Kam labai reikia - turiu Estijos EDEL traukinių (tik dyzeliukai) grafiką
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2013-2014 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
Pagal www.litrail.lt Iš Kauno nepakeistas išlieka "lėtasis" elektrinis traukinys (ER9M) Nr E886, išvykstantis 17:10h, į Vilnių atvykstantis 18:58h.
Iš Palemono jis išvyksta 17:22h. Šią stotį kažkur tarp 17:20 ir 17:25h turėtų pakeistu tvarkaraščiu pravažiuoti RŽD traukinys Nr30 "Gintaras" Kaliningradas-Maskva.
Pagal naują tvarkaraštį jo išvykimas iš Kybartų 16:05h., atvykimas į Vilnių - 18:35h. Tai labai įdomu, kaip gi gausis situacija Palemone su šiais dviem traukiniais? Tvarkaraščio "siūlai" tiek pernai, tiek šiemet lieka "komercine paslaptimi", todėl tikslesnį "Gintaro" buvimą Palemone nustatyti sunku. Pagallaiu - netokia maža tikimybė tarptautiniam traukiniui vėluoti.
Realią situaciją 17:20-30h Palemone pamatysime gegužės 26 d. vakarą - nuo tos dienos "Gintaras" vasarą važinės kasdien.Paskutinis taisė Vitas; 2013.05.08, 16:14.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąKam labai reikia - turiu Estijos EDEL traukinių (tik dyzeliukai) grafiką
Comment
-
Šiuo metu ten šiek tiek sudėtinga politinė situacija( EDEL baigia važinėjimus šiais metais) , o iš naujovių tai kiek matau tai tik traukinio Tartu - Orava pratęsimas iki Koidula - Piusa. Vieno tik nesuprantu - traukiniai, jungiantys Taliną su Ryga važiuoja iki Valgos kaip lietieji, stojantys visose stotelėse....
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąŠiuo metu ten šiek tiek sudėtinga politinė situacija( EDEL baigia važinėjimus šiais metais) , o iš naujovių tai kiek matau tai tik traukinio Tartu - Orava pratęsimas iki Koidula - Piusa. Vieno tik nesuprantu - traukiniai, jungiantys Taliną su Ryga važiuoja iki Valgos kaip lietieji, stojantys visose stotelėse....
Comment
-
Nežinau, kodėl šioje temoje (ir ne tik šioje) toks pagyvėjimas jaučiamas dėl permainų traukiniams važiuojant į Baltarusiją (į jos sostinę Minską), bet ta proga dar pateiksiu grafiką traukinio, kuris važiuoja iš Rygos į Minską ir priverstas važiuoti ne artimiausiu keliu per Lietuvą (Joniškį, Šiaulius, Radviliškį, Vilnių), o ją apvažiuoti aplinkiniais keliais (per Daugpilį, Polocką).
Ryga 18:35
Daugavpils 21:44-22:08
Indra (LV) 22:59-23:46
Bigosovo (BY) 0:02-0:42
Polock 1:49-2:31
Molodečno 5:06-5:39
Minsk 6:45
Minsk 21:25
Molodečno 22:34-23:05
Polock 1:44-2:05
Bigosovo (BY)3:12-3:52
Indra (LV) 4:08-4:53
Daugavpils 5:43-6:22
Ryga 9:35
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąNežinau, kodėl šioje temoje (ir ne tik šioje) toks pagyvėjimas jaučiamas dėl permainų traukiniams važiuojant į Baltarusiją (į jos sostinę Minską), bet ta proga dar pateiksiu grafiką traukinio, kuris važiuoja iš Rygos į Minską ir priverstas važiuoti ne artimiausiu keliu per Lietuvą (Joniškį, Šiaulius, Radviliškį, Vilnių), o ją apvažiuoti aplinkiniais keliais (per Daugpilį, Polocką).
Ryga 18:35
Daugavpils 21:44-22:08
Indra (LV) 22:59-23:46
Bigosovo (BY) 0:02-0:42
Polock 1:49-2:31
Molodečno 5:06-5:39
Minsk 6:45
Minsk 21:25
Molodečno 22:34-23:05
Polock 1:44-2:05
Bigosovo (BY)3:12-3:52
Indra (LV) 4:08-4:53
Daugavpils 5:43-6:22
Ryga 9:35
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąVirš 12-os valandų
Važiuodamas per Lietuvą, Jelgavoje, Meitenėje, Joniškyje, Šiauliuose, Radviliškyje ir gal būt dar Kėdainiuose, Jonavoje ir Kaišiadoryse stabtelėtų po kelias minutes, Vilniuje pastovėtų 17 minučių (keistų lokomotyvą), Molodečne užtektų kelių minučių...
Kaip būtų su stovėjimais Kenoje ior Gudogai, nežinau, bet gal irgi ne po 40 minučių...
Comment
-
Vilniaus - Kauno - Vilniaus maršruto tvarkaraštyje nuo gegužės 26 d. daugėja EJ traukinių. T.y. oficialiai tvarkaraštyje prie maršruto numerio pridedama EJ, o ne E prie tų lėtųjų ar pusiau greitųjų traukinių, kuriuos ir dabar jau aptarnauja dviaukščiai traukiniai. Taigi, atsiranda trys poros tokių traukinių ir iš 17 porų traukinių (darbo d.) tarp Vilniaus ir Kauno tik 5 poros bus aptarnaujamos ER9M.
Comment
-
Latviai iki Indros negali savp TEP70 leisti? Juk ne per sieną.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLatviai iki Indros negali savo TEP70 leisti? Juk ne per sieną.
Jei lokomotyvai būtų keičiami Indroje, tai poilsio taip pat reikalingas BČ mašinistams (koks BČ depas ar keli depai aptarnauja traukinį Minskas-Ryga nuo Minsko iki Daugpilio, nežinau). Dabar po naktinio važiavimo prieš kitą naktinį ilsimasi Daugpilyje.
Comment
-
Taip supratau, jog EJ811 sujungiamas su EJ871, kuris įprastai išvyksta 6min vėliau už greitąjįPaskutinis taisė ssnaiperis; 2013.06.09, 15:14.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąDėl kokių priežaščių pakeistas tai tikrai nežinau.
Atvaizdas
Comment
Comment