Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2012-2013m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė torent Rodyti pranešimą
    Litrail.lt tvarkaraščiuose traukiniai po du kartus pakartoti vazžiuoja panašiu laiku ,matyt klaida.
    Taigi seni ir nauji tvarkaraščiai pateikti. Pastabose juk nurodyta, kad važiuoja iki ir nuo.

    Comment


      #22
      In web it is accessable such timetable for 2011-2012 period: http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai...query=&p_tr2=2

      Is similar document for 2012-2013 period also availiable?

      Comment


        #23
        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        ...
        Dar tenka papildyti, kad rečiau važinėja RŽD greitasis traukinys Kaliningradas-Sankt.Peterburgas. Anksčiau vasaros periode jis važinėdavo kasdien, dabar per Lietuvą važiuos tik nelyginėmis mėnesio dienomis. Kitu metų laiku anksčiau važinėjo tris kartu per savaitę, dabar - tik du kartus: Nr G79 Vilnių pravažiuos ir į Kaliningradą atvyks ketvirtadieniais ir pirmadieniais, Nr G80 iš Kaliningrado ir per Vilnių važiuos antradieniais ir šeštadieniais.
        Beje, šioje temoje jau pasigesta naujo tvarkaraščio "siūlų". Kur gi jie?

        Comment


          #24
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          (...)
          Didžiausi pakeitimai traukinių, kurie derinami su Šeštokų traukiniu. Taigi, dviaukštis traukinys į Kauną, kuris derinamas su traukiniu į Šeštokus išvyksta iš Vilniaus dar 10 minučių anksčiau ir Kaune persėdimui paliktas beveik pusvalandis. Ar to reikia? Ar tai didina patrauklumą keliaujant į Varšuvą?
          (...)
          Buvęs didelis beveik 2,5 val langas tarp traukinių į Kauną iš Vilniaus nuo 11.25 iki 13.50 sumažėjo tik 15 minučių. Paankstinus dviaukštį į Kauną, derinamą su Šeštokų traukiniu, paleistas naujas lėtas traukinys, išvykstantis iš Vilniaus 11.40. Negi negalėjo paleisti kad ir 12.30? Kad bent kiek skylę tvarkaraštyje užkišti...
          (...) .
          Manau, kad Kaune persėdimui iš elektrinio traukinio į dyzelinį Kaunas-Šeštokai PUSVALANDIS yra gerai. Nes elektrinių traukinių vėlavimų Kaune (skelbtų iš anksto ir nEskelbtų) prisižiūrėti spėjau. Kadangi remonto darbai Vilniaus-Kauno ruože nesibaigs niekada (nors greitojo traukino važiavimai 50 minučių pranašauti dar 1975-1976 m.), tai ir vėlavimai nesibaigs... Manau, kad nė kiek negeriau būtų, jei vėluojantis elektrinis iš grafiko išvestų "dyzelinį šeštokinį", o šis Šeštokuose "varšuvinį", iš kurio nepasisektų persėsti į kokį kitą vakarinį (gal būt paskutinį)...
          Kas liečia tą 2h intervalą tarp dieninių elektrinių traukinių Vilnius_Kaunas, tai visiškai sutinku, kad jį reiktų "užglaistyti" nelaukiant kitos (2013m.) vasaros. Per tas dvi valandas iš Vilniaus gel. stoties du elektriniai traukiniai išvyksta į Trakus (12:30 ir 13:29 h, intervalas kaip į Trakus yra palyginti mažas). Tai 11:40h. elektrinis traukinys turėtų važiuoti ne į Kauną (dar neseniai išvažiavo 11:15h greitasis, keleivių dar neprisirinko), o į Trakus, 12:30h - į Kauną (keleivių jau būtų), 13:29 - į Trakus. Keleivių į Trakus ir taip nėra daug, ir (manau) važiavimas į Trakus nenukentįtų nė kiek. Nenukentėtų ir į Lentvarį.
          Paskutinis taisė Vitas; 2012.06.20, 10:16.

          Comment


            #25
            2012m. spalio 28 d. (sekmadienio) ankstų rytą (dar beveik naktį iš šeštadienio į sekmadienį) Lietuvoje ir kitose šalyse atšaukiamas vasaros laikas, o Rusijoje ir Baltarusijoje laikrodžio rodyklės nesukinėjamos. Todėl Baltarusijos ir tranzitiniai Rusijos traukiniai į Lietuvą atvažiuos ir iš Lietuvos išvažiuos valanda anksčiau. www.litrail.lt informacija apie tai jau yra.
            Kaip pastebėjau, išimtis su traukiniu Nr 92/91 Vilnius-Sankt.Peterburgas-Vilnius: jo tvarkaraštis valanda keičiamas tarp Pytalovo ir Sankt.Peterburgo (Rusijoje). Tuo tarpu traukiniui Nr 6/5 Vilnius-Maskva-Vilnius tenka taikytis prie RŽD traukinių - jis iš Vilniaus dabar išvyksta 16:55h., nuo X.28 d. išvyks 15:55h.
            Kaip sakoma, tarptautiniai ir vietiniai traukiniai per Lietuvą važiuoja tais pačiais bėgiais, todėl įdomu, kaip vieni iš grafiko išveda kitus.
            Atkreipiau dėmesį, kad RŽD traukinys Nr 30 "Gintaras" Kaliningradas-Maskva nuo Kaišiadorių 5 minutėmis "sulaiko" traukinį Nr20 Klaipėda-Vilnius. Taip pat pastebėjau pakeitimų elektrinių traukinių maršrutuose tarp Vilniaus ir Naujosios Vilnios, automotrisės tarp Vlniaus ir Kenos.
            Nematyti informacijos apie pirmo (anksčiausio) elektrinio traukinio Vilnius-Kaunas pavėlinimą - jis toliau išv. 4:25h, nors dabar jam "besimaišantis" RŽD traukinys Nr29 Maskva-Kaliningradas iš Vilniaus išvyks 3:38h. Nors nauji pakeitimai gal dar atsiras ????
            Tačiau tie pakeitimai laikini - 2013m. kovo mėn. paskutinį sekmadienį Lietuvoje vėl bus (tikriausiai) įvestas vasaros laikas, o Rusijoje ir Baltarusijoje tai jau nedaroma.

            Comment


              #26
              Na, dėl laikrodžių persukimo Lietuvoje keleivinių traukinių eismas keičiasi gan minimaliai. Beje, atnaujinamas keleivinių traukinių eismas per Vaidotus, nes jis buvo nutrauktas dėl jungties Vaidotai - Valčiūnai kapitalinio remonto.

              Comment


                #27
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Na, dėl laikrodžių persukimo Lietuvoje keleivinių traukinių eismas keičiasi gan minimaliai. Beje, atnaujinamas keleivinių traukinių eismas per Vaidotus, nes jis buvo nutrauktas dėl jungties Vaidotai - Valčiūnai kapitalinio remonto.
                Panašu, kad apie spalio 28 d.Lietuvoje laikrodžių pasukimą atgal ir jų nesukimą Rusijoje bei Baltarusijoje galvota dar prieš gegužės 27 d. naują tvarkaraštį. Ir žinota, kad rudenį prekiniai bei RŽD tranzitiniai keleiviniai traukiniai važinės per Kauno stotį (ne apylanka per Rokus).

                Comment


                  #28
                  2012/2013m. tvarkaraščio galiojimas eina į pabaigą - jam lieka 2+ mėnesiai. Dar pasikeitimų bus kovo 31 d., kai Lietuvoje (ir kitose šalyse) bus įvestas vasaros laikas, o Rusijoje ir Baltarusijoje tai nebus daroma, ir kai kurie traukiniai Lietuvoje važiuos kaip ior valanda vėliau, su jų grafikų pavėlinimais nežymiai pasiekis kai kurių vietinių traukinių grafikai...
                  Dabar (2012/2013m) dar galiojančio tvarkaraščio unikalus atvejis - iš Kauno 9:35h išvykstantis dvigubas traukinys, Kazlų Rūdoje pasidalijantis į dvi dalis (pirmoji važiuoja į Kybartus, antroji - į Marijampolę). Kito tokio atvejo Lietuvos geležinkeliuose nėra, bet šio nuotraukų matau mažai... Malonu, kad vienoje kaip retenybė pagautas Kauno stotyje sąstatas iš dviejų DR1A, nors dažniausiai sukabinamos dvi PESA automotrisos.
                  Tai dabar darosi įdomu, ar toks dviejų sukabintų traukinių važiavimas iš Kauno į Kazlų Rūdą išliks naujamame 2013/2014m. tvarkaraštyje nuo gegužės 26 d.? Jei kartais neišliktų, mėgstantiems pafotografuoti būtų stimulas šį traukinį pafotkinti ar pafilmuoti dažniau ir įvairiose vietose.O gal kartais tokių maršrutų su dyzelinių ar automotrisų (dar kartais pavadinamų moduliniais) išsiskyrimo (ar susijungimo) atvejų atsiras daugiau? Pvz., Varėnoje, Ignalinoje, Senuosiuose Trakuose...?

                  Comment


                    #29
                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                    2012/2013m. tvarkaraščio galiojimas eina į pabaigą - jam lieka 2+ mėnesiai. Dar pasikeitimų bus kovo 31 d., kai Lietuvoje (ir kitose šalyse) bus įvestas vasaros laikas, o Rusijoje ir Baltarusijoje tai nebus daroma, ir kai kurie traukiniai Lietuvoje važiuos kaip ior valanda vėliau, su jų grafikų pavėlinimais nežymiai pasiekis kai kurių vietinių traukinių grafikai...
                    Dabar (2012/2013m) dar galiojančio tvarkaraščio unikalus atvejis - iš Kauno 9:35h išvykstantis dvigubas traukinys, Kazlų Rūdoje pasidalijantis į dvi dalis (pirmoji važiuoja į Kybartus, antroji - į Marijampolę). Kito tokio atvejo Lietuvos geležinkeliuose nėra, bet šio nuotraukų matau mažai... Malonu, kad vienoje kaip retenybė pagautas Kauno stotyje sąstatas iš dviejų DR1A, nors dažniausiai sukabinamos dvi PESA automotrisos.
                    Tai dabar darosi įdomu, ar toks dviejų sukabintų traukinių važiavimas iš Kauno į Kazlų Rūdą išliks naujamame 2013/2014m. tvarkaraštyje nuo gegužės 26 d.? Jei kartais neišliktų, mėgstantiems pafotografuoti būtų stimulas šį traukinį pafotkinti ar pafilmuoti dažniau ir įvairiose vietose.O gal kartais tokių maršrutų su dyzelinių ar automotrisų (dar kartais pavadinamų moduliniais) išsiskyrimo (ar susijungimo) atvejų atsiras daugiau? Pvz., Varėnoje, Ignalinoje, Senuosiuose Trakuose...?
                    pakolkas vienintele man zinoma naujiena - Lietuvisko formavimo traukinio Vilnius - MInskas atsiradimas. Tiesa, kokie butu vagonai ir t.t. dar neaisku, bet kad toks atsiras - jau faktas.

                    Comment


                      #30
                      Naujas grafikas

                      Kaunas Sestokai važiuos 13:15 val ,
                      Kaunas Kybartai 15:40 val visa kita keičiasi minimaliai. Sukabinimai lieka, taip PAT lieka maža srautą vežantys traukiniai

                      Comment


                        #31
                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                        pakolkas vienintele man zinoma naujiena - Lietuvisko formavimo traukinio Vilnius - MInskas atsiradimas. Tiesa, kokie butu vagonai ir t.t. dar neaisku, bet kad toks atsiras - jau faktas.
                        Rytinis traukinys Vilnius-Minskas ir vakarinis Minskas-Vilnius yra ir dabar, tik BČ formavimo, sąstato sudėtis - šilumvežis TEP ir klasinio tipo vagonai. Nauja sąstato sudėtis iš tikrųjų įdomu...
                        Taip pat įdomu, ar tik "minutėmis" pasikeis tvarkaraštis iš Vilniaus į Klaipėdą...

                        Comment


                          #32
                          Planuoja leisti 630M. Tik man iš tiesų labai įdomu, kada LG traukinys važiuos. Ryte ir vakare jau yra BČ traukiniai į Minską. Jei vieną porą perimtų LG, tai dvivagonio 630M neužtektų esamam keleivių srautui. Todėl belieka tik traukinys apie 10-11 į Minską, ir apie 15-16 į Vilnių. Jei iki naujo tvarkaraščio įsigaliojimo nebus gauta 630M, tai tikriausiai važiuos DR1A.

                          Comment


                            #33
                            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                            Kaunas Sestokai važiuos 13:15 val ,
                            Kaunas Kybartai 15:40 val visa kita keičiasi minimaliai. Sukabinimai lieka, taip PAT lieka maža srautą vežantys traukiniai
                            Kaunas - Šiauliai padažninimo nebus ?

                            Comment


                              #34
                              Vargu ar bus. Tuo labiau, kad numatoma linijos rekonstrukcija, eismas vėl vyks per Kaišiadoris, o ir Gaižiūnai - Linkaičiai linijoje antrus kelius ties.
                              Paskutinis taisė Al1; 2013.03.10, 17:07.

                              Comment


                                #35
                                pamenu pernyksciuose "siuluose" buvo palikta vieta traukiniui i Lyda. Buvo net nedideles kalbos, jog atsiras masrutas. Gal kas nors zinot, ar nesulauksim pagaliau Vilnius-Lyda reiso ? ar net Vilnius - Gardinas per Lyda ?

                                Comment


                                  #36
                                  del siauliu

                                  Kaunas - Siauliai nuo geguzes 26 iki rugsejo 8 d vaziuos per Kaisiad.
                                  is Kauno 15:00 is Siauliu 18:25

                                  nuo rugsejo 13 d Kaunas 15:21 Siauliai 18:25 ( kai vaziuos per Kalnenus)

                                  Comment


                                    #37
                                    2012/2013m. tvarkaraštis jau senas. bet...

                                    "Užmetę akį" Vilniaus geležinkelio stoties keleivinių traukinių tvarkaraštin, rasime laikus, kad RŽD traukinys Nr359 Adleris-Kaliningradas būna 23:39-23:56h, Nr360 Kaliningradas-Adleris 23:43-23:59h. Atrodytų, kad 24-24h Vilniuje susitinka du RŽD keleiviniai traukiniai? Anaiptol. Jie kursuoja ne kasdien, o priešingomis kryptimis jie važiuoja skirtingomis dienomis. Žiemos sezone važiuoja kas 4 diena, vasarą- kas antra...
                                    Kiti du RŽD keleiviniai traukiniai priešingom kryptim turėtų susitikti Palemone apie 14:20h vasaros laiku, apie 13:20h žiemos laiku. Bet jie taip pat važinėja skirtingomis dienomis. Susitikimo dienų (nelyginės mėnesio dienos) būdavo kažkiek vasarą.
                                    Taip pat susidaro įspūdis, kad Kybartuose vasarą susitinka trauukiniai Čeliabinskas-Kaliningradas ir Kaliningradas-Čeliabinskas. Deja, jie važiuoja tik atitinkamomis birželio-liepos-rupjūčio-rugsėjo mėnesių datomis, Kybartuose priešingomis kryptimis jos skirtingos...
                                    Kas bus nuo 2013 m. vasaros pradžios, kol kas galima spėlioti - naujas tvarkaraštis dar "komercinė paslaptis". O teko girdėti, kad RŽD nori patikras LT/RUS ir LT/BY sienose daryti vienoje sienos pusėje. Rusai ir lietuviai kartu tikrintų lyg tai Kybartuose, kur tikrintų Lietuvos ir Baltarusijos pareigūnai (Kenoje ar Gudagojyje), nežinau. Taip tikrinant sutrumpėtų traukinių stovėjimas pasienio stotyse,ir atitinkamai pasikeistų tvarkaraščiai.
                                    Žinodamas apie dviejų RŽD tos paties maršruto priešingomis kryptimis važiuojančių keleivinių traukinių lenkimąsi palemone, kartą nuvažiavau pažiūrėti. Ir tą vasaros dieną traukiniai Palemone kaip tik susitiko prie elektrinių traukinių perono (matyt, abu važiavo ideliai pagal tvarkaraštį, o jei atvažiuojantis iš kaliningrado vėluotū, tai važiuojančiam iš Peterburgo Palemone galimas priverstinis sulaikymas arba paleidimas per kauno stotį - Kauno apylankoje Palemonas-Rokai-Jiesia bėgiai vieni)..

                                    Comment

                                    Working...
                                    X