Gal kas galite pakomentuoti, kodėl kai visi rūpinasi Ukrainos grūdų išvežimu niekas nesvarsto (ar nesigirdi to) sąstatų su kintamo pločio riedmenimis?
Pagal https://en.wikipedia.org/wiki/SUW_2000 lenkai turi kažkokį riedmenų standartą sukūrę. Netgi vėžės pločio keitimo įranga yra Mockavoje ir dar dviejose vietos ant sienos su Ukraina.
Ar čia kaina nereali? Ar dar kas nors?
Prieš kurį laiką buvo skelbiama kad Mažeikių nafta perka Mockavos terminalą, bet tai buvo aprašoma kontekste, kad statys saugyklas, perkrovimo infrastruktūrą - maždaug atvažiuoja Mažeikių traukinys, išsikrauna Mockavoje, atvažiuoja lenkiškas traukinys - jį užpila. Po to tą patį kartoja prie Ukrainos sienos.
Kodėl nepadarius stabilių 50 cisternų kurios kursuotų tarp Mažeikių ir Ukrainos? Tas pats su keliais sąstatais birių krovinių - kalba kad neturi kaip išvežti 20 mln tonų - vienkartinė investicija, visi paremtų, ir kursuotų po kelis sąstatus per dieną į Klaipėdą.
Pagal https://en.wikipedia.org/wiki/SUW_2000 lenkai turi kažkokį riedmenų standartą sukūrę. Netgi vėžės pločio keitimo įranga yra Mockavoje ir dar dviejose vietos ant sienos su Ukraina.
Ar čia kaina nereali? Ar dar kas nors?
Prieš kurį laiką buvo skelbiama kad Mažeikių nafta perka Mockavos terminalą, bet tai buvo aprašoma kontekste, kad statys saugyklas, perkrovimo infrastruktūrą - maždaug atvažiuoja Mažeikių traukinys, išsikrauna Mockavoje, atvažiuoja lenkiškas traukinys - jį užpila. Po to tą patį kartoja prie Ukrainos sienos.
Kodėl nepadarius stabilių 50 cisternų kurios kursuotų tarp Mažeikių ir Ukrainos? Tas pats su keliais sąstatais birių krovinių - kalba kad neturi kaip išvežti 20 mln tonų - vienkartinė investicija, visi paremtų, ir kursuotų po kelis sąstatus per dieną į Klaipėdą.
Comment