Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buv. Rubikių - Utenos - Švenčionėlių - Lentupio siaurasis geležinkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Švenčionėliuose griaunamas siaurojo geležinkelio depo pastatas. Šitas



    Dabar tikriausiai jau nugriautas.

    Comment


      Kelintais statytas?
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        Kelintais statytas?
        1895 kaip ir. Gaila depo. Vienintelis siauruko su grąžos ratu į depą....

        Gal kas galėtų foto griovimo įdėti.....
        Paskutinis taisė pan_zaibas; 2016.09.22, 13:49. Priežastis: Teksto papildymas

        Comment


          O kam priklausė, kodėl griauna? Kur paveldosauga?
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Įtariu, kad priklausė LG. Teritorijoje buvo ir kito geležinkelių šlamšto. Paveldosauga ne prie ko - šitas ruožas nebuvo saugomas.

            Comment


              Paveldosauga plačiąja prasme. Inicijuoti ir patys gali dėl apsaugos, arba betkuris pilietis, įskaitant ir Al1.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Šaukštai po pietų. Jau praktiškai visas nugriautas.

                Comment


                  Rampos krašto sutvirtinimo bėgiai Švenčionių stotyje.

                  Angleur 1895 ПЖП.



                  Comment


                    Švenčionėliai
                    Geležinkelio stoties zona, 1915-1918 m.

                    delcampe.net
                    Paskutinis taisė Romas; 2017.02.25, 22:16. Priežastis: Pridėtas pavadinimas. Kopija iš temos "Švenčionėliai"

                    Comment


                      Pietinė Aknystėlių piliakalnio dalis buvo prarasta XIX a. pabaigoje tiesiant siaurąjį geležinkelį Švenčionys–Panevėžys. Dėl šios priežasties pirminė piliakalnio išvaizda nežinoma, nes iki tol ji niekur nebuvo užfiksuota. Vargu ar Lietuvoje dar per kurį nors kitą piliakalnį buvo nutiestas geležinkelis. Aknystėlių piliakalniui nepasisekė dvigubai, nes beveik po šimto metų buldozeriai vėl nuo jo stumdė žemę.
                      ' Aknystėlių piliakalnį du kartus niokojo geležinkelio statybos

                      http://udiena.lt/projektai/item/1137...kelio-statybos

                      Comment


                        Utenos geležinkelio stotis 1978 m. Jono Baranausko nuotr.



                        https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

                        Comment


                          Buvusi siaurojo geležinkelio ruožo tarp Rubikių ir Utenos Stabulankių stotis



                          Buvusio siaurojo geležinkelio pylimas, vaizdas į Dirvoniškio pusę

                          Comment


                            Rašo, kad čia Mielagėnai. 1916 m.



                            Melengjany (=Mielagënai, Litauen): Bahnhof mit Kleinbahnbetrieb - Archivportal-D

                            Comment


                              Sveiki,
                              Mane domina siaurojo geležinkelio rekonstravimo į platųjį, Utena - Panevėžys trasoje, istorinės aplinkybės. Remiuosi tik nuogirdomis, tad galiu būti neteisus. Mano žiniomis, atgavus nepriklausomybę išardyto siaurojo geležinkelio trasoje, nuo Utenos stoties (Ąžuolijos) iki artimiausios Stabulankių stoties (Panevėžio kryptimi), jau buvo nutiesta plačioji vėžė? Ar tai netiesa?

                              Taip pat, galbūt galėtumėte paaiškinti kodėl taip vadinta naujoji Utenos geležinkelio stotis buvo statyta gana toli nuo Utenos miesto?

                              Dėkoju

                              Comment


                                Parašė Mar Rodyti pranešimą
                                Sveiki,
                                Mane domina siaurojo geležinkelio rekonstravimo į platųjį, Utena - Panevėžys trasoje, istorinės aplinkybės. Remiuosi tik nuogirdomis, tad galiu būti neteisus. Mano žiniomis, atgavus nepriklausomybę išardyto siaurojo geležinkelio trasoje, nuo Utenos stoties (Ąžuolijos) iki artimiausios Stabulankių stoties (Panevėžio kryptimi), jau buvo nutiesta plačioji vėžė? Ar tai netiesa?

                                Taip pat, galbūt galėtumėte paaiškinti kodėl taip vadinta naujoji Utenos geležinkelio stotis buvo statyta gana toli nuo Utenos miesto?

                                Dėkoju
                                Čia yra šiek tiek informacijos apie Utenos stotį ir vėžės praplatinimą nuo 15:40

                                Comment


                                  Mieli kolegos, sudėjau visus (man žinomus) siauruosius geležinkelius į vieną vietą. Laukiu komentarų, gal ką praleidau:

                                  https://www.google.com/maps/d/viewer...mlUZEF0FQeRinA
                                  Attached Files
                                  Paskutinis taisė udrius; 2024.07.04, 05:24.

                                  Comment


                                    Parašė Mar Rodyti pranešimą
                                    Sveiki,
                                    Mane domina siaurojo geležinkelio rekonstravimo į platųjį, Utena - Panevėžys trasoje, istorinės aplinkybės. Remiuosi tik nuogirdomis, tad galiu būti neteisus. Mano žiniomis, atgavus nepriklausomybę išardyto siaurojo geležinkelio trasoje, nuo Utenos stoties (Ąžuolijos) iki artimiausios Stabulankių stoties (Panevėžio kryptimi), jau buvo nutiesta plačioji vėžė? Ar tai netiesa?

                                    Taip pat, galbūt galėtumėte paaiškinti kodėl taip vadinta naujoji Utenos geležinkelio stotis buvo statyta gana toli nuo Utenos miesto?

                                    Dėkoju
                                    Ne, už Utenos buvo pakloti keli kilometrai bėgių. Paskui juos nuėmė. Seimo teisės aktų puslapyje yra nutarimas nutraukti tiesimą ir išardyti jau nutiestą ruožą. Berods 1992 m.
                                    O naujas pylimas buvo supiltas toliau nei iki Stabulankių. Bet ne ištisai, tik atskiruose ruožuose. Nagrinėjant palydovines nuotraukas, galima atsekti, kad trasa buvo paruošta tiesimui beveik iki Anykščių.

                                    Kodėl Utenoje nauja stotis taip toli už miesto, aš nežinau. Vadinu tai tiesiog diversija ir kenkėjiška veikla. Jei krovinių gabenimui tai tinkama vieta, tai keleivių vežimui - visiška nesąmonė. Deja, bet po kurio laiko panašiai buvo pasielgta ir Alytuje, iškeliant net ir keleivinę stotį toli už miesto. Visgi Utenoje ji dar toliau...

                                    Comment


                                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                      Mieli kolegos, sudėjau visus (man žinomus) siauruosius geležinkelius į vieną vietą. Laukiu komentarų, gal ką praleidau:

                                      https://www.google.com/maps/d/viewer...mlUZEF0FQeRinA
                                      Didelis darbas. Reikia daug laiko viską peržiūrėti. Kai kurių papildymų turiu.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                        Didelis darbas. Reikia daug laiko viską peržiūrėti. Kai kurių papildymų turiu.
                                        parašiau asmeninę žinutę.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X