Parašė Nerijus_kns
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2013-2014 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąNiekas neorganizuos taip eismo. Jau patvirtinta. manevruoti su keleiviais draudziama!Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąKlaipėda per 3:45 h. ???? Kas čia per stebuklai :O ?
Vilnius - Klaipeda per 3:45 h bus su vieninteliu sustojimu Šiauliuose.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąO tai kaip keisdavo kryptį Kaunas - Šiauliai Kaišiadoryse?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTai o kaip vadinasi veiksmai su traukiniais Vilnius - St. Peterburgas, Ryga - St. Peterburgas ir Ryga - Minskas Daugpilyje?
Comment
-
Parašė K a J o t Rodyti pranešimąSpeju ten vyksta tik lokomotyvo keitimas arba lokomotyvo apsivaziavimas keleiviniams vagonams stovint vietoj.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNe, ten daugiau veiksmų. Iš Rygos kartu atvažiuoja vagonai Ryga-Minskas (priekyje) ir Ryga-Peterburgas (gale), vagonai į Peterburgą atkabinami (keleiviai gali išlipti, gali likti vagone), Minsko grupė nuvažiuoja į Belarusiją, atvažiuoja traukinys iš Vilniaus, prie jo prikabina vagonus Ryga-Peterburgas, manevrinis atsikabina, prisikabina TEPas. Analogiškai atgal.
Comment
-
Parašė copper Rodyti pranešimąVidutinis greitis netoli 105 km/h (su sustojimu), tai gal 140 km/h vietom įteisins? Nes nelabai įsivaizduoju, kaip važiuojant maksimaliu 120 km/h, galima pasiekti tokį vidutinį greitį - juk pravažavimai per stotys, iešmus...
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai dyzeliuko ir Palemono atveju apskritai jokių manevrų nebūtų.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNeatmesčiau, kad nepelningas maršrutas tai ir nesistengė pagalvot apie Palemoną, o pasinaudojo remonto priežastimi ir apsidžiuagė, kad nereikės leisti traukinio.
Comment
-
Parašė K a J o t Rodyti pranešimąNa per stotis visur nuo Šiauliu iki Klaipedos visur 100km/h išskyrus Lieplauke 90km/h ir Giruliai 90km/h ir Plunge 90km/h. Beto Tryškiai-Duseikiai bei Plunge - Šateikiai tarpstociuose greitis taip pat ribojamas iki 90km/h keliuose piketuose.
Kiek girdėjau, bus TEP70 su vagonais ir iš Vilniaus išvažiuos apie 11-12 val.
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąKai kuriais tarpstočiais lyg ir 130 km/h bus, gal per kai kurias stotis ir 120 km/h.
Kiek girdėjau, bus TEP70 su vagonais ir iš Vilniaus išvažiuos apie 11-12 val.
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąNuo kada nebegalima manenvruoti vagonais su zmonemis?
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąKabinu keitimas ir manevravimas yra skirtingas dalykas. Yra TNN ir ET
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai dyzeliuko ir Palemono atveju apskritai jokių manevrų nebūtų.
Tikrai nebūtų...
Parašė Gator Rodyti pranešimąNeatmesčiau, kad nepelningas maršrutas tai ir nesistengė pagalvot apie Palemoną, o pasinaudojo remonto priežastimi ir apsidžiaugė, kad nereikės leisti traukinio.
Maršrutų Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai nepelningumo variantą atmetu kategoriškai. Nepelningas yra dviaukščio elektrinio traukinio maršrutas Nr 811 iš N.Vilnios į Kauną (iš Vilniaus išv. 4:47h) - į Kauną atvežami 4-6 kleiviai. Mažgaug po tiek jų iš Kauno išvažiuoja traukiniais Nr 872 ir Nr 874, bet apie jų nepelningumą tylima. Ar šie išvardinti traukiniai važinės po birželio 1 dienos, nežinau - naują tvarkaraštį skelbti neskubama.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai dyzeliuko ir Palemono atveju apskritai jokių manevrų nebūtų.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąPaskutinius Lietuvoje keleivinių traukinių manevravimus su keleiviais prieimenu Kauno tunelio remonto metu laikinoje stotyje (stotelėje) Kaunas-1. Dyzelinis traukinys Vilnius-Kaunas-Šiauliai atvykdavo į nelyginį kelą ir tolesniam išvykimui permanevruodavo į lyginį. Keleiviams išlipti nereikėdavo. Prispažinsiu, tokių manevrų metu aš juo nelegalią "Minikelionę" padarydavau... Analogiškas manevravimas gaudavosi vakare įiam dyzeliukui važiuojant iš Šiaulių į VIlnių. Savaitgalinis traukinys Vilnius-Kaunas-Šiauliai važinėti nustojo dar nepsibaigus tunelio uždarymui. Ar priežastis buvo minėtas draudimas manevruoti su keleiviais, nežinau.
Tik kabinų ir važiavimo krypties keitimas gautųsi Palemono stoties kelyne važiuojant maršrutu Kaunas-Palemonas-Rokai-Jiesia-Kazlų Rūda (aplinkiniu keliu važinėti tektų dėl "Žaliojo" tilto remonto)...
.
Tikrai nebūtų...
Matyt, panašiai ir yra. Kol kas "džiaugiasi" vietoje atskirų traukinių paleidę autobusus. Važinėjantiems iš Kauno į Jūrę, Kazlų Rūdą ir toliau reikėtų neapsileisti ir rašyti, rašyti, rašyti. Netingėti rašyti. Tegul vienas-kitas dirbti pritingintis LG "direktoriukas" netenka darbo, bet traukiniai išlikti turi...
Maršrutų Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai nepelningumo variantą atmetu kategoriškai. Nepelningas yra dviaukščio elektrinio traukinio maršrutas Nr 811 iš N.Vilnios į Kauną (iš Vilniaus išv. 4:47h) - į Kauną atvežami 4-6 kleiviai. Mažgaug po tiek jų iš Kauno išvažiuoja traukiniais Nr 872 ir Nr 874, bet apie jų nepelningumą tylima. Ar šie išvardinti traukiniai važinės po birželio 1 dienos, nežinau - naują tvarkaraštį skelbti neskubama.
Comment
Comment