Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darbas geležinkelyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    geriau pasakyk kodėl negalima statyti kojos ant geležinkelio bėgių...

    Comment


      #22
      Atsimenu kaip del tos kojos instruktaža vedė Del to kad nepaslytum ir neapvirstum jai traukynys parvažiuoja ar ne prispaustu... O del sedėjimo niekas niekur neužsimine... Gal del to kad reikia jiem darbuotoju kurios turi o ne iš gatvės

      Comment


        #23
        Parašė zn76 Rodyti pranešimą
        Bakalauras - ekonomika ir finansai, magistras - informatika.
        Dabar pats pagalvok, kiek reikia darbuotojų LG su tokiu išsilavinimu? Tuo labiau Kaune. Geležinkelio specialybę baigę negali taip lengvai papult...

        Comment


          #24
          Parašė zn76 Rodyti pranešimą
          Bakalauras - ekonomika ir finansai, magistras - informatika.
          Manau, kad šansų – jokių. Taip pat manau, kad ir dabar yra iš Lietuvos žmonių, neakivaizdiniu būdu (neatitrūkstant nuo darbo „Lietuvos geležinkeliuose“) besimokinančių universitete pgups.ru/ specialybių, kurias čia įvardinai. Tik, pvz., ekonomikos, besimokinantis žmogus dar „prabėga“ ir geležinkelių specifiką: eismo organizavimą, lokomotyvų ūkį, kelių statybą ir pan. Todėl, aišku, jei atsiras laisva darbo vieta, ims žmogų su išsilavinimu, kurio diplome yra žodis „geležinkeliai“, bet ne patį.

          Na, o prašymas padėti įsidarbinti geležinkeliuose – šauksmas tyruose. LG dirbantys tėvai savo vaikų geležinkeliuose nebeįdarbina, o kad visai pašalinį...

          Netgi „informatika“ nieko nereiškia. Jei dirbtum firmoje, kuri aptarnauja geležinkelininkų org. techniką, bet ir tai turi būti ne kabelių išvedžiotojas, o specialistas, gal su laiku ir „nuskiltų“.

          Yra tik du šansai: 1. darbintis kelio monteriu; ten turėtų būti personalo kaita – nedidelis atlyginimas ir bjaurios darbo sąlygos. Reikia susirasti kokį nors vyr. kelio meistrą (bet taip ir klausti: „kur surasti vyr. kelio meistrą“ tonu, neleidžiančiu pašnekovui perklausti „o kam tau jo reikia?“), susižinoti, kiek ir kokio „kalymo“ jam reikia ir kaip jam jį perduoti, įsidarbinus – stoti „dasimokinti“ nurodytu adresu (bet kainuoja!) , tada už kokių 3 metų gal ir gali tikėtis augimo – kelio brigadininkas, meistras ir pan. 2. tapti LSDP nariu ir, jei LSDP ir toliau valdys, gerai pasižymėjus partinėje veikloje, prašyti protekcijos, kurios prašai forume.
          Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

          Comment


            #25
            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            geriau pasakyk kodėl negalima statyti kojos ant geležinkelio bėgių...
            Jei nėra įgūdžių – nepatarčiau. Ypač – žiemos metu, kai bėgis truputį apledijęs, padengtas lengvu sniegeliu, kurio ir ant bato pado yra prikibę; praktiškai nėra nei vieno geležinkelininko, „neišsitėškusio“ tokiomis aplinkybėmis...
            Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

            Comment


              #26
              Lipti negalima beabejo dėl slidumos, tikrai lengva paslysti. Na ir kas kad moki vaikščiot bėgiais per lietų, bet prarask budrumą nors sekundei ir "blynas" garantuotas.

              O sedėti negalima todėl, kad prarandi budrumą. Pagal instrukcijas niekur sedėti negalima, nei ant bėgių, nei ant pabėgių nei ant balasto, nei ant kelio įrenginių (dežės ir t.t.). Juokaujant galima pasakyti, kad gulėti dar niekur neuždrausta

              Įsidarbinti tikrai sunku. Nors pats esu vienas iš tų, kuris atėjo be "tėvelių", tačiau dirbant jaučiasi, kad aplinkui klanas, todėl alkūnėm nepasistumdysi. Pats darbas (IF'e, kelių priežiūrą) pakankamai bjaurus, atsakomybės daug, neteisybės dar daugiau. Daugelis darbų negrindžiami protu ar racionalumu, o daroma vien dėl "pakazuchos"(suprask, kad valdžiai _gražiai_ atrodytų). Vnz komunizmas dar gyvuoja, su visom pasekmėm pvz "telefoninė teisė", arba "daryk kaip aš sakau(bet jeigu kas kaltas tu)".

              Norint gauti pakankamą normaliam gyvenimui atlygį (sakyčiau nuo 2500lt) tenka užsikrauti didelę atsakomybę, visada "kabėti ant laido" (nesvarbu kad esi pirtyje su draugais, ar šventi savo 50mečio jubiliejų). O per atostogas važiuot į tolimą užsienį, nes lietuvoj būnant tikrai tavęs prireiks.

              O norintiems įsidarbinti (kalbu apie tokius, kuriem geležinkelis yra įdomus, o ne apie tokius, kurie nori "kažkur dirbti" ir gauti atlygį), siulyčiau eiti ir tiesiogiai kalbėtis(jokių CV). Per visą lietuvą praėjus, tikrai surastumėt vietą. Kad ir pradžiai sumokėti 500-2000, bet jeigu iniciatyva yra, "investicija" atsipirks

              Parašė Sefas210 Rodyti pranešimą
              Gal visai į tema gal ir ne, nu bet gal nepamaišys.
              Neseniai kažkaip buvo išsišnekėta tokiu klausimu su buvusiu geležinkelio darbuotoju "KODĖL NEGALIMA GELEŽINKELIO DARBUOTOJAMS SĖDĖTI ANT BĖGIŲ" paklausius paprastų žmonių beveik niekas neatsakė teisingai, numanau kad Gelž fanams bus juokai....

              Comment


                #27
                Parašė FeO Rodyti pranešimą
                Lipti negalima beabejo dėl slidumos, tikrai lengva paslysti. Na ir kas kad moki vaikščiot bėgiais per lietų, bet prarask budrumą nors sekundei ir "blynas" garantuotas.

                O sedėti negalima todėl, kad prarandi budrumą. Pagal instrukcijas niekur sedėti negalima, nei ant bėgių, nei ant pabėgių nei ant balasto, nei ant kelio įrenginių (dežės ir t.t.). Juokaujant galima pasakyti, kad gulėti dar niekur neuždrausta

                Įsidarbinti tikrai sunku. Nors pats esu vienas iš tų, kuris atėjo be "tėvelių", tačiau dirbant jaučiasi, kad aplinkui klanas, todėl alkūnėm nepasistumdysi. Pats darbas (IF'e, kelių priežiūrą) pakankamai bjaurus, atsakomybės daug, neteisybės dar daugiau. Daugelis darbų negrindžiami protu ar racionalumu, o daroma vien dėl "pakazuchos"(suprask, kad valdžiai _gražiai_ atrodytų). Vnz komunizmas dar gyvuoja, su visom pasekmėm pvz "telefoninė teisė", arba "daryk kaip aš sakau(bet jeigu kas kaltas tu)".

                Norint gauti pakankamą normaliam gyvenimui atlygį (sakyčiau nuo 2500lt) tenka užsikrauti didelę atsakomybę, visada "kabėti ant laido" (nesvarbu kad esi pirtyje su draugais, ar šventi savo 50mečio jubiliejų). O per atostogas važiuot į tolimą užsienį, nes lietuvoj būnant tikrai tavęs prireiks.

                O norintiems įsidarbinti (kalbu apie tokius, kuriem geležinkelis yra įdomus, o ne apie tokius, kurie nori "kažkur dirbti" ir gauti atlygį), siulyčiau eiti ir tiesiogiai kalbėtis(jokių CV). Per visą lietuvą praėjus, tikrai surastumėt vietą. Kad ir pradžiai sumokėti 500-2000, bet jeigu iniciatyva yra, "investicija" atsipirks
                Na niekur negirdejau, kad LG būtų pardavinėjamos darbo vietos

                Comment


                  #28
                  Parašė aliusalius Rodyti pranešimą
                  Na niekur negirdejau, kad LG būtų pardavinėjamos darbo vietos
                  Niekas ir nesakė kad gali nusipirkt

                  Comment


                    #29
                    Bėginio transporto temose susiformavusiose diskusijose aš ne kartą buvau "įdarbintas" LG. Kažkur kažkas niekaip netikėjo, kad aš ne LG darbuotojas...
                    Deja, šioje įmonėje įsidarbinti šansų nematau...
                    Mano žinios apie geležinkelį nereikalingos...

                    Comment


                      #30
                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Bėginio transporto temose susiformavusiose diskusijose aš ne kartą buvau "įdarbintas" LG. Kažkur kažkas niekaip netikėjo, kad aš ne LG darbuotojas...
                      Deja, šioje įmonėje įsidarbinti šansų nematau...
                      Mano žinios apie geležinkelį nereikalingos...
                      O ką gi tu baiges

                      Comment


                        #31
                        Parašė FeO Rodyti pranešimą
                        Niekas ir nesakė kad gali nusipirkt
                        O gi parašyta ''Kad ir pradžiai sumokėti 500-2000, bet jeigu iniciatyva yra, "investicija" atsipirks'' '' Beje, žinau atvejį, kad net „kelio monterio“ pareigas „pirko“ – ar tik ne 2000 LTL, berods, buvo....''
                        Paskutinis taisė aliusalius; 2012.05.17, 13:21.

                        Comment


                          #32
                          Parašė aliusalius Rodyti pranešimą
                          O gi parašyta ''Kad ir pradžiai sumokėti 500-2000, bet jeigu iniciatyva yra, "investicija" atsipirks'' '' Beje, žinau atvejį, kad net „kelio monterio“ pareigas „pirko“ – ar tik ne 2000 LTL, berods, buvo....''
                          „Lietuvos geležinkelių“ generalinėje direkcijoje yra toks „vienas langelis“. Bandyk ten mokėti pinigus ir prašyti darbo vietos; gal ir sąskaitą faktūrą išrašys. „O vos“ ir pasiseks...
                          Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                          Comment


                            #33
                            Parašė Combat Rodyti pranešimą
                            „Lietuvos geležinkelių“ generalinėje direkcijoje yra toks „vienas langelis“. Bandyk ten mokėti pinigus ir prašyti darbo vietos; gal ir sąskaitą faktūrą išrašys. „O vos“ ir pasiseks...
                            Ką čia rašai nesamones

                            Comment


                              #34
                              Ti gi ten bajeris

                              Comment


                                #35
                                Parašė Sefas210 Rodyti pranešimą
                                "KODĖL NEGALIMA GELEŽINKELIO DARBUOTOJAMS SĖDĖTI ANT BĖGIŲ"
                                Kad prostata nenušaltų?

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Sefas210 Rodyti pranešimą
                                  "KODĖL NEGALIMA GELEŽINKELIO DARBUOTOJAMS SĖDĖTI ANT BĖGIŲ"
                                  Kad nereikėtų po to skalbti kelnes, nes bėgių paviršius yra nelabai švarus (tepalo-plieno dulkių-purvo plėvelė).

                                  Comment


                                    #37
                                    Į LG neimanoma paprastam žmogeliui įsidarbinti,kai teko krizei prasidėjus kito darbo ieškot,nuėjau ant "durniaus" paklaust i personalą Kaune,tai paklausė ką baigęs,kokia patirtis,rekomendacijų ar turiu,pasakiau,tai taip grynai atrodė,kad sužaidė "jausmais?",išklausinėjo visko ir galutinai pareiškė :
                                    DABAR LAISVŲ VIETŲ NĖRA
                                    Neskubėk ir nespėsi.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                      Į LG neimanoma paprastam žmogeliui įsidarbinti,kai teko krizei prasidėjus kito darbo ieškot,nuėjau ant "durniaus" paklaust i personalą Kaune,tai paklausė ką baigęs,kokia patirtis,rekomendacijų ar turiu,pasakiau,tai taip grynai atrodė,kad sužaidė "jausmais?",išklausinėjo visko ir galutinai pareiškė :
                                      DABAR LAISVŲ VIETŲ NĖRA
                                      i kokio padalinio personalo skyriu buvai nuejes

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė aliusalius Rodyti pranešimą
                                        i kokio padalinio personalo skyriu buvai nuejes
                                        Kaune,gel stotyje,nuėjau į stotį,iš ten nusiuntė į infrastruktūrą šalimais kur yra,betten paprastai neieisi,apsaugos postas yra,išklausinėjo visko kur einu,apieškojo,dave svečio koretlę - leidimą ir tik tada priėjau ten.
                                        Neskubėk ir nespėsi.

                                        Comment


                                          #40
                                          Apieškojo
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X