Ką gi nuo Vilniaus iki Gudagojaus 45 km važiuoja beveik valandą (46km/h), nuo Gudagojaus iki Smorgonių 34 km važiuoja 24 min.(85 km/h), neblogai greičiai skiriasi Lietuvos ir Baltarusijos teritorijose, beveik dvigubai...
Ką gi nuo Vilniaus iki Gudagojaus 45 km važiuoja beveik valandą (46km/h), nuo Gudagojaus iki Smorgonių 34 km važiuoja 24 min.(85 km/h), neblogai greičiai skiriasi Lietuvos ir Baltarusijos teritorijose, beveik dvigubai...
Na jei pasižiūrėtumėt įdėmiau, tai Vilnius-pasienis apie pusvalandį važiuoja.
Ar dėl tiek keleivių LG verta leist traukinį? Kitas klausimas - kodėl dėl tiek neleidžia ir į Rygą?
kaip žinia autobusas vilnius - ryga važiuoja už 10 ltl.... Antras dalykas , skiriasi mentalitetas - baltarusiai vis dar teikia pirmenybę traukiniui (greitis, mažiau problemų ant sienos ir etc.).
Jei susikombinuočiau BY vizą ir susiruoščiau kelionėi į Minską, tai šiame meiste norėčiau pabūti ne kelias valandas (ne nuo ~10 iki 19 h kaip būtų nuvažiavus LG traukiniu), o ilgiau. Tačiau nakvoti viešbutyje nenorėčiau - jie pinigus lupa galingai... Prie mano planų gerai prisidėtų naktiniai traukiniai, kokiais praeityje į Minską važiavau... Taip pat ne kartą važiavau į Klaipėdą, Rygą.
Iš Vilniaus 0:48h (tiesa, - ne kasdien) išvyksta RŽD traukinys Nr360 Kaliningradas-Adleris, Minske jis bųna 5:10h ryto. Vasarą nuvažiavimui - "pats tas"...
Iš Minsko atgal 23:20h (puspenktos valandos vėliau už LG traukinį, kas leistų pasidairyti po vakarinį Minską) išvyksta RŽD traukinys Nr 29 "Gintaras" Maskva-Kaliningradas, į Vilnių jis atvyksta 3:49h.
Važiavome birželio 8 d. iš Vilniaus į Minską 06:55. Į stotį atvykome prieš valandą ir non stop išėjome į peroną. Keleivių buvo mažai, buvo galima atvykti pusvalandžiu vėliau. Trivagonis „Varėnos ekspresas“ DR1A jau laukė keleivių. Buvo net baisu pagalvoti, kas bus jei traukinys užsipildys visas. Pabėgome į antrą vagoną ir erdviai sėdėjome. Nesitikėjau gauti karštos kavos on board, bet nesitikėjau ir to, kad gėrimai bus pardavinėjami iš maximinio maišelio....
Birželio 15 d. 10:18 vykau iš Minsko į Vilnių ir vėl su „varėniškiu“ su vienu WC. Keleivių ir vėl būta nedaug ir be jokių prastovų Vilniuje išėjau į miestą. Šįkart palydovė perėjo per vagoną su dviem bulvių traškučių pakeliais ir rusiškai pasiūlė. Kai po kurio laiko paprašiau jos rašiklio, ji manęs nesuprato, teko pakartoti rusiškai. Ant uniformos puikavosi "Lietuvos Geležinkelių" atributika.
„Varėniškis“ Minske 06.15 apie 10-tą ryto...
„Varėniškis“ Minske. Jaučiausi kaip našlaitis šalia BČ traukinių...
Nejaugi „prastumtų“ vietas po dviračių kabliais, reikalui esant?
Trečio vagono gale yra „antros klasės kampelis“. Pasak palydovės, čia rezervinės vietos pasieniečiams. Nesupratau bajerio...
Tai tiek karštų įspūdžių iš kelionės tarptautiniu greituoju traukiniu Vilnius – Minskas – Vilnius, arba kitaip pasakius 400 kilometrų nesolidi kelionė už solidžius 90 Lt...
Natalija Zverko www.DELFI.lt 2013 m. birželio 15 d. 21:06 Greitojo traukinio Minskas–Vilnius keleivis: atvykome greičiau, bet kas iš to?
Nors greitasis traukinys įveikia atstumą tarp Minsko ir Vilniaus per 2,5 valandos, keleiviai praleidžia laiko kelyje ne ką mažiau. Jų teigimu, eilėse muitinėje tenka prastovėti tiek laiko, kad sutrumpėjusio kelio traukiniu praktiškai nesijaučia.
(...)
Eilėje jau atstovėjęs pensinio amžiaus Antonas sako, kad ateityje važiuos autobusu.
„Kelionė autobusu trunka tris valandas, bet ten muitinės patikrinimas įvyksta greičiau. O čia – atvykome greičiau, bet kas iš to, jei paskui vos ne valandą tenka laukti. Aš ne kontrabandininkas, kodėl turiu šitiek laukti? Sako, kitais metais pradės važinėti traukinys, kuris atvažiuos į Vilnių per dvi valandas, bet turbūt dar ilgiau reikės laukti muitinėje“, – nelinksmai juokauja svečias iš Minsko.
Kreipiantis į Baltarusijos konsulatą dėl vizos, būtina turėti sveikatos draudimą. Toks reikalavimas netaikomas tranzitinių vizų forminimui, tačiau kelionių agentūroje buvau įspėtas, kad pasieniečiai gali paprašyti draudimo poliso. Dėl visa ko apsidraudžiau Baltarusijos konsulato nurodytoje draudimo bendrovėje, nurodytai draudimo sumai (ir būtinai polise turi būti Белгосстрах logotipas). Taip ir buvo, iškart buvome paprašyti draudimo. Duodu pasienietei polisą ir sakau: belgostrach. O man ji su tokia šypsenėle ir nusivylimu: tai jau žinote?!
Проверять паспорта до отправления или после прибытия на вокзале — это бред и издевательство над людьми. Совершенно согласен с мнением, что лучше бы поезд ехал 4 часа, и вся проверка проводилась бы на пограничных станциях.
Туалеты в современном поезде должны быть в КАЖДОМ вагоне, тут я полностью согласен с railman'ом. Сидения как показаны на фотографии для 2-го класса не годятся, нужно КАК МИНИМУМ что-то такое:
Nejaugi „prastumtų“ vietas po dviračių kabliais, reikalui esant?
Я так не думаю. То, что с Вами велосипедисты не ехали не означает, что их не бывает в этом поезде ВООБЩЕ. Полностью людей лишать возможности везти велосипед ни в коем случае нельзя.
Šįkart palydovė perėjo per vagoną su dviem bulvių traškučių pakeliais ir rusiškai pasiūlė. Kai po kurio laiko paprašiau jos rašiklio, ji manęs nesuprato, teko pakartoti rusiškai. Ant uniformos puikavosi "Lietuvos Geležinkelių" atributika.
Вы хотите сказать что в AB "Lietuvos Geležinkeliai" берут работников без хорошего знания литовского языка? Надо было ЕЩЁ РАЗ попросить на литовском. Насколько я знаю, белорусов, посещающих Литву гораздо больше, чем литовцев, катающихся в Беларусь. Какой из этого напрашивается вывод?
И у меня после Ваших слов скложилось впечатление, что проводница должна была предлагать пассажирам закуски на английском
Вы хотите сказать что в AB "Lietuvos Geležinkeliai" берут работников без хорошего знания литовского языка? Надо было ЕЩЁ РАЗ попросить на литовском. Насколько я знаю, белорусов, посещающих Литву гораздо больше, чем литовцев, катающихся в Беларусь. Какой из этого напрашивается вывод?
И у меня после Ваших слов скложилось впечатление, что проводница должна была предлагать пассажирам закуски на английском
Comment