Tai kad ten didelio greičio niekada nebūna ir nebus. Ant tilto per Vokę greitis apribotas iki berods 80 km/h. Ten, kur susijungs keliais iš Vaidotų irgi bus greitis ribojamas.
Buvo paprasta tiesė, dabar padarė kreivę po viaduku ir dar greičiausiai su greičio mažinimu...
Jo, man irgi neaišku ir įdomu, kodėl ten padarė kreivę. Kas dabar bus toje vietoje, kur buvo kelias nuo Vilniaus?
Negi kitaip negalima padaryti kelio (kelių) iš Vaidotų prijungimą?
Turiu įdomų klausimą žinovams. Kam tiesiant geležinkelį reikalinga tokio milžiniško gylio duobė ? Kas joje įrengiama ? Lygiai tokia pati duobė toje pat vietoje buvo iškasta ir pernai po dabar jau vekiančia nauja linija. Su kokiu geležinkelio objektu tai yra susiję ?
Comment