Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-BY] Maršrutas Vilnius-Minskas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Laukia savo valandos ir BČ transportas.
    Elektrovežis ЧС4Т-598.
    Elektrinis traukinys ЭПР-008 (Stadler).













    Comment














      Comment


        Na va, pagaliau išpešiau pora atsakymų Traukiniui reikia ilgesnių prastovų, kad vėliau nesukeltų kamščių. nors realiai skaičiuojant kiek reikia laiko prastovoms aš jas užmečiau daug didesnes, nei 10 ar 20 minučių. Kartu pastudijavau Vilnius-Kaunas maršrutą ir pastebėjau, kad piko valandomis paleidžiama daugiau traukinių, nei įprasta, kas gali reikšti, jog LG reikia daugiau traukinių vien dėl to, kad galėtų patenkinti poreikį piko valandomis. Tačiau iki galo manęs tai vistiek neįtikina, nes Minsko maršrutui vistiek kuo puikiausiai užtenka 1 traukinio, o kitą galėtų gauti iš 'bendro rezervo', o ne 2 papildomų traukinių. Tuo pačiu LG turėtų perimti avialinijų praktiką - skristi/važiuoja tada, kada gali, o ne tai, kad nusiperka papildomą traukinį kad piko valandoms aptarnauti. Visgi traukinio kaina yra nežmoniška ir pagrindinė esmė keleivio bilieto kainoje. Jeigu perka traukinį - tai jį reikia išnaudoti iki maksimumo, o ne tam, kad stovėtų ir lauktų piko valandų. O tai reiškia, kad reikėtų įvesti sistemą, kad piko valandomis bilietai brangiau kainuota - tada visokios bobutės ir panašiai pradėtų važinėti ne piko valandomis ir taip išsilygintų srautai, reikėtų mažiau traukinių, tai atpigintų bilietus ir paskatintų daugiau žmonių naudotis traukiniais.

        Comment


          O kur dės nebereikalingus dyzelinius iš Vilnius-Minskas? Gal paleis daugiau į Šiaulius/Klaipėdą?

          Comment


            O tai kaip su tomis 2 valandomis? Jos bus ar nebus?

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              O tai kaip su tomis 2 valandomis? Jos bus ar nebus?
              Galėjo ir dabar sumažinti iki beveik 2-ų valandų, bet Batarusijos pasieniečiai nutarė tikrinti keleivius Gudagojuje, o ne tarp sienos ir Molodečno. Dėl to kelionės laikas tarp Vilniaus ir Minsko liko toks pats, nors greitis ir išaugo.

              Comment


                Parašė artexs Rodyti pranešimą
                O kur dės nebereikalingus dyzelinius iš Vilnius-Minskas? Gal paleis daugiau į Šiaulius/Klaipėdą?
                Dvi dvigubos Pesos į Šiaulius.

                Comment


                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                  Na va, pagaliau išpešiau pora atsakymų Traukiniui reikia ilgesnių prastovų, kad vėliau nesukeltų kamščių. nors realiai skaičiuojant kiek reikia laiko prastovoms aš jas užmečiau daug didesnes, nei 10 ar 20 minučių. Kartu pastudijavau Vilnius-Kaunas maršrutą ir pastebėjau, kad piko valandomis paleidžiama daugiau traukinių, nei įprasta, kas gali reikšti, jog LG reikia daugiau traukinių vien dėl to, kad galėtų patenkinti poreikį piko valandomis. Tačiau iki galo manęs tai vistiek neįtikina, nes Minsko maršrutui vistiek kuo puikiausiai užtenka 1 traukinio, o kitą galėtų gauti iš 'bendro rezervo', o ne 2 papildomų traukinių. Tuo pačiu LG turėtų perimti avialinijų praktiką - skristi/važiuoja tada, kada gali, o ne tai, kad nusiperka papildomą traukinį kad piko valandoms aptarnauti. Visgi traukinio kaina yra nežmoniška ir pagrindinė esmė keleivio bilieto kainoje. Jeigu perka traukinį - tai jį reikia išnaudoti iki maksimumo, o ne tam, kad stovėtų ir lauktų piko valandų. O tai reiškia, kad reikėtų įvesti sistemą, kad piko valandomis bilietai brangiau kainuota - tada visokios bobutės ir panašiai pradėtų važinėti ne piko valandomis ir taip išsilygintų srautai, reikėtų mažiau traukinių, tai atpigintų bilietus ir paskatintų daugiau žmonių naudotis traukiniais.
                  Važiuoti turi tada, kada reikia keleiviams, o ne gali ar geriau geležinkeliams. Traukinio kaina bilieto kainoje yra 0,00 Eur. Bilieto kaina nepadengia net eksploatacinių išlaidų. Misnko maršrutui pakanka 1 traukinio, kiti gi du stovi bendrame rezerve. Ne Minsko maršruto, o bendrame. Realiai tai jie važinėja į Kauną, rezerve stovi ir ER9M. Iš 15 ar 16 traukinių (greičiau jau 15, net tikriausiai tik du ER9M belikę dirbantys) 11 nuolat dirba. O gal ir 12, kad nebūtų tokios įtampos. Taigi, kas lieka rezerve? 3 traukiniai. Tai nėra tiek daug. Tai yra normalu. Aišku, galėtų rezervas būti ir mažesnis, jei į Trakus neturint kažkurią tai dieną pakankamo rezervo elektrinių traukinių, būtų leidžiamas dyzelinis. Gal taip ir bus padaryta ateityje, jei bus nuspręsta visiškai atsisakyti ER9M. Iš kitos pusės, sukišta tiek pinigų į elektrifikaciją, o iki Kenos ir toliau po kontaktiniu laidu važinės dyzelinės automotrisės...

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Galėjo ir dabar sumažinti iki beveik 2-ų valandų, bet Batarusijos pasieniečiai nutarė tikrinti keleivius Gudagojuje, o ne tarp sienos ir Molodečno. Dėl to kelionės laikas tarp Vilniaus ir Minsko liko toks pats, nors greitis ir išaugo.
                    Kiek pamenu, 2014 tikrino kažkokiame BY tarpstotyje. Tai dabar to nebėra ir tikrina ant sienos?

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      sukišta tiek pinigų į elektrifikaciją, o iki Kenos ir toliau po kontaktiniu laidu važinės dyzelinės automotrisės...
                      Gal iki Kenos ir kai kuriiems reisams iki Trakų galima būtų nusipirkti iš tu pačių čekų 2-3 dvivagonius RegioPanter.



                      https://www.youtube.com/watch?v=5LFMTC7tSVU

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Kiek pamenu, 2014 tikrino kažkokiame BY tarpstotyje. Tai dabar to nebėra ir tikrina ant sienos?
                        Taip. Motyvuoja prasta interneto kokybe tarpstotyje.

                        Comment


                          Ruožas elektrifikuotas, bet šiandien 20:17 važiavo BČ Pesa. Baltarusams neužtenka elektrinių traukinių?

                          Comment


                            Žinoma.

                            Comment


                              Pagal tvarkaraštį matosi, kad 801/802 lieka BČ dyzeliniu sąstatu.

                              Comment


                                Lietuvos geležinkelių PiaRo tarnyba turbūt nereklamavo šio incidento.

                                Vakar Minsko priemiestyje Ždanovičiuose po 15 minučių važiavimo sugedo LG elektrinis traukinys.
                                Jis dvi valandas stovėjo be šildymo. Traukinyje buvo apie 100 keleivių, dalis vyko į oro uostą.
                                Operatyviai buvo atsiųstas kitas sąstatas. Į oro uostą skubantiems keleiviams buvo pagreitintas sienos perėjimas ir jie autobusas iš pasienio tiesiai išvežė juos į oro uostą. traukinys vėlavo pusantros valandos.

                                Naša Niva 2018.03.01
                                Двухпавярховы цягнік Мінск — Вільня з-за паломкі дзве гадзіны прастаяў у Ждановічах без ацяплення
                                Двухпавярховы цягнік Мінск — Вільня Літоўскай чыгункі сёння зламаўся неўзабаве пасля выезду з Мінска. Пра гэта TUT.BY распавялапасажырка цягніка.


                                Сёння селі ў прыгожы двухпавярховы цягнік, у 10.35 ён адправіўся з Мінска. Хвілін праз 15 цягнік стаў прытармажваць, потым зусім спыніўся. Прайшла правадніца і паведаміла, што цягнік зламаўся, абодва паверхі абясточаныя Нам патлумачылі, што няма электрычнасці

                                Потым па пасажыраў прыехала іншая электрычка. Па-мойму, гэта быў «Штадлер». На ім і даехалі да Вільні. Пасажыраў было да ста чалавек, прыкладна трыццаць з іх спяшаліся на самалёт. Літоўцы малайцы — у Вільні хутка прапусцілі праз пашпартны кантроль ўсіх, каму трэба было ляцець і на аўтобусе павезлі ў аэрапорт.

                                Па словах пасажыркі, яны прыехалі ў Вільню прыкладна ў 14 гадзін, замест 12.30 па раскладзе.
                                Паводле інфармацыі неафіцыйнай групы БЧ ва «Укантакце», цягнік не змог працягнуць рух так як з-за няспраўнасці кантактнай сеткі зламаўся адзіны токапрыёмнік.

                                Са Ждановічаў электрацягнік прыцягнулі цеплавозам ў Маладзечна для ліквідацыі паломкі

                                BY: https://nn.by/?c=ar&i=205597
                                RU: https://nn.by/?c=ar&i=205597&lang=ru
                                Dviprasmiška nuotrauka su "Bielaruskos čyhunkos" tempiamu vyčiais išpuoštu LG traukiniu.
                                Technika kartais genda, bet šiuo atveju ta nuotrauka nelabai gražiai žiūrėjosi, ypač Baltarusijoje.

                                Comment



                                  Tik nereikia daryti iš to politikos.

                                  Comment


                                    Politika ar ne politika, bet apie tą incidentą Lietuvoje nebuvo pranešta.

                                    PiaRine prasme LG labai daug dirba. Ta nuotrauka PiaRui nelabai tinkama.
                                    Jei BČ lokomotyvas tampytų neutraliomis spalvomis nudažytą traukinį, tai rūpėtų nebent tik to traukinio keleiviams.

                                    Kai LG išdažo traukinius patriotiniais motyvais, tai tokie traukiniai neturėtų gesti kaimyninėje šalyje, kur vytis - ne tik mūsų simbolis, bet ir Lukašenkos panaikintas Gudijos simbolis. Gerai, kad gudai neplatina tos nuotraukos su politiniais komentarais.

                                    Comment


                                      Nematau jokios problemos, kad kažkas kitas tempė traukinį su Vyčiu. Be to, ir sugedo kaip suprantu dėl kontaktinio tinklo broko.

                                      Comment


                                        O su kokiais traukiniais baltarusai dabar į Vilnių atvažiuoja? Ir ar reikalinga viza, jei nori i Minską su traukiniu?

                                        Comment


                                          Vizos nereikia tik tada, kai į Minską atskrendi lėktuvu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X