Baigiam.
Akivaizdu, kad traukiniai apie Gardiną važiuoja nes "didelis viršininkas liepė važiuoti 5 kartus paroje čia, 5 va čia ir 2 kartus čia". Kažkas iš lempos primetė grafiką, na "siūlus". Puiku. Visi turi darbo ir stoties budėtojai, ir pervažų budėtojai, ir mašinistai, priedai už darbą naktį eina. Dūzgia kaip bitės.
Skirtumai tarp išvykimų iš Gardino milžiniški. Reiškia niekam jokios gamyklų pamainos nerūpi. Atvažiuoja 2 kolegos kartu baigę pamainą "Gardino XYZ fabrike", vienas laukia 15 min, kitas valandą 15 min. Jis nusispjaus ir nusipirks mašiną.
Nebent visi kas dirba "Gardino pieno kombinate" gyvena palei vieną liniją, kas "Gardino siuvykloje" palei kitą, kas "Gardino mėsos kombinate" palei trečią. Bet čia tik Šiaurės Korėjoje įmanoma. Baltarusija yra modelis, toks kaip LG veža iš Ignalinos, iš Kenos, iš Varėnos. Kuo nepatogiau žmogui. Kad tik nepirktų mėnesinių bilietų ir nevažinėtų į darbą.
Yra riedmenys, yra darbuotojai, yra dyzelio, tai reikia užduočių. Primeta užduočių. Viskas.
Baltarusija mus vejasi, o ne mums kelrodis.
PS
Al1 nepasikeis.
Bet jaunimo, kurį "nuostabus keleivių eismo Baltarusijoje organizavimas" gali suklaidinti, tai gaila.
Akivaizdu, kad traukiniai apie Gardiną važiuoja nes "didelis viršininkas liepė važiuoti 5 kartus paroje čia, 5 va čia ir 2 kartus čia". Kažkas iš lempos primetė grafiką, na "siūlus". Puiku. Visi turi darbo ir stoties budėtojai, ir pervažų budėtojai, ir mašinistai, priedai už darbą naktį eina. Dūzgia kaip bitės.
Skirtumai tarp išvykimų iš Gardino milžiniški. Reiškia niekam jokios gamyklų pamainos nerūpi. Atvažiuoja 2 kolegos kartu baigę pamainą "Gardino XYZ fabrike", vienas laukia 15 min, kitas valandą 15 min. Jis nusispjaus ir nusipirks mašiną.
Nebent visi kas dirba "Gardino pieno kombinate" gyvena palei vieną liniją, kas "Gardino siuvykloje" palei kitą, kas "Gardino mėsos kombinate" palei trečią. Bet čia tik Šiaurės Korėjoje įmanoma. Baltarusija yra modelis, toks kaip LG veža iš Ignalinos, iš Kenos, iš Varėnos. Kuo nepatogiau žmogui. Kad tik nepirktų mėnesinių bilietų ir nevažinėtų į darbą.
Yra riedmenys, yra darbuotojai, yra dyzelio, tai reikia užduočių. Primeta užduočių. Viskas.
Baltarusija mus vejasi, o ne mums kelrodis.
PS
Al1 nepasikeis.
Bet jaunimo, kurį "nuostabus keleivių eismo Baltarusijoje organizavimas" gali suklaidinti, tai gaila.
Comment