Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[UA] Ukrainos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ukrainos geležinkeliai gavo antrąjį 630M.

    http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
    Paskutinis taisė Eimantas; 2012.04.04, 03:32.

    Comment


      Sausio mėnesį Ukrainoje išbandytas naujas savo gamybos traukinys.
      Sąstatą sudarė modernizuotas ČS7 elektrovežis ir 9 Kriukovo gamyklos naujos kartos keleiviniai vagonai.
      http://korrespondent.net/business/co...o-proizvodstva
      Video - http://korrespondent.net/video/busin...-novogo-poezda

      2011 gruodžio mėnesį Ukrainos geležinkeliams buvo prezentuotas Pietų Korėjos traukinys Hyndai Rotem. Iki Europos futbolo čempionato tokių bus 6.
      http://korrespondent.net/business/co...poezda-hyundai

      Comment


        Lvovo geležinkeliai pradėjo beveik 2 km. ilgio dvikelio Beskidų tunelio paruošiamuosius statybų darbus.
        http://www.uz.gov.ua/press_center/la...page-3/295625/

        Esamas tunelis yra vienkelis ir avarinės būklės.


        http://ua-reporter.com/novosti/35155

        Comment


          Dviaukščiai traukiniai Ukrainai

          http://www.railjournal.com/newsflash...elim-1495.html

          THE FIRST of two Škoda City Elefant double-deck emus for Ukrainian State Railways (UZ) arrived at the Velim test track near Prague on February 26 for testing.
          uz-skoda-emu.jpgThe six-car train, designated class 675 by UZ, was assembled at Škoda's Plzeň site in the Czech Republic and is being tested on standard-gauge bogies.
          The trains will be introduced on Kharkov - Kiev and Kharkov - Donetsk services in time for the UEFA European Soccer Championships, which Poland and Ukraine will jointly host in June.

          Upon completion of the test programme, the train will be transferred to Skoda's Vitkovice plant near Ostrava for final fitting out. It will be fitted with 1520mm bogies at Haniska in Slovakia, before being dispatched to UZ via the broad-gauge line from Košice, Slovakia, to Chop in Ukraine.
          ir "Ukrainos geležinkeliams" skirtų traukinių nuotraukos:

          http://www.facebook.com/media/set/?s...8184330&type=1

          Comment


            Į Odesos uostą atvyko Pietų Korėjoje pagaminti du elektriniai traukiniai Hyundai Rotem.
            http://photo.segodnya.ua/odessa/v-od...hyundai-rotem/

            Comment


              http://www.uz.gov.ua/en/press_center..._topic/304081/

              HYUNDAI HIGH-SPEED TRAINS TO START KYIV-DNIPROPETROVSK SERVICE IN SEPTEMBER, SAYS INFRASTRUCTURE MINISTER

              High-speed two-system electric trains made by South Korea's Hyundai Rotem will start operating on the Kyiv-Dnipropetrovsk route no later than in September 2012, Ukrainian Vice Premier and Infrastructure Minister Borys Kolesnikov said during an opening ceremony for a center for training Hyundai electric train drivers.

              "No later than September they will launch [trains] to Dnipropetrovsk, and by December to Odesa," he said.

              As reported, high-speed Hyundai Rotem trains will link the major Ukrainian cities. Thanks to the new trains, it will take only three-and-a-half hours to travel from Kyiv to Kharkiv, four-and-a-half hours to go from Kyiv to Lviv, and five-and-a-half hours to go from Kyiv to Donetsk.

              Another four trains will be shipped by late 2012 to Ukraine under the contract Ukraine signed with Hyundai Rotem for a total of ten trains.
              Ir vaizdo klipas iš Charkovo (berods, filmuota kovo 16 d.):

              Comment


                Ukrainos geležinkeliai nusipirko čempionatui Škoda elektrinius traukinius:

                http://www.lenta.ru/photo/2012/03/28/train/#pic012
                kursuos žiedu Charkovas, Doneckas, Dnepropetrvskas, Mariupolis, Luganskas
                Max greitis 160 km/h.

                Comment


                  Primenu, jog šios temos 690 pranešime buvau įkėlęs nuorodą į šio traukinio nuotraukas.

                  Comment


                    Kovo 25 d. į Charkovą atgabentas pirmasis ŠKODA dviaukštis elektrinis traukinys

                    http://ru.magistral-uz.com.ua/articl...-komforta.html

                    Два этажа комфорта
                    Вот уж чего не предполагали увидеть пассажиры, томящиеся в ожидании на платформах вокзала станции Харьков-Пассажирский, так это появления двухэтажного скоростного лайнера — электропоезда ŠKODA. Во время непродолжительной стоянки его буквально облепили желающие разглядеть поближе и запечатлеть на «мобильник». И если бы ŠKODA не была окружена с обеих сторон ТЭП150 и ЧМЭ3, то можно было подумать, что пассажиры с нетерпением ждут, когда же объявят посадку…

                    В течение двух дней со скоростью не более 50 км/ч из Чопа до Харькова (через Ужгород, Львов и Киев) локомотивы доставили первый двухэтажный двусистемный (работает на постоянном и на переменном токе) электропоезд ŠKODA.

                    В первую столицу он прибыл в полдень 25 марта.Отметим характерную особенность, которая отличает «украинские» «Шкоды» от тех, которые эксплуатируются на железных дорогах Чехии. Вагоностроители «ŠKODA Vagonka» специально предусмотрели в наших составах два места для локомотивной бригады: в других странах они управляются в «одно лицо».

                    — В середине марта в Чехии этот электропоезд передали украинской делегации во главе с Вице-премьер-министром Украины—Министром инфраструктуры Борисом Колесниковым, который высоко оценил возможности «Шкоды», — рассказывает начальник Южной магистрали Виктор Остапчук. — Чешская железнодорожная техника – это «классика», очень надежная и вместе с тем достаточно простая в эксплуатации и ремонте. А комфорт и скорость нового электропоезда пассажиры смогут оценить уже в первой половине мая. Планируется, что «Шкоды» будут курсировать по кольцевым маршрутам Харьков—Донецк—Мариуполь—Донецк—Днепропетровск—Хар ьков и Харьков—Днепропетровск—Донецк—Луганск—Донецк—Харьк ов. Пусконаладочные работы будут осуществляться на путях с постоянным током контактной сети станции Харьков-Сортировочный и на участке Огульцы—Коломак, включая станцию Огульцы имени Александра Пучко с переменным током. Что же касается испытаний электроепоездов ŠKODA, то для них уже определены участки: Лозовая—Славянск (постоянный ток) и Борисполь—Барышевка (переменный ток).

                    Электропоезд ŠKODA после непродолжительной остановки на вокзале проследовал в ремонтно-экипировочное депо (РЭД) Харьковского вагонного участка Южной железной дороги. В ближайшие дни электропоезд пройдёт необходимые таможенные процедуры, затем — пусконаладочные работы и подготовку к испытаниям. В РЭДе чешский новичок составит компанию двум электропоездам Hyundai, а в апреле к ним присоединится вторая ŠKODA и еще два «корейца». В начале мая доставят еще двух «хюндаев». Именно здесь они сделают свои первые «па», прежде, чем выйти на скоростные магистрали Украины. Кроме того, постоянно пополняющееся товарищество «иностранцев» вскоре разбавят отечественным и не менее современным подвижным составом. Ожидается, что в апреле на Южную магистраль прибудет новый двухсистемный электропоезд производства Крюковского вагоностроительного завода. Этот первый высокоскоростной отечественный электропоезд будут испытывать тоже на Южной. Поведут его машинисты электровозного депо Харьков-«Октябрь».

                    Comment


                      [UA] Geležinkeliai Ukrainoje





                      Pagrindinė informacija ir statistika


                      Prašau čia diskutuoti apie Ukrainos geležinkelius. Būtų gerai jei moderatoriai perkeltų čia tinkamą informaciją iš kitų temų.
                      Paskutinis taisė oranger; 2012.04.01, 13:18.

                      Comment


                        Ukrainos ir Moldovos geležinkelio tinklas.
                        http://www.bueker.net/trainspotting/...ne/ukraine.gif

                        Comment


                          Atkelti pranešimai iš temos Buvusios TSRS šalių geležinkeliai.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Nauji dviaukščiai traukiniai "ŠKODA"
                            Новi двоповерховi поїзди "ŠKODA"
                            http://www.youtube.com/watch?v=MnNhy...eature=related

                            Comment


                              Bandomasis naujojo dviaukščio važiavimas:
                              http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Ukrainoje nuo š.m. balandžio 2 d. įvesta nauja keleivinių pervežimų tarifikacijos sistema.
                                Nuo šiol biletų kainos priklausis ir nuo sezono ar savaitės dienos.
                                Taip pat pabrango kupinių ir I klasės vagonų bilietai. Kainų indeksacija vyks dar liepos 1 ir spalio 1 dienomis.
                                http://money.comments.ua/people/2012...ya-gibche.html

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Bandomasis naujojo dviaukščio važiavimas:
                                  http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
                                  Nežinau kaip jums, bet man ši dažymo schema žymiai gražesnė nei mūsiškių.
                                  Dear Sir,

                                  Comment


                                    Korėjietiškų traukinių problemos Ukrainoje.
                                    http://delo.ua/ukraine/smi-novye-poe...-dorog-176038/

                                    Comment


                                      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                      Korėjietiškų traukinių problemos Ukrainoje.
                                      http://delo.ua/ukraine/smi-novye-poe...-dorog-176038/
                                      Nėra jokių problemų su tais traukiniais dėl pačių traukinių kaltės: pantografą sulaužė, kai dispečeris nukreipė traukinį į neelektrifikuotą kelią, dėl ko pradėjo "skaičiuoti" izoliatorius; su platforma susidurė dėl to, kad platfomos dalis buvo negabarite.

                                      Comment


                                        Šiandien važiavau iš Minsko į Lvovą - supratau, kuo skiriasi keleivinis lokomotyvas nuo krovininio ir kam ant M62 reikalingi kiti stabdžiai Nuo Lunineco važiavom su M62, o po to išvis su ВЛ80

                                        Comment


                                          Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
                                          Šiandien važiavau iš Minsko į Lvovą - supratau, kuo skiriasi keleivinis lokomotyvas nuo krovininio ir kam ant M62 reikalingi kiti stabdžiai Nuo Lunineco važiavom su M62, o po to išvis su ВЛ80
                                          Dažnai būna, kad nuo Lunineco tempia 2M62, o Zdolbunove keičia į elektrinę trauką (VL80).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X