Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[BY] Baltarusijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vakar, 06.25 dėk remonto darbų buvo uždaryta atkarpa tarp Minsko ir Oršos. RŽD traukiniai su TEP-70 ir ČS4/T kartu darė lanką per Osipovičius ir Mogiliovą. Teko pasivažineti dviese visam CB vagone, nors ir daugiau nei 6 valandas vietoj 2,5, bet visai įdomiai

    Comment


      Per kokius sienos perejimo punktus judedavo prekiniai traukiniai USSR laikais i europa ir ne vien? T.y kur buvo vykdomas perkrovimas i/is europiniu vagonu. Vezti juk buvo ka vien i VDR kiek kariniu esalonu judedavo?

      Kiek zinau dar buvo keiciami vezimeliai ir USSR/Irano pasieny Azerbaidziane. Julfa gyvenviete berods vadinasi

      Comment


        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
        Per kokius sienos perejimo punktus judedavo prekiniai traukiniai USSR laikais i europa ir ne vien? T.y kur buvo vykdomas perkrovimas i/is europiniu vagonu. Vezti juk buvo ka vien i VDR kiek kariniu esalonu judedavo?

        Kiek zinau dar buvo keiciami vezimeliai ir USSR/Irano pasieny Azerbaidziane. Julfa gyvenviete berods vadinasi
        Čia http://parovoz.com/spravka/crossings/index.php yra pasienio punktų sąrašas. Seniai nebuvo atnajinamas, bet bendrą vaizdą atspindi.

        Comment


          Comment


            Parašė vytautas8 Rodyti pranešimą
            Vis tik čia Rusijos geležinkelių traukinys.

            Comment


              Gudai derasi su kinais dėl galimybės tiesti itin greito geležinkelio liniją Gudijoje, kuri taptų itin greito geležinkelio ruožų tinklo tarp Kinijos ir Europos dalimi. Informaciją patvirtino Baltarusijos Transporto ir Komunikacijos ministras Anatoly Sivak.

              Šaltinis: Kina vill bygga höghastighets-järnväg genom Vitryssland

              Comment


                Ekskursija po Stadler'io gamyklą Fanipolyje prie Minsko.
                http://vagon.by/news/8

                Comment


                  Šiemet bus pradėta linijos nuo Molodečno iki Lietuvos sienos elektrifikaciją. Projekto kaina apie 90 mln. USD.
                  http://www.belta.by/ru/all_news/regi..._i_706014.html

                  Comment


                    Linijos Žlobinas - Homelis elektrifikavimo darbai link pabaigos. Ruošiamasi linijos Molodečnas - LT siena elektrifikavimui.
                    http://xpress.by/2015/08/29/vyshli-na-novyj-vektor/

                    Comment


                      Rugsėjo 24 d prasidėjo linijos Molodečnas - LT siena elektrifikavimas.

                      ЭЛЕКТРИФИКАЦИЯ ЖЕЛЕЗНОЙ ДОРОГИ ОТ МОЛОДЕЧНО ДО ЛИТВЫ НАЧАЛАСЬ НА СТАНЦИИ ПРУДЫ 24 СЕНТЯБРЯ (ФОТО)

                      Comment


                        Nuo gruodžio 13 d. nutraukiamas traukinių kursavimas tarp Baltstogės ir Gardino.

                        http://s13.ru/archives/126611

                        Comment


                          Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
                          Pries Kaledas teko i Minska ir atgal nuvykti traukiniu, tai kazko nepastebejau jokiu darbu. Nors specialiai ziurejau.
                          http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=72716#p72716
                          Darbai vyksta tarp Molodečno ir Prudy.

                          Gruodžio 31 iš esmės baigtas elektrifikavimas linijos į Homelį, tai visos pajėgos bus permestos dabar į šią liniją.

                          Comment


                            Vyksta elektrifikavimo darbai linijoje Molodečnas - LT siena. Prie Molodečno reikėjo net viena viaduką kelti.

                            xpress.by

                            Comment


                              Nuo Molodečno iki sienos stulpai jau stovi ir konsolės pakabintos, pradėjo kabinti laidą.

                              xpress.by

                              Comment


                                Darbų žinoma jiems ten nemažai, bet matyt laiku viską pabaigs ir bus greitasis intercity Vilnius - Minsk

                                Comment


                                  Keleviniai - paskutinėje vietoje. Svarbiausia, kad krovininiai į Vaidotus negalės atvažiuoti, nes Vilniaus aplinkkelio elektrifikacija nepradėta. Ji užtruks ne mažiau nei ruožo iki sienos. Konkursai dar net nepaskelbti.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Keleviniai - paskutinėje vietoje. Svarbiausia, kad krovininiai į Vaidotus negalės atvažiuoti, nes Vilniaus aplinkkelio elektrifikacija nepradėta. Ji užtruks ne mažiau nei ruožo iki sienos. Konkursai dar net nepaskelbti.
                                    O tai BY krovininius tampo iki Vaidotų ar iki Kenos?

                                    Comment


                                      Koks skirtumas, kas tampo. Esmė tame, kad elektrifikacija tik dėl keleivių yra per didelė prabanga. Su priemiesčiu iki Kenos iš viso juokinga. Ten Pesos susitvarko su srautais. Tai po elektrifikacijos dviaukščiai ar EP9M važinės ir orą vežios. O gal ir nevežios. Gal ir toliau liks Pesos. Kam tada iš viso elektrifikuoti taip, kad po to kelis metus linija bus beveik nenaudojama. Tas pats kaip su RB - daro, bet ne iki galo. Ir nereikia aiškinti, kad ES neduoda - LG nesugeba, o valstybė nepadeda tų pinigų paimti.

                                      Comment


                                        BČ vežė mažiau ir keleivių ir krovinių.
                                        За прошлый год Белорусская железная дорога перевезла 81,8 млн пассажиров. Это не дотягивает до цифр, которые были годом раньше. В 2015 году услугами БелЖД воспользовались 87,1 млн человек.

                                        Основной источник прибыли для Белорусской железной дороги — грузовые перевозки. В 2016 году перевезли 126,8 млн тонн грузов. Это меньше, чем в 2015 году. Тогда перевезли более 131 млн тонн грузов.
                                        Palyginimui, LG statistika.

                                        Comment


                                          kad pas mus būtų tiek keleivių...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X