Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kiti Lietuvos siaurieji geležinkeliai (buv.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Turbūt tik kėbulas likęs?
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Taip, labai verkiant reikia vežimėlių ir keleivinių vagonų... Kur tie dingę, velnias žino...

      Comment


        Kadangi keleivinių buvo mažiau, tai ir tikimybė, kad išliko iki šių dienų, yra mažesnė.

        Comment


          O tokie traukiniai važinėjo tarp Jonavos ir Ukmergės Pagaliau gavau viena fotkę iš šito ruožo

          Comment


            Čia jau pokaris.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Ukmergė.

              Visgi tai ne stočiai statytas pastatas, nors čia ir baigėsi geležinkelis. Galbūt šiame pastate buvo nuomojamos ar nupirktos patalpos stočiai.
              daznai ta pastata tenka pravaziuoti.. idomu kam jis tada buvo skirtas..nes kiek zinau, daugelis ji vadina siauruko stotimi..

              Comment


                Turbūt buvo nuomojamaos ar nupirktos patalpos stoties reikmėms. Pats pastatas tikrai ne geležinkeliui statytas. Tarpukaryje tokio stiliaus pastatų niekas jau nebestatė, o vokiečiai nutiesė tik feldbahn'ą, kurį po to Lietuva pritaikė savo poreikiams. Tarpukaryje, prasidėjus automobilizacijai, geležinkelis labiau buvo naudojamas tik krovinių vežimui, o keleiviai buvo vežami autobusais, kurių tarp Jonavos ir Ukmergės per dieną pravažiuodavo apie 5-8. Kai traukinių buvo tik dvi poros, o traukinio važiavimo maksimalus greitis buvo apie 15 km/h. Žinoma, traukiniu galbūt buvo pigiau. Nors kiek teko skaityti, tai geležinkeliai ketvirtajame dešimtmetyje patyrė stiprią autobusų konkurenciją, kai kuriuose ruožuose teko sumažinti kainas. Vadinasi, autobusai vežė už tą pačią ar netgi mažesnę kainą.

                Comment


                  Šiaip tai sako apie šį geležinkelį rašyta paskutiniame Baltic railways magazine nr, ar kas skaitėte ?

                  Comment


                    Skapiškis – Suvainiškis. Fotografijos iš RKM fondų.

                    Siaurukas. Po 1940 m.


                    Geležinkelio darbininkai ties Vyžūnų mišku. 1916 – 1917 m.


                    Skapiškis – Suvainiškis. Dešinėje – paskutinysis Taručių viršininkas Juozas Jakutis. 1958 m.


                    Siauruke važiuoja traukinys. Iki 1940 m.


                    Taručių siaurukas. Iki 1940 m.


                    Juozas Jakutis – paskutinysis Taručių geležinkelio stoties viršininkas, 32 metus išdirbęs geležinkelyje.


                    Siaurukas Pandėlio apylinkėse, nuo Tvirų. 1959 m.


                    Ačiū Rokiškio muziejui.

                    Comment


                      Krautuvės miesto aikštėje. 1915 m.



                      Viešosios-Turgaus aikštės ir Naujosios (dabar Vytauto) gatvių sankirta XX a. pradžioje

                      www.grokiskis.lt
                      Paskutinis taisė Romas; 2012.01.15, 09:02.

                      Comment


                        Ar man vaidenasi, ar iš tiesų 7 pranešimo 1 nuotraukoje bėgiai. O ir 12 pranešimo 2 nuotraukoje lygtai bėgiai...

                        Comment


                          /\ Nukopijavau porą pranešimų iš temos Rokiškis senose nuotraukose

                          Rokiškyje I pasaulinio karo metais buvo nutiestas siaurukas, bet jis ėjo į rytus nuo miesto
                          Parašė Civis Rodyti pranešimą
                          Šiandien www.grokiskis.lt radau straispnio ištrauką (deja, visas tik laikraštyje): Prie dvaro atkastas senasis medinis kelias arba geležinkelis. Spėliojama, ar Rokiškyje atrastas medinis kelias ar siauruko geležinkelio liekanos. Kažin, ar galėjo ten būti siaurukas? Gal kas žino daugiau? Yra pora nuotraukų.
                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Nežinau, ar ten siaurukas... gal ten koks šiaip kelias. Siauruko mano turimas žemėlapis:
                          Parašė rimsenas Rodyti pranešimą
                          Fragmentas latviško (1939 m.) žemėlapio truputį geresniu masteliu su pažymėtu geležinkeliu Rokiškis-Anikstė-Kaldabruna

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Ar man vaidenasi, ar iš tiesų 7 pranešimo 1 nuotraukoje bėgiai. O ir 12 pranešimo 2 nuotraukoje lygtai bėgiai...
                            Gal A.Miškinio knygoje Vidurio Lietuvos miestai ir miesteliai yra informacijos apie tai, tai galėtų būti vokiečių nutiestas siaurukas vietinėms miestelio reikmėms, kuris po Pirmojo pasaulinio karo nuardytas.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              /\ Nukopijavau porą pranešimų iš temos Rokiškis senose nuotraukose

                              Rokiškyje I pasaulinio karo metais buvo nutiestas siaurukas, bet jis ėjo į rytus nuo miesto
                              Taip tai taip. Bet gi prieš kelis metus buvo aptiktos neva geležinkelio liekanos kažkur netoli Rokiškio dvaro. Dvaras, galima sakyti, pačiame miesto centre.

                              Parašė laimutis Rodyti pranešimą
                              Gal A.Miškinio knygoje Vidurio Lietuvos miestai ir miesteliai yra informacijos apie tai, tai galėtų būti vokiečių nutiestas siaurukas vietinėms miestelio reikmėms, kuris po Pirmojo pasaulinio karo nuardytas.
                              Neatmetama.
                              Paskutinis taisė Al1; 2012.01.15, 13:18.

                              Comment


                                Pagelažiai, Jonavos - Ukmergės siaurasis geležinkelis.



                                Iš LMA Vrublevskių bibliotekos atvirukų rinkinio, www.mab.lt.

                                Comment


                                  Dar pora įdomybių.
                                  1924 m. lapkričio 16 d. pradėjusiame galioti tvarkaraštyje
                                  http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=165
                                  yra siaurųjų geležinkelių traukinių ruože Jonava stotis - Jonava miestas ir Kazlų Rūda - Pavilkija tvarkaraščiai.

                                  Juos čia įdedu atskirai.





                                  Kaip matyti, Kazlų Rūdos - Pavilkijo geležinkeliu viešas eismas atidarytas eksperimento tvarka. O Jonavoje negi būta siaurojo geležinkelio atšakos nuos stoties iki miesto? Gaila, kad nėra nurodytas kilometražas.

                                  Comment


                                    Ignalina - Naujasi Daugėliškis - Vidžiai geležinkelio ruožas šalia Kačergiškės Pirmojo pasaulinio karo metais



                                    Šaltinis: http://postcards.delcampe.net/page/i...anguage,E.html

                                    Comment


                                      Dar vienas nelabai žinomas siaurasis geležinkelis. 1922 m. Vilniuje nuo geležinkelių direkcijos rūmų Slovackio gatvėje (dabar. Mindaugo g.) buvo nutiestas siaurasis 600 mm vėžės geležinkelis iki geležinkelio stoties ir prekių stoties dabartinėje Panerių g. Geležinkelio linijos ilgis lygiai 5 km. Tai buvo bendrojo naudojimo keleivinis ir tikriausiai kai kuriais atvejais krovininis geležinkelis.

                                      Apie tai rašoma knygutėje "Dziesięciolecie polskich kolei państwowych 1918-1928", Warszawa, 1928 r..

                                      Traukinių kursavimo grafikas čia. Galiojo nuo 1924 m. spalio 20 d. Kaip matyti, buvo du maršrutai - geležinkelio valdyba - keleivių stotis ir geležinkelio valdyba - prekių stotis. Pirmuoju maršrutu traukiniai kursavo kas 20 min., antruoju - kas 40 min. Taip pat knygutėje pateikti ir plačiųjų traukinių atvykimo ir išvykimo laikai iš Vilniaus.





                                      Berods 1927 metų analogiškoje knygutėje siaurojo geležinkelio tvarkaraščio nėra. Aišku, kad prasidėjus automobilizacijai, siaurasis geležinkelis tapo nereikalingas. Siaurasis geležinkelis pagrinde tarnavo geležinkelio darbuotojams susisiekti tarp trijų pagrindinių objektų mieste - valdybos ir abiejų stočių.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2012.01.25, 21:37.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Dar vienas nelabai žinomas siaurasis geležinkelis. 1922 m. Vilniuje nuo geležinkelių direkcijos rūmų Slovackio gatvėje (dabar. Mindaugo g.) buvo nutiestas siaurasis 600 mm vėžės geležinkelis iki geležinkelio stoties ir prekių stoties dabartinėje Panerių g. Geležinkelio linijos ilgis lygiai 5 km. Tai buvo bendrojo naudojimo keleivinis ir tikriausiai kai kuriais atvejais krovininis geležinkelis.

                                        Apie tai rašoma knygutėje "Dziesięciolecie polskich kolei państwowych 1918-1928", Warszawa, 1928 r..

                                        Traukinių kursavimo grafikas čia. Galiojo nuo 1924 m. spalio 20 d. Kaip matyti, buvo du maršrutai - geležinkelio valdyba - keleivių stotis ir geležinkelio valdyba - prekių stotis. Pirmuoju maršrutu traukiniai kursavo kas 20 min., antruoju - kas 40 min. Taip pat knygutėje pateikti ir plačiųjų traukinių atvykimo ir išvykimo laikai iš Vilniaus.

                                        Atvaizdas


                                        Atvaizdas


                                        Berods 1927 metų analogiškoje knygutėje siaurojo geležinkelio tvarkaraščio nėra. Aišku, kad prasidėjus automobilizacijai, siaurasis geležinkelis tapo nereikalingas. Siaurasis geležinkelis pagrinde tarnavo geležinkelio darbuotojams susisiekti tarp trijų pagrindinių objektų mieste - valdybos ir abiejų stočių.
                                        Apie šį geležinkelį žinojau, bet niekaip neradau patvirtinimo. Ačiū. Super!!!
                                        Tiesa, visad maniau, kad tai buvo platusis geležinkelis.

                                        Comment



                                          http://vilnius.borda.ru/?1-11-0-00000029-000-80-0

                                          Comment

                                          Working...
                                          X