Na kai darė ER-20CF bandymus , ruože Kaišiadorys -Palemonas, Siemens lokomotyvas važiavo 136km/h. Kauno If'as leido iki 140km/h.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Greičiai Lietuvos geležinkeliuose
Collapse
X
-
Parašė JohnBet ar yra kažkokių konkrečių priežasčių, kodėl Lietuvoje visur ribojama iki 120km/h?
Taip pat nereikia pamiršti, kad Lietuvoje yra ir krovininiai traukiniai (ir jų daug) - o kuo keleivinis važiuoja greičiau, tuo krovininių prieš jį neturi būti ilgesnį laiko tarpą (gerai dar, kad nedaro kaip Rusijoje, kur daug kur keleiviniai važiuoja lygiagrečiu grafiku su krovininiais).
Taip pat riedmenų aširačius reikia remontuoti dažniau ir išmesti į metalo laužą greičiau (arba bent atiduoti "lėtiems" vagonams).
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVilniaus - Klaipėdos traukinys galėtų važiuoti tik 140 km/h greičiu, nes toks maksimalus vagonų greitis.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąkuo keleivinis važiuoja greičiau, tuo krovininių prieš jį neturi būti ilgesnį laiko tarpą
Pagal mano mėgėjišką įsivaizdavimą, traukiniui važiuojant per blokuotės ruožus, pasikeičia prieš tuos ruožus esantys signalai (grubiai - iš pradžių raudonas, po to geltonas, po to žalias), o kitas važiuojantis traukinys "orientuojasi" pagal tuos signalus, ir tokiu būdu užtikrinamas bent vieno blokuotės ruožo ilgio atstumas tarp traukinių.
Jūs paminėjote, kad kuo greitesnis keleivinis traukinys, tuo ilgiau prieš jį neturi būti krovininių. Iš tikro, gal keleiviniams traukiniams taikomi griežtesni reikalavimai, ne vien tik blokuotės ruožų skaičius. Norėtųsi sužinoti apie tai plačiau.
Ačiū žinantiems ir atsakiusiems.
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąNa kai darė ER-20CF bandymus , ruože Kaišiadorys -Palemonas, Siemens lokomotyvas važiavo 136km/h. Kauno If'as leido iki 140km/h.
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąĮprastai jie lyg nevažinėja tame ruože. Ar tik pabandymui paleido, ar kada nors numato juos ten naudoti?
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąPraeitą savaitę mačiau ER20 ties Vieviu.
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąAr "ties Vieviu" yra Kaišiadorių -- Palemono ruože?
Comment
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąPagal mano mėgėjišką įsivaizdavimą, traukiniui važiuojant per blokuotės ruožus, pasikeičia prieš tuos ruožus esantys signalai (grubiai - iš pradžių raudonas, po to geltonas, po to žalias), o kitas važiuojantis traukinys "orientuojasi" pagal tuos signalus, ir tokiu būdu užtikrinamas bent vieno blokuotės ruožo ilgio atstumas tarp traukinių.
Parašė zn76 Rodyti pranešimąJūs paminėjote, kad kuo greitesnis keleivinis traukinys, tuo ilgiau prieš jį neturi būti krovininių. Iš tikro, gal keleiviniams traukiniams taikomi griežtesni reikalavimai, ne vien tik blokuotės ruožų skaičius. Norėtųsi sužinoti apie tai plačiau.
Ačiū žinantiems ir atsakiusiems.
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąAr nepavyktų tuo pačiu pagreitinti ir krovininių traukinių, jei būtų greitinami keleiviniai?
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąVokietijoje yra tekę matyti kaip krovininiai lekia pro keleivinę stotį 120 km/h. Ir ten problemų nekyla.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąTokiu atveju padidėtų krovinių vežimo sąnaudos (daugiau degalų, didesnis aširačių ir dar ten ko nors dėvėjimasis) ir LG to nenorės.
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąBet privalumai dėl didesnio greičio turėtų nusverti trūkumus.
Comment
Comment