Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[BY] Baltarusijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Baigiam.
    Akivaizdu, kad traukiniai apie Gardiną važiuoja nes "didelis viršininkas liepė važiuoti 5 kartus paroje čia, 5 va čia ir 2 kartus čia". Kažkas iš lempos primetė grafiką, na "siūlus". Puiku. Visi turi darbo ir stoties budėtojai, ir pervažų budėtojai, ir mašinistai, priedai už darbą naktį eina. Dūzgia kaip bitės.
    Skirtumai tarp išvykimų iš Gardino milžiniški. Reiškia niekam jokios gamyklų pamainos nerūpi. Atvažiuoja 2 kolegos kartu baigę pamainą "Gardino XYZ fabrike", vienas laukia 15 min, kitas valandą 15 min. Jis nusispjaus ir nusipirks mašiną.
    Nebent visi kas dirba "Gardino pieno kombinate" gyvena palei vieną liniją, kas "Gardino siuvykloje" palei kitą, kas "Gardino mėsos kombinate" palei trečią. Bet čia tik Šiaurės Korėjoje įmanoma. Baltarusija yra modelis, toks kaip LG veža iš Ignalinos, iš Kenos, iš Varėnos. Kuo nepatogiau žmogui. Kad tik nepirktų mėnesinių bilietų ir nevažinėtų į darbą.

    Yra riedmenys, yra darbuotojai, yra dyzelio, tai reikia užduočių. Primeta užduočių. Viskas.
    Baltarusija mus vejasi, o ne mums kelrodis.

    PS
    Al1 nepasikeis.
    Bet jaunimo, kurį "nuostabus keleivių eismo Baltarusijoje organizavimas" gali suklaidinti, tai gaila.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      O kam reklama Lietuvoje? Baltarusijos tai buvo traukinys Į Vilnių. Ir Baltarusijos piliečiams skirtas. Traukiniuose Minskas - Vilnius irgi 80 proc. keleivių yra Baltarusijos piliečiai, o ne Lietuvos.
      Dar kartą kartoju, kad iš Gardino į Lietuvą, jei tik būtų poreikis, būtų ir viešasis trasnportas ir jį organizuotų Baltarusija pirmiausiai, nes jos piliečiai daugiausiai važinėja. Beje, tarp Gardino ir Druskininkų berods 4 ar 5 autobusai kasdien. Per mažai? Iš Druskininkų Į Vilnių galima važiuoti su autobusu. Aišku, kaina kaip baltarusiams gaunasi per didelė. Bet jei būtų poreikis, tai iš Gardino į Vilnių važiuotų ne 1 mikrobas, o keli autobusai. Vadinasi, nėra poreikio. Beje, mikrobas yra privačios Baltarusijos firmos, o ne kokio nors autobusų parko.
      LG niekuo BČ padėti negali priemiestyje. Čia BČ Lietuvai padėti gali priemiestyje. Tiksliau - iš BČ reikia imti pavyzdį. Baltarusijoje priemiestiniai kursuoja visomis linijomis, kokios tik yra ir ne po vieną kartą per dieną (išskyrus kelis užkampius, kur po 1-2 kartus). Kuo LG gali padėti, jei užraukė net tokį maršrutą kaip Vilnius - Stasylos? Jei toks būtų Baltarusijoje, tai juo kursuotų kokie 4-5 traukiniai per dieną.
      Aš ir kalbu apie tai, kad BČ galėtų padėti aptarnauti priemiestinę atkarpą iki Vilniaus (taip, BČ pagalbos gal ir nereikia, bet manau kad jie būtų už, nes jau ne kartą rodė iniciativą atnaujinti eismą į Lietuvą). Tai galėtų būti pvz. 4 traukiniai (2 LG, 2 BČ) su visais sustojimais Vilnius - Varėna - Gardinas. 2 greitieji Vilnius - Gardinas - Bialystokas (į Gardiną ir persėdimui į Varšuvą Bialystoke). Ir koks vienas lėtasis Vilnius - Varėna. Ir kas geriausia, kad lėtasis traukinys Vilnius - Gardinas važiuotų max. 4 val. (aišku su operatyvia pasienio kontrole). O greitasis galėtų ir per 3. Nepalyginama su autobusu, kuris 5 val. važiuoja.

      Autobusai Druskininkai - Gardinas dažniausiai būna pilni. O Vilnių nevažiuoja niekas su autobusu, nes per ilgai.

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Baigiam.
        Akivaizdu, kad traukiniai apie Gardiną važiuoja nes "didelis viršininkas liepė važiuoti 5 kartus paroje čia, 5 va čia ir 2 kartus čia". Kažkas iš lempos primetė grafiką, na "siūlus". Puiku. Visi turi darbo ir stoties budėtojai, ir pervažų budėtojai, ir mašinistai, priedai už darbą naktį eina. Dūzgia kaip bitės.
        Skirtumai tarp išvykimų iš Gardino milžiniški. Reiškia niekam jokios gamyklų pamainos nerūpi. Atvažiuoja 2 kolegos kartu baigę pamainą "Gardino XYZ fabrike", vienas laukia 15 min, kitas valandą 15 min. Jis nusispjaus ir nusipirks mašiną.
        Nebent visi kas dirba "Gardino pieno kombinate" gyvena palei vieną liniją, kas "Gardino siuvykloje" palei kitą, kas "Gardino mėsos kombinate" palei trečią. Bet čia tik Šiaurės Korėjoje įmanoma. Baltarusija yra modelis, toks kaip LG veža iš Ignalinos, iš Kenos, iš Varėnos. Kuo nepatogiau žmogui. Kad tik nepirktų mėnesinių bilietų ir nevažinėtų į darbą.

        Yra riedmenys, yra darbuotojai, yra dyzelio, tai reikia užduočių. Primeta užduočių. Viskas.
        Baltarusija mus vejasi, o ne mums kelrodis.

        PS
        Al1 nepasikeis.
        Bet jaunimo, kurį "nuostabus keleivių eismo Baltarusijoje organizavimas" gali suklaidinti, tai gaila.
        Baltarusija nėra Rusija. Todėl tas sakinys apie didelius viršininkus vargu ar galioja. Tuomet ir Vokietijoje galima sakyti ta pati situacija. Kam ten vakare 4 vagoniai S-Bahnai ir dyzeliai važinėja į priemiestį. Dažniausiai apie 22, 23 jie orą veža. Na bet veža, nes turi būti susisiekimas. LG gi sprendimas: "kam važiuoti, nėra biznio, nėra šaibu, tai nevažiuojam". Vienintelis dalykas, kas Lietuvoj geriau, tai riedmenys. O skirtumai dėl traukinių išvykimo ir Lietuvoje ir Baltarusijoje dideli. Na bet ne iki tokio absurdo, kaip pvz. Kaunas - Šiauliai du kartus per savaitę. Taip pat Baltarusijoje dominuoja geležinkeliai, o Lietuvoje autobusai.

        Comment


          Parašė Petr Rodyti pranešimą

          Aš ir kalbu apie tai, kad BČ galėtų padėti aptarnauti priemiestinę atkarpą iki Vilniaus (taip, BČ pagalbos gal ir nereikia, bet manau kad jie būtų už, nes jau ne kartą rodė iniciativą atnaujinti eismą į Lietuvą). Tai galėtų būti pvz. 4 traukiniai (2 LG, 2 BČ) su visais sustojimais Vilnius - Varėna - Gardinas. 2 greitieji Vilnius - Gardinas - Bialystokas (į Gardiną ir persėdimui į Varšuvą Bialystoke). Ir koks vienas lėtasis Vilnius - Varėna. Ir kas geriausia, kad lėtasis traukinys Vilnius - Gardinas važiuotų max. 4 val. (aišku su operatyvia pasienio kontrole). O greitasis galėtų ir per 3. Nepalyginama su autobusu, kuris 5 val. važiuoja.

          Autobusai Druskininkai - Gardinas dažniausiai būna pilni. O Vilnių nevažiuoja niekas su autobusu, nes per ilgai.
          Kol su Baltarusija yra vizų režimas, manau, apie keliones į Varšuvą per Gardiną negali būti nė kalbos.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Tai labai paprasta išspręsti ir buvau apie tai jau beje kažkada rašęs: kontrolė Gardino stoty tiems kas įlipa ir išlipa. O lietuviai ir lenkai gali važiuojant tarp stočių kontroliuoti.

            Comment


              Parašė Petr Rodyti pranešimą

              Baltarusija nėra Rusija. Todėl tas sakinys apie didelius viršininkus vargu ar galioja. Tuomet ir Vokietijoje galima sakyti ta pati situacija. Kam ten vakare 4 vagoniai S-Bahnai ir dyzeliai važinėja į priemiestį. Dažniausiai apie 22, 23 jie orą veža. Na bet veža, nes turi būti susisiekimas. LG gi sprendimas: "kam važiuoti, nėra biznio, nėra šaibu, tai nevažiuojam". Vienintelis dalykas, kas Lietuvoj geriau, tai riedmenys. O skirtumai dėl traukinių išvykimo ir Lietuvoje ir Baltarusijoje dideli. Na bet ne iki tokio absurdo, kaip pvz. Kaunas - Šiauliai du kartus per savaitę. Taip pat Baltarusijoje dominuoja geležinkeliai, o Lietuvoje autobusai.
              Jei Vokietijoje dyzelis suvežioja žmones į darba, iš darbo, tai jis gali ir tuščias iš tų pajamų pavažiuoti užtikrindamas vėlyvąjį susisiekimą. Riedmuo apmokėtas, algos irgi. Kasos, stotys, pervažos kiek galima automatinės.
              Gardine, kaip ir Vilnius-Kena, -Varėna, -Ignalina važinėja traukiniai bet kaip, bet taip, kad į darbą ar iš jo nenuvažiuosi.

              Čia yra ESMINIS skirtumas. Tarp ateities ir praeities.
              LG juda į ateitį. Klaipėda su Palangos traukiniu, 59 min į Kauną. Dabar Daugpilis.
              Ateis laikas Varėnai, Turmantui, Ignalinai.

              PS
              Rusija minima nebuvo niekur, tai neplėskite pavyzdžio.

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                Kol su Baltarusija yra vizų režimas, manau, apie keliones į Varšuvą per Gardiną negali būti nė kalbos.
                Baltarusija norėtų/galėtų uždirbti, tarkim 10 eur nuo keleivio, plius visi mokesčiai už trauką. Savo vizų režimą ji reguliuoja pati.
                Kažką panašaus atrado Gardine autobusų keleiviams. Esmė, kad be vizų. Taip pat Minsko oro uoste. Čia iš viso 5 dienom.

                Klausimas ar Lietuva sutiktų? Nes susvyruotų RBI, RBII autoritetas. LG keistai atrodytų šaką pjaudami. Gi sėdi ant jos.
                Paskutinis taisė Fulgur; 2017.11.09, 13:58.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Baigiam.
                  Akivaizdu, kad traukiniai apie Gardiną važiuoja nes "didelis viršininkas liepė važiuoti 5 kartus paroje čia, 5 va čia ir 2 kartus čia". Kažkas iš lempos primetė grafiką, na "siūlus". Puiku. Visi turi darbo ir stoties budėtojai, ir pervažų budėtojai, ir mašinistai, priedai už darbą naktį eina. Dūzgia kaip bitės.
                  Skirtumai tarp išvykimų iš Gardino milžiniški. Reiškia niekam jokios gamyklų pamainos nerūpi. Atvažiuoja 2 kolegos kartu baigę pamainą "Gardino XYZ fabrike", vienas laukia 15 min, kitas valandą 15 min. Jis nusispjaus ir nusipirks mašiną.
                  Nebent visi kas dirba "Gardino pieno kombinate" gyvena palei vieną liniją, kas "Gardino siuvykloje" palei kitą, kas "Gardino mėsos kombinate" palei trečią. Bet čia tik Šiaurės Korėjoje įmanoma. Baltarusija yra modelis, toks kaip LG veža iš Ignalinos, iš Kenos, iš Varėnos. Kuo nepatogiau žmogui. Kad tik nepirktų mėnesinių bilietų ir nevažinėtų į darbą.

                  Yra riedmenys, yra darbuotojai, yra dyzelio, tai reikia užduočių. Primeta užduočių. Viskas.
                  Baltarusija mus vejasi, o ne mums kelrodis.

                  PS
                  Al1 nepasikeis.
                  Bet jaunimo, kurį "nuostabus keleivių eismo Baltarusijoje organizavimas" gali suklaidinti, tai gaila.
                  5 kartai per dieną tai labai gerai. 2 kartus važiuoja į užkampius. Į tokius užkampius prie Lietuvos sienos - vienas Druskininkų linijoje, kitas linijoje į Vilnių prie pat sienos su Lietuva abiejų maršrutų galinės stotelės. Lietuvoje net į Rokiškį kasdien traukiniai nevažiuoja, Skuodas, Šilutė, Pagėgiai, Utena - viskas numarinta. Baltarusijoje keleivių yra net ir užkampių linijose. Nuvažiuok ir įsitikinsi pats, nereikės čia kliedėti nesąmonių.
                  Aš tau dar kartą kartoju, kad tu Lietuvos realijų ant Baltarusijos nepermetinėk. Darbas Baltarusijoje prasideda daugiau mažiau vienu metu pramonės įmonėse, todėl tų rytinių traukinių pilnai pakanka važiuoti į darbą. Vėlesni skirti jau šiaip kitiems žmonėms, kuriems nereikia į darbą, bet yra reikalai mieste. O vakare po darbo irgi yra galimybė grįžti. Ar yra galimybė iš Vilniaus išvykti į priemiesčius po 21 val.? Praktiškai nėra jau po 18-19 val kai kuriomis kryptimis, turiu omenyje ne vien traukinius, bet ir autobusus. Apie rajonų centrus ar mažesnius miestus iš viso kalbos net nėra. Gerai, jei važiuoja koks tarpmiestinis. Žodžiu, Baltarusijoje nesunaikintas priemiestinio susisiekimo tinklas tie traukiniais, tiek autobusais, todėl žmonės keliauja VT, o ne automobilizuojasi. Pas mus gi viskas buvo sugriauta ir žmonės masiškai automobilizavosi.
                  Pakaks čia tų kliedesių, žmonės perka mėnesinius, perka vienkartinius, kurie kainuoja pigiai, ir važinėja Baltarusijoje visur, kur jiems reikia ir gali nuvežti VT. Niekas nesako, kad ten VT idealus, bet teigti, kad BČ turi kažko pasimokyti keleivių pervežime iš LG gali tik visiškai nieko nesuprantantis toje srityje, niekada nebuvęs Baltarusijoje ir nesinaudojęs VT žmogus, arba prisiklausęs liatuviškos propagandos apie kaimyninę šalį.

                  Comment


                    Parašė Petr Rodyti pranešimą

                    Aš ir kalbu apie tai, kad BČ galėtų padėti aptarnauti priemiestinę atkarpą iki Vilniaus (taip, BČ pagalbos gal ir nereikia, bet manau kad jie būtų už, nes jau ne kartą rodė iniciativą atnaujinti eismą į Lietuvą). Tai galėtų būti pvz. 4 traukiniai (2 LG, 2 BČ) su visais sustojimais Vilnius - Varėna - Gardinas. 2 greitieji Vilnius - Gardinas - Bialystokas (į Gardiną ir persėdimui į Varšuvą Bialystoke). Ir koks vienas lėtasis Vilnius - Varėna. Ir kas geriausia, kad lėtasis traukinys Vilnius - Gardinas važiuotų max. 4 val. (aišku su operatyvia pasienio kontrole). O greitasis galėtų ir per 3. Nepalyginama su autobusu, kuris 5 val. važiuoja.

                    Autobusai Druskininkai - Gardinas dažniausiai būna pilni. O Vilnių nevažiuoja niekas su autobusu, nes per ilgai.
                    Siena yra ir Lietuva yra ES, o Baltarusija - ne. Tai kaip tie traukiniai važinės? Ir taip traukiniais susisiekimas apmirė, kai buvo įvesta griežtesnė pasienio kontrolė dar Lietuvai net nesant ES. O dėl ES reikalavimų vykdymo ir buvo užraukti visi traukiniai tiek su Latvija, tiek su Baltarusija, išskyrus tolimojo susisiekimo per Baltarusija ir į Minską. Su Kaliningrado sritimi vietiniai užsiraukė dar anksčiau. Žodžiu, nieko nebus, tuo labiau, kad geležinkelio linija nuo Marcinkonių jau reikia pilnai rekonstruoti. Už kokius pinigus ir kokia nauda? Kroviniai per ten tikrai nevažiuos.
                    Autobusu Gardinas - Vilnius ne per ilga kelionė. Traukiniu greičiau irgi nebūtų.

                    Comment


                      Parašė Petr Rodyti pranešimą
                      Tai labai paprasta išspręsti ir buvau apie tai jau beje kažkada rašęs: kontrolė Gardino stoty tiems kas įlipa ir išlipa. O lietuviai ir lenkai gali važiuojant tarp stočių kontroliuoti.
                      Nieko nebus. Būtų tas pats, kas su Rusijos tranzitu į Kaliningrado sritį. Spec. leidimai, kurie prilygsta vizai, ir t.t. Kam iš to nauda ir dėl ko tas papildoma galvos skausmas, jei gali sėsti į autobusą ir iš Vilniaus nuvykti į Bialsytoką be jokių išankstinių leidimų ir kontrolės?

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                        Baltarusija norėtų/galėtų uždirbti, tarkim 10 eur nuo keleivio, plius visi mokesčiai už trauką. Savo vizų režimą ji reguliuoja pati.
                        Kažką panašaus atrado Gardine autobusų keleiviams. Esmė, kad be vizų. Taip pat Minsko oro uoste. Čia iš viso 5 dienom.

                        Klausimas ar Lietuva sutiktų? Nes susvyruotų RBI, RBII autoritetas. LG keistai atrodytų šaką pjaudami. Gi sėdi ant jos.
                        Čia ne LG susvyruotų, o valstybės politika. Aišku, ir RBII interesantų planai.
                        Niekas ten papildomų 10 eurų nemokės, už 16 eurų gali nuvykti autobusu iš Vilniaus į Bialystoką. Traukinio bilietas nekainuos 6 Eurų.
                        Esmė tame, kad oro uoste yra griežtesnė kontrolė nei automobilių pasienio postuose. Be to Baltarusija vienašališkai tai įvedė ir ne Lietuvos piliečiams.

                        Comment


                          Baltarusija automobilizuojasi, tik tiek, kad tas procesas pas juos dėl objektyvių priežasčių užtuko 20 metų. Visų pirma nuo 1992 metų dėl didelės infliacijos ir kitų faktorių atlyginimai Baltarusijoje pradėjo stipriai atsilikinėti nuo Lietuvos. Visų antra Rusijos primesti dideli muitai automobilių įvežimui (susiję su mistine sąjungine valstybe apie kurią Rusijoje nieks jau ir nekalba, o Lukašenka vis apie ją kartoja). Ir trečia automobilio mokestis. Tačiau kai paskutiniu metu Baltarusijos valiuta santykinai stabilizavosi ir jeigu Lukašenka neiškrės pokštų su pinigų spausdinimu, kaip jau kartą buvo, Baltarusijoje automobilizavimas sparčiai augs. Jie jau planauoja net Minske surinkinėti vietinius lengvuosius automobilius, kurie ir taip aišku, kad niekus pasaulyje patrauklūs nebus. Kaimuose žmonių Baltarusijoje taip pat mažėja, tai ir keleivių iš ten mažėja, tačiau Baltarusijoje didmiesčių sodai įsikūrę šalia geležinkelio (ypač Minsko) todėl jais naudojasi daugybė sodininkų, ypač pensininkų.

                          Comment


                            Automobilizacija auga tik tada, kai valstybė ją skatina naikindama VT arba ir naikindama VT ir papildomai skatindama gyventojus automobilizuotis mokesčių nebuvimu už automobilius, kitų mokesčių nebuvimu, pigaus kuro dalinimu (kaip kai kur Centrinėje Azijoje), lengvatiniais kreditais už kelis procentus ir pan. ir pan. Kokio velnio Baltarusija tai turėtų daryti, jei nei pigaus kuro savo neturi, nei automobilių gamina, nei kelių ir automobilių mokesčiųs mažins, nes kelius iš ko ties? Žodžiu, nematau aš jokių prielaidų masinei automobilizacijai. Aišku, labai palengva automobilizacija didės.

                            Comment


                              Parašė lietus Rodyti pranešimą
                              Kaimuose žmonių Baltarusijoje taip pat mažėja, tai ir keleivių iš ten mažėja, tačiau Baltarusijoje didmiesčių sodai įsikūrę šalia geležinkelio (ypač Minsko) todėl jais naudojasi daugybė sodininkų, ypač pensininkų.
                              Gardino traukiniai jiems pritaikyti. Nebe dirbančiam žmogui. Lyja gali grįžti iš sodo 12, nelyja 15 val. Va kur patogumas. O jei darbą baigi 17 val (ar 1630 ar 1730, ar 18 val) - eik į konsertą. Grįši 20 val.
                              Tik aš dar neatlikau analizės ar buvo 12 reisų, tada "pagal didelio viršininko nurodymą" išbraukė 6 bet kaip (nutrynė siūlus) ir liko 6, ar specialiai pritaikė pensininkams.

                              Comment


                                Baigus darbą dar iki stoties reikia nusigauti. Jei gyveni kaime, tai dar ir apsipirkti mieste reikia. Taip kad nereikia čia aimanuoti. Yra traukiniai ir apie 18 val. Tvarkaraščius įdėmiau žiūrėk. Ir oficialiame puslapyje, o ne kažkur neaišku kur. Be to kai kurie tolimojo susisiekimo traukiniai tam tikruose ruožuose stoja stambesnėse stotyse ir stotelėse, tokiu būdu atlikdami priemiestinio funkcijas (Lenkijoje taip pat tokie traukiniai yra). Kaina bendrame vagone, sėdimame vagone ar plackarte maža, nors šiek tiek didesnė nei grynai priemiestiniame.

                                Comment


                                  Taip suprantu, kad dabar, nuvykus su leidimu į Gardiną, galima traukinuku pasivažinėti iki Uzberezh ir Uchitel - prasiplėtė bevizio režimo galiojimo ribos:
                                  https://bezviz.by/lt/grodno/

                                  Comment





                                    Ta proga būtų galima atstatyt geležinkelį į Gardiną.
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Negalima važiuoti nei iki Učitelio, nei iki Gardino, nei tikriausiai iki Poriečės, nes ten visur pasienio zona, o į ją reikia specialaus leidimo net ir vietiniams gyventojams (visi juos turi), jau nekalbant apie Baltarusijos piliečius, kurie gyvena ne pasienio zonoje.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Negalima važiuoti nei iki Učitelio, nei iki Gardino, nei tikriausiai iki Poriečės, nes ten visur pasienio zona,
                                        Nei Poriečė, nei Gardinas nėra pasienio zonoje.
                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        o į ją reikia specialaus leidimo net ir vietiniams gyventojams (visi juos turi), jau nekalbant apie Baltarusijos piliečius, kurie gyvena ne pasienio zonoje.
                                        Baltarusijos piliečiams (ir nuolat Baltarusijoje gyvenantiems užsienio šalių pilečiams) leidimo į pasienio zoną nereikia - užtenka paso.

                                        Comment


                                          Nereikia klaidinti žmonių. Leidimai į pasienio zonas yra būtini. Jų nereikia tik vykstant per pasienio postus link ar nuo jų. Taip, Poriečė ne pasienio zonoje. Vietoj Gardino suklydau, turėjo omenyje Uzberežę.

                                          http://gpk.gov.by/border/perechen-na...ih-punktov.php

                                          Comment

                                          Working...
                                          X