Parašė Eimantas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilniaus aplinkkelis. Paneriai-Vaidotai-Kyviškės
Collapse
X
-
Tai dabar yra tokia krovinių vežimo atkarpa Molodečnas-Vaidotai ir Kena-Vaidotai. Tai aplinkelį iškart jau reiktų su Vaidotais elektrifikuoti, jei taip norima nukelti srautus nuo Vilniaus. Nors jei sąstatas iš Baltarusijos vientisas, tai jam jokie Vaidotai nereikalingi, tiesiai per Vilnių link Klaipėdos ar Kybartų.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąAš klausiu apie aplinkkelio elektrifikavimą.
Tai pagrindiniai transportavimo taškai kuriuos sujungus elektrifikuota linija apsimokės pirkti savo elektrovežius.
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai dabar yra tokia krovinių vežimo atkarpa Molodečnas-Vaidotai ir Kena-Vaidotai. Tai aplinkelį iškart jau reiktų su Vaidotais elektrifikuoti, jei taip norima nukelti srautus nuo Vilniaus. Nors jei sąstatas iš Baltarusijos vientisas, tai jam jokie Vaidotai nereikalingi, tiesiai per Vilnių link Klaipėdos ar Kybartų.
Dar nereiktų pamiršti planuojamo Vilniaus logistikos centro.Paskutinis taisė toleranceofculture; 2012.11.14, 15:46.Dear Sir,
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąVienu ypu iškart iki Klaipėdos mažai tikėtina, bus turbūt etapais su dideliais laiko intervalais.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąAš klausiu apie aplinkelio elektrifikavimą.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNeaiški elektrifikavimo prasmė, kol visi krovininiai sąstatai yra traukiami šilumvežių. Aplinkkelis gi ne keleiviniams skirtas.
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąTai, kad vien Kaišiadorys-Šiauliai ruožui reiks apie keturių etapų (Realiausiai skamba Kaišiadorys-Jonava, Jonava-Kėdainiai, Kėdainiai-Radviliškis ir Radviliškis-Šiauliai). Laiko tai reikės labai daug (ir pinigų žinoma), bet (kaip optimistas) manau tai LG nebus didelė problema (per sakykim 10-20 metų) vis del to ypatingai strateginis kelias.
Parašė Sula Rodyti pranešimąNeaiški elektrifikavimo prasmė, kol visi krovininiai sąstatai yra traukiami šilumvežių. Aplinkkelis gi ne keleiviniams skirtas.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąElektrifikuos nuo Kaišiadorių iki Jonavos ir ką tokiu maršrutu veš? Iki Radviliškio reikia, vėliau galima iki Kužių, ir galiausiai iki Draugystės.
Padalinau žiūrėdamas normalesnios kainos prasme, nuo Kaišiadorių iki Radviliškio elektrifikacija kainuotu o gero tiek pat (jeigu ne daugiau) kiek ir šio Vilniaus aplinkkelio.
Comment
-
Parašė miestaspilnai bus elektrifikuota atkarpa nuo Babrujsko iki Homelio (per kelis ankstesnius metus buvo atlikta netrumpa atkarpa iki Bobrujsko),
Comment
-
Parašė miestasOho, koks Jūs pasimistas.
Tokia atsilikusi Baltarusija, kur nėra ES fondų ir BVP daug mažesnis, tik prieš kelis metus pradėjo ir per kelis metus baigs linijas Minskas-Molodečno atkarpą iki Lietuvos sienos, pilnai bus elektrifikuota atkarpa nuo Babrujsko iki Homelio (per kelis ankstesnius metus buvo atlikta netrumpa atkarpa iki Bobrujsko), o taip pat sujungs kitus sričių centrus su Minsku elektrifikuotom linijom - tai šimtai kilometrų.
Be to, jau paleido iš Minsko visom kryptim į priemiesčius elektrinius traukinius, S-bahn tipo, kursuojančius kas 5-15 min., kaip Vokietijos miestuose...
Comment
Comment