Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-BY] Maršrutas Vilnius-Minskas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Čia jau kitas klausimas, kainodara. Kodėl į Minską pigiau traukiniu, o ne autobusu? Kodėl į Varšuvą taip negali būti? Kažkaip man atrodo, kad ieškai tik pateisinimo dabartinės tvarkos, o ne konstruktyvaus kelio į permainas.
    Negali buti bilietai pigesni nei autobuso, nes dabar begiai eina tiesiai pro aplink (i Varsuva), o i Minska tiesiai, be to begiu bukle daug geresne, cia traukiniai gali isvystyti didesni greiti. O kai linija bus elektrifikuota bus dar pigiau vezt keleivius.
    Paskutinis taisė Maxas; 2011.02.02, 15:17.
    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

    Comment


      #62
      Dar kartą perskaičiau straisnį http://www.aina.lt/verslas/verslo-na...es-parama.html
      kuris sukėlė karštą diskusiją.

      Nagi nieko doro iš jo supasti negalima. Tas taip vadinamas greitasis traukinys galbūt tėra tie patys egzistuojantys traukiniai, kurie važiuos tarp Vilniaus ir Minsko trumpiau, nors esant dabartinei infrastruktūrai nieko daugiau išspausti negalima. Elektrifikacija - visai kita tema. Tiesiog dabar važiavimo tarp Vilniaus ir Minsko laiką ištempia pasienio kontrolė ir tarpiniai sustojimai Baltarusijoje. Lietuvos pusėje traukiniai stoja tik Kenoje, išsskyrus vienintelį BČ traukinį į Mogiliovą, kuris stoja ir N. Vilnioje. Stovėjimo tarpinėse stotelėse Baltarusijoje laikas minimalus - 2 min.
      Užtat pasienio kontrolė užtrunka valandą - po pusvalandį abiejose pusėse. Tai tik čia realiai galima sutaupyti apie pusvalandį. Galbūt ta galimybių studija ir skirta tik įvertinti pasienio kontrolės sutrumpinimo galimybes ir priemones, kurios tai leistų pasiekti?
      Paskutinis taisė Al1; 2011.02.03, 21:04.

      Comment


        #63
        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Užtat pasienio kontrolė užtrunka valandą - po pusvalandį abiejose pusėse. Tai tik čia realiai galima sutaupyti apie pusvalandį. Galbūt ta galimybių studija ir skirta tik įvertinti pasienio kontrolės sutrumpinimo galimybes ir priemones, kurios tai leistų pasiekti?
        Apskaičiuoti laiką tiksliai ten neįmanoma. Pasitaiko kokie buduliai su cigarečių kroviniu ir dėl jų stovi ilgiau kokį pusvalandį nei numatyta.

        Comment


          #64
          Parašė oranger Rodyti pranešimą
          Apskaičiuoti laiką tiksliai ten neįmanoma. Pasitaiko kokie buduliai su cigarečių kroviniu ir dėl jų stovi ilgiau kokį pusvalandį nei numatyta.
          Turetu islaipint, o traukinys vaziuotu toliau, kas manau ir daroma.
          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

          Comment


            #65
            Parašė Maxas Rodyti pranešimą
            Turetu islaipint, o traukinys vaziuotu toliau, kas manau ir daroma.
            Tai išlaipina, bet kiek laiko dar ginčijasi...

            Comment


              #66
              Kai kam čia atrodo, kad pokalbiai apie geležinkelius tai svarstymai išskirtinai apie lokomotyvų modelius ir dizelinius variklius...

              Comment


                #67
                Komsomolkės straipsnis apie Vilniaus - Minsko traukinį.

                http://www.lrytas.lt/-12968126181294...i-valandas.htm

                Nieko naujo nepapasakota, nu bet nuotrauka tai pramušė...
                Got sun in my face, sleeping rough on the road

                Comment


                  #68
                  Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                  Komsomolkės straipsnis apie Vilniaus - Minsko traukinį.

                  http://www.lrytas.lt/-12968126181294...i-valandas.htm

                  Nieko naujo nepapasakota, nu bet nuotrauka tai pramušė...


                  tas traukinukas, ko gero, pasišokinėdamas iki Minsko riedėtų..
                  Paskutinis taisė Silber418; 2011.02.04, 15:55.

                  Comment


                    #69
                    Pasienio ir mutinės kontrolė - tai minimum 1 valanda.
                    Tai išeina, kad likusi valanda - tai važiavimo laikas nuo Vilniaus iki Minsko. Nuo Vilniaus iki Kenos turbūt per 15 minučių, o nuo Gudagojaus iki Minsko (kokie 170 km) - per 45 minutes. Vidutinis greitis tokiu atveju turi būti virš 200 km/val.
                    Ar jie apskritai galvoja ką šneka? Ar laiko kitus už idiotus?

                    Comment


                      #70
                      Parašė oranger Rodyti pranešimą
                      Pasienio ir mutinės kontrolė - tai minimum 1 valanda.
                      Tai išeina, kad likusi valanda - tai važiavimo laikas nuo Vilniaus iki Minsko. Nuo Vilniaus iki Kenos turbūt per 15 minučių, o nuo Gudagojaus iki Minsko (kokie 170 km) - per 45 minutes. Vidutinis greitis tokiu atveju turi būti virš 200 km/val.
                      Ar jie apskritai galvoja ką šneka? Ar laiko kitus už idiotus?
                      Specialistas atsirado? Jau db kontrole uztrunka po 20 min kiekvienoj muitinej, isviso 40 min.
                      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                      Comment


                        #71
                        Vasario 3 diena Vilniuje lankėsi Baltarusijos geležinkelio vadovybė.
                        http://www.rw.by/index.php/.13.3855.1..0.0.0.html

                        На них планируется обсудить ряд вопросов двустороннего сотрудничества, в том числе, итоги работы по перевозкам грузов и пассажиров в сообщении Беларусь-Литва в прошлом году и перспективах их увеличения в 2011 году. Будет рассмотрен ход реализации важных совместных технических проектов – организации скоростного пассажирского сообщения между Вильнюсом и Минском, электрификации направления «Молодечно – Гудогай – госграница – Кяна – Н. Вильня». На переговорах также планируется обсудить дальнейшую реализацию проекта по перевозке грузов контейнерным поездом «Викинг» и другие вопросы.
                        Svarbiausi klausimai:
                        Krovinių ir keleivių pervežimo rezultatai 2010 metais, bei perspektyvos 2011 metams. Greitojo susisiekimo tarp Vilniaus ir Minsko organizavimas. Linijos Molodečno - Naujoji Vilnia elektrifikavimas.

                        Papildymas:

                        Tarėsi Lietuvos ir Baltarusijos geležinkelių vadovai
                        http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkU0/
                        Paskutinis taisė Zorro; 2011.02.06, 18:30.

                        Comment


                          #72
                          Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                          Specialistas atsirado? Jau db kontrole uztrunka po 20 min kiekvienoj muitinej, isviso 40 min.
                          Paskutinį kartą važiuodamas iš Minsko bendrai stovėjom 1,5 valandos. Be to tarp muitinių traukinys važiuoja lėtai ir greičio 200 km/val jis tikrai prie sienos nepasieks.
                          Mažiau vaidink čia specialistą, o sėsk į traukinį ir pats nuvažiuok.
                          Paskutinis taisė oranger; 2011.02.07, 10:33.

                          Comment


                            #73
                            Jau šių metų gegužę kelionę žadama sutrumpinti nuo 3 val. 51 min. iki 3 val. Tai bus daroma trumpinant muitinės procedūras Kenoje ir Godagojuje bei mažinant sustojimų skaičių stotyse ir stotelėse esančiose tarp sostinių. Ateityje planuojama išvis atsisakyti keleivių patikros Kenos pasienio punkte ir keleivių patikrą, įrengus reikiamą infrastruktūrą, vykdyti Vilniaus geležinkelio stotyje. Dar kitas etapas - ruožo elektrifikacija ir nauji traukiniai. Visa tai, planuojama, leis sutrumpinti kelionės laiką iki ~2 val.

                            Comment


                              #74
                              Parašė VidmantasLG Rodyti pranešimą
                              Jau šių metų gegužę kelionę žadama sutrumpinti nuo 3 val. 51 min. iki 3 val. Tai bus daroma trumpinant muitinės procedūras Kenoje ir Godagojuje bei mažinant sustojimų skaičių stotyse ir stotelėse esančiose tarp sostinių. Ateityje planuojama išvis atsisakyti keleivių patikros Kenos pasienio punkte ir keleivių patikrą, įrengus reikiamą infrastruktūrą, vykdyti Vilniaus geležinkelio stotyje. Dar kitas etapas - ruožo elektrifikacija ir nauji traukiniai. Visa tai, planuojama, leis sutrumpinti kelionės laiką iki ~2 val.
                              Jau buvo patikra Vilniaus stotyje, bet jos buvo atsisakyta dėl to, kad tik įvažiavus į Lietuvą per langus skrisdavo kontrabanda.

                              Comment


                                #75
                                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                Jau buvo patikra Vilniaus stotyje, bet jos buvo atsisakyta dėl to, kad tik įvažiavus į Lietuvą per langus skrisdavo kontrabanda.
                                Įgyvendinus projektą tarp sostinių važinės nauji traukiniai, kuriuose bus įdiegtos vaizdo stebėjimo sistemos. Tai turėtų sulaikyt nuo "skraidymų".

                                Comment


                                  #76
                                  vaizdo stebejimo sistema bus (o gal jau) idegta visame lietuvos kelio ruoze.
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                    Paskutinį kartą važiuodamas iš Minsko bendrai stovėjom 1,5 valandos. Be to tarp muitinių traukinys važiuoja lėtai ir greičio 200 km/val jis tikrai prie sienos nepasieks.
                                    Mažiau vaidink čia specialistą, o sėsk į traukinį ir pats nuvažiuok.
                                    Vaziavau pats sia vasara, Kenoj stovejom 20 min ir Gudagojuje irgi 20.
                                    Nebus tokio greicio, kaip rasai, nebent kaip Kaunas-Vilnius bus ateity. Jei jau kalbama apie 2 val. Vadinasi tai realu. Patikra butu Vilniuje. Arba geriausiu atveju, kad neskristu ivairi kontrabanda pro langus atitinkama patikra turetu buti ir Minsko stotyje.

                                    Atsidaryk tvarkarasti Vilnius -Minsk www.litrail.lt :
                                    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                    Comment


                                      #78
                                      O jei numatomas "greitasis traukinys", ar negalėtu kartu būti ir "modernus traukinys" su ventiliacija, kondicionieriais ir neatsidarančiais langais...
                                      You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                      Comment


                                        #79
                                        Jau buvau patalpinęs šia info:
                                        http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkUx/

                                        Tai baltarusiai rašo http://www.rw.by/index.php/.13.3872.1..0.0.0.html ,kad bus ir traukinys Lyda - Vilnius. Bet tik po to, kai bus įvestas bevizis režimas pasienio rajonų gyventojams.

                                        В ходе переговоров было принято решение при вводе упрощенного визового режима для граждан назначить в обращение на паритетной основе две пары пригородных поездов в сообщении Лида – Вильнюс.

                                        Comment


                                          #80
                                          Butu neblogai, dar atkurti marsruta Vilnius-Gardinas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X