suprantu, kad yra rezervas, kad yra remontai, bet negaliu suprasti kodėl rezervas turi būti ne 10%, o 200%. Aš tikiu, kad tam yra logiškas paaiškinimas, bet man kol kas jo trūksta. Na nebent traukiniai yra toks daiktas, kuris ypač dažnai genda ir puse eksplotacijos laiko stovi remonte. Ateities planai elektrifikuoti liniją į Šiaulius ir Klaipėdą taip pat nepaaiškina, kodėl Minsko maršrutui reikėjo pirkti tris traukinius, nes tai reikštų, kad traukinys yra nusiperkamas ir užkonservuojamas. Tai brangiai kainuoja, geriau pirkimą vykdyti tada, kada jo realiai reikia.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąMan vistiek trūksta paaiškinimo. Viešojo transporto temoje buvo minėta, kad yra ~30 autobusų Vilniuje, kurie stovi rezerve, o tai reiškia mažiau nei 10% nuo visos masės. Aš viską suprantu, kad yra rezervas, kad yra remontai, bet negaliu suprasti kodėl rezervas turi būti ne 10%, o 200%. Aš tikiu, kad tam yra logiškas paaiškinimas, bet man kol kas jo trūksta. Na nebent traukiniai yra toks daiktas, kuris ypač dažnai genda ir puse eksplotacijos laiko stovi remonte. Ateities planai elektrifikuoti liniją į Šiaulius ir Klaipėdą taip pat nepaaiškina, kodėl Minsko maršrutui reikėjo pirkti tris traukinius, nes tai reikštų, kad traukinys yra nusiperkamas ir užkonservuojamas. Tai brangiai kainuoja, geriau pirkimą vykdyti tada, kada jo realiai reikia.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąKad kiek aš supratau, tai traukiniai bus naudojami vien tik Vilniaus-Minsko maršrutui. Į Kauną yra 20 reisų per dieną, maždaug kas valandą, grubiai skaičiuojant turėtų užtekti 4 traukinių, o į Trakus 9 reisai po pusvalandį, teoriškai galima būtų išsiversti ir su vienu traukiniu. Tai Lietuvos elektrifikuotiems maršrutams teoriškai turėtų užtekti 5 traukinių, o jų LG turi 10 ir dar priedo tris nusipirko Minsko krypčiai aptarnauti. Man kažkaip nesueina galai, jeigu kokie lėktuvai yra nuolatiniame darbo rėžime, tai atrodo, kad puse traukinių turėtų stovėti rezerve.Paskutinis taisė Al1; 2017.12.10, 17:35.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNuo 10 vnt. 1 ir net 2 vnt rezervo yra per mažai. O štai nuo 30 vnt. rezervo pakaktų ir 4-5 vnt.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąTai jau tiek Jums rašo, kad neužtenka.
Vietiniams reikia 10 plius rezervas, Minskui vienas plius rezervas.
Comment
-
Vietiniai galėtų apsieiti su mažesniu skaičiumi, bet tikrai ne 5 traukiniais. Gal kokiais 9. Mažiau niekaip. Traukinys turi galinėje stotyje atstovėti tam tikrą laiką. Tai yra laiko rezervas jei kartais būtų vėlavimas. Taip, galinėje stotyje pakaktų ir 10 min. atatovos, bet jei pavėluos atvykti 8 minutėm, tai jau išvyks pavėlavęs. Ir visa tai iššauks lavininę vėlavimų grandinę pagrindiniame Lietuvos geležinkelių magistraliniame ruože. Kad tokių situacijų būtų mažiau, tam ir duodamas ilgesnis laikas atstovoms.
Comment
Comment