Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[BY] Baltarusijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Morda kitokia ir salonas kitoks. Sėdynės, kaip matyti, tokios pačios kaip kai kuriuose LG modernizuotuose elektriniuose traukiniuose ir DR1A-300.

    Comment


      #62
      Parašė robertas Rodyti pranešimą
      BELARUS: The first of 12 Class BCG-1 electric locomotives being built for Belarus Railway was completed at CNR’s Datong plant in December.
      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
      O kokiu būdu juos iki Baltarusijos transportuos?
      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
      Jūra.
      Visgi pirmasis savo ratais.
      http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=32694#p32694

      Comment


        #63
        [BY] Baltarusijos geležinkeliai

        Kadangi tokios temos neturėjome, sugalvojau ją sukurti.

        Būtų įdomu sužinoti ekspertų ir nusimanančiųjų nuomonę ir faktus. Jeigu turiu metinę BLR vizą, ar galiu BE JOKIŲ PAPILDOMŲ LEIDIMŲ vykti traukiniais pvz. Godutiski / Adutiskis arba Grodno - Ucitel ?

        Ar tam bet kuriuo atveju reikalingi kazkokie specialus BLR leidimai?

        Comment


          #64
          Pasienio zonoje visvien reikalingi leidimai.
          http://gpk.gov.by/border/border_zone/PostProjRb.php

          Comment


            #65
            As nesu gelezinkeliu specas nors nei daugelis cia rasanciu vaikysteje dar maciau vazinejancius garvezius kas cia tik kokie 35 metai praejo :-) tai va vilniuje gyvendamas pastoviai matau pravaziuojancius bent iki vilniaus baltarusijos gelezinkeliu dyzelius.idomu kodel jie nekeiciami i lietuviskus pasienyje??? Kiek pamenu kai traukiniu sovietmeciu vaziuodavau i maskva is vilniaus gel.stoties vagonus traukdavo baltarusiai kodel iki siol liko si sovietine tvarka???

            Comment


              #66
              Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą
              As nesu gelezinkeliu specas nors nei daugelis cia rasanciu vaikysteje dar maciau vazinejancius garvezius kas cia tik kokie 35 metai praejo :-) tai va vilniuje gyvendamas pastoviai matau pravaziuojancius bent iki vilniaus baltarusijos gelezinkeliu dyzelius.idomu kodel jie nekeiciami i lietuviskus pasienyje??? Kiek pamenu kai traukiniu sovietmeciu vaziuodavau i maskva is vilniaus gel.stoties vagonus traukdavo baltarusiai kodel iki siol liko si sovietine tvarka???
              Nes nepatogu keisti lokomotyvo (minimum 24 minutės) po 30 km, keleivinius iki Vilniaus veža БЧ, krovininius iki Kenos LG, nuo Kenos iki Molodečno abu vežėjai.

              Comment


                #67
                Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą
                Kiek pamenu kai traukiniu sovietmeciu vaziuodavau i maskva is vilniaus gel.stoties vagonus traukdavo baltarusiai kodel iki siol liko si sovietine tvarka???
                Lenkijoje iki įstojimo į ES tarptautinių traukinių lokomotyvus keisdavo pasienio stotyse (1435 mm vėžės), o dabar tiek DB, tiek ČD atvažiuoja iki pat Varšuvos. Dėl Slovakijos geležinkelių nežinau, nes nemačiau. Analogiškai ir lenkai turbūt su savais važiuoja iki Berlyno, Prahos. Su krovininiais kiek kitaip, tačiau vokiški lokomotyvai tikrai gan "giliai" įvažiuoja į Lenkiją.

                Comment


                  #68
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Lenkijoje iki įstojimo į ES tarptautinių traukinių lokomotyvus keisdavo pasienio stotyse (1435 mm vėžės), o dabar tiek DB, tiek ČD atvažiuoja iki pat Varšuvos. Dėl Slovakijos geležinkelių nežinau, nes nemačiau. Analogiškai ir lenkai turbūt su savais važiuoja iki Berlyno, Prahos. Su krovininiais kiek kitaip, tačiau vokiški lokomotyvai tikrai gan "giliai" įvažiuoja į Lenkiją.
                  Kiek savo laiku aiškunausi yra tarpusavio užskaitos - kiek km į vieną šalį įvažiuoja vienos šalies lokomotyvai, tiek gali į kitą šalį įvažiuoti tos šalies lokomotyvai. Tiesiog taip nereikia mokėti už infrastruktūrą ir pan...

                  Comment


                    #69
                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Lenkijoje iki įstojimo į ES tarptautinių traukinių lokomotyvus keisdavo pasienio stotyse (1435 mm vėžės), o dabar tiek DB, tiek ČD atvažiuoja iki pat Varšuvos. Dėl Slovakijos geležinkelių nežinau, nes nemačiau. Analogiškai ir lenkai turbūt su savais važiuoja iki Berlyno, Prahos. Su krovininiais kiek kitaip, tačiau vokiški lokomotyvai tikrai gan "giliai" įvažiuoja į Lenkiją.
                    Teko Slovakijoje gyventi pusę metų. Kiek asmeniškai važinėjau su jų slovakiškais traukiniais, jie berods su savais važiuoja tik į Austriją iki Vienos.
                    Linija Berlynas/Praha - Budapestas/Belgradas. Paprastai aptarnaujama arba ceku arba vengru.
                    Su Lenkija susisiekimas labai prastas, nesidomėjau, bet vietiniai minėjo kad su traukiniu ten išvis nelabai kur nuvyksi.
                    Su Ukraina panašus atvejis kaip su Lietuva ir Lenkija. Nutiesta 100km 1520mm liniją šalies viduje.

                    Comment


                      #70
                      Slovakams su Lenkija nėra problemų susisiekti per Čekiją, per Ostravą. Jei iš Bratislavos ar centrinės Solovakijos, tai kitaip net ir toliau.

                      Comment


                        #71
                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Slovakams su Lenkija nėra problemų susisiekti per Čekiją, per Ostravą. Jei iš Bratislavos ar centrinės Solovakijos, tai kitaip net ir toliau.
                        Teisingai, važiuoja per dieną du traukiniai. Vienas iš Ostravos kitas iš Breclav.
                        Tokia pati situacija ir su autotransportu. Nori papulti į Lenkiją, važiuoji per Čekiją.

                        Comment


                          #72
                          Tai, kad PKP tvarkaraštis rodo, kad daugiau. Tiesa, kiti su persėdimais ir netgi kai kurie su persėdimu kitoje miesto stotyje.

                          Comment


                            #73
                            Būdamas Vakarų Ukrainoje domėjausi galimybė važiuoti iš Čopo į Krokuvą, tai pasirodo dar yra elektrifikuota, bet nenaudojama, kaip sienos kirtimo taškas, linija per Tatrus (bueker.net yra jungiamosios stotelės schema), bei įmanoma su persėdimais nevažiojant į Čekija, bet laiko atžvilgiu lėčiau, nei per Ostravą. Na ir vasara galima nuo Podprado iki Zakopane autobusu nuvažiuoti ir ten vėl traukiniu...

                            Comment


                              #74
                              Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
                              Būdamas Vakarų Ukrainoje domėjausi galimybė važiuoti iš Čopo į Krokuvą, tai pasirodo dar yra elektrifikuota, bet nenaudojama, kaip sienos kirtimo taškas, linija per Tatrus (bueker.net yra jungiamosios stotelės schema), bei įmanoma su persėdimais nevažiojant į Čekija, bet laiko atžvilgiu lėčiau, nei per Ostravą. Na ir vasara galima nuo Podprado iki Zakopane autobusu nuvažiuoti ir ten vėl traukiniu...
                              Poprad - Zakopane kas metus bent po karta isbandau vasara 4-5 autobusai per diena uz 18 zlotu (atstumas apie 90km), ziema: 1-2. Kitas variantas per cekija.

                              Comment


                                #75
                                Dar kelios foto iš Krulieuščyzna , ten yra taip vadinama BAZA ZAPASA, realiai Baltarusijoje yra7 tokios, būtent šitoje vyksta senų riedmenų pjaustymas į metalo laužą....





                                Dar viena Baza zapasa, šį kartą tikra , berods Mickeviči kaime



                                Busteriai lokomotyvų TE3 bazėje



                                Taigi, baigiame garvežių temą...

                                Specializuotas garvežių depas Breste





                                Paminklinis garvežys Baranavičy



                                Ir garvežio likučiai Lydoje



                                Šiek tiek keleivinio eismo. Oršos geležinkelio stotis. kairė foto pusė - tarptautiniai traukiniai, dešnė - vietiniai



                                Įžymusis DDB-1, baltarusiškas modulionis traukinys - valdymas iš dyzelinio traukinio kabinos, kaip traukos vienetas naudojami M62 / 2M62 lokomotyvai...



                                Tačiua buvo naudojami ir normalūs dyzeliai



                                O tarp Oršos ir Vitebsko sutikome ir D1



                                Soligorsko stotis, kartu sujungta su autobusų stotimi



                                Dešnėje yra taip vadinamas DM62 - šilumvežis, galintis gaminti ir elektrą. Tas pats su keleiviniu traukiniu



                                Dyzeliukas Kaliij regione, vykstantis į Soligorską... Prie jo dar grįšime

                                Comment


                                  #76
                                  Vitebsko depas išskirtinai yra TEP60 lokomotyvų depas, tad kartais šie lokomotyvai naudojami ir ūkiniams darbams



                                  Keleivinis traukinys Bahušeusk , prieš tai foto esanti matavimo laboratorija laukė šio traukinio prasilenkimui



                                  Tačiau kitouose vietose naudojami ir šilumvežiai, Varapajeva



                                  Miksas į Vilniaus pusę iš Minsko



                                  Ir elektriniai netoli Minsko

                                  Comment


                                    #77
                                    Taigi, kaip ir žadėjau , grįžtame į Soligorską, ši vieta vadinama Beloruskalij zona, realiai ten yra krūva stočiu, tinklas milžiniškas - stotys Kalij 1 - Kalij 4... Yra ir nuosavų lokomotyvų, dirba ir BcH lokomotyvai...



                                    Tchme manevruose



                                    TEM'mai stotyje



                                    Čia jau paprastas manevrinis Slucke, kažkada buvo įmonių, dabar jau Bch



                                    Na ir paprasti darbiniai arkliukai, nuo 2TE iki 2M62. Beje, chebra sutiko kažkur ir 3M62...







                                    Pabaigai... Lepel' depas, kiek suprantu statytas seniai, tačiau kam, kodėl ir kaip, nežinau...



                                    Pastaba: keliaujant ir fotografuojant geležinkelius, turėkite omenyje kad būtinas leidimas, nes gali jumis pasidomėti ir KGB...

                                    Comment


                                      #78
                                      Tiesa, stočių sąrašas, pakliuvimas tik su leidimu:

                                      Comment


                                        #79
                                        gal ir kartojuoisi, Baranovyčių geležinkelių muziejus, specializacija - kariniai geležinkelių daliniai, konkrečiai šitoje vietoje - aparatas greitai geležinkelių statybai, priekyje eina traktorius, už jos pylimavimo mašina



                                        Priešlėktuvinės gynybos platforma, joje sėdi FEDECRAIL prezidentas David Morgan

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          Tiesa, stočių sąrašas, pakliuvimas tik su leidimu:

                                          Atvaizdas
                                          Pernai vaziavau dyzeliuku Grodno-Porecye, tai nieks neprase jokio leidimo Poriecej Tiesa, norejau pradzioj iki Uchitel vaziuot, tai ten jau palause, ar yra propusk, sakau togda do Porechie - ir be problemu.

                                          Ar cia kitoks sarasas, nei keleiviams papulti kur galima tik su leidimu?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X