Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-BY] Maršrutas Vilnius-Minskas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Tai oficialiai nutraukime krovinių vežimą, uždarykime uostą. Kam dar komentuoju absurdą kažkokį...
    Grynas kazuistikos pavyzdys: kalbu apie keleivinį susisiekimą su ES šalimis, o man prikaišioja, kad aš siūlau uždaryti uostus

    Tu dar taip pasakyk: greitasis susisiekimas su Minsku būtinas tam, kad Lietuvos pensininkai gautų savo pensijas
    Atspėjau, kad esi LG klerkas?

    Comment


      #22
      Parašė oranger Rodyti pranešimą
      Grynas kazuistikos pavyzdys: kalbu apie keleivinį susisiekimą su ES šalimis, o man prikaišioja, kad aš siūlau uždaryti uostus

      Tu dar taip pasakyk: greitasis susisiekimas su Minsku būtinas tam, kad Lietuvos pensininkai gautų savo pensijas
      Atspėjau, kad esi LG klerkas?
      Gerai, paliekam krovinius kurie tau nerūpi. Nors iš jų apskritai dar egzistuoja keleivių vežimas Lietuvoje.

      Kaip šis projektas trukdo susisiekimui su ES šalimis?
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #23
        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą

        Kaip šis projektas trukdo susisiekimui su ES šalimis?
        O kiek trukdo noras išgerti norui valgyti? Turbūt tiek, kiek tam norui patenkinti reikia laiko ir pinigų...

        Comment


          #24
          Parašė oranger Rodyti pranešimą
          Tu dar taip pasakyk: greitasis susisiekimas su Minsku būtinas tam, kad Lietuvos pensininkai gautų savo pensijas
          Būtent taip. Ir labai tiesiogiai.

          Comment


            #25
            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Būtent taip. Ir labai tiesiogiai.
            Gal tuos LT pensininkus tais traukiniais planuojama vežti į Baltarusiją geresniam gyvenimui?

            Comment


              #26
              Parašė oranger Rodyti pranešimą
              Gal tuos LT pensininkus tais traukiniais planuojama vežti į Baltarusiją geresniam gyvenimui?
              Tau jau aiškino, kad padidės krovinių gabenimas tranzitu ir dėl to bus surinkta daugiau mokesčių į biudžetą ir į Sodrą. Negi neaišku?

              Comment


                #27
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Tau jau aiškino, kad padidės krovinių gabenimas tranzitu ir dėl to bus surinkta daugiau mokesčių į biudžetą ir į Sodrą. Negi neaišku?
                Krovinių gabenimas greitaisiais keleiviniais traukiniais?

                Comment


                  #28
                  O kam reikia to greitojo traukinio į Minską?, juk tai nei ekonomiškai nei morališkai naudinga. Man toks jausmas, kad šitaip bandoma padaryti Lietuvą prorusišką ir nieko daugiau
                  Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.

                  Comment


                    #29
                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                    O kiek trukdo noras išgerti norui valgyti? Turbūt tiek, kiek tam norui patenkinti reikia laiko ir pinigų...
                    Yra nuorodų į straipsnius apie šį projektą forume, ir maršruto aspektu ir elektrifikacijos. Visų pirma greitis bus mažinamas mažinant sustojimų skaičių Baltarusijoje ir trumpinant kontrolės laiką pasienyje. pačios infrastruktūros būklė ir dabar yra pakankamai nebloga. Elektrifikacija dar pagreitins kelionę dėl techninių riedmenų charakteristikų skirtumo. Nekalbama apie visoskius žemės išpirkimus, naujos vėžės statybas ir t.t. Linija pakankamai tiesi. Todėl su Rail Baltica nelabai yra ką lyginti, ir tuo labiau netrukdo.

                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                    Gal tuos LT pensininkus tais traukiniais planuojama vežti į Baltarusiją geresniam gyvenimui?
                    Turbūt paslaptis, kad jau kuris laikas kaip SODRĄ gelbėja pinigais tiesiogiai iš biudžeto.

                    Parašė Aleksas666 Rodyti pranešimą
                    O kam reikia to greitojo traukinio į Minską?, juk tai nei ekonomiškai nei morališkai naudinga. Man toks jausmas, kad šitaip bandoma padaryti Lietuvą prorusišką ir nieko daugiau


                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                    Krovinių gabenimas greitaisiais keleiviniais traukiniais?
                    Infrastruktūra ta pati. Yra krovinių gabenimo atkarpa Molodečna-Vilnius (Kena, Paneriai, Vaidotai). Elektrifikavus ruožą bus galima elektrovežiais gabenti. Štai ir sąsaja.
                    Paskutinis taisė Eimantas; 2011.02.01, 20:05.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #30
                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      ..., tiek čia ir tėra tų keliaujančių.
                      Ruožu Vilnius–Minskas kiekvienais metais keliauja apie 100 tūkst. keleivių.

                      Nemažai žmonių, gyvenančių aplink Vilnių yra susieti giminystės ryšiais su Baltarusija. Pvz. turiu ir aš giminių Minske. Esu važiavęs šiuo maršrutu, traukinys jau dabar nebūna tuščias. Iš Baltarusijos atkeliauja daug piliečių, kurie išleidžia čia, "akropoliuose" savo pinigėlius. Toliau, matydami politinę padėtį, susiklosčiusią Baltarusijoje, turėtume kuo labiau atverti jos eiliniams gyventojams sienas. Ką ir bando dabar daryti ES. Be to Vilniuje mokosi apie 2000 studentų iš Baltarusijos.

                      Nematau nieko blogo tame, ką planuoja LG ir БЧ padaryti.

                      Pasiskaičius kai kuriuos pasisakymus man, kaip turinčiam baltarusiško kraujo, yra graudu...

                      Tikiuosi ES palaikys šį svarbų projektą, kuris svarbus netik Baltarusijai ir Lietuvai, bet ir visai Europai.
                      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                      Comment


                        #31
                        Parašė Maxas Rodyti pranešimą

                        Nematau nieko blogo tame, ką planuoja LG ir БЧ padaryti.

                        Pasiskaičius kai kuriuos pasisakymus man, kaip turinčiam baltarusiško kraujo, yra graudu...

                        Tikiuosi ES palaikys šį svarbų projektą, kuris svarbus netik Baltarusijai ir Lietuvai, bet ir visai Europai.
                        Maxai, niekas nėra čia prieš tą projektą iš esmės, nereikia taip graudžiai apibendrinti. Aš taip pat turiu giminių Baltarusijoje ir esu UŽ tokius projektus. Bet kai tokie projektai pasidaro prioritetu prieš projektą turėti gerą susisiekimą su ES, kurios dalimi yra pati Lietuva - tai kelia nerimą, tik tiek.

                        Comment


                          #32
                          Projektas į Minską užkals pinigą projektui į Europą.
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            #33
                            Parašė oranger Rodyti pranešimą
                            Maxai, niekas nėra čia prieš tą projektą iš esmės, nereikia taip graudžiai apibendrinti. Aš taip pat turiu giminių Baltarusijoje ir esu UŽ tokius projektus. Bet kai tokie projektai pasidaro prioritetu prieš projektą turėti gerą susisiekimą su ES, kurios dalimi yra pati Lietuva - tai kelia nerimą, tik tiek.
                            Bet juk iki Minsko yra visa infrastruktura beveik. nereikia taip sureiksminti. Juk be ruozo Kena - N. Vilnia elektrifikavimo, LG vykdo daug daugiau projektu. Cia tiesiog eilinis projektelis. Ir atstuamas kuri reikia elektrifikuot yra nedidelis. Net nereikia lyginti su Railbaltica. Vienas kitam tikrai nesutrukdys. Ir nereikia cia politikuot. Yra 37 projektai: http://www.litrail.lt/wps/wcm/connec...%C3%85%C2%A1as
                            ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                            Comment


                              #34
                              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                              Projektas į Minską užkals pinigą projektui į Europą.
                              Jei taip būtų iš tikrųjų... Kol kas mes girdime tik tai, kad šis projektas užkals pinigą biudžetui (skaityk pensijoms). Tebūnie, chebra, niekas čia nepolitikuoja, tiesiog norisi matyti ir realius darbus mūsų strateginių tikslų kryptimi. Peace

                              Comment


                                #35
                                Jus apsisipreskit su tuo keleiviu vezimu. Siap cia visi verkia, kad LG uzdarineja marsutus, mazeja keleiviu, o cia atsiranda papildomas, uz ES lesas ir vistiek blogai???

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                  ...tiesiog norisi matyti ir realius darbus mūsų strateginių tikslų kryptimi. Peace
                                  Va, juos ir matai.
                                  Baltarusija ir yra "mūsų strateginių tikslų" kryptis.
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                    Va, juos ir matai.
                                    Baltarusija ir yra "mūsų strateginių tikslų" kryptis.
                                    Taip. Demokratija Baltarusijoje
                                    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                      Jus apsisipreskit su tuo keleiviu vezimu. Siap cia visi verkia, kad LG uzdarineja marsutus, mazeja keleiviu, o cia atsiranda papildomas, uz ES lesas ir vistiek blogai???
                                      Tai ir stebina, kad už ES lėšas atsiranda keleivinis maršrutas į NVS, o ne į pačią ES, į kur iki šiol nėra nei vieno normalaus traukinio, kas tau dar neaišku?
                                      Kiek lietuvių važinėja į Rytus ir kiek į Vakarus? Aš nematau jokios logikos keleivinio susisiekimo strategijoje.
                                      Paskutinis taisė oranger; 2011.02.02, 13:31.

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                        Tai ir stebina, kad už ES lėšas atsiranda keleivinis maršrutas į NVS, o ne į pačią ES, į kur iki šiol nėra nei vieno normalaus traukinio, kas tau dar neaišku?
                                        Ateis laikas bus ir tas ir tas. O jei nori i ES traukiniu vaziuot, tai jau dabar yra Vilnius - Sestokai - Varsuva.
                                        Tik pigiau autobusu, bilietai buna net po 24 Lt.
                                        Nieko stebetino. Uz ES lesas pvz atstatineja Sapiegu rumus Ruzanuose.
                                        ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                        Comment


                                          #40
                                          Tiesa pasakius, manau kad railbaltica eis per Gardina tokiais tempais mastant.
                                          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                          Comment

                                          Working...
                                          X