Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[BY] Baltarusijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Minskas, prie metro depo. ЧС rieda neutralia)


    Minskas, Институт культуры


    Ten pat, naujas ТМЭ prie ЭР9, geresnės nuotraukos dėja padaryti nepavyko.


    Ten pat, pirmą kartą pamačiau БКГ


    Mogiliovo stotis, dvigubas ДР1Б ir ДДБ


    Ten pat, kitas perono galas, aplinkui krūvos ДДБ ДРБ vagonų.

    Comment


      Baltarusijos geležinkeliai paruošė du traukinius maršrutams į Vilnių.
      http://ont.by/news/our_news/0089011

      Comment


        Netoli Mogiliovo susidurė KAMAZ"as su traukiniu Dnepropetrovskas - S. Peterburgas.

        Comment


          Taigi, atvykę į Minską ir geležinkelio stotyje saugiai bei pigiai palikę kuprines (vieno bagažo vieneto saugojimas – apie 60 ct) patraukėme į miestą, o vakarop kelionę tęsėme toliau. 17:38 BČ traukiniu Mogiliovas – Černovicai išvykome į Ukrainą, tiksliau iki maršruto galo – Černovicų: atstumas - 925 kilometrai, kelyje praleidome 17 valandų ir 49 minutes.

          TEP70 su mūsų traukiniu atvyksta į Minsko stotį. Fotografuota slaptai


          Tęsinys netrukus...

          Comment


            Važiavome plackartiniame vagone. Vagonas pernai modernizuotas – jauku, miela, malonu tokiame vagone keliauti. Langai sandarūs, atsidaro tik orlaidės, o oro kondicionierius, gal tiksliau – klimato kontrolė, veikė nepriekaištingai. Tiesa, traukiniui stovint AC neveikia, bet nuotaikos ir kelionės tai negadino. Rūkomasis taip pat kondicionuojamas, neprisigėręs rūkalų kvapo. Beje, rūkomajame kabėjo įspėjimas, kad traukiniui važiuojant Ukrainos teritorija rūkyti draudžiama, be to, pastebėjau Ukrainos stočių peronuose ženklus draudžiančius plėšti dūmą – žiauru…
            WC taip pat šiek tiek modernizuoti, nors ir be elektronikos. Vanduo iš čiaupo tekėjo paspaudus pėdalą, netrūko tualetinio popieriaus, o kartu su patalyne buvo išduoti ir rankšluosčiai. Po paskutinės kelionės į Ukrainą traukiniu 2007-taisiais su latviukų Ryga – Truskavecas mane čia stebino viskas.
            Kertant Baltarusijos/Ukrainos sieną, tiek vieniems, tiek kitiems turėjom iškloti visus savo kelionės planus, labai mes neįprasti keleiviai buvome tame traukinyje. Beje, Baltarusių pasienietės, buvo tikros sūk..!

            Vagone dirbo dvi palydovės: viena „su stažu“, tiek ją ir tematėme, kita jaunutė (nuotraukoje), kuri nudirbo visus darbus

            Коломия, Ukraina

            Černovicius pasiekėme ištuštėjusiame vagone...


            Priešingai nei apie pirmą kelionės dalį (į Minską), galiu paskyti, kad buvo puikus kainos ir kokybės santykis: atstumas 925 kilometrai, komfortas/kokybė/aptarnavimas 9 iš 10, kaina – 122,01 Lt. Bilietus pirkau Vilniaus GS. Beje, arbata traukinyje kaina vos 60 ct


            Apytikris kelionės maršrutas. Šiek tiek pakoregavau (raudonai)... Gaila, kad joks langas neatsidarė, tad išsamaus fotoreportažo nebus
            Paskutinis taisė railman; 2013.06.18, 10:02.

            Comment


              Ko tos s... baltarusių norėjo?
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                Ko tos s... baltarusių norėjo?
                Arogantiškos bobos naglais snukeliais pareikalavo, kad visi sėdėtų ant apatinių gultų, šaukė ant palydovės, kad keleiviai napasiruošę patikrai. To nebuvo nei ankstesnėse mano kelionėse, nei (šios) kelionės atgal metu.
                Stresą nuėmė ukrainiečių spec. šuniukas perbėgdamas per vagoną

                Comment


                  Po darbo turbūt dar su odiniais rūbais ir botagais chaltūrina
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Parašė railman Rodyti pranešimą
                    Arogantiškos bobos naglais snukeliais pareikalavo, kad visi sėdėtų ant apatinių gultų, šaukė ant palydovės, kad keleiviai napasiruošę patikrai. To nebuvo nei ankstesnėse mano kelionėse, nei (šios) kelionės atgal metu.
                    Stresą nuėmė ukrainiečių spec. šuniukas perbėgdamas per vagoną
                    Būna visaip Šiemet Kenoj muitininkas prisikabino, kad aš turiu kažką deklaruoti, po to pasirodė, kad taip man siulė deklaruoti Tax-Free, pamatės popierius ant stalo, o Gudagojuj, paklausė kodėl aš į Oršą per Latviją nevažiuoju, tai teko biški apie geografiją papasakoti

                    Comment


                      Kelionė iš Kijevo į Minską su BČ (Беларуская Чыгунка) formavimo firminiu traukiniu "Baltasis gandras".


                      Buvau važiavęs šiuo naktiniu traukiniu iš Minsko į Kijevą ir atgal, 2004-ųjų rudenį, kai jis dar nebuvo firminis, bilietas į vieną pusę plackartiniame kainavo 56 litus, o per nesandarius langus pūtė vėjas. Na, o dabar, sumokėjęs 108 litus į vieną pusę, išdidžiai lipu į plackartinį vagoną ir pasiruošiu prabangos pliūpsniui


                      Ir ką manot, langai išties - sandarūs, kondicionavimas veikė ir po daugiau nei valandos po išvykimo atvėdino per dieną saulėje įkaitusį vagoną. Na o visa kita - kaniūšnia...
                      Paskutinis taisė railman; 2013.11.03, 06:58.

                      Comment


                        Šalimais burbėjo kaina pasipiktinusi keleivė... Už tokius pinigus, visą Ukrainą galima apvažiuoti... Tai tiesa, bet kirsti sieną, visada brangiau, be to šis traukinys yra labai populiarus...

                        Palyginimui iš Minsko į Černovicus 925 km važiavau už 122 Lt, o iš Kijevo į Minską 620 km už 108 Lt. Firminiame traukinyje, berods būta vakuminio tualeto ir jie, nebuvo nuolatos užrakinami, atrakinami... Visa kita firminiame traukinyje buvo prasčiau nei paprastame...

                        Mūsų "bloke" važiavo vaikinukas iš Šveicarijos, kalbantis prancūziškai, angliškai, šiek tiek rusiškai ir šiek tiek lietuviškai... Studentas, iš Saulėtekio Baltarusių pareigūnas jau ruošėsi jį pamokyti už tai, kad nereaguoja į muitininko nurodymus, bet garbaus amžiaus keleivė "iš apačios" ramiu balsu pasakė: Он не понимает по-русски. Он говорит только на французском. Pareigūnas pasakęs rusiškai, kad nieko nereikia, pabėgo
                        (Vertimas - Jis nesupranta rusiškai. Jis kalba tik prancūziškai.)
                        Paskutinis taisė railman; 2013.11.03, 17:56.

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Taigi, kaip ir žadėjau , grįžtame į Soligorską, ši vieta vadinama Beloruskalij zona, realiai ten yra krūva stočiu, tinklas milžiniškas - stotys Kalij 1 - Kalij 4... Yra ir nuosavų lokomotyvų, dirba ir BcH lokomotyvai...

                          Atvaizdas
                          Mano kolega skrendant virš Baltarusijos matė kažkokius "NSO" ant žemės. Manau, kad tai Soligorsko "kalnų" būta...
                          Ar ten yra šachtų ar kasama atviruoju būdu?
                          Paskutinis taisė railman; 2013.11.03, 16:07.

                          Comment


                            BČ ir Kinijos kompanija CUEC pasirašė linijos (80 km) nuo Molodečno iki sienos su Lietuva elektrifikavimo sutartį.
                            rw.by

                            Comment




                              Vakar, 2013 12 06, МДП-002 Гродно - Узбережь ant dvigubos vežės.

                              Comment


                                Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
                                Atvaizdas


                                Vakar, 2013 12 06, МДП-002 Гродно - Узбережь ant dvigubos vežės.
                                grazus dvivagonis o juk alejo savo laiku iki Varenos sekmingai vazinet...

                                Comment


                                  Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                  grazus dvivagonis o juk alejo savo laiku iki Varenos sekmingai vazinet...
                                  Ir visai nemažas užpildymas buvo, kaip 9 vakaro.

                                  Comment


                                    Pirmasis trivagonis PESA traukinys 730M (Baltarusijoje gavęs seriją ДП3) jau Baltarusijoje.

                                    Kelios nuotraukos. Pirmos trys iš http://vk.com/beltrain. Fotografuota Breste.
                                    Paskutinė iš http://www.rynek-kolejowy.pl/50768/p...a_bialorus.htm

                                    Trys užsakyti traukiniai bus skirti regioninėms (iš ėsmės priemiestinėms) linijoms aptarnauti. Nuo to priklauso, koks yra salonas. Pro langus matosi, kad tikriausiai 2 klasės sėdynės sumontuotos. Gal greitu metu atsiras ir jo nuotraukų. Maksimalus greitis 140 km/h, vietų skaičius 145. Iš tiesų tai tikriausiai labai neefektyviai išnaudota salono erdvė, nes LG dvivagoniame 630M yra 140 vietų.

                                    Taigi, yra nemaža tikimybė, kad LG gali užpirkti tokių traukinių maršrutui į Klaipėdą. Galbūt net ir keturvagonį variantą.







                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Pirmasis trivagonis PESA traukinys 730M (Baltarusijoje gavęs seriją ДП3) jau Baltarusijoje.

                                      Kelios nuotraukos. Pirmos trys iš http://vk.com/beltrain. Fotografuota Breste.
                                      Paskutinė iš http://www.rynek-kolejowy.pl/50768/p...a_bialorus.htm

                                      Trys užsakyti traukiniai bus skirti regioninėms (iš ėsmės priemiestinėms) linijoms aptarnauti. Nuo to priklauso, koks yra salonas. Pro langus matosi, kad tikriausiai 2 klasės sėdynės sumontuotos. Gal greitu metu atsiras ir jo nuotraukų. Maksimalus greitis 140 km/h, vietų skaičius 145. Iš tiesų tai tikriausiai labai neefektyviai išnaudota salono erdvė, nes LG dvivagoniame 630M yra 140 vietų.

                                      Taigi, yra nemaža tikimybė, kad LG gali užpirkti tokių traukinių maršrutui į Klaipėdą. Galbūt net ir keturvagonį variantą.
                                      Ar "IRL" nėra žymimi ir traukiniai važiuojantys į Vilnių?

                                      Comment


                                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                        Ar "IRL" nėra žymimi ir traukiniai važiuojantys į Vilnių?
                                        Ne, į Vilnių važiuioja geltonai-pilki International Lines.

                                        Comment


                                          BČ ruošiasi pirkti keleivinius elektrovežius. Kaip galimi kandidata - kinietiški, galbūt to pačio modelio kaip Kazachstano ar Uzbekistano geležinkelių, Škoda ir Pesa. Kai bus elektrifikuotas geležinkelis Molodečnas - N. Vilnia, jie atvažiuos su keleiviniais traukiniais iki Vilniaus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X