Turbūt tik kėbulas likęs?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kiti Lietuvos siaurieji geležinkeliai (buv.)
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąUkmergė.
Visgi tai ne stočiai statytas pastatas, nors čia ir baigėsi geležinkelis. Galbūt šiame pastate buvo nuomojamos ar nupirktos patalpos stočiai.
Comment
-
Turbūt buvo nuomojamaos ar nupirktos patalpos stoties reikmėms. Pats pastatas tikrai ne geležinkeliui statytas. Tarpukaryje tokio stiliaus pastatų niekas jau nebestatė, o vokiečiai nutiesė tik feldbahn'ą, kurį po to Lietuva pritaikė savo poreikiams. Tarpukaryje, prasidėjus automobilizacijai, geležinkelis labiau buvo naudojamas tik krovinių vežimui, o keleiviai buvo vežami autobusais, kurių tarp Jonavos ir Ukmergės per dieną pravažiuodavo apie 5-8. Kai traukinių buvo tik dvi poros, o traukinio važiavimo maksimalus greitis buvo apie 15 km/h. Žinoma, traukiniu galbūt buvo pigiau. Nors kiek teko skaityti, tai geležinkeliai ketvirtajame dešimtmetyje patyrė stiprią autobusų konkurenciją, kai kuriuose ruožuose teko sumažinti kainas. Vadinasi, autobusai vežė už tą pačią ar netgi mažesnę kainą.
Comment
-
Skapiškis – Suvainiškis. Fotografijos iš RKM fondų.
Siaurukas. Po 1940 m.
Geležinkelio darbininkai ties Vyžūnų mišku. 1916 – 1917 m.
Skapiškis – Suvainiškis. Dešinėje – paskutinysis Taručių viršininkas Juozas Jakutis. 1958 m.
Siauruke važiuoja traukinys. Iki 1940 m.
Taručių siaurukas. Iki 1940 m.
Juozas Jakutis – paskutinysis Taručių geležinkelio stoties viršininkas, 32 metus išdirbęs geležinkelyje.
Siaurukas Pandėlio apylinkėse, nuo Tvirų. 1959 m.
Ačiū Rokiškio muziejui.
Comment
-
Krautuvės miesto aikštėje. 1915 m.
Viešosios-Turgaus aikštės ir Naujosios (dabar Vytauto) gatvių sankirta XX a. pradžioje
www.grokiskis.ltPaskutinis taisė Romas; 2012.01.15, 09:02.
Comment
-
/\ Nukopijavau porą pranešimų iš temos Rokiškis senose nuotraukose
Rokiškyje I pasaulinio karo metais buvo nutiestas siaurukas, bet jis ėjo į rytus nuo miesto
Parašė Civis Rodyti pranešimąŠiandien www.grokiskis.lt radau straispnio ištrauką (deja, visas tik laikraštyje): Prie dvaro atkastas senasis medinis kelias arba geležinkelis. Spėliojama, ar Rokiškyje atrastas medinis kelias ar siauruko geležinkelio liekanos. Kažin, ar galėjo ten būti siaurukas? Gal kas žino daugiau? Yra pora nuotraukų.Parašė udrius Rodyti pranešimąNežinau, ar ten siaurukas... gal ten koks šiaip kelias. Siauruko mano turimas žemėlapis:
Parašė rimsenas Rodyti pranešimąFragmentas latviško (1939 m.) žemėlapio truputį geresniu masteliu su pažymėtu geležinkeliu Rokiškis-Anikstė-Kaldabruna
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr man vaidenasi, ar iš tiesų 7 pranešimo 1 nuotraukoje bėgiai. O ir 12 pranešimo 2 nuotraukoje lygtai bėgiai...
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Nukopijavau porą pranešimų iš temos Rokiškis senose nuotraukose
Rokiškyje I pasaulinio karo metais buvo nutiestas siaurukas, bet jis ėjo į rytus nuo miesto
Parašė laimutis Rodyti pranešimąGal A.Miškinio knygoje Vidurio Lietuvos miestai ir miesteliai yra informacijos apie tai, tai galėtų būti vokiečių nutiestas siaurukas vietinėms miestelio reikmėms, kuris po Pirmojo pasaulinio karo nuardytas.Paskutinis taisė Al1; 2012.01.15, 13:18.
Comment
-
Pagelažiai, Jonavos - Ukmergės siaurasis geležinkelis.
Iš LMA Vrublevskių bibliotekos atvirukų rinkinio, www.mab.lt.
Comment
-
Dar pora įdomybių.
1924 m. lapkričio 16 d. pradėjusiame galioti tvarkaraštyje
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=165
yra siaurųjų geležinkelių traukinių ruože Jonava stotis - Jonava miestas ir Kazlų Rūda - Pavilkija tvarkaraščiai.
Juos čia įdedu atskirai.
Kaip matyti, Kazlų Rūdos - Pavilkijo geležinkeliu viešas eismas atidarytas eksperimento tvarka. O Jonavoje negi būta siaurojo geležinkelio atšakos nuos stoties iki miesto? Gaila, kad nėra nurodytas kilometražas.
Comment
-
Ignalina - Naujasi Daugėliškis - Vidžiai geležinkelio ruožas šalia Kačergiškės Pirmojo pasaulinio karo metais
Šaltinis: http://postcards.delcampe.net/page/i...anguage,E.html
Comment
-
Dar vienas nelabai žinomas siaurasis geležinkelis. 1922 m. Vilniuje nuo geležinkelių direkcijos rūmų Slovackio gatvėje (dabar. Mindaugo g.) buvo nutiestas siaurasis 600 mm vėžės geležinkelis iki geležinkelio stoties ir prekių stoties dabartinėje Panerių g. Geležinkelio linijos ilgis lygiai 5 km. Tai buvo bendrojo naudojimo keleivinis ir tikriausiai kai kuriais atvejais krovininis geležinkelis.
Apie tai rašoma knygutėje "Dziesięciolecie polskich kolei państwowych 1918-1928", Warszawa, 1928 r..
Traukinių kursavimo grafikas čia. Galiojo nuo 1924 m. spalio 20 d. Kaip matyti, buvo du maršrutai - geležinkelio valdyba - keleivių stotis ir geležinkelio valdyba - prekių stotis. Pirmuoju maršrutu traukiniai kursavo kas 20 min., antruoju - kas 40 min. Taip pat knygutėje pateikti ir plačiųjų traukinių atvykimo ir išvykimo laikai iš Vilniaus.
Berods 1927 metų analogiškoje knygutėje siaurojo geležinkelio tvarkaraščio nėra. Aišku, kad prasidėjus automobilizacijai, siaurasis geležinkelis tapo nereikalingas. Siaurasis geležinkelis pagrinde tarnavo geležinkelio darbuotojams susisiekti tarp trijų pagrindinių objektų mieste - valdybos ir abiejų stočių.Paskutinis taisė Al1; 2012.01.25, 21:37.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar vienas nelabai žinomas siaurasis geležinkelis. 1922 m. Vilniuje nuo geležinkelių direkcijos rūmų Slovackio gatvėje (dabar. Mindaugo g.) buvo nutiestas siaurasis 600 mm vėžės geležinkelis iki geležinkelio stoties ir prekių stoties dabartinėje Panerių g. Geležinkelio linijos ilgis lygiai 5 km. Tai buvo bendrojo naudojimo keleivinis ir tikriausiai kai kuriais atvejais krovininis geležinkelis.
Apie tai rašoma knygutėje "Dziesięciolecie polskich kolei państwowych 1918-1928", Warszawa, 1928 r..
Traukinių kursavimo grafikas čia. Galiojo nuo 1924 m. spalio 20 d. Kaip matyti, buvo du maršrutai - geležinkelio valdyba - keleivių stotis ir geležinkelio valdyba - prekių stotis. Pirmuoju maršrutu traukiniai kursavo kas 20 min., antruoju - kas 40 min. Taip pat knygutėje pateikti ir plačiųjų traukinių atvykimo ir išvykimo laikai iš Vilniaus.
Atvaizdas
Atvaizdas
Berods 1927 metų analogiškoje knygutėje siaurojo geležinkelio tvarkaraščio nėra. Aišku, kad prasidėjus automobilizacijai, siaurasis geležinkelis tapo nereikalingas. Siaurasis geležinkelis pagrinde tarnavo geležinkelio darbuotojams susisiekti tarp trijų pagrindinių objektų mieste - valdybos ir abiejų stočių.
Tiesa, visad maniau, kad tai buvo platusis geležinkelis.
Comment
Comment