Morda kitokia ir salonas kitoks. Sėdynės, kaip matyti, tokios pačios kaip kai kuriuose LG modernizuotuose elektriniuose traukiniuose ir DR1A-300.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[BY] Baltarusijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąBELARUS: The first of 12 Class BCG-1 electric locomotives being built for Belarus Railway was completed at CNR’s Datong plant in December.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kokiu būdu juos iki Baltarusijos transportuos?Parašė Zorro Rodyti pranešimąJūra.
http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=32694#p32694
Comment
-
[BY] Baltarusijos geležinkeliai
Kadangi tokios temos neturėjome, sugalvojau ją sukurti.
Būtų įdomu sužinoti ekspertų ir nusimanančiųjų nuomonę ir faktus. Jeigu turiu metinę BLR vizą, ar galiu BE JOKIŲ PAPILDOMŲ LEIDIMŲ vykti traukiniais pvz. Godutiski / Adutiskis arba Grodno - Ucitel ?
Ar tam bet kuriuo atveju reikalingi kazkokie specialus BLR leidimai?
Comment
-
Pasienio zonoje visvien reikalingi leidimai.
http://gpk.gov.by/border/border_zone/PostProjRb.php
Comment
-
As nesu gelezinkeliu specas nors nei daugelis cia rasanciu vaikysteje dar maciau vazinejancius garvezius kas cia tik kokie 35 metai praejo :-) tai va vilniuje gyvendamas pastoviai matau pravaziuojancius bent iki vilniaus baltarusijos gelezinkeliu dyzelius.idomu kodel jie nekeiciami i lietuviskus pasienyje??? Kiek pamenu kai traukiniu sovietmeciu vaziuodavau i maskva is vilniaus gel.stoties vagonus traukdavo baltarusiai kodel iki siol liko si sovietine tvarka???
Comment
-
Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimąAs nesu gelezinkeliu specas nors nei daugelis cia rasanciu vaikysteje dar maciau vazinejancius garvezius kas cia tik kokie 35 metai praejo :-) tai va vilniuje gyvendamas pastoviai matau pravaziuojancius bent iki vilniaus baltarusijos gelezinkeliu dyzelius.idomu kodel jie nekeiciami i lietuviskus pasienyje??? Kiek pamenu kai traukiniu sovietmeciu vaziuodavau i maskva is vilniaus gel.stoties vagonus traukdavo baltarusiai kodel iki siol liko si sovietine tvarka???
Comment
-
Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimąKiek pamenu kai traukiniu sovietmeciu vaziuodavau i maskva is vilniaus gel.stoties vagonus traukdavo baltarusiai kodel iki siol liko si sovietine tvarka???
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLenkijoje iki įstojimo į ES tarptautinių traukinių lokomotyvus keisdavo pasienio stotyse (1435 mm vėžės), o dabar tiek DB, tiek ČD atvažiuoja iki pat Varšuvos. Dėl Slovakijos geležinkelių nežinau, nes nemačiau. Analogiškai ir lenkai turbūt su savais važiuoja iki Berlyno, Prahos. Su krovininiais kiek kitaip, tačiau vokiški lokomotyvai tikrai gan "giliai" įvažiuoja į Lenkiją.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLenkijoje iki įstojimo į ES tarptautinių traukinių lokomotyvus keisdavo pasienio stotyse (1435 mm vėžės), o dabar tiek DB, tiek ČD atvažiuoja iki pat Varšuvos. Dėl Slovakijos geležinkelių nežinau, nes nemačiau. Analogiškai ir lenkai turbūt su savais važiuoja iki Berlyno, Prahos. Su krovininiais kiek kitaip, tačiau vokiški lokomotyvai tikrai gan "giliai" įvažiuoja į Lenkiją.
Linija Berlynas/Praha - Budapestas/Belgradas. Paprastai aptarnaujama arba ceku arba vengru.
Su Lenkija susisiekimas labai prastas, nesidomėjau, bet vietiniai minėjo kad su traukiniu ten išvis nelabai kur nuvyksi.
Su Ukraina panašus atvejis kaip su Lietuva ir Lenkija. Nutiesta 100km 1520mm liniją šalies viduje.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSlovakams su Lenkija nėra problemų susisiekti per Čekiją, per Ostravą. Jei iš Bratislavos ar centrinės Solovakijos, tai kitaip net ir toliau.
Tokia pati situacija ir su autotransportu. Nori papulti į Lenkiją, važiuoji per Čekiją.
Comment
-
Būdamas Vakarų Ukrainoje domėjausi galimybė važiuoti iš Čopo į Krokuvą, tai pasirodo dar yra elektrifikuota, bet nenaudojama, kaip sienos kirtimo taškas, linija per Tatrus (bueker.net yra jungiamosios stotelės schema), bei įmanoma su persėdimais nevažiojant į Čekija, bet laiko atžvilgiu lėčiau, nei per Ostravą. Na ir vasara galima nuo Podprado iki Zakopane autobusu nuvažiuoti ir ten vėl traukiniu...
Comment
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąBūdamas Vakarų Ukrainoje domėjausi galimybė važiuoti iš Čopo į Krokuvą, tai pasirodo dar yra elektrifikuota, bet nenaudojama, kaip sienos kirtimo taškas, linija per Tatrus (bueker.net yra jungiamosios stotelės schema), bei įmanoma su persėdimais nevažiojant į Čekija, bet laiko atžvilgiu lėčiau, nei per Ostravą. Na ir vasara galima nuo Podprado iki Zakopane autobusu nuvažiuoti ir ten vėl traukiniu...
Comment
-
Dar kelios foto iš Krulieuščyzna , ten yra taip vadinama BAZA ZAPASA, realiai Baltarusijoje yra7 tokios, būtent šitoje vyksta senų riedmenų pjaustymas į metalo laužą....
Dar viena Baza zapasa, šį kartą tikra , berods Mickeviči kaime
Busteriai lokomotyvų TE3 bazėje
Taigi, baigiame garvežių temą...
Specializuotas garvežių depas Breste
Paminklinis garvežys Baranavičy
Ir garvežio likučiai Lydoje
Šiek tiek keleivinio eismo. Oršos geležinkelio stotis. kairė foto pusė - tarptautiniai traukiniai, dešnė - vietiniai
Įžymusis DDB-1, baltarusiškas modulionis traukinys - valdymas iš dyzelinio traukinio kabinos, kaip traukos vienetas naudojami M62 / 2M62 lokomotyvai...
Tačiua buvo naudojami ir normalūs dyzeliai
O tarp Oršos ir Vitebsko sutikome ir D1
Soligorsko stotis, kartu sujungta su autobusų stotimi
Dešnėje yra taip vadinamas DM62 - šilumvežis, galintis gaminti ir elektrą. Tas pats su keleiviniu traukiniu
Dyzeliukas Kaliij regione, vykstantis į Soligorską... Prie jo dar grįšime
Comment
-
Vitebsko depas išskirtinai yra TEP60 lokomotyvų depas, tad kartais šie lokomotyvai naudojami ir ūkiniams darbams
Keleivinis traukinys Bahušeusk , prieš tai foto esanti matavimo laboratorija laukė šio traukinio prasilenkimui
Tačiau kitouose vietose naudojami ir šilumvežiai, Varapajeva
Miksas į Vilniaus pusę iš Minsko
Ir elektriniai netoli Minsko
Comment
-
Taigi, kaip ir žadėjau , grįžtame į Soligorską, ši vieta vadinama Beloruskalij zona, realiai ten yra krūva stočiu, tinklas milžiniškas - stotys Kalij 1 - Kalij 4... Yra ir nuosavų lokomotyvų, dirba ir BcH lokomotyvai...
Tchme manevruose
TEM'mai stotyje
Čia jau paprastas manevrinis Slucke, kažkada buvo įmonių, dabar jau Bch
Na ir paprasti darbiniai arkliukai, nuo 2TE iki 2M62. Beje, chebra sutiko kažkur ir 3M62...
Pabaigai... Lepel' depas, kiek suprantu statytas seniai, tačiau kam, kodėl ir kaip, nežinau...
Pastaba: keliaujant ir fotografuojant geležinkelius, turėkite omenyje kad būtinas leidimas, nes gali jumis pasidomėti ir KGB...
Comment
-
gal ir kartojuoisi, Baranovyčių geležinkelių muziejus, specializacija - kariniai geležinkelių daliniai, konkrečiai šitoje vietoje - aparatas greitai geležinkelių statybai, priekyje eina traktorius, už jos pylimavimo mašina
Priešlėktuvinės gynybos platforma, joje sėdi FEDECRAIL prezidentas David Morgan
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą
Ar cia kitoks sarasas, nei keleiviams papulti kur galima tik su leidimu?
Comment
Comment