Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[UA] Ukrainos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Nuo spalio 1 d. atšaukiamas traukinys Nr. 29 "Kaštan" Kijevas - Berlynas.
    Į Berlyną galima bus nuvažiuoti tik su persėdimu Varšuvoje.
    http://news.finance.ua/ru/~/1/0/all/2012/09/19/287803

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Įtariu dėl to, kad ukrainiečiai leidžia techniškai netvarkingus vagonus, keleivinių riedmenų parkas Ukrainoje baisiai nusidėvėjęs ir matyt neturi vagonų. Internete esu skaitęs, kad DB dažnai neįsileidžia ukrainietiškų vagonų būtent dėl to, kad jie techniškai netvarkingi.
    Gaila "Kaštan'o"... Neoficialiūs šaltiniai teigai, kad vokiečiai tokiu būdu mažina kontrabandos srautus į Vokietiją...
    Kaina nemaža - beveik 500 Lt į viena pusę, tačiau bagažo nemokamai gali pasiimti savęs nevaržydamas. Traukinys į Berlyną atvykdavo ryte, išvykdavo vakare - superinis variantas:

    http://s017.radikal.ru/i436/1210/17/ea2d83897a0a.jpg
    http://s58.radikal.ru/i162/1210/4a/ddd33c6d35ab.jpg

    Vienas iš paskutiniųjų Berlyne: http://www.youtube.com/watch?v=a34WOCweIr4
    Paskutinis taisė railman; 2017.10.17, 10:16.

    Comment


      "Ukrainos geležinkeliai" tiek nusigyveno, kad į reisus leidžia tik D1 "galvas":

      http://trainpix.org.ua:8080/photo/41125/



      Comment


        Parašė vectron Rodyti pranešimą
        "Ukrainos geležinkeliai" tiek nusigyveno, kad į reisus leidžia tik D1 "galvas":

        http://trainpix.org.ua:8080/photo/41125/

        Youtube video

        Youtube video
        Žiauru, bet įspūdinga. Trainpix'e rašoma, kad lygtai dėl gedimo (рама треснула), du vagonai buvo atkabinti.
        Tuo tarpu Укрзалізниця užsakė Kriukovo vagonų gamykloje pagaminti vagoną - garažą (automobiliams ir keleiviams) už daugiau nei 13 milijonų UAH, tai daugiau nei 4 milijonai litų. Vagonas identiškas pernykščiam pirkiniui, kuris buvo skirtas Ukrainos prezidento automobiliams.



        Nuotraukos ir informacija iš http://www.depo.ua/ru/ekonomika-i-bi...icha_-foto.htm

        Comment


          Vakar Zaporožėje nuo bėgių nuriedėjo traukinio Kijevas - Sevastopolis 4 vagonai, vienas vagonas apsivertė. Rimtai niekas nenukentėjo.
          http://kommersant.ua/doc/2058042

          Comment


            Ukrainos geležinkeliai nupirko Ukrainai netinkamus (vien per šį gruodį, prasidėjus šalčiams, gedo vos vos kas kelias dienas, o kai kuriomis dienomis net po du traukinius) naujus elektrinius traukinius "Hyundai". Dabar tikriausiai lėks galvos, korėjiečiai išreiškė atsiprašymą...

            http://www.pravda.com.ua/rus/news/2012/12/22/6980274/
            Paskutinis taisė Al1; 2012.12.22, 09:10.

            Comment


              Укрзалізниця per tris dienas (12.28-12.30), vakarų ir Krymo kryptimis iš Kijevo pervežė daugiau nei 52,7 tūkstančio keleivių. Įspūdinga!
              Šventėms Укрзалізниця paruošė papildomus 143 reisus vakarų kryptimis ir 34 Krymo kryptimi...
              Šaltinis: www.uz.gov.ua

              Comment


                Parašė railman Rodyti pranešimą
                Укрзалізниця per tris dienas (12.28-12.30), vakarų ir Krymo kryptimis iš Kijevo pervežė daugiau nei 52,7 tūkstančio keleivių. Įspūdinga!
                Šventėms Укрзалізниця paruošė papildomus 143 reisus vakarų kryptimis ir 34 Krymo kryptimi...
                Šaltinis: www.uz.gov.ua
                O naikina marsruta Maskva - Simferopolis... juokinga)

                Comment


                  sveiki,

                  turbūt daugelis iš Jūsų esant keliavę traukiniais Ukrainoje, kadangi šitas įtraukta tik į ateities planus, kyla keletas klausimų. Aš niekad nekeliavus traukiniais, todėl turbūt jie kvailai skamba, bet įdomu ar Ukrainoje galima nusipirkti bilietą prieš pat traukiniui išvykstant ar reikia nusipirkti iš anksto?Važiuočiau nuo Lvovo iki Chernivtsi arba Suceavos.

                  Comment


                    Į priemiestinius parduoda iki išvykimo. Jei į tolimojo susisiekimo traukinį, tai prieš išvykimą vargu ar gausi. Bet žiūrint į kokį traukinį ir dar nuo metų laiko, šventinių dienų ir pan. priklauso. Jei kelionė suplanuota iš anksto, tai geriau bilietą į tolimojo susisiekimo traukinį nusipirkti internetu. Į priemiestinius internetu neparduoda.

                    Comment


                      Dėkui Jums,

                      kiek suprantu nuo Lvovo iki Chernivtsi priemiestiniai važinėja http://uz.gov.ua/en/passengers/suburban_train_schedule/ ?
                      tačiau tiek http://booking.uz.gov.ua/en/ , tiek http://www.cfrcalatori.ro/ negalima užsisakyti tarptauninių reisų bilietų, ar čia aš ne tuos puslapius vartau?

                      Comment


                        O į Rumuniją tarptautiniai važiuoja iš Maskvos ar Minsko, tai reikia bandyti pirkti bilietą per Rusijos ar Baltarusijos geležinkelių puslapius. Beje, Rusijoje ir Baltarusijoje, taip pat Ukrainoje tolimojo susisiekimo bilietai vardiniai ir internetu pirkus juos dar reikia papildomai registruoti atvykus į stotį, nors dabar jau į kai kuriuos traukinius galima registruotis internetu.

                        Comment


                          kiek žiūrėjau rusiškus psl. tai e-bilietai negalimi http://russticket.com/Transports/Tim...s=10&date=1406
                          todėl gal geriau autobuse vietą užsiimti http://ticket.bus.com.ua/order ?

                          jei kas pirkot bilietus iš Ukrainos į Rumuniją internetu, pasidalinkit tam tinkamais puslapiais, nes kiek žiurėjau niekur neradau, manai tegaliu prižadėti nuotraukų

                          Comment


                            Dėl autobusų bilietų pirkimo Ukrainoje internetu nieko nežinau. Ir nemanau, kad verta. Galima pasiteirauti Lietuvos geležinkelių tarptautinių bilietų agentūroje. Į tolimojo susisiekimo traukinius Ukrainoje, Baltarusijoje, Rusijoje jie bilietus parduoda. Galbūt parduoda ir bilietus į tarptautinius traukinius iš šių šalių į kitas šalis?

                            Comment


                              Укрзалізниця veždama keleivius per laikotarpį nuo sausio iki gegužės (imtinai) patyrė 3 bilionus UAH nuostolių (informacija iš http://www.uz.gov.ua/en/). Keista, anksčiau apie apie nuostolingą keleivių vežimą Ukrainoje nebuvau girdėjęs. Be to, ką tik viešėdamas tuose kraštuose girdėjau kalbas apie privatizacijos planus ir tyčinį geležinkelių smugdymą. Ir dar: susidūriau su tokia situacija: iš anksto pirkau bilietus internetu kelionei šalies viduje; internete rodė, kad laisvų vietų mažai, o iš tikrųjų keleivių buvo mažai...

                              Ukrainiečiai mėgsta saldžią arbatą

                              P.s.: pakelis cukraus, kurį laiką gulintis ant mano darbo stalo yra viso labo keturių gramų...
                              Paskutinis taisė railman; 2013.06.23, 18:10.

                              Comment


                                Parašė railman Rodyti pranešimą
                                Укрзалізниця veždama keleivius per laikotarpį nuo sausio iki gegužės (imtinai) patyrė 3 bilionus UAH nuostolių (informacija iš http://www.uz.gov.ua/en/). Keista, anksčiau apie apie nuostolingą keleivių vežimą Ukrainoje nebuvau girdėjęs. Be to, ką tik viešėdamas tuose kraštuose girdėjau kalbas apie privatizacijos planus ir tyčinį geležinkelių smugdymą. Ir dar: susidūriau su tokia situacija: iš anksto pirkau bilietus internetu kelionei šalies viduje; internete rodė, kad laisvų vietų mažai, o iš tikrųjų keleivių buvo mažai...

                                Ukrainiečiai mėgsta saldžią arbatą Atvaizdas


                                P.s.: pakelis cukraus, kurį laiką gulintis ant mano darbo stalo yra viso labo keturių gramų...
                                Panašus įspūdis ir man susidarė apie bendrovės smugdymą. Be to, internete skaičiau, kad keleiviams specialiai neparduodami bilietai į regioninius traukinius, o siūlomi į Intercity (Škoda, Hyundai), kur kaina atitinkamai didesnė. Žodžiu, patys ukrainiečiai situaciją šalyje apibūdina "bardaku".

                                Comment


                                  Internete siūloma įsigyti tik dalį bilietų, todėl rodoma nedaug vietų. O tai, kad Ukrainos geležinkeliuose bardakas, kiek pasiknaisiojus internetem, yra jau ne pirmi metai. Beje, bilietų kainos labai žemos, o valstybė matyt dotacijų nemoka arba numeta skatikus.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Internete siūloma įsigyti tik dalį bilietų, todėl rodoma nedaug vietų. O tai, kad Ukrainos geležinkeliuose bardakas, kiek pasiknaisiojus internetem, yra jau ne pirmi metai. Beje, bilietų kainos labai žemos, o valstybė matyt dotacijų nemoka arba numeta skatikus.
                                    Taip, taip, pastebėjau - pusės vietų nėra iš karto.... Be to, vagono schema ir vietų kiekis neatitinka tikrovės...

                                    Teko sukombinuoti naktinį pervažiavimą iš Podolės Kameneco į Umanę. Pirmoji kelionės dalis - traukiniu ПОДІЛЬСЬКИЙ ЕКСПРЕС iš Podolės Kameneco iki Vinicos.

                                    Podolės Kameneco stoties pastatas – tarybinis monstras netilpęs į kadrą…


                                    Keleivinių traukinių mažai, visi į Kijevą: kasnakt (po vidurnakčio) išvyksta ekspresas su sėdimomis vietomis ir kas antrą vakarą - su miegamosiomis vietomis. Toliau, link Moldovos (berods ir į Moldovą) važiuoja tik priemiestiniai traukiniai. Jau prieš kelionę prisiskaičiau komentarų keikiančių naktinį traukinį su sėdimamomis vietomis, tačiau pasirinkimo neturėjau, nes traukinys su miegamosiomis vietomis vyksta kitu keliu ir į Vinicą neužsuka Beje, įsigaliojus vsasaros tvarkaraščiui dingo dieninis ekspresas ir pirmos klasės vietos naktiniame eksprese (arba tokios parinkties internete po 05.26 nebuvo).


                                    Be to, vagono schema pardavimo sistemoje yra 2+3 vietos vienoje eilėje, primena trečią klasę ir tai mane žiauriai neramino. Iš tiesų vagone buvo 2+2, mūsų pasirinktos vietos vagone viduryje, buvo beveik vagone gale... Kaip jau minėjau keleivių būta nedaug, sėdynės patogios ir užmigau dar traukiniui nepajudėjus (išvykimas 00:52). Žadintuvą nusistačiau 5:00, kad suspėčiau į WC subėgioti ir arbatos išgerti. Arbata čia kainavo 1,50Lt. kartu su 15 gramų cukraus pakeliu 5:34 pasiekėm Vinicą, iš kur kelionę tęsėme autobusu. Čia kaip žvėrys užpuolė taksistai. Už mano atsakymą - klausimą „ir tai už du kilomerus“ į jų superinį pasiūlymą nuvežti į autobusį stotį maniau būsiu sumuštas Nors vėliau kaina krito pusiau, jų paslaugomis nesinaudojom.




                                    Podolės Kameneco stoty norint palikti saugojimo kameroje bagažą, tenka kreiptis į stoties budėtoją... Čia ši paslauga kainavo apie 3 Lt ir tądien be mūsų kuprinių mačiau dar dvi. Stotis - ne tranzitinė, miestas nedidelis - paslauga nepopuliari...
                                    Ir dar: jau minėjau, bilietą buvau nusipirkęs internetu. Tiesa, tai dar buvo ne bilietas, o - БЛАНК ЗАМОВЛЕННЯ, kurį dar reikia iškeisti į bilietą kasoje arba automatizuotoje kasoje (automated railway booking office), kurios mūsų išvykimo stoty nebuvo. Išvykimo dieną pamečiau užsakymo blanką, bet likau ramus, nes bilieto išdavimas ir patekimas į traukinį tik su asmens dokumentu (bilietas vardinis), o kopiją turėjau (pakanka žinoti bilieto numerį)…

                                    Įveikta kilometrų: daugiau nei 200.
                                    Trukmė: 4:42
                                    Kaina dviems: 36 Lt 83 ct
                                    Kainos ir kokybės santykis: nežinau, paramiegojau, pretenzijų neturiu O jei rimtai, tai forume rašo, kad per brangu šiuo traukiniu važiuoti, turint omeny, kad yra brangiau nei važiuoti plackartu, o vos pigiau nei kupe...


                                    Kad būtų aiškiau ir įdomiau - žemėlapiukas
                                    Paskutinis taisė railman; 2013.06.24, 17:27.

                                    Comment


                                      Poetinis turne... Poezijos skaitymai traukiniuose...

                                      Comment


                                        Simferopolio stotis - vartai į pietinį Krymą. Vasarą keleivių skaičius čia išauga kelis kartus, jei ne keliasdešimt, lyginant rudeniu - pavasariu. Įvairių krypčių tolimojo susisiekimo traukiniai važiuoja ir atvažiuoja kas 10-15 min. Stotis nėra galinė, iš jos traukiniai važiuoja į Sevastopolį.

                                        Iš miesto pusės. Taprmiestinių maršrutų troleibusų žiedas prie stoties. Į kadrą dešiniau nepapuolė autobusų stotis "Kurortinė". Iš esmės tai priemiestinė stotis, bet stoja ir kai kurie tolimojo susisiekimo autobusai. Pilna bombilų, siūlančių toliau važiuoti automobiliu ar minivenu į įvairius pajūrio miestus.



                                        Į priešingą pusę



                                        Nuo pėsčiųjų tilto. Masės žmonių laukia traukinių. Panašus vaizdas ir vėlai vakare ar anksti ryte.





                                        Vaizdas į priešingą pusę, šiaurės link.



                                        Atvyksta eilinis traukinys su poilsiautojais



                                        Jo gale vagonas su lengvaisiais automobiliais. Automobilių pervežimo paslauga teikiama.



                                        Nuo tilto depo link.



                                        Pasiruošęs išvykti.



                                        Daugumoje Ukrainos geležinkelių tolimojo susisiekimo traukinių miegamieji vagonai yra RIC standarto.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2013.10.26, 20:55.

                                        Comment


                                          Dvisisteminis EJ675-001 Simferopolio stotyje važiuos į Charkovą.



                                          Pro pėsčiųjų tilto langą. ČME3 su pantografu manevruoja su vagonais.



                                          Priemiestinius maršrutus aptarnaujantis ER1-223 su mediniais suolais. Ukrainoje didesnėse stotyse diegami turniketai priemiestinių traukinių peronuose. Simferopolyje jie irgi yra, tik dar normaliai neveikia, todėl prie turniketų bilietus tikrina kontrolierės.



                                          Zaporože-1. Hyundai HRCS2-004 važiuos į Kijevą. Aš juo važiavau.



                                          Zaporožės-1 stotis iš miesto pusės. Stotis didelė, bet keleivių joje buvo nedaug. Priemiestinių traukinių iš jos važiuoja nedaug, daugumą sudaro tolimojo susisiekimo traukiniai, kurie tik pravažiuoja su sustojimu per šią stotį.

                                          Paskutinis taisė Al1; 2013.10.27, 08:19.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X