Pagaliau
“Lietuvos geležinkeliai” pradeda įgyvendinti didžiausią – 260 mln. litų vertės projektą
“Lietuvos geležinkeliai” pradeda įgyvendinti didžiausią – 260 mln. litų vertės projektą
Bendrovė “Lietuvos geležinkeliai” pradeda įgyvendinti didžiausią – 260 mln. litų vertės – projektą per atkurtos Lietuvos nepriklausomybės laikotarpį. Šiuo metu baigiamas projektuoti Vilniaus aplinkkelio Kyviškės–Valčiūnai antrasis kelias ir netrukus prasidės jo statybos bei senojo kelio rekonstrukcijos darbai.
Projektą įgyvendina konkursą laimėjęs įmonių konsorciumas, kurio lyderė yra didžiausia Baltijos šalyse kelių ir tiltų statybos įmonė „Kauno tiltai“, jame taip pat yra Lenkijos geležinkelių statybos bendrovė „Trakcja-Tiltra”, „Panevėžio keliai”, Latvijos „Belam-Riga” ir koncernui “MG Baltic” priklausanti Kauno statybos įmonė „Mitnija”.
Penktadienį, gegužės 25-ąją, rengiama oficiali projekto darbų pradžia, kurioje dalyvaus įmonių vadovai, susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Naujas geležinkelio aplinkkelis bus nutiestas iki 2014 metų birželio mėnesio, pranešė “Kauno tiltai”.
Teigiama, kad esant patogesniam susisiekimui, šalis taps patrauklesnė vežėjams, traukiniai važiuos aplenkdami Vilniaus miestą, jie galės važiuoti didesniu nei iki šiol – iki 80 km per valandą – greičiu, bus pervežama daugiau krovinių.
Kelio statybų metu 18-ai mėnesių traukinių eismas ruože Kyviškės-Valčiūnai bus uždarytas, o traukiniai laikinai važiuos per Kirtimų ir Vaidotų geležinkelio stotis. Naujas kelias bus 24,5 km ilgio, o jo vėžės plotis – 1520 mm. Be to, bus rekonstruojamas ir jau esamas 24,6 km vienkelis geležinkelio ruožas.
Didžiausią projekto darbų dalį sudarys žemės darbai – naujos geležinkelio kelio sankasos statyba ir dabartinės rekonstrukcija, daug laiko užims ir esamos geležinkelio infrastruktūros pritaikymas dvikeliui geležinkelio ruožui.
Pasak pranešimo, numatyta pastatyti 1 pėsčiųjų viaduką, įrengti 3 naujas ir demontuoti 3 esamas pralaidas, rekonstruoti ir pritaikyti dvikeliui geležinkelio ruožui 12 pervažų, 2 tiltus bei likusias 23 pralaidas. Siekiant mažinti traukinių skleidžiamą triukšmą, bus pastatyta 4,9 km triukšmą slopinančių sienučių, teritorija bus apsodinta želdiniais.
Projektą įgyvendina konkursą laimėjęs įmonių konsorciumas, kurio lyderė yra didžiausia Baltijos šalyse kelių ir tiltų statybos įmonė „Kauno tiltai“, jame taip pat yra Lenkijos geležinkelių statybos bendrovė „Trakcja-Tiltra”, „Panevėžio keliai”, Latvijos „Belam-Riga” ir koncernui “MG Baltic” priklausanti Kauno statybos įmonė „Mitnija”.
Penktadienį, gegužės 25-ąją, rengiama oficiali projekto darbų pradžia, kurioje dalyvaus įmonių vadovai, susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Naujas geležinkelio aplinkkelis bus nutiestas iki 2014 metų birželio mėnesio, pranešė “Kauno tiltai”.
Teigiama, kad esant patogesniam susisiekimui, šalis taps patrauklesnė vežėjams, traukiniai važiuos aplenkdami Vilniaus miestą, jie galės važiuoti didesniu nei iki šiol – iki 80 km per valandą – greičiu, bus pervežama daugiau krovinių.
Kelio statybų metu 18-ai mėnesių traukinių eismas ruože Kyviškės-Valčiūnai bus uždarytas, o traukiniai laikinai važiuos per Kirtimų ir Vaidotų geležinkelio stotis. Naujas kelias bus 24,5 km ilgio, o jo vėžės plotis – 1520 mm. Be to, bus rekonstruojamas ir jau esamas 24,6 km vienkelis geležinkelio ruožas.
Didžiausią projekto darbų dalį sudarys žemės darbai – naujos geležinkelio kelio sankasos statyba ir dabartinės rekonstrukcija, daug laiko užims ir esamos geležinkelio infrastruktūros pritaikymas dvikeliui geležinkelio ruožui.
Pasak pranešimo, numatyta pastatyti 1 pėsčiųjų viaduką, įrengti 3 naujas ir demontuoti 3 esamas pralaidas, rekonstruoti ir pritaikyti dvikeliui geležinkelio ruožui 12 pervažų, 2 tiltus bei likusias 23 pralaidas. Siekiant mažinti traukinių skleidžiamą triukšmą, bus pastatyta 4,9 km triukšmą slopinančių sienučių, teritorija bus apsodinta želdiniais.
Comment